geweldig

Kleinkind van 5 jaar wat niet kan lopen wegens handicap vind het geweldig. Prachtig om te zien.

Mooi assortiment, goede site en professionele afhandeling van bestelling!!

Zie de zin hierboven.

Snelle levering!

Ik heb een kleine trampoline besteld. Helaas ging er iets mis met de bestelling. Nog dezelfde dag is de trampoline verzonden. Top service! Mooie en stevige trampoline. Veilig voor de kleintjes.

Goed en zo

Het leven is een feest

Goed en snel

Leuk aanbod, goede en snelke levering.

Mijn ervaring met Trendy Speelgoed is super !!!

Vriendelijk aan de telefoon en ze geven heel goed advies. Snelle levering en het product was netjes verpakt.

Netjes verpakt en vlot geleverd

Netjes verpakt en vlot geleverd

Vlotte levering en mooi educatief speelgoed. Kids zijn er super blij mee.

Perfect product, perfecte levering, snel&correct

Weekendbestelling, maar product was hier zeer snel, is perfect van gewicht en afmeting, het echte kubbspel! Bestelling, levering,alles prima

Super snelle levering!!!

Meer dan 100% tevreden

Besteld en binnen twee dagen in huis, in een woord gezegd perfect

Zeer snelle levering. Kwaliteitsprodukt.

Zeer snelle levering. Kwaliteitsprodukt.

Snel

Prima goede service

Goede service snelle bezorging

Prima service en afhandeling van bestelli g.

We zijn zeer tevreden over Trendy Speelgoed.

Overzichtelijke website met goede en volledige informatie, super snelle levering en duidelijke verzendinformatie. Een aanrader!

Snelle levering, goede klantenservice

We hadden verkeerde kleur besteld van product. Binnen 2 dagen kosteloos omgeruild. Prettig contact gehad met bedrijf hierover!

Erg leuk paassetje

Leuk!!

Erg goed!

Snelle levering, prettig kontakt via chat, na melden van defect speelgoed wat geleverd is. Na uitleggen wat er mis was met het product het geld terug gestort gekregen. Dank je wel nogmaals voor de goeie service!

uitstekende service, snelle levering

Aanbod is groot en echt goedkoper dan elders! De categorie creatief zou wat mij betreft wel wat uitgebreid mogen met accessoires, zoals papier, kwasten, lijm etc. Verder een grote pluim wat betreft de levering. Je krijgt qua service exact wat er is beloofd!

Gewéldig

Een bedrijf dat woord houdt! Snelle verzending en dito levering. Keurig mailverkeer en supervriendelijk te woord gestaan. Kortom: een aanrader!

Producten precies zoals verwacht (top!), snelle levering, prima prijs. Aanrader.

Al jaren de grootste hit onder de kinderen

Zo veel lol mij blubber;-)

Leuk speelgoed en snel geleverd

Weer eens wat anders dan wat je in een doorsnee speelgoedwinkel kunt vinden, daar hou ik van!

Voor herhaling vatbaar.

Prima en vlotte levering!

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.