Goed speelgoed

Fantasy Fords gekocht bij Trendy speelgoed om een fort mee te bouwen van platen karton. Ik had verwacht dat de kartonen platen iets steviger zouden zijn dan karton van gewone kartonen dozen maar helaas. Voor de rest leuk voor kinderen die van hutjes bouwen houden.

Leeftijd klopt niet voorbeeld onduidelijk

5 cent onder de 60 euro en volle mep met verzendkosten betalen. Pakket niet op de aangegeven dag en tijd geleverd. Product is absoluut niet voor 5+ Leeftijd minimaal 10 jaar en beschrijving niet in het nederlands en zeer klein en onduidelijk. Foto op doos misleidend met kelden er bij. Staat wel in de omschrijving dat het exclusief is

Na het niet leveren van mijn pakket. Nette en snelle afhandeling. Trendy speelgoed is top.

snelle verzending.

Helaas door dhl voor de deur gezet. Jammer van de regen.Dhl punt is in de straat naast die van ons. De Reinkenstraat. Bij niet thuis voortaan daar afleveren

Prima bedrijf

Wel goede service, gelijk handelen als er iets mis gegaan is. Betaling kwam niet binnen, maar gebeld andere dag was het bestelde binnen. Daarvoor hartelijk bedankt.

Persoonlijk, groots assortiment

Mooie webshop met genoeg leuk kinderspeelgoed (buiten én binnen) voor klein en groot. Verder wordt je goed op de hoogte gesteld als een product niet tijdig geleverd wordt dat is erg fijn.

Prima snelle levering

Doen wat wordt beloofd.

Groot en uniek aanbod en snel this bezorgd

Groot en uniek aanbod en snel this bezorgd

Een uitstekende webshop met gevarieerd aanbod en goede, snelle service

Een positieve ervaring

Goed!

Prima product en snel geleverd

Goede ervaring

Goede ervaring; snelle bezorging, deugdelijk speelgoed.

Mooi speelgoed, snellebdxorginh

Prima! Mooi balspel snel bezorgd! Goede kwaliteit

Mooie service en in mijn geval supersnel en keurig geleverd, die ga ik onthouden.

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, oede klantenservice en

Zie aanhef

Goede klantenservice

Verpakking was helemaal open gescheurd. Contact gezocht met klantenservice en zij kwamen met prima oplossingen waar wij dan ook tevreden over zijn en eruit zijn gekomen. Op deze manier keren wij graag weer terug naar deze webshop.

Mooi spel, goede prijs, snel geleverd.

Spel besteld, de dag erop al in huis.

Origineel speelgoed van goede kwaliteit

Hartstikke leuk speelgoed van goede kwaliteit. Helaas zijn we niet geinformeerd over de vertraagde levering door de verhuis van het magazijn, waardoor de cadeautjes helaas te laat waar voor het feestje. Ik werd telefonisch wel vriendelijk te woord gestaan.

Onddanks jullie verhuizing was mijn product er echt heel snel

Kwaliteit

Volgens verwachting ontvangen

Alles prima

Trendy Speelgoed levert goede service en origineel speelgoed voor een eerlijke prijs. Dit keer kinetisch zand besteld. Snel geleverd. Niks te klagen.

Leuke originele producten, top klantenservice!

Wat een leuke swingbag en survival tool kwam ik tegen tijdens zoektocht naar een cadeautje. Door een vergissing in verzending (door hun verhuizing) had ik (zeer prettig)contact met klantenservice. Was snel opgelost en er werd helder over gecommuniceerd. Ze gaan voor 100%, en dat maakt klanten blij. Daarom deze review als bedankje. Van harte aanbevolen!

Tevreden.

Crazy forts besteld voor mijn kleinzoon. Jammer dat die groene staafjes zo snel uit die paarse balletjes vallen. Verder heel leuk speelgoed waar je met (2 dozen) leuke gebouwen mee kan maken.

Goed en optijd geleverd . Jammer dat de verzend kosten . Ook voor lichte spullen duur is

Goed netjes op tijd geleverd . Alleen verzendkosten vindt ik duur voor lichte dingen

Mooie prijs voor een goed product. Zeer snelle levering.

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.