Goed!

Fijne webshop, snelle levering

Goede service & artikel conform verwachting

Goede service en mooi product!

Goede snelle service

Snel antwoord bij vragen en mooie producten

Very fast process from order to delivery

Enough variety of toys, easy to order and very fast delivery made it a very good experience for me!

Leuk speelgoed voor jonge kinderen

Mooi en goed speelgoed voor kinderen tot 12 jaar. Wat wel jammer is dat ik niets van Lego kon vinden. Maar er staat genoeg op om leuke dingen mee te doen. Wat ook opvalt is de super snelle bezorging. Heel mooi. Bedankt.

Precies gekregen wat ik besteld had en heel snel bezorgd

Snel

Prima website en snel geleverd

Goed product en snelle service

Gewoon goed. Ik was naar iets heel specifieks op zoek. Had ik zo gevonden op de website. Bestelling was vlot net als de levering. Een tevreden klant!

Ik heb te weinig besteld aldus mijn kleinzoons ,ze hebben al twee dagen hutten en kastelen gemaakt. Dus we sparen voor nog een set.

Degelijk

Goede communicatie en degelijk speelgoed

Website is duidelijk en levering producten conform de voorwaarden

Snel maar één fout product geleverd

Ik heb gemaild over de vergissing, heb verf ipv stiften ontvangen en wil graag een oplossing.

Te laat verzonden

Voor deze aanbieder gekozen zodat het cadeau op tijd in huis zou zijn, maar na een dag wachten bij de brievenbus bleek het pakketje niet bij postnl te zijn afgeleverd. Heel zuur!

Heel goed, stuk goedkooer dan elders

Helemaal goed

Goede en snelle service

Leuke poppetjes voor op een potlood. Mijn zoon is er blij mee

De bestelling goed afgehandeld.

De bestelling goed afgehandeld!

Slecht

Product voldeed niet aan verwachting. Het is gelijk terug gestuurd. Nu 1 week later heb ik mijn geld nog niet terug. Wilt u aub ons beoordelen niet svp.

Goede communicatie en vlotte bezorging

Product was goedkoop en is snel geleverd.

Super leuk speelgoed, snelle levering met een leuk cadeautje.

Super leuk speelgoed en snel geleverd met een leuk cadeautje.

Zeer snel en betrouwbaar

De bestelling binnen 24 u. geleverd zoals beloofd top.

Overzichtelijke website, redelijke prijzen en snelle verzending.

Mooi speelgoed

Voor mijn kleinzoon z'n verjaardag een paar leuke dingen besteld. Goede kwaliteit!

Snel geleverd. Super kwaliteit

Bouwplaten om hutjes of muurtjes in elkaar te zetten. Kleinzoons 6,7, en 8 jaar, hebben hier jaren plezier van. Gingen er niet zuinig mee om, maar materiaal is sterk. Nu meer besteld om nog meer uit te bouwen.

Goed voor kinderen

Mijn kleinkinderen gingen meteen kleien.

Scheldestraat 4 5347 JD Oss

Over Trendy Speelgoed

Speelgoed en spellen met toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van ieder kind. Meer dan 900 artikelen uit voorraad leverbaar, dus vandaag besteld? Snel in huis! Origineel en uniek speelgoed en spellen waar kinderen echt lekker zelf mee aan de slag kunnen. Speelgoed van gerenommeerde merken zoals Bex Sport, Mookie Toys en Malinos. Op zoek naar originele traktaties, buitenspeelgoed, educatief speelgoed en spellen en creatieve knutselpakketten? Neem gerust een kijkje op www.trendyspeelgoed.nl en laat je inspireren. Advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Team TrendySpeelgoed.nl staat voor je klaar.