ik ben heel tevreden

ik zou "het Betere Merk" aan iedereen aanraden, een zeer vlugge service zelfs naar Belgie toe.

Snelle levering met onverwachte extra‘s

Een zeer tevreden kleindochter met mooie Elza schoentjes en als extra nog oorbellen, een ketting en kroontje ! Zij was helemaal in haar nopjes en ik ook daardoor!!

Top!!

Goed!!

Mooi product

Ik bestelde op vrijdag met bijbetaling voor levering dezelfde avond. De bijbetaling heb ik gedaan, de levering werd over het weekend getild. Ik heb hier (nog) geen restitutie op gekregen. Dat vond ik wat jammer. Mijn dochtertje is wel heel blij met het geleverde product. Het is erg mooi.

Beste Maarten, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik heb zojuist uw klacht met betrekking tot de levering nagekeken en u heeft helemaal gelijk. U heeft om exact 12.00 uur besteld en SameDayDelivery is tot 12.00 uur. Ik heb zojuist een creditfactuur aangemaakt en de meerkosten gerestitueerd. Fijne dag verder. Vriendelijke groeten, Jacqueline Filius

Snelle service en precies wat we verwachtten, het was een geslaagd kado

Perfect !

Niets over te zeggen. Het ging zo vlot en de gekochte artikelen zijn top !

Super leuke verkleed jurkjes van betere kwaliteit.

Snelle verzending, goede kwaliteit!

Mooi jurkje goed afgewerkt , pasvorm top kleindochter was er heel blij mee .

Snelle levering, en de prinsessenjurk is mooi. Mijn kleindochter is er erg blij mee.

Goede kwaliteit

Snelle levering. Mooie producten. Scherpe prijs. Goede kwaliteit.

Prettige en snelle service

Bestelling voldoet aan de verwachting! Het werd ook snel bezorgd

Snelle levering en mooi product

Gisteren besteld...vandaag in huis. Blauwe elsa schoentjes wilde mijn dochter graag, ze is er super blij mee.

Goed bedrijf

Snelle levering en de producten waren leuk

snelle levering en goede producten

producten voldoen aan mijn verwachting

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Snelle verzending.

Ontzettend snel geleverd en prima kwaliteit voor de prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik bestelde een verkleedpak van Elsa. Hele goede, stevige kwaliteit, mooie kleuren. Foto’s heel waarheidsgetrouw. Alleen was het mij niet helemaal duidelijk welke accessoires inbegrepen waren, dus ik bestelde korte handschoenen extra erbij. Maar er zaten al lange handschoenen bij, maar geen probleem. Goede prijs/kwaliteit verhouding, heel snelle en degelijke levering!

Hetgeen wat op de site staat klopt niet altijd. Zo kreeg ik een melding voor extra korting, een korting die, zo achteraf bleek, niet meer gold maar nog steeds op de site zichtbaar was. Hierdoor had ik mijn bestelling iets later gedaan in afwachting van de reactie van de klantenservice. Vervolgens was de voorraad op de site niet juist en daardoor was mijn bestelling niet compleet. Ik had 3 klokken besteld en er stonden nog 9 op voorraad. Dat vind ik een vrij groot verschil. Dat was wel jammer, want nu hebben 2 van de 3 kinderen een klok. Ze hebben wel snel met mij contact opgenomen en het geld voor de 3e klok heb ik ook snel retour gekregen. Dus dat is heel fijn.

Snelle levering, mooi en goed verpakt. Natuurlijk de inhoud was fantastisch vond mijn kleindochter want ze is nu een prinses.

Goed geregeld

Snelle en goede service

Levering was verloren gegaan. Wat een snelle service met de nieuwe!

prachtige jurk

De jurk is van goede kwaliteit en lijkt (volgens mijn dochter) precies op de échte' jurk van Elsa.

perfect

Goed en snel bezorgd.

Zo supersnel ontvangen!

Een prachtige Elsa jurk die ik savonds besteld had en de volgende ochtend geleverd werd! Top!

Super tevreden

Eerste keer besteld pakket was de volgende dag al thuis en had gevraagd of ze het konden inpakken ook netjes ingepakt. Ben gewoon zeer tevreden en kinderen zijn er heel blij mee, erg bedankt.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit!