Zeer tevreden met eerste bestelling

Trendy Speelgoed had als enige het item waar ik naar op zoek was en ook nog voor een betaalbare prijs. Het pakket kon gelukkig ook meteen naar een PostNL-ophaalpunt verstuurd worden, wat een bonus was. Snel verstuurd en item perfect. Bedankt!

Slechte communicatie

Bij dit bedrijf zijn de bestellingen en de betalingen direct te regelen. Echter wanneer het om communicatie gaat, geeft dit bedrijf niet thuis. We hebben een bestelling geplaatst op 20 maart, welke volgens de website de volgende dag geleverd zou worden. Na drie dagen gewacht te hebben, hebben we geprobeerd contact te zoeken met hen via mail en telefoon. Dit lukte niet echt, waarna we een voicemail moesten inspreken. Ook hier werd niet op gereageerd. Enkele dagen later opnieuw geprobeerd en jawel, er werd opgenomen. Gesproken met een medewerker en deze wist ons te vertellen dat het bestelde artikel niet leverbaar was. Daaropvolgend met hem afgesproken de bestelling te annuleren en zij zouden het betaalde bedrag a € 73.90 terugstorten. Echter zijn we nu een maand verder en nog steeds niets gehoord van hen. Ook niet nadat we een mail hadden gestuurd en diverse telefoontjes eraan gewaagd hadden (wordt gewoon niet opgenomen). Al met al hebben ze ermee bereikt dat dit de eerste en tevens de laatste keer is dat we bij dit bedrijf een bestelling hebben geplaats. Met vriendelijke groet, Een ontevreden klant.

Impossible to make contact one item did not arrive

One item was crossed out from the packing list and I received no further contact, so it seems like this will not arrive (ORD2331061). Was not possible to make contact via the phone number or the contact formula via the website.

Bestelling komt niet aan en er is moeilijk contact te krijgen.

Bestelling zou de volgende werkdag opgehaald kunnen worden. Toen deze poging de 5e werkdag werd gedaan, bleek het produkt nog in backorder te staan. 2 maal geprobeerd te bellen maar men is niet bereikbaar en belt ook niet terug, terwijl dit middels een bandje gezegd wordt.

Bestelling geretourneerd maar aankoopbedrag nog steeds niet ontvangen

Bestelling gedaan en deze de volgende dag ontvangen. Besloten dit terug te sturen en mijn geld terug te vragen. Pakket is inmiddels drie weken geleden afgeleverd, van eigenaar Nils op de mail bericht gehad dat deze snel verwerkt zou worden maar tot op heden niks terug ontvangen. Op nieuwe mail wordt niet gereageerd en ook telefonisch wordt er maar niet opgenomen. Ben ontevreden over de gang van zaken van deze webwinkel!

Geen ontvangst van bestelling

Wacht nog steeds op de bestelling sinds 21 dec 2023

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over product en super snelle levering.

pakket op tijd ontvangen.

Hoe de schommel is weet ik nog niet. Hij is voor mijn kleindochter en zij is de 26' pas jarig.

Fijne winkel, snelle levering, leuke spullen

Heel bijzonder kado gevonden voor een insectenliefhebber! Snel geleverd, makkelijke website om te bestellen. Ook goede prijs.

Slechte levering, geen reactie op contactaanvraag.

Levering kwam in een kapotte doos, die veel te groot was. Spel zelf ook beschadigd. Contact gezocht via mail, contactformulier en telefoon. Tot op heden geen reactie.

slecht

verkeerde geleverd, geen contact mogelijk.

No Reply

Ik moest Blokker opbellen, jullie naam niet op, no reply kreeg ik te horen, ik heb ook jullie gebeld ook no reply , ik kreeg pas vrijdag dat mijn pakket op de post was! Gelukkig heb ik zaterdag mijn pakket binnen. Jammer dat jullie geen e mail sturen dat het zo laat zo komen!

Geen enkele reactie op bestelling!

Op 10 december kocht ik voor 94,80 euro speelgoed op de site. Ik kreeg een orderbevestiging en de bevestiging dat ik betaald had. Nadien hoorde ik niets meer. Ik stuurde twee mails waarop niet werd gereageerd en ik belde (nooit werd er opgenomen). We zijn ondertussen 27 december en ik hoorde nog steeds niets. Dit is echt niet normaal! Ik raad aan deze site te allen tijde te vermijden!

Geen levering, totaal geen enkele communicatie, enkel antwoordapparaat

Op 12-dec-2023 een bestelling geplaatst voor een product welke "op voorraad" was. Diezelfde dag automatische bevestiging gekregen dat de betaling uitgevoerd was. Op 15 december update gevraagd omtrent de levertermijn via email, aangezien het een kerstcadeau betrof, maar geen antwoord ontvangen. Enkele dagen later gebeld, maar toen ben ik op het antwoordapparaat uitgekomen. Ik heb een bericht achtergelaten met details en telefoonnummer, maar geen antwoord ontvangen, niet telefonisch en niet per email. Ik heb via het webformulier een update gevraagd. Ik krijg een geautomatiseerd antwoord dat mijn vraag ontvangen is, maar dat was het dan ook. Intussen is Kerstmis voorbij, heb ik niets ontvangen, en krijg ik geen antwoord van de leverancier. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik opgelicht ben. Hopelijk antwoorden ze wel op deze beoordeling.

Incomplete bestelling zonder bericht en geen terugbetaling

Op 8 november een bestelling geplaatst. Tot mijn verbazing zat bij levering 11 november één van de drie stuks er niet in. Contact per mail opgenomen met de winkel. Ruim een week later het antwoord met excuses en de vraag of het nageleverd moet worden als het artikel er weer is of dat het bedrag teruggestort moet worden. Ik antwoord direct dat als zij niet weten wanneer de nalevering plaatsvindt ze het op rek.nr. terug mogen storten. Dit is al ruim een maand geleden en ik heb nog steeds geen bericht en geen betaling. Slechte zaak. Begrijpelijk dat het druk is, maar als je iets niet kunt leveren moet je dit aangeven en terugstorten.

Incomplete bestelling, geld nog steeds niet terug.

Bij de levering van mijn bestelling van 8 november ontbraken 2 stuks speelgoed, terwijl ze wel op de pakbon stonden. Het duurde lang om contact te krijgen en de beloofde terugbetaling heeft nog steeds niet plaatsgevonden. Voorlopige conclusie: leuk speelgoed voor een goede prijs maar erg slechte klantenservice.

Betrouwbare zaak met goede kwaliteit

Goed product, snelle levering, goede communicatie

Top , heel duidelijk, snel en veel info over de verzending.

Alles is perfect verlopen. Heel snel!

Toppie

Prima webshop!

Snelle en keurige levering, goede prijs.

Super service.

Mijn bestelling bleek niet compleet. Na telefonisch overleg, met zeer vriendelijk personeel, werd het probleem zeer professioneel en zonder problemen opgelost.

Prima !

Snel en goed geleverd !

super lastig in elkaar zetten

had verwacht de tafel in elkaar met uitzondering van de poten te ontvangen...een halve dag werk..lstig met de veren de knopjes en de poppetjes...is wel gelukt uiteindelijk maar wel stressvol

Kwalitatief goed speelgoed

Dochter van vrienden was er blij mee

Product kapot

Mijn bestelling was defect. 2 x een mail verzonden, maar geen reactie op mijn klacht

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.