Fijne webwinkel

Wat een leuke webwinkel, net even ander speelgoed te vinden. Ik deed ook leuke speelgoed ideeën op voor een volgende keer. Op tijd geleverd, dus een goede service!

Goede en snelle communicatie en levering

Goede levering en tevreden kinderen

gewoon prima!

zoals ik al zei: :gewoon prima!

Onjuiste levering

Ik kocht een kersteditie van een spel en toen kreeg ik een andere editie. Ik zag dat de kerst special een dag later opeens was uitverkocht. Dit vind ik geen nette service en ik raad af om hier iets te bestellen.

Beste Mick, Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Wij hebben al contact met je gezocht en gezien dat je de kersteditie helemaal niet besteld hebt. Vandaar dat je deze ook niet ontvangen hebt. Vrolijke groet, TrendySpeelgoed.nl

Goed en snel geleverd

Spel besteld, dit was echt enorm snel geleverd en in goede staat! Fijne site om te bestellen.

Origineel

Speelgoed dat de fantasie van kind en ouder stimuleert

wat ik had verwacht

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

s´avonds iets besteld volgende dag geleverd.

Fijn, een correcte en snelle levering!

Hallo, mijn bestelling bestond uit 30 dobbelstenen met insteekhoezen. Ik was blij met de levering en de snelle actie. Ook het materiaal ziet er prachtig uit. Wat ik wel heel jammer vind, is dat elke dobbelsteen apart in plastic is verpakt... ik schrok er een beetje van. Het is heel veel zinloos, eenmalig verpakkingsmateriaal... Deze dobbelstenen lenen zich er prima voor om zonder dat extra laagje goed geleverd te kunnen worden. Het is wel heel interessant voor jullie bedrijf om te kijken waar je op het gebied van duurzaamheid op een kleine manier al iets kan halen... En ja, mogelijk komen deze dobbelstenen zo bij jullie binnen. Maar wat mij betreft ligt daar een taak voor iedereen. Juist bedrijven als die van jullie kunnen andere bedrijven de ogen openen om samen stappen te zetten, toch? Ik wens jullie er veel succes bij. Vriendelijke groet

gewoon goed

Snelle, correcte levering. Fout bij bestelling snel en goed opgelost. Vriendelijk

Hi Paul, Wat goed om te horen. Bedankt en fijne feestdagen! Groeten, Nils Trendyspeelgoed.nl

Vlotte aankoop

Hi Greta Wat goed om te horen. Bedankt voor de beoordeling en tot de volgende keer. Wij wensen jullie feestdagen! Groeten, Nils Trendyspeelgoed.nl

Snel en uniek

De levering gaat vlot en snel. En het speelgoed is net even anders als het doorsnee speelgoed, wat het fijn maakt om rond te kijken op de site en om iets te kopen.

Hi Natalie Wat goed om te horen. We willen ook uniek zijn ;) Bedankt voor de beoordeling en tot de volgende keer. Wij wensen jullie feestdagen! Groeten, Nils Trendyspeelgoed.nl

Geen fijne winkel

Deze winkel heeft een slechte service. Betaling ging heel beroerd. Aflevering ook

Hi Froukje, Bedankt voor de beoordeling. We hadden inderdaad een technische uitdaging. Wel hebben we je zo goed mogelijk willen helpen. Service staat bij ons voorop en ik hoop dat we nog eens de kans krijgen je te helpen :) Fijne dag!

Heel tevreden.

Snelle levering en goede informatie over bezorging.

Hi Annemarie, Wat goed om te horen. Bedankt voor de beoordeling en tot de volgende keer. Wij wensen jullie feestdagen! Groeten, Nils Trendyspeelgoed.nl

Leuk, vernieuwd en uitdagend speelgoed. Prima service.

Hi Jaqueline, Wat goed om te horen. Bedankt voor de beoordeling en tot de volgende keer. Wij wensen jullie feestdagen! Groeten, Nils Trendyspeelgoed.nl

Kreeg helaas het verkeerde product tiegestuurd

Ik had fietslampjes met paarden besteld, maar kreeg andere. Tsja. Het was supersnel ( de volgende dag geleverd). Maar dan heb je er niet zoveel aan.

Hi Marieke, Bedankt voor de beoordeling. We waren er samen al uit dat je per ongeluk de verkeerde hebt besteld. Geen probleem :) Kan gebeuren. Fijne feestdagen en graag tot ziens! Groet, Nils Trendyspeelgoed.nl

Product was defect

Product is wel op tijd verzonden en aangekomen, maar was defect.

Hi Erik, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik heb geprobeerd contact met je op te nemen voor een oplossing. Dat lukte mij alleen niet. Ik los dit graag met je op. Neem je contact met ons op? Vrolijke groet, Nils Trendyspeelgoed.nl

Mooi product en snelle levering.

Het product was zoals beschreven. Mijn zoon is erg blij mee. En het werd snel geleverd, net op tijd voor Sinterklaas.

Hi Sharine, Wat goed om te horen dat het op tijd was voor pakjesavond. Bedankt voor de beoordeling en tot de volgende keer. Wij wensen jullie feestdagen! Groeten, Nils Trendyspeelgoed.nl

Snelle levering. Product was precies volgens afbeelding geleverd.

Hi Maria, Wat goed om te horen. Bedankt voor de beoordeling en tot de volgende keer. Wij wensen jullie feestdagen! Groeten, Nils Trendyspeelgoed.nl

Fantastisch!

Ik ben zeer content met de snelle bezorgservice die www.trendyspeelgoed.nl heeft geleverd. De 29 bellenblaaspistolen (incl batterijen en bellenblaas) die wij hebben aangeschaft zijn van goede kwaliteit, geven een prachtig lichteffect en de kinderen uit de klas van mijn zoon zijn er enorm blij mee. Bedankt Stan voor het meedenken! Met een hartelijke groet, Spierings Groningen

prima service en snelle bezorging

prima service en snelle bezorging

Snel en discreet

Ik zocht het product, en vond het hier het goedkoopst. That's it xoxo

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.