Prima bedrijf

Artikelen zoals omschreven snel in huis

Prachtig speelgoed en overzichtelijke website

Zeer behulpzaam bij mijn vraag of de post wel op tijd zou komen. Ik werd meteen teruggebeld met de mededeling dat het pakketje op tijd zou afgeleverd worden. Goede service.

leuk, leerzaam en uniek speelgoed

snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, keurig verpakt.

Geen ingewikkelde website. Snelle levering. Vriendelijke Debbie. Snel contact.

Een vlotte levering , Goed verpakt. Prima

mooie producten, vlotte levering

Uitstekend!

Ik kan maar een ding zeggen en dat is dat u uw werk op een voorbeeldige wijze uit oefent. Vriendelijk gegroet drs. H. Zweistra, predikant op Urk

Vlotte levering en servicegericht

Snelle levering, een paar bestelde spulletjes ontbraken (3 van de 30) en dit heeft TrendySpeelgoed keurig en vlot opgelost door ontbrekende spullen na te sturen.

Redelijk

Goed maar een ding, de doos waarin het bouwpakket zit is open geweest. Nu is het een sint Nicolaas kado en we weten dus niet op tijd of het wel compleet is.

makkelijk besteld en snel geleverd

Helemaal tevreden! Makkelijke besteld, snel geleverd.

Snelle levering, niet duur

Veel kleine spullen besteld voor mijn dochter van 10, overzichtelijke site die me op ideeën bracht, alles werd snel geleverd en was goed verpakt. Prima!

De fantasy fort

Onze kids zullen de fantasy fort fantastisch vinden op 5/12! Bedankt voor de snelle levering.

Transparante communicatie

Wij wilden graag een Trybike bestellen voor onze dochter, maar deze was niet op voorraad. Een fijne optie op de website is dat je je e-mailadres achter kunt laten en dan krijg je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is. De Trybike kwam al snel op voorraad en werd direct verstuurd. Onze dochter is er heel blij mee!

Snel gelevferd en compleet

Goed, is nog niet in gebruik.

Snel, prima kwaliteit en duidelijke info op site!!

Site bezoeken, vraag stellen en meteen antwoord! Prima kwaliteit, verpakking en afhandeling!!

Snelle afhandeling

1 product was nog niet aanwezig en dat werd heel snel gecommuniceerd en ook opgelost. Ik ben heel tevreden

Mooie producten en snelle levering, verpakking was een natte half open, slap kartonnen doos.

Ik kreeg het pakketje op een regenachtige dag. Een van de producten was net iets te groot voor de doos waardoor de doos een beetje verbogen was, dit kon omdat het van slap karton gemaakt was. Niet overal op de naden was plakband geplakt. Gelukkig waren de producten door dit alles niet beschadigd.

Snelle, betrouwbare levering

Duidelijke mails wanneer pakketje komt. Precies zoals beschreven is ziet het product eruit.

Betrouwbaar

Goede levering , leuke site, goed speelgoed

Leuk aanbod en alles is duidelijk

Leuk aanbod van producten. Het bestelproces was prettig en duidelijk. De producten bevallen goed en voldoen aan de verwachting die op de website geschept wordt.

Snelle levering, nette service bij retour

Snelle levering. Nette afhandeling retourzending.

Goed verpakt en snel geleverd

Snel en gemakkelijk

Ruime keuze in leuk en mooi speelgoed. Inpakservice ook gekozen en is idd heel leuk en goed ingepakt. Snelle levering. Dusja, prima gewoon ! Blij mee.

Superkaarten

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.