Mooie en kwalitatief goede kleding voor een fijne prijs! Een fijne kleine onderneming!

Wauw, wat een prachtige natuurlijke materialen en kleuren!

Prachtige site, mooi stijl cadeautjes. Goede prijs! Fijn materiaal en de producten zijn zoals ze zijn beschreven. De verzending is keurig en de communicatie heel prettig. Mooi bedrijf!

Snel geleverd en netjes verpakt

Super leuke kleding besteld en snel in huis.

zo leuke spulletjes

Ik heb hier mijn zwembroekjes bestelt voor mijn kleinzoon ,wat een aparte broekjes kan hij weer showen op vakantie.

Snelle levering!

Snelle levering!

Blij met wat beloofd is en levering

Prachtig product en levering.

Super mooie kleding en top service!

Ik heb in de avond pas mijn bestelling gedaan, en de volgende ochtend lag deze gewoon al in de brievenbus echt super service!! Had een mooi kleding setje voor mijn zoontje besteld en deze staat fantastisch! Dus in een woord; TOP!!

cadeaubon gekregen betekent verzendkosten betalen!

Hadden voor deze webshop een cadeaubon gekregen en tussen de (vrij beperkte keuze aan) spullen iets uitgezocht. Wat blijkt als je de cadeaubon invult: ze rekenen alsnog verzendkosten. Wat een armoede.

Beste Pim, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je dit zo ervaart. Ik doe er juist alles aan om de service hoog te houden. Het is zeker niet op deze manier bedoeld. Dit gaat volledig automatisch. Zodra het resterende bedrag is overgemaakt kan ik de 4,49 direct aan je terug betalen. Wil je het laten weten als de betaling is afgerond? Dan maak ik het gelijk in orde. Met vriendelijk groet, Jacolien van 't Leven

Snelle levering, product zoals omschreven

Mooi product en zeer goede kwaliteit

Snelle levering. Mooie kwaliteit. Wel redelijk aan de prijs, maar is het wel waard.

Vlotte levering en aardige correspondentie

Goede ervaring. Mooi product, ik heb de site doorgestuurd naar vriendinnen die inmiddels ook iets aangeschaft hebben.

Hartelijk dank voor je mooie review. Erg leuk om te horen dat je vriendinnen ook al hebben besteld. Veel plezier met je mooie aankopen en tot ziens op Ikbenzomooi.nl!

Leuke cadeautjes met persoonlijke aandacht bezorgt

Leuke site waar je veel ideeën op kunt doen. Het is ideaal dat je rechtstreeks kunt laten bezorgen en dan ook nog met een persoonlijke touch. Klasse.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat je de service waardeert. Veel plezier met je aankoop en tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Prima, netjes en snel

Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier met je aankoop en tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Leuk product, goede prijs en kort lijntje naar de klant.

Even snel een kraamcadeautje wilde ik sturen. Voor een leuke prijs en toen de digitale kaart erbij niet lukte, werd snel op mijn mail gereageerd. Dat is fijn! Ook netjes dat het proces voor je in de gaten wordt gehouden.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat je de cadeauservice met kaart waardeert. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Uitstekende services en mooie kwaliteit producten

Heel goede prijs - kwaliteit verhouding

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat je het bestellen zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Kwaliteitsvol product

Wij hebben een step besteld. Tevreden van de kwaliteit.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier met de mooie step. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Snel geleverd !!

Snelle levering, mooi product.

Voldoet zeker aan de verwachtingen!

Leuke originele kado’s die snel geleverd worden

Ik vind de site erg leuk en duidelijk met originele producten. De bestelling ging snel en makkelijk. Ook het telefonisch contact verliep erg klantvriendelijk. De levering was snel geregeld. Ook hiervan werd ik netjes op de hoogte gehouden via de mail. Ik raad iedereen aan om bij jullie site te bestellen.

Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review. Leuk om te horen dat het bestellen zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Super, veel keuze erg behulpzaam en snelle levering

Geweldig, had bij het bestellen wat vergeten. Heb hier achteraan gebeld en super goed geholpen....goeie service.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen en de bijbehorende service zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Diverse kaarten

Fijne website Leuke kaartjes Snelle levering

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Snel verzonden

Super leuke kaart en snel verzonden

Cadeautje viel erg in de smaak !

Mooie grote omslagdoek, ook leuk dat de tekst handgeschreven was, is dan persoonlijker !

Leuke bedrijf

Leuke cadeautjes voor kinderen tot een jaar of 6! Mooi ingepakt en snel geleverd! In deze tijd zou het ook leuk zijn om wat cadeautjes te hebben voor kinderen tot jaar of 10. Hier bestel ik voortaan mijn cadeautjes!

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen zo goed is bevallen. Bedankt voor de tip! Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Oostpolder 1 4413NN Krabbendijke

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama.