Volgende dag in huis,top!

Anna jurk,heel compleet!

Zoals omschreven

Leuke jurk gekocht.

Op tijd goed verpakt en product goed weer gegeven op de foto

Ik heb jullie site ondekt na een bestelling bij Bol.com. Als aanvulling op de jurk ben ik naar jullie site gegaan en heb er schoentjes bij besteld.

Geweldig en wat een service!

Geweldig en wat een service

Snelle levering, mooie kwaliteit en super service

Mooie schoenen. Makkelijk om do dicht te doen, mer velcro

Mooie schoenen. Makkelijk om dicht te doen, met

Artikel in goede staat....Vlugge verzending naar België..., verzendkosten juist wat aan de hoge kant.

Vlot verloop

Vriendelijk geholpen & snel in huis. Blij kind :)

Veel keus Goede service en snelle levering Duidelijke website

Snel bezorgd en jurk is erg mooi!

Superfijne service en mooie producten.

Mijn bestelling had een beetje vertraging opgelopen. Robin heeft mij snel te woord gestaan. Hele fijne service en mooie producten!

Snel en goed geleverd. Net product.

Alles soepel en snel verlopen Prima ervaring

Telefonisch goed bereikbaar. Goede hulp bij het maken van een keuze. Eigen initiatief bij onduidelijkheid over mijn bestelling. Mooie verkleedkleren en accessoires.

Prachtig

Mijn kleindochter van 3 is er helemaal blij mee. Nu is zij ook Elsa de prinsses.

Snelle en nette service

Nette en snelle service. Ik had een vraag en kreeg al vrij snel reactie terug.

Prachtige jurkjes, super snel geleverd.

De titel zegt alles denk ik. Hele mooie kwaliteit prinsessenjurken. Onze meiden voelen zich de koninginnetjes te rijk!

Netjes de volgende dag al bezorgd De handschoenen waren vergetenaar na contact ook gelijk geregeld en opgestuurd. Top service en goede kwaliteit!

Waar voor je geld

Zeer tevreden over aankoop.

Bezorgd wanneer afgesproken was, top

Het is prima gegaan, de jurk is bezorgd, op de afgesproken datum. Prachtige jurk, kleindochter is helemaal blij. Dus oma ook.

Waar voor je geld, en snelle service.

Ik had snel een prinsessenjurk nodig voor mijn dochter en kwam op hun website. Ik had het een dag later binnen, en was verbaasd over de goeie kwaliteit ook voor het geld ! Geen spijt van de aankoop, en ik kijk in het vervolg ook weer eerst hier

heel goed

netjes ingepakt en had het heel snel

Prima product en snel geleverd

erg goed