Top service!

Snelle levering, er was 1 artikel per ongeluk niet mee geleverd. Een berichtje gestuurd en werd dezelfde dag nog verzonden.

Jurkjes besteld en de volgende dag binnen. Dochter is helemaal verliefd erop!

Netjes op tijd geleverd het artikel was zo als in de beschrijving.

Eerste ervaring met Het betere Merk was goed geen klachten.

Ik werd netjes gebeld, of het klopte dat ik het bestelde kwam afhalen. Ik had namelijk het verkeerde ingevuld.

Goede snelle service

Super leuk jurk en Ane geleverd !

Prima ervaring

Mooie artikelen

Snelle levering, goede prijs

Oké

Was vlot geleverd

Leuk kadootje !

Klantvriendelijke en snelle service

Ik had een jurkje voor mijn kleindochter besteld, maar bij ontvangst bleek dat er een best wel zichtbaar vlekje op een schouder zat. Na een telefoontje van mij waarin ik de situatie uitlegde, had ik na twee dagen al een ander jurkje in de bus. Mijn jarige kleindochter was erg blij met haar mooie jurkje!

Prima service, snelle reactie, mooi product

Er ging wat mis met de verzending (verkeerde product). Die avond direct een appje gestuurd, ik ontving onmiddellijk een reactie en de volgende middag al het juiste product ontvangen! Vandaar mijn opmerking ‘prima service’.

Super mooie jurken !!

Mijn dochtertje was helemaal gelukkig met de prachtige jurken! Ook voor een hele leuke prijs zou er zeker weer bestellen.

Mijn kleinkind is dolgelukkig met zijn spiderman pak! Top dus.

Prima ervaring. Leuke kwalitatieve kinder capes

Geen op en aanmerkingen. Prima service en product.

Snelle service, mooi product!

Het product werd snel en vlot geleverd. Het zijn mooie jurkjes en mijn dochter is er dol op!

Snel geleverd en alles top

Spider-Man pakje valt erg goed in de smaak

super leuk pakketje

een superleuk 4delig setje van finding nemo voor mijn petekindje die zot is van vissen. en voor dat geld is het echt een superleuk pakketje.

Levering was wat ik er van verwachtte

Snelle levering.

Supersnelle correcte levering!

Twee setjes spiderman-onderbroeken gekocht. Volgende dag meteen correct geleverd. Heel tevreden!

Gewoon super goed, had schoentjes besteld voor mijn dochtertje en die waren te klein heb ik een mail gestuurd en binnen een dag mail terug met dat grote schoentjes waren verzonden mijn dochtertje weer helemaal happy dus mama ook.

Leuke gedetailleerde kleding, snel geleverd!

Een Frozen-jurk voor mijn dochter besteld, arriveerde de eerstvolgende werkdag al, keurig verzorgd verpakt in een doosje. De jurk en accessoires zijn heel gedetailleerd en mooi afgewerkt, het lijkt erg op de 'werkelijkheid' en is vrij stevig voor speelkleding. Het valt goed op maat, valt ook mooi chique. Mijn dochter is dolgelukkig!

Heel vlotte service

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Jurk is fijn, kriebelt niet, goede kwaliteit en snel bezorgd. Prijs was oke nadat de jurk afgeprijsd was. Andere sites waren duurder.

Grandioos

Snelle levering van de correcte materialen. Prima verpakt.

Snelle keurige levering!

Prinsessenjurk voor onze kleindochter gekocht. Een echte beauty!! En dat voor weinig geld! Snelle keurige levering.