Erg tevreden!

Snelle levering van leuke sleutelhangers met prima kwaliteit!

Voor de eerste keer hier besteld. Ruime keuzemogelijkheden en snelle levering.

Trybike kwam met een verkeerde kleur wiel! Heel snel en adequate opgelost

Snelle service, goede prijs!

Ik had een set stiften besteld die nergens meer in de winkels te verkrijgen zijn. Deze waren de volgende dag al binnen! De prijs van deze set stiften is prima. Verzendkosten iets aan de hoge kant. Goede service, aanrader!

Goede producten en service

Bestelling snel en netjes verwerkt.

Prima webwinkel!

Snelle verzending en goede communicatie!

snelle verwerking en tegemoet komen aan persoonlijke vraag

Bij bestelling gevraagd om een kaartje toe te voegen aan het kado wat bezorgd zou worden. Dit hebben ze precies zo uitgevoerd. Daarnaast erg snelle levering.

Geweldig x 10

Zeer tevreden.Correcte en zeer snelle afhandeling. Doorgaan zo.

Super, snel feedback en dito levering

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Gemakkelijk te bestellen voor de beste prijs die ik kom vinden. Afhandeling ging soepel en bestelling werd snel afgeleverd. Binnen de afgesproken tijd.

Service prima, product slecht

Zag er mooi uit maar het product is gemaakt van dun materiaal. De afbeelding deed geloven dat er een kind in/op kon spelen maar dan is het gelijk gesloopt. Veel geld voor waardeloze rommel. Had er meer van verwacht. Zeker omdat het niet goedkoop was.

Alles was in orde en snel geleverd!

Alles was in orde en snel geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, snelle reactie op mails (in het weekend) Tevreden!

Snelle service en goede kwaliteit!

We hebben de katapult van Leonardo da Vinci besteld. Deze was er meteen al met een dag. Het materiaal is van goede kwaliteit. Service is dus goed en zoonlief is ook helemaal tevreden!

Snelle service en prima product

De levering was heel snel en helemaal naar wens. Enige minpuntje zijn de naar verhouding vrij hoge verzendkosten.

Fijne en betrouwbare online speelgoedwinkel

Ik was eerst wat argwanend of het wel een betrouwbare site was of niet. Maar na de (positieve) reviews gelezen te hebben, toch besloten om hier verjaardagskado’s voor mijn kinderen van 9 en 12 te bestellen. Heb er zéker geen spijt van! Heel leuk en origineel speelgoed! Snelle levering (zelfs in deze coronatijd) en keurig verpakt! Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Ik ga hier zeker weer iets bestellen. Misschien is mijn enige kleine minpuntje dat de verzendkosten ietwat aan de hoge kant zijn(€5,95 en vanaf €60 gratis). Kids zijn in ieder geval happy (met hun speelgoed), dus wij ook!😄

Keurig op tijd en zeer snel geleverd!

Ik heb met andere webshops slechte ervaringen. Geven op dat een artikel op voorraad is en blijkt het uit China te moeten komen. Levertijd met Sintjuttemus!

Snel verstuurd duidelijk richtlijn met hoeveelheid je kunt bestellen ivm Corona

geweldig

snel, betrouwbaar, origineel

Top!!

Snelle levering. Wat ze beloven op de website is waar! Eerlijk , makkelijk en snel!

snel en correct

Niet goedkoop, verder prima

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wij hebben al jaren een swingball pro set, af en toe moet er wat vervangen worden. Heel fijn dat er reserveonderdelen verkocht worden hiervoor. Snelle verzending dus onze kids kunnen weer lekker los in de tuin.

Prima materiaal en vlotte communicatie

Wat je krijgt komt overeen met wat je denkt te krijgen. Ik had een fout gemaakt qua vermelding ander leverandres dan facturatie-adres. Dit werd supervlot en heel vriendelijk dadelijk voor me gecorrigeerd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijne en snelle communicatie toen het artikel niet voorradig bleek. Daarna zsm verzonden en ontvangen, en dat in coronatijd 👍

Prima webshop!

Duidelijke webshop, overzichtelijk. Bestelling snel verzonden en ontvangen. Prima!

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.