Goede en snelle levering

Hele fijne service en leuke producten

Heel prettig contact gehad over een artikel. Vriendelijk en behulpzaam. leuke en originele artikelen, zo in huis.

Snel, maar verkeerde kleur gestuurd

Snelle service, frisbee besteld, goede model ontvangen, maar niet de kleur/design die ik had geselecteerd. Deze frisbee doet het ook goed dus gehouden.

Super snelle levering

Ik heb altijd goede ervaringen met Trendyspeelgoed, bij de laatste bestelling die ik heb gedaan kwam de (altijd) snelle levering extra goed uit.. de traktatie van mijn dochter had ik daardoor gelukkig op tijd in huis.

Prima en naar verwachting

Naar verwachting

Het moses lampje is kleiner dan ik dacht. Verder in goede conditie.

Goede service, had per ongeluk dubbele bestelling gedaan. Mail gestuurd hierover, direct gereageerd en opgelost! Bestelling ook binnen 1 dag bezorgd.

Vlotte aflevering.

een 10

alles OK

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Snelle nette levering, voldoet aan verwachtingen

Monster op potlood

De oogjes zitten er niet goed op. Ik heb ook een monster zonder ogen

Ik had een cadeautje besteld. Helaas bleek het verkeerde te zijn geleverd. Gebeld, leuk te woord gestaan een er werd gezorgd dat we het juiste product op tijd ontvingen. Echt top.

Good product and great service

Very good quality vs prices. I'm totally satisfied. Delivery was fast and customer service worked out very well

Klantvriendelijk!

Een onderdeel van swing ball pro tennis set was al snel kapot. Werd heel erg vriendelijk te woord gestaan en krijg gelijk zonder problemen (mèt excuses) een nieuw onderdeel toegestuurd. Ook zat in ons pakket een leuke verrassing: een heel mooi oranje met rood wit blauw (ek) horloge. We waren blij verrast! Hier gaan we tzt meer kopen!

Leuk speelgoed, fijne klantenservice

Toen ik bij de klantenservice aangaf dat er wat onderdelen ontbraken van het bouwpakket hebben ze meteen een nieuwe opgestuurd. De oude mocht ik houden. Nu kan mijn dochter een extra groot fort bouwen. Goed en snel opgelost.

Uiteindelijk goed geholpen!

Bestellen ging gemakkelijk. Ideal betaling was mislukt. Daarna gelijk handmatig overgemaakt. Door een telefoonstoring de opvolgende dagen niet bereikbaar. Uiteindelijk via messenger contact gekregen en de bestelling is gelijk dezelfde dag verzonden!

Gewoon goed, vriendelijk

Snelle correcte levering dus weer genoeg poeder op voorraad.

Snelle verzending

Duidelijke website. Snelle verzending Het was leuk ingepakt!

Bestellung und Lieferung erfolgten ohne Probleme und wie versprochen innerhalb eines Tages

Goede service!!

Goede service!

Goede service, klant vriendelijk

Geweldige service!

Pakketje besteld, veel leuke spullen op de site. Keurig op tijd en leuke extraatjes. Bravo!

Snelle levering.

Goede prijs, snelle levering, goed geinformeerd, netjes verpakt.

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.