snel gevonden, snel besteld, snel geleverd!

Prima site, ik wist precies waar ik naar op zoek was (de katapult van Leonardo), en Trendy Speelgoed was zo'n 40 procent goedkoper dan Bol.com, voor precies hetzelfde. Volgende keer ga ik eerst weer bij Trendy kijken..

Fijne service

Er was iets misgegaan in de bestelling bij de pakketservice. Ik werd netjes te woord gestaan en ik was diezelfde dag prima geholpen. Contact verliep prima en alles wat gezegd en afgesproken was werd nagekomen.

Vlot en betaalbaar

Ik had mn bestelling snel in huis. Ze hadden er een verkeerd artikel bij gedaan. Hierover gemaild en snel en persoonlijk antwoord gekregen. Vlot en naar tevredenheid opgelost: 2 dagen later had ik ook t vergeten artikel in huis. T andere mocht ik zelfs houden. Goed service!

Prima en snelle levering

Heel tevreden.

Werd gebeld omdat ik per ongeluk dubbel had besteld.

Alles netjes geregeld

Fantastische webshop met toppers!

Ik ben al 10 jaar vaste klant van trendyspeelgoed.nl en tot nu toe hebben ze mij nog nooit teleurgesteld. Het zijn eerlijke mensen met een hart van goud en ze staan altijd voor mij klaar. Toppers!

Zeer behulpzaam

Had een artikel besteld dat achteraf niet in voorraad was op dat moment. Werd keurig gebeld en geïnformeerd of ik iets anders wilde of dat ikl langer wilde wachten. Uiteindelijk is het artikel binnen 3 dagen gekomen.

Prima service!

Leuke website met leuke spulletjes. Vooral voor jongens is het soms lastig iets te vinden maar dat is op deze website geen probleem. De aankopen zijn snel geleverd en waren van goede kwaliteit. Ik kom vaker terug voor een bestelling!

Leuke shop met een grote variatie artikelen!

Ervaring met deze shop is goed, leuk wat cadeautjes kunnen bestellen voor mijn nichtjes.

Leuk aanbod producten en snel geleverd!

producten voldeden aan mijn verwachting

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij Trendy Speelgoed. naast een vlotte complete bezorging voldeden de producten aan mijn verwachting.

Snelle levertijd, goed productomschrijvingen, betrouwbare webshop

De keuze is reuze. Als je zoekt op leeftijd zie je af en toe speelgoed dat niet bij de leeftijd past. Maar de omschrijvingen zijn duidelijk en eerlijk, ze hebben veel producten en de levering is snel. Dat maakt Trendy Speelgoed een betrouwbare en prettige webshop.

Altijd heel goed

Altijd een goede service, leuke collectie en supersnelle verzending. Een prima leverancier!

Alles was perfect verzorgd, vanaf dbestelling tot aan de aflevering.

Ik heb alles als zeer prettig ervaren.

Unieke producten van degelijke kwaliteit

Altijd een feest om een pakket van deze webwinkel te ontvangen! Degelijke kwaliteit, breed gamma, snelle verzending en top klantenservice! Daarbovenop unieke producten met een duidelijke beschrijving: als ik geen inspiratie heb vind ik hier telkens weer het juiste geschenk! Ik ben en blijf fan! En wat nog belangrijker is: mijn kinderen zijn net zo enthousiast als ik!

Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super mooi spel en de bezorging is vlekkeloos verlopen!

Fijn!

Snelle levering en goede beschrijving op website

Snelle reactie en afspraakbetrouwbaar

Artikel was nog niet op voorraad. Dit werd direct aangegeven met een inschatting wanneer dat wel het geval was. Zeer klantvriendelijke en heldere communicatie. Artikel op tijd geleverd. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Het was er op tijd, vlot en in prima staat. De webwinkel heeft een heel mooi, uitgebreid en niet standaard aanbod.

tevreden klant

ik ben zeer tevreden.

Gebruiksvriendelijk, goede communicatie inzake bestelling en levering. Vlot geleverd

TOP

Vlot geleverd.

Altijd zeer zevreden

Het speelgoed is erg orgineel. Ik kijk altijd even op de site als ik echt geen idee heb wat ik kan kopen. Ik vind altijd wel iets leuks. De website werkt prima, de levering is vlot. Ik kreeg zelfs een tasje met extra cadeautjes gratis bijgeleverd. Dat is toch echt een leuke verrassing.

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.