Heel vlotte service

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Jurk is fijn, kriebelt niet, goede kwaliteit en snel bezorgd. Prijs was oke nadat de jurk afgeprijsd was. Andere sites waren duurder.

Grandioos

Snelle levering van de correcte materialen. Prima verpakt.

Snelle keurige levering!

Prinsessenjurk voor onze kleindochter gekocht. Een echte beauty!! En dat voor weinig geld! Snelle keurige levering.

Snelle service en goede kwaliteit!

Combi elsajurken frozen 2 savonds besteld en volgende de dag in huis. Erg mooie kwaliteit ook de accessoires zagen er mooier en steviger uit dan verwacht. Maat komt goed overeen!

Wat een prachtige jurkjes!

Onze kleine meid krijgt deze jurkjes voor haar verjaardag. Dat gaan veel verkleed partijtjes worden. Mooie stof, goede maat en lijkt op de echte Anna en Elsa jurkjes. Een echte aanrader!

Snelle levering en prima product! Mijn kleindochter was er heel blij mee

Zoals besteld en op tijd geleverd

Onze dochter heel blij gemaakt met de prachtige prinsessenjurk

Goede communicatie en vlotte afhandeling

Snelle service en levering

Snelle en goede service

Too

Op tijd geleverd en het frozen jurkje met meegeleverde accessoires heeft mijn vier jarige nichtje zo blij gemaakt. Jurkje was ook van goede kwaliteit en maat 104-110 helemaal perfect. Iedereen super blij!

Goed product, snelle verzending

Mooie kwaliteit jurk Elsa Deluxe jurk

Maat 104-110 zit als gegoten. De sleep gaat ook over de grond. Ook de Elsa schoenen erbij maat 26 (ze heeft maat 25) zitten goed en lopen goed. De vlecht en kroon maken het af. Helaas zijn de kroon en het stafje wel erg kwetsbaar en braken er op de eerste dag al stukjes af.

Vlug geleverd

Vlug geleverd en zag er prima uit

Alles ging goed. Wel even klein momentje van paniek ivm trackinginfo die aangaf was afgeleverd. Maar het pakketje kwam dag later netjes en werd afgegeven.

Gweldig

Nette levering en als je fout maakt bij bestellen stuur je n Appje en alles word netjes in orde gebracht

Jurk was top, accessoires waren slechte kwaliteit

Beste Het Betere Merk, De jurk was prima, precies zoals de foto en kwaliteit was ook top. De accessoires daarentegen waren erg slecht. Diamantjes die al los in de verpakking zaten, haarklippen die niet werkte en spullen die al uit elkaar vallen. Ik zou het alleen aanbevelen qua outfits en echt afraden wat betreft accessoires. Mvg, Kim de Menezes

Geweldig precies als de foto

Besteld en alles snel en perfect ontvangen

Prima service. ‘S ochtends besteld - zelfde dag nog geleverd

abc

abc

Snel en goed verpakt

Ik vind de Anna en Elsa jurken die heb besteld heel mooi en goede kwaliteit. Mooi afgewerkt. Wel prijzig voor verkleedkleding, maar je ziet wel verschil met goedkopere jurken.

Super snel geleverd! Mooie kwaliteit!

Geen onnodige verpakkingsmaterialen

zeer snelle levering, TOP

zeer vlotte zending, verjaardag is as zatrerdag hopelijk valt het product ook in de smaak.

Mooie jurken en accessoires!

Frozen jurken en accessoires besteld, erg mooi!