Super service!

Had wat problemen en kreeg binnen 1 dag al mail terug hoe ik dit moest oplossen. Er was een snelle levering van de spullen. Helemaal tevreden.

Snelle en vriendelijke klantenservice. Mooie website! Ik zal in de toekomst zeker nog eens bij jullie bestellen. Alleen jammer van de verzendkosten.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen en de service zo goed is bevallen. De verzendkosten onder de 49 zijn helaas noodzakelijk om de webshop draaiend te houden. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

goed en snel !!

goed en snel !!

Leuke website en vlotte bezorging

Hoi Ingrid, Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen en de service zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Heel snel en alles s perfect

Ik vind alles prachtig

Kijk dat hoor ik graag! Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen en de service zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Goed product, goede prijzen en prima service Halve ster minder omdat het dikke 3 dagen duurde voordat het binnen was. Echter lag dat meer aan de post dan aan jullie geloof ik..

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen en de service zo goed is bevallen. Excuses voor de vertraging. Inmiddels leveren we weer alles op tijd. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Goed verzorgd

Snel besteld en super snel geleverd in een leuke verpakking

Snelle verzending en scherpe prijs in de uitverkoop

Snelle verzending en scherpe prijs in de uitverkoop

De artikelen die ik besteld heb zien er mooi uit.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat het bestellen zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Leuke webshop snelle service en levering.

Hele leuke webshop met mooie kleding en spullen voor kids. Snelle levering van de bestelde producten. Ik raad deze webshop aan.

Snelle service, persoonlijke touch is super

persoonlijke touch is super

Snelle en goede service

Goede kwaliteit, origineel, snelle levering, TOP.

In een woord TOP

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Leuk om te horen dat het bestellen en de service zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl. Met vriendelijke groet, Jacolien.

Ontzettend leuk en behulpzaam bedrijf

Ik belde om te vragen hoe of wat. Samen de bestelling gedaan. Dame heeft het extra mooi ingepakt en een kaartje erbij gedaan. Heeft mij via de email foto gestuurd hoe het was geworden. Echt Chapeau!!!

1 speentje te weinig gekregen, na een berichtje is gelijk het inbrekende speentje opgestuurd.

Snel geleverd en goed product

De kraskaarten waar je een eigen tekst in kan schrijven zijn echt super. Zo is het altijd een persoonlijke boodschap. De kraslaag krast makkelijk weg en beschadigd niet de tekst.

Levering snel en product als verwacht.

Voor een leuke prijs een mooie jas voor onze dochter gekocht. Snelle levering en jas voldeed aan de verwachtingen.

Leuke spullen, snel geleverd.

Alles prima, behalve de verzending

Alles prima, behalve de verzending. Deze duurde een week.

Goede service!

Snelle levering, mooie producten.

Snelle en vriendelijke service

Een prachtig jurkje binnen gekregen van Carlijnq. Ook een leuk pak van Ammehoela besteld. Mooie producten, overzichtelijke website. Hier kom ik zeker nog een keertje terug Corine

Snel bezorgd goed artikel

Geweldige service

Nadat mijn pakket door post nl is geroutouneerd vanuit een afhaalpunt zonder reden heb ik contact gehad met jullie. Daarna is pakketje opnieuw verzonden en nu wel goed gegaan. Super geregeld. Nogmaals onze dank

Goede en snelle service. Product zoals omschreven en op de foto te zien is.

Wow

Super mooie kleding en vlotte service! Zondag twee jasjes besteld en dinsdag al geleverd in België Dochter is super blij ermee. Kan ze allebei aan twee kanten dragen dus eigenlijk vier jasjes bij!

Oostpolder 1

4413NN Krabbendijke

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama.