Super snelle afhandeling en goede service

S avonds besteld en volgende dag al in huis. Leuk verkleedsetje en we zijn helemaal blij met de mooie extra frozen tas.

perfect

goed overzicht van de site , snelle service !

Verkleedjurk voor mijn dochter. Heel netjes verpakt en van goede kwaliteit. Mijn dochter wil het iedere dag aan. Ik ga zeker nog verkleedkleding kopen.

Uitstekend!

De artikelen zijn goed omschreven, en hebben een zeer gunstige prijs. Eenmaal bezorgd was de kwaliteit super!. Alleen minder dat er geen optie was om een tasje erbij te krijgen. Nu moest ik alles meenemen zonder tasje (was voor een verjaardag)

Gewoon goed en snel

Supersnel en netjes

een mooie doornroosje jurk besteld en de volgende dag al geleverd. Helemaal top en alles was netjes verpakt. Gaan hier zeker weer bestellen.

mooi prinsessenkleedje en snelle levering

1e maal besteld en alles ok. had ook schoentjes besteld maar die zijn te klein omdat de maten nogal raar zijn. Ga het vandaag terug sturen om om te ruilen hopelijk verloopt dit ook zo goed, maar denk het wel.

Snelle levering, 1 dingetje ontbrak in de bestelling en mijn mail hierover werd supersnel beantwoord en het ontbrekende artikel vlot opgestuurd. Kan gebeuren, manier waarop het is opgepakt is super!

Super mooie unicorn jurk voor de verjaardag van mijn dochter!!

Een ontzettend mooie unicorn verjaardagsjurk voor mijn dochter met een mooie diadeem van unicorn. Ze is er ontzettend blij mee! Bedankt voor de service!

Prachtige jurk met mooie schoenen.Leuke pruik.Snelle verzending!Top!!

Geweldig goede service!

Snelle levering. Direct reactie op vragen via de mail. Een gratis portemonnee was vergeten bij de bestelling maar na een vraag hierover ontving ik deze direct de volgende dag.

Topservice

Op tijd geleverd en een mooi product ontvangen. Mijn dochter was erg blij met haar mooie Anna-jurk!

Heel tevreden!!

Voor onze dochter haar 5e verjaardag een BELLE jurk gekocht en de maat viel klein uit.. Gebeld en uitgelegd dat ze over 2 weken jarig is en ik twijfelde of ze het past maar kon het niet testen (ivm verrassing) Geen probleem,. voor de zekerheid nu een Passende jurk (op tijd) mogen ontvangen na een vriendelijk tel gesprek. Top!

Super geweldig

De jurk was precies zoals het beschreven werd op de site. 1 van de leukste cadeaus voor m'n dochtertje. Haar blijdschap was echt prachtig om te zien. Ik ga in de toekomst vaker bestellen. Ze heeft de rapunzel jurk elke dag aan thuis. Ze is er echt weg van.

Vrijdag laat in de middag besteld en zaterdagochtend was het al binnen.

Fijne online winkel, met ook nog een fysieke winkel, maar voor ons helaas te ver!

Hier een Elsa jurk en prinsessen schoentjes besteld. De jurk is van mooie kwaliteit, schoentjes zijn stevig. Bij beide producten ook nog een kroon en toverstaf gehad, welk kind wordt daar niet blij van. Wat betreft welke maat je moet nemen staat allemaal duidelijk aangegeven. Ik had de artikelen ook al de volgende dag in huis. Al met al voor mij tot nu toe alleen maar goede ervaringen,

komt overeen met de plaatjes op de site

goed heb gekregen wat ik besteld heb duidelijk ook wannneer het geleverd werd en hoe de jurk in het echt is komt overeen met de foto waarop het model de jurk draagt

Makkelijk besteld, snelle levering

De producten op de site worden duidelijk omschreven en in het geval van de jurk die ik besteld heb staan de bij te bestellen accessoires erbij met maat en prijs. De jurk werd snel geleverd en ziet er mooi uit. Omdat ik het nog cadeau moet geven weet ik niet of de maat goed is (hij lijkt wat klein) en of hij lang meegaat.

Helemaal top! Snelle levering . De kwaliteit is goed.

doen wat ze beloven

Fantastisch, wat een fijn bedrijf met mooie producten!

Ik heb handschoenen voor mijn dochter besteld. Ze zijn echt fantastisch en mijn dochter is er zo blij mee!

Ik heb een Elsa- en Annajurk besteld en een supermancape. Het werd snel geleverd en is van goede kwaliteit. Het komt ook goed overeen met hoe het stond afgebeeld, heel fijn! Het zat ook in een goed passende doos verpakt ipv een doos waar nog wel 5 bestellingen bij in hadden gekund, hou ik van!

Verrast tevreden

Ik wist niet wat ik mocht verwachten van hoe de jurkjes er uit zien....dacht echt heel cheap. Tot mijn verbazing vielen de jurkjes erg leuk uit en een goede pasvorm. Dochter heeft maat 110 ongeveer en heb 130 (116/122) gekocht. Prijs/kwaliteit is een dikke prima. Dochter erg blij en wil ze dagelijks aan hebben. De levering was ook super snel!!!

Leuke jurk onze dochter van 5 helemaal dol op!! Maat valt prima. Alleen de schoentjes waren te groot en je kan niet niet terug verzenden.

Super snelle en keurige service. Om 22.10 uur besteld en de volgende morgen al in huis! Top!