Snelle verzending, geweldig speelgoed!

Snelle verzending, geweldig speelgoed!

Duidelijke site makkelijk te bestellen.

Alles is duidelijk ook de mails na de bestelling. Gewoon zoals een website hoort te zijn. Duidelijk!

Een speel zweefvliegtuig besteld. Bij aankomst was de vleugel gebroken. Met 1 telefoontje was het geregeld. De volgende dag kwam er al een nieuwe. Topservice

Het ziet er allemaal erg netjes en overzichtelijk uit. Alles wat je zoekt is makkelijk te vinden en er is voldoende aanbod. Ik kan dit zeker aanraden!

Vlotte verzending en goede omschrijving van de producten: daarnaast heel veel keus!

Leuk speelgoed voor elke leeftijd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle, correcte levering, kwaliteit is precies naar verwachting.

Een speciale vraag leverde meteen antwoord op en de levering werd stipt gedaan, conform afspraak. Stevig verpakt.

Prima snelle levering

Super leuk! En snel geleverd!

Snelle levering.

Veel keuze.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Grijpers besteld voor mijn zoontje en in 2 dagen thuis ontvangen. Goed verpakt!

Snelle levering in leuk cadeaupapier!

Juiste product Expandabal tijdig geleverd

Het product was zoals ik verwachtte.

Super speelgoed, super service

Geweldig leuk speelgoed waar kinderen hun creativiteit helemaal in kwijt kunnen! Veel keuze. Snel in huis. Was met 1 product niet helemaal tevreden, terug gestuurd en volgende dag had ik t geld alweer terug op mijn rekening. Echt SUPER! Dank jullie wel, trendyspeelgoed! Aanrader voor iedereen

Kinderen waren super blij met de het fantasy fort. Levering volgende dag al binnen. Volgende cadeautjes gaan ook weer van Trendy Speelgoed komen! Thanks...

leuke site - mooi speelgoed en een goede service

leuke site - mooi speelgoed en een goede service

Snelle service en leuk product

De website zou iets overzichtelijker ingericht kunnen worden. Ik was best lang aan het zoeken.

Paar leuke cadeau's voor mijn neefjes en nichtjes gekocht, ze zijn er helemaal blij mee! Snelle levering, dus ruim op tijd binnen voor de verjaardagen.

Naar omstandigheden prima.

Helaas net geen topscore door grote vertraging. Mijn bestelling was betaald maar leek nooit goed doorgevoerd in bezorgingsadmin. Na telefonisch contact erg vriendelijk te woord gestaan. Bleek iets niet goed te zijn gegaan administratief. Direct alsnog verzonden inclusief trackntrace. Dus met erg veel vertraging uiteindelijk product in goede orde ontvangen. Geen compensatie in prijs of extra's. Ik heb verder nog geen ervaring met de webshop dus zie dit als een incident. Had gelukkig geen haast met de bestelling. Anders was ik iets minder mild gestemd geweest. Maar erg vriendelijke klantenservice. Ik zal wel vaker gaan bestellen. Mooi en origineel assortiment! Volgende keer beter.

Wide variety of collections and unique

Wide variety of collections and unique. I would definitely recommend to anyone!

Snelle levering alleen jammer van de verzendkosten. Ik kocht iets van meer dan 30 euro en moest 7 euro verzendkosten betalen, dat vind ik nogal veel.

Vraag gesteld, Snel en vriendelijk. Pakket snel verzonden. En een persoonlijk kaartje erbij! Het zijn de kleine dingen die het juist speciaal maken. En dat word hier goed begrepen!

Zeer snelle levering

Producten zijn erg bevallen, tevens zeer snelle levering. Top service!

In het weekend besteld en het werd op dinsdag al gebracht . Kreeg netjes van te voren een mailtje met track & trace code

snel gevonden, snel besteld, snel geleverd!

Prima site, ik wist precies waar ik naar op zoek was (de katapult van Leonardo), en Trendy Speelgoed was zo'n 40 procent goedkoper dan Bol.com, voor precies hetzelfde. Volgende keer ga ik eerst weer bij Trendy kijken..

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.