Duurt lang

Ik heb een dak besteld en nog steeds niet binnen maar wel al betaald

De service was top

Het was erg fijn dat er een medewerker mee liep. Zo kon je dingen vragen en hij kon je gelijk goed adviseren. Binnen 30min hadden we alles uitgezocht en werd het in de bus gepakt.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

mijn bestelling is correct afgewerkt ( bestelling bezorging ) erg fijn.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Zeer goed en goeie en snelle service

Geen op of aanmerkingen.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Vlotte levering en goed product.

Ook na een aantal jaren kunnen we zonder problemen nog een bijbestelling doen bij onze party tent . De kwaliteit van de tent is nog steeds goed Nu hebben we voor de eerste keer de elastieken en een aantal ogen moeten vervangen..

• Waar ken je ons van? Google

Snelle levering en goede service

prima winkel

netjes geholpen

• Waar ken je ons van? Google

Snelle reactie op mijn mail. Snelle levering

goede service

vriendelijk en hulpvaardig personeel

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent
  • Waar ken je ons van? Google

Goede service vriendelijke mensen.zeer netjes bezorgt aan huis.

Snelle levering.

Vriendelijk geholpen tien we de partytent kochten en het reservedelen na een dag geleverd.

• Waar ken je ons van? Google

Stevige tenten, gemakkelijk op te zetten en zo op te halen.

Stevige tenten, gemakkelijk op te zette, tegen een redelijke prijs en zo op te halen.

opeenstapeling van blunders

Uit de eerste opdrachtbevestiging bleek dat twee belangrijke onderdelen ontbraken, gewoon aan de aandacht ontsnapt! Na de betaling bleef de zending en de trak en trace meer dan 3 dagen uit. Toen eindelijk de bevestiging kwam zou de levering deze week plaatsvinden op maandag 24 maart, dat is een datum die niet bestaat. Moet zijn woensdag 24 maart. De grootste blunder komt nog...het zware pakket wordt afgeleverd op het factuuradres en niet op het afleveradres dat zeer duidelijk in de opdracht was vermeld. Vervolgens moet het pakket door mij zelf naar de juiste bestemming worden gebracht.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Hier is helaas echt de wet van Murphy op toepassing. In ieder geval niet zoals je van ons gewend zou moeten zijn. We zijn allemaal van vlees en bloed en kunnen allemaal wel eens een foutje maken. In ieder geval super dat je zo attent bent ons te corrigeren op deze kleine foutjes, die wij ook graag oplossen. Bij de levering had onze collega buiten de regels om het pakket op 5 hoog geleverd (normaal de 1e drempel), er was een hele attente dame die onze collega keurig heeft te woord gestaan en aangegeven waar het mocht komen staan. Mijn collega had nog met alle liefde de zending op het juiste adres willen leveren indien dat nodig was. We mogen het eigenlijk niet hard op zeggen, maar de grootste blunder in deze is een partytent niet sneeuwvrij maken, waardoor deze is ingestort. Daarvoor heb je onderdelen besteld om deze partytent weer in orde te maken. (toch fijn dat je nog wel onderdelen kan aankopen) Desondanks alle blunders is het toch weer goed gekomen en wensen je weer veel plezier van de partytent.

prima bedrijf

eind september een partytent gekocht bij partytent online in verband met de corona maatregelen een week later onze vereniging gesloten. na enkele maanden kwamen we er achter dat we een te grote tent hadden gekocht en een maatje kleiner veel beter was voor onze vereniging. contact gezocht met Partytent Online en het probleem uitgelegd we mochten 29-03-2021 de partytent omruilen voor een andere tent op de site staan de 2 partytenten voor de zelfde prijs . er werd niet moeilijk gedaan dat de tent al 6 maanden in ons bezit was bedankt voor het meedenken in coronatijd !! Martien exploitatie pvt tilburg

• Waar ken je ons van? Google

Heldere uitleg bij aanschaf tuinpaviljoen.

De uitleg die gegeven wordt is ok.

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Zeer goed.

Prima levering en snel.

Ok

Besteld, geleverd, prima.

• Wat heeft u gekocht? Verlichting

Prima prijs kwaliteit

Vrij simpel in elkaar te zetten.het doek gaat erop als het weer beter wordt.

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.

Vriendelijk en effectief

Vriendelijk en klantgericht, mooi materiaal

• Waar ken je ons van? N.v.t.

Snelle levering en netjes verpakt

Nieuw doek voor dak besteld voor tuinpaviljoen.Onze andere was gescheurd.Gelukkig nog aan te komen voor een goede prijs.

Goed en snel geregeld

Nieuw dakdoek en heather besteld. Zelfde dag is het nog verstuurd. Bezorging vanuit GLS duurde wel lang omdat ze moeite hadden de deurbel te vinden. Dit is echter buiten de macht van Partytentonline.

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.

Top winkel goede service

Goede ervaring

• Waar ken je ons van? N.v.t.

Ze hebben me goed geholpen, goede service

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.