Snelle levering van bestelde producten en ook goedkoper dan bij andere webshops!

Ik mis de mogelijkheid om een berichtje mee te sturen

Cadeautje gekocht voor een jongetje, maar omdat het niet mogelijk was om het te laten inpakken en een berichtje mee te sturen denk ik niet dat duidelijk is dat het van ons is. Gemiste kans. Weet dus ook niet of het ontvangen is en hoe het bevalt

leuk product en goeie service

Ik heb de buddha artboard besteld en heel tevreden. Leuk product en de service was ook perfect. Snelle levering.

Vlotte bestelling en levering!

Op tijd en het juiste artikel

Volgens wat beloofd wordt op de website

Fantastisch mooi speelgoed

Ziet er heel degelijk uit. Ik vind het wel jammer dat als je een beetje hut/tent wilt heb je 2 pakketten nodig.

Product en levering zoals verwacht

Netjes en snel, helemaal tevreden

Een grote teleurstelling !

Mijn pakje meteen na aankomst bij Primera Sevenum opgehaald . Toen ik het opende bleek de hendel om te draaien afgebroken. Ik heb meteen contact opgenomen maar de nummers waren NIET bereikbaar ! Toen herhaalde malen ingesproken maar ik werd NIET teruggebeld. Ook mijn email werd NIET beantwoord. Uiteindelijk gebeld naar Blokker Venray maar ook zij konden op de aangegeven nummers niemand bereiken Één grote teleurstelling ! Ik wil geen geld terug maar wil zo SNEL mogelijk een nieuw appelschilmachine toegestuurd krijgen ! Mijn gekregen appels staan erop te wachten !

Goeie service

Snelle levering. En ophalen in de buurt was handig voor mij

Leuk speelgoed. Deze site onthoud ik.

Goede productomschrijving. Assortiment leuk voor kado’s. Verzenden ging ook zoals beloofd.

Snelle en adequate levering

De aangekochte goederen werden snel geleverd zelfs in België

Uitstekend.

Snelle levering en leuke artikelen

Naar klacht nette reactie

Wij hadden een groter kado en wat kleine kadootjes besteld voor onze zoon zijn verjaardag, wij dachten dat alleen het grote kado bezorgd was, maar het bleek dat ze de kleine kadootjes in de originele verpakkingsdoos vh grote kado hadden gedaan,zonder briefje of iets dergelijks erbij. Wij dachten dus dat we de kleine kadootjes niet hadden ontvangen. Maar bleek dus achteraf wel. De communicatie hierover met het bedrijf was heel netjes snel en correct. Dus tevreden over en de kadootjes zijn ook naar het zin!

Top, snelle en nette levering

Omschrijving klopt met ontvangen product .

Duur maar mooi

Snel geleverd en goed verpakt, is de duurste aanbieder van dit speelgoed (het is wel kwaliteit). Officiële spelregels zijn erg gecompliceerd die moet je van internet downloaden. Zit in kartonnen doos, helaas geen stevige opberg zak, tas of kistje. Mist ook twee haringen of paaltjes om de middenlijn van het speelveld aan te geven.

Prima snelle levering

Niets op aan te merken

Eerst een review en daarna een beoordeling?

Review al ingevuld. Daarna nog een verzoek voor een beoordeling? Onnodig.

Een heerlijk en leerzaam spel dat nooit verveelt.

Wij hebben een nieuwe bal voor onze Mookie tennispaal gekocht. De tennispaal is een echte aanrader. Je kunt ook alleen tennissen. Je reactievermogen zal flink toenemen als je dit vaak speelt. Dank voor de supersnelle bezorging!

supersnelle service

duidelijke info op de website en materialen supersnel in huis!

Rustig winkelen en op tijd bezorgen

Omdat ik op de verjaardag van mijn kleinzoon in het ziekenhuis lag heb ik via jullie zijn kadootjes bij hem thuis laten bezorgen. Zo was ik toch een beetje bij hem op zijn verjaardag. Ik kon precies vinden wat hij leuk vond.

Prima geregeld.

Snelle goede service

Klacht afhandeling super snel geregeld Reactie en levering heel snel

ik heb nog steeds niks binnen

Snelle levering, Kids zijn erg blij

Lava bal is een fijne bal. Stuiter heerlijk hoog. Moonbal is licht en stuiter ontzettend hoog. Door de felle kleur valt het op in de struiken.

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.