Tegen vallen van product

3 ZEER KLEINE stukjes schuurpapier voor ca €9 .vind ik buiten alle perken

Pakket (nog) niet geleverd

17/08/2023 besteld maar op 23/08/2023 nog niks ontvangen.. slechte communicatie over levering..

de levering is snel en voldoet aan de verwachtingen.

makkelijk besteld en snel geleverd

de site is duidelijk dus bestellen is eenvoudig. ook is het pakket binnen 2 dagen geleverd. dik tevreden.

Oogjes lagen er na binnenkomst al af

Mijn product (oogjes) laat helaas voor het openen in de verpakking al los. Ik heb de klantenservice gemaild maar nog geen reactie ontvangen. De bezorging was prima geregeld!

correcte snelle levering en voldoet aan het doel

Knutselpakket zeer geschikt voor 11-jarige. Echter een beetje hulp van de ouders is wel zo prettig

Altijd wat origineels, nooit gedoe

Over de afgelopen jaren heb ik regelmatig een beroep gedaan op deze site om speelgoed te vinden dat net wat origineler is dan kinderen normaal gesproken langs zien komen in reclames. Net iets nieuws, net iets wat juist aansluit bij de interesses van het betreffende kind, of iets heel aparts voor dat kind waarvan je geen idee hebt wat ie leuk zal vinden. Levering altijd op tijd, mocht er wat zijn is contact snel gelegd en een oplossing snel gevonden.

Snelheid.

Bestelling werd zeer snel geleverd.

Niks ontvangen

Na mijn bestelling (en betaling!) heb ik alleen nog maar een verzoek om beoordeling van u ontvangen. Geen track & trace, geen levering, alleen een verzoek om te beoordelen wat ik er van vond. Intussen wordt er ook niet gereageerd op mijn mailtje daarover.

Snelle levering,

Zeer snelle levering, makkelijk site om te bestellen!

Leuk en inspirerend

Niet eenvoudig op te zetten voor kleinere kinderen. Als het staat (op hun aanwijzing) dan kunnen ze er erg leuk mee spelen. Oppassen voor nat worden want het is karton! Het plakband werkt uitstekend!

Leuk buitenspeelgoed

Heb de haai/waterpistool gekocht Leuk en voor mijn gevoel degelijker speelgoed Goede waterstraal en in bad vul aar door opzuigensysteem ( minder verspilling dan bij kraan vullen) Leuk assortiment ook

Zeer slechte service

Er is mij iets toegezonden wat zichtbaar gebruikt is! Hier melding van gedaan, zou een nieuwe toegestuurd worden, maar helaas niks ontvangen! Nogmaals contact gezocht (inmiddels alweer 2x), maar geen reactie meer ontvangen!

Een overzichtelijke site met leuke cadeautjes!

Op deze site kun je leuke cadeautjes vinden, net anders als ergens anders :) levering was ook heel snel. In één woord: top!

Het bestelde artikel was netjes ingepakt en werd snel geleverd.

Niet alles is geleverd.

De bestelling is niet compleet geleverd. Hierover heb ik gemaild, maar helaas heb ik nog geen reactie ontvangen.

Er is een artikel niet geleverd en contact krijg ik niet

Er is een artikel niet geleverd. Ik heb mail gestuurd en gebeld maar krijg geen contact

Was gewoon super

Was super

Snel, goed verpakt

Zeer snelle levering

Binnen één dag geleverd en precies zoals verwacht. Top dus.

Snel en belofte waargemaakt

Heldere site, snel besteld en vlot geleverd. Mooie kwaliteit!

Perfect!

Snel verstuurd.

goed en erg snelle levering

Ik heb een goede ervaring met jullie organisatie. Snelle service en het speelgoed viel in de smaak.

Super snel geleverd

Super snel geleverd

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.