Leuk product

Aangekochte product is top!

snelle service

Super snel geleverd

Als naar behoren afgehandeld.

Heb niet lang hoeven wachten. Ben zeer te vreden

Leuke podlood monsters, snel geleverd

De podlood monsters waren zoals ik ze verwacht had, en werden sneller geleverd Daniel dacht. De verpakking was netjes

Snel geleverd, goede prijs

Alles naar wens verlopen en een heel blij kind

Snelle levering en goede kwaliteit

Ene dag rond 16.00 besteld. Volgende dag rond 11:00 in huis. De ballon is van stevige kwaliteit!

Prima produkt

Zeer enthousiaste kleinzoon

Kan niet beter

Bestelling is snel en goed verwerkt.

Geen terug koppeling op mijn mail

Standaard is het gebruikelijk dat je 90.kiendopjes krijgt en niet 20 of 30 en dat had erbij moeten staan mail gestuurd nig niet eens een antwoord terug gekregen

Prima product en snel geleverd!

Prima product en snel geleverd!

Uitstekend voor elkaar.

Zal zeker hier weer gebruik van maken.

Zeer klantvriendelijk!

Mijn zoontje heeft voor Sinterklaas een bal gekregen die licht geeft. Hij was er erg blij mee, echter liep de bal leeg en moest om de 2 dagen opgepompt worden. Na een belletje met ‘Trendy Speelgoed’ is er meteen voor een passende oplossing gezorgd. Qua klantenservice krijgt dit bedrijf een dikke 10!

Prima product, snel geleverd.

Prima product en snel geleverd.

Snelle en fijne service voor een goed product

De bestelling kwam snel bij mij aan en was goed ingepakt. Mijn collega was ontzettend blij met haar kado.

Uitdagend, uitnodigend, leerzaam, duurzaam, kleurrijk.

Kleindochter was er heel blij mee.

Snel geleverd en top speelgoed

Snel geleverd en top speelgoed

Bestelling is nog steeds niet bezorgd

Niet te beoordelen dus

Het pakket is nog steeds niet bezorgd!

Kan het niet beoordelen

Mooie artikelen

Prettige webshop, handig op leeftijd speelgoed ingedeeld, originele producten,snel geleverd, goed verpakt.

Goed!

Fijne webshop, snelle levering

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.