Zeer vlot en nette afwikkeling van bestelling

De opdracht werd gelijk opgepakt, verwerkt en opgestuurd, alles zeer naar wens

vlot thuisbezorgd .

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is helemaal goed ik heb de bestellen in elke aflevering

Gekregen wat ik had besteld volgens de gestelde tijd. Dikke prima!

Snel geleverd, product volgens verwachting

Sensoflyer 2.0 gekocht als kado. Snel geleverd en een succes bij de jarige

Goed!

Leuk origineel speelgoed! Wel jammer dat de ‘voorraad’ blijkbaar niet klopte op de website. Kreeg (snel) een pakje maar 3 zaken ontbraken. Zelf gestuurd naar klantenservice want had geen melding ontvangen dat het een gedeeltelijke levering zou zijn. Wel heel vriendelijke klantenservice! Snel antwoord ook. Zaken nog nagestuurd - waren cadeautjes en ik had gelukkig tijdig besteld zodat er nog tijd was om na te sturen (anders hadden ze terugbetaald denk ik). En daarna nog mail gekregen om te vragen of ik ze goed ontvangen had. Ik zal zeker nog opnieuw bestellen!

Prima service, geen minpuntjes

Eigentijds en in één handomdraai Trendy educatief speelgoed bestellen

Voor mijn werk heb ik de Expandball nodig en kan deze bij Trendy speelgoed al jarenlang moeiteloos bestellen. Dankjulliewel

geweldig

Kleinkind van 5 jaar wat niet kan lopen wegens handicap vind het geweldig. Prachtig om te zien.

Mooi assortiment, goede site en professionele afhandeling van bestelling!!

Zie de zin hierboven.

Snelle levering!

Ik heb een kleine trampoline besteld. Helaas ging er iets mis met de bestelling. Nog dezelfde dag is de trampoline verzonden. Top service! Mooie en stevige trampoline. Veilig voor de kleintjes.

Goed en zo

Het leven is een feest

Goed en snel

Leuk aanbod, goede en snelke levering.

Mijn ervaring met Trendy Speelgoed is super !!!

Vriendelijk aan de telefoon en ze geven heel goed advies. Snelle levering en het product was netjes verpakt.

Netjes verpakt en vlot geleverd

Netjes verpakt en vlot geleverd

Vlotte levering en mooi educatief speelgoed. Kids zijn er super blij mee.

Perfect product, perfecte levering, snel&correct

Weekendbestelling, maar product was hier zeer snel, is perfect van gewicht en afmeting, het echte kubbspel! Bestelling, levering,alles prima

Super snelle levering!!!

Meer dan 100% tevreden

Besteld en binnen twee dagen in huis, in een woord gezegd perfect

Zeer snelle levering. Kwaliteitsprodukt.

Zeer snelle levering. Kwaliteitsprodukt.

Snel

Prima goede service

Goede service snelle bezorging

Prima service en afhandeling van bestelli g.

We zijn zeer tevreden over Trendy Speelgoed.

Overzichtelijke website met goede en volledige informatie, super snelle levering en duidelijke verzendinformatie. Een aanrader!

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.