Snel & behulpzaam

Even gebeld voor een product dat uit voorrraad was op de website. Medewerkster ging direct kijken en er bleek er toch nog 1 te liggen. Direct besteld en volgende dag in huis :)

Snelle levering, mooie producten, goed verpakt.

Top bedrijf, al een paar keer besteld.

Komt afspraken goed na, goede prijs, vriendelijk, wat wenst een afnemer nog meer.

Goede en snel

Erg goed. Goede site. Snelle bezorging. Duidelijke mail.

geweldig

alles perfect geleverd wat besteld was en ook nog op tijd.

betrokken en zorgvuldige levering

Mijn bestelling bleek niet compleet bij order verzamelen. Kan gebeuren! Er werd direct contact opgenomen via telefoon en email en verschillende opties voorgelegd. Zo kon snel een voor beide partijen minst kostbare en meest efficiënte beslissing worden gemaakt. Super service Trendy Speelgoed!

Leuke, handige creative spullen voor jong en oud.

Gelijk ermee aan de slag gegaan, leuk en handig. Bij de loom had een gebruiksaanwijzing erbij kunnen zitten hoe je ermee kan werken. Had misschien handig geweest.

Zeer tevreden. Alles is heel goed gegaan: de bestelling en aflevering.

Een grote succes. De kinderen blij dus wij ook blij !!!

Betrouwbaar

Duidelijke website en snelle afhandeling.

Snelle levering, speelgoed voldoet prima!,,

De linkerbaan heeft onze kleinkinderen de hele avond goed bezig gehouden, ze hebben er uren met zijn vijven mee gebouwd en gespeeld. Goede aankoop!!

Snel geleverd voor een leuke prijs.

Het spel curling/sjoelen is een prachtig spel voor ouderen. Wij spelen het drie keer in de week in het bejaardenhuis.

Mooi aanbod, snelle levering en de kleinkinderen waren er blij mee

Mooi aanbod en snelle levering

Ik was op zoek naar een niet alledaags cadeautje. Hier heb ik het gevonden tegen een zeer scherpe prijs. Levering lekker snel.

Zeer snel in huis SUPER

Site doorbladeren en uitzoeken, daarna bestellen en zeer snel in huis.

geweldig

Besteld en heel netjes optijd en keurig afgeleverd

Sneller kan niet.

Mooi ingepakt kadootje en supersnel besteld.

Fijne prijzen, snelle levering

aanrader

Leuk aanbod en snelle verzending

Bestellen en direct volgende dag leveren ! Perfect !

Artikel op website werd kort voor 5 dec. besteld en keurig volgende dag afgeleverd door Post Nl. Perfect en voor herhaling vatbaar ! Heb elders ook bestelling gedaan, die door DHL werd afgeleverd. Nou, dat duurt minimaal 3 dagen......is minder.

Super service!

Snel antwoord op een vraag, goed aanbod, snelle verzending!

Prima service voor een mooie prijs!

Wij bestelden op zaterdag een set "crazy forts" met bijbehorende lampen en bouwplannen; maandag werd dit al aan huis geleverd. Alles was stevig ingepakt en kwam in perfecte staat toe. Dit artikel was ook goedkoper dan bij veel andere (online) winkels. Het was de eerste keer dat we via deze website bestelden, maar zeker niet de laatste. Een aanrader!

Good

We bought a Moon ball there and we appreciated that we could choose a color, in other shops it´s not possible.

Goede service!

Bij mijn bestelling ontbrak 1 artikel... Maar een snelle reactie op mijn mail en snel nageleverd! Top

alles volgens wens

Alles volgens wens. Bestelling ook vlug geleverd.

Super goed en snel!

Persoonlijke kaart erbij, handgeschreven! Wow!

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.