Levering vindt snel plaats.

Goede kwaliteit paviljoendak

Betere kwaliteit dan dat we hadden, snel geleverd

• Waar ken je ons van? Google

Product zoals gehoopt, en snelle levering.

• Wat heeft u gekocht? Verlichting

Goede materialen snelle levering

verkeerd dak deel gekregen, werd snel opgepakt en omgeruild. Prima service

Duidelijke communicatie

Fijn dat je precies op de hoogte wordt gebracht wanneer je je bestelde product kan verwachten. Mijn bestelling werd iets later geleverd dan in eerste instantie maar daar zijn wij goed over geïnformeerd. Blij mee. Inmiddels product ontvangen

• Waar ken je ons van? Google

Snelle levering en goede kwaliteit

• Wat heeft u gekocht? Verlichting
  • Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Goeie service.

Prima, toen het product weer op voorraad was werd het snel geleverd.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

3 jaar geleden tuinpaviljoen opgehaald En nu nieuwe kleden besteld. Snelle levering!

• Waar ken je ons van? Google

Zeer snelle levering, ben tevreden over het produkt.

Zeer snelle levering, ben tevreden over het produkt.

Heel tevreden

Eerder een partytent gekocht aantal jaren terug en nu nieuwe aangeschaft. Levering en product. Top

• Waar ken je ons van? TV

Supergaaf, word vriendelijk te woord gestaan en snelle levering

• Waar ken je ons van? Google

Ik had een reserve onderdeel nodig. Dit kon makkelijk besteld worden en was snel binnen

Maten tent kloppen niet!

Willen ook niet de tent terug nemen, ondanks dat ze het wettelijk verplicht zijn. Slechte service.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, U kocht alleen een dakdoek geen complete tent. Het is inderdaad dat wij uitgepakte onderdelen niet retour nemen, dit staat ook duidelijk op onze website bij het artikel vermeld. Het dakdoek wat al uitgepakt is en over een gebruikt frame is gedaan, kunnen wij helaas niet meer als nieuw verkopen. U zal dit zelf als klant ook niet meer als nieuw accepteren. De onderdelen die wij verkopen zijn altijd passend op de door ons aangeboden tenten, Wij zijn geen onderdelenleverancier voor andere merken die geen onderdelen willen of kunnen leveren. Bij twijfel had u ons op voorhand ook kunnen bellen of mailen, dan was deze review bespaard gebleven. We kunnen u eventueel wel een passend frame aanbieden van dit model dak, u mag ons hierover contacten.

Positief

Snelle levering, mooie tent, makkelijk met 2 man op te bouwen, duidelijke gebruiksaanwijzing.

Goede en snelle service

De onderdelen die ik nodig had, heb ik snel en zonder veel omhaal kunnen verkrijgen.

Supper

goed strak zittend dakzijl Zijn zeer tevreden Bestelling en levering ook prima

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Rust en tijd

Ik ben in alle rust geholpen. Er is me duidelijke informatie gegeven waar de tijd voor werd genomen. Levering kon snel plaatsvinden omdat het grootste gedeelte van mijn bestelling op voorraad was. De rest wordt netjes nagestuurd.

Alles voor je partytent

Snelle levering en duidelijke website.

Mooie tent aangekocht . Ziet er gelikt uit. Toppie

Netjes te woord gestaan. En duidelijke uitleg toen het opzetten niet lukte. Onze fout!!!

Klote

Totaal geen service. Gaat niet netjes om met de klant. Iets verkeert besteld kan gebeuren. Maar retour sturen doen ze niet aan. Staat nergens op de site beschreven dat ze er niks mee doen. Email sturen ze 1 keer daarna geen reactie meer!. Ik bestel hier NOOIT meer wat

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Onderdelen bieden wij aan voor de producten die wij verkopen. Koop je bij ons een onderdeel voor een product wat niet van ons afkomstig is, kunnen wij niet garanderen dat dit passend is en nemen wij niet retour. Dit omdat wij, na uitpakken en uitproberen, het niet meer als nieuw kunnen verkopen. Is het aangekocht voor een product wat van ons afkomstig is past dit altijd. We hebben u nog gevraagd of we het onderdeel eventueel om kunnen ruilen voor een ander onderdeel, wellicht dat u zich daarin had vergist, wij hebben hier helaas geen reactie meer van mogen ontvangen. Update: klant wenst geen gebruik te willen maken van ons aanbod dat wij een ander onderdeel opsturen.

Prima geregeld

Goede service en vriendelijk personeel.

Goed bedrijf

Zijwandenset besteld voor Grizzly Europe een mooie set snel geleverd prima service een klein puntje men zou er ook even bij moeten vermelden dat je ook gordijnhaken nodig Hettie hebt dan twee sets nodig wat neerkomt op 25 euro extra aangezien dit paviljoen ook zonder verkocht wordt niet veel mensen zullen dit doen maar toch! Verder alles prima geregeld!

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Mooie producten, snelle levering!

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Zeer snel geleverd Doek is iets dunner dan de vorige

Goed product

Snelle levering..

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.