Filters

9

Heel goed

Hij past precies waar we hem voor wilde gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? Google
10

Snel geleverd

Dak party tent word minder na 3 jaar hebben dus een nieuwe besteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? Via bekenden
10

perfect

Mooi een netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? Google
10

Zeer goede service

Bij de tent die het jaar daarvoor is gekocht zijwanden bij besteld. Helaas de verkeerde kleur gekozen. Dit werd na contact met Partytent-online na de bestelling nog aangepast. Dus toch de juiste kleur geleverd gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan
10

perfecte service en snel

paviljoen van grizzly gekocht waren een apar kleine dingetjes zoals stiksels los en staander beschadigt maar al met al straat het paviljoen kwaliteit uit en zo voelt het ook ook blij met de service dat ze jaren lang onderdelen aanbieden indien nodig voor vervanging van schroefjes en haakjes tot zijwanden en dak. Ook heel blij met de geleverde service van de klantenservice afgesproken dat de stiksels even door moeders word gedaan (kleine moeite anders moest ik het helemaal terug sturen op kosten van partytent-online) maar koos voor de reparatie van moeders omdat dat sneller en handiger was op het moment dan terug sturen. Ook was de klantenservice heel snel met het opsturen van een nieuwe onbeschadigde staander volgende dag al !!!! dus mensen zeker een bedrijf die ik zou aanraden !!! en zeker de grizzly paviljoen 4x3 wat een ding top gewoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? Google
10

goede sevice snelle levering klantvriendelijk top

netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? Via bekenden
10

Gewoon geweldig

Duidelijkheid! Precies zien op de website of iets op voorraad is en wat het kost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan
10

Goede service en advies .

Fijne service en goed advies . Tweede partytent erbij gekocht . Helaas was de nieuwe coating zwart en vorig jaar grijs . Maar dat mag de schaduw niet drukken . Hahahaha

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? Google
10

Snel geleverd.

Al een paar keer wat besteld en elke keer zeer snel geleverd. Top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? Google
10

Top!

De ene dag besteld de volgende dag al in huis. Eenvoudig om te vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? Google
10

Snel onderdak

Duidelijke website, prima levering en goed product. Kenden het bedrijf, ouders jaren geleden al een outdoor tent gekocht. Indertijd prima geholpen vandaar de keuze om nu ook daar te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? Via bekenden
10

Goede kwaliteit, prima service,top

Goede kwaliteit, prima service, snelle levering, top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? Via bekenden
8

Prima

Nieuw dak voor mijn tuinpaviljoen besteld. Keurig op tijd, goed verpakt. Vond de Grizzly viltjes die erbij zaten grappig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.
7

Prima tuinpaviljoen voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit tuinpaviljoen van Grizly gekocht. Levering zoals beloofd. Handleiding was wat kort. Dat de onderkant van de zijkanten los is zal een reden hebben maar daardoor zullen ze wel sneller slijten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor jouw waardering die je op Kiyoh hebt achtergelaten en daarbij je vraag. De zijwanden van polyester die bij een tuinpaviljoen zitten kun je niet vastzetten van de onderzijde omdat als deze vast zitten met bijvoorbeeld een zeilring en het gaat wat harder waaien, dit kapot kan trekken door de wind. Bij gewone weersomstandigheden blijven ze keurig op een plek. We wensen u veel plezier van uw aankoop,

10

Perfect

Goede klantenservice alles wat je nodig hebt op voorraad superrr bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? N.v.t.
10

doen wat ze beloven !

bestellen en leveren gaat heel simpel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Easy Up tent
  • Waar ken je ons van? Via bekenden
10

Mooie partytent

Zeer mooie complete partytent. Met vliegengaas en afsluitbare doeken. Snel geleverd. Veel schroefjes en moertjes en ongeveer 3 uur bezig geweest met 2/3 man met opzetten. Maar het is het waard. Mooie stevige partytent/paviljoen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? Google
10

Uitstekend

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? Via bekenden
10

Super snelle service

Super snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan
10

Super goeie service

Was een zijwand vergeten!! Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Easy Up tent
  • Waar ken je ons van? Facebook/instagram
9

Goed materiaal en snelle levering

Drie bestellingen gedaan, verlichting en terrastafels. Snelle levering, goede kwaliteit en klantvriendelijk. Dank voor de levering gistermiddag!! We komen snel in jullie showroom kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Meubilair
  • Waar ken je ons van? Google
2

Slecht

Ik krijg mijn pakket de daken, hadden witte band afgebiest, staat zo niet op de website, en ook nog slordig gestikt, krijg mail van de zaak, verdient niet de schoonheidsprijs, stuur maar terug! En ik vindt de kleur géén rood eerder oranje! De enigste zonder witte bies is de kleur zwart! Dit is de service van dit bedrijf regelrecht slecht!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Reactie van het bedrijf

Beste klant, We hebben uw klacht in behandeling in moment van schrijven. Het klopt inderdaad dat de biezen wit zijn, dit omdat in moment van Corona dit materiaal niet meer beschikbaar was hebben wij de keuze gemaakt deze in wit aan te bieden. We hebben u daar ook onze excuses voor aangeboden. Helaas kunnen wij u geen rode kleur met rode biezen aanbieden, vandaar dat wij gevraagd hebben de goederen te retourneren zodoende wij deze voor u kunnen crediteren. Dat de kleur oranje zou zijn , dat bestrijden wij zeer sterk. De kleur is brandweerrood en absoluut niet oranje. ( we hebben u een foto toegestuurd met een sample kleur rood en oranje!) We adviseren u elders te gaan kijken en meteen navraag te doen of deze een sample kleur kunnen aanbieden, dat was bij ons namelijk wel mogelijk : https://www.partytent-online.nl/requestform/index/, dan had/kunt u dit soort discussie voorkomen. We zien graag de bestelde doeken retour, wij gaan u in ieder geval niet verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Partytent-Online

9

Top

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? Facebook/instagram
4

Dakdoek 3 X 4 m Grizzly Europe-Romantisch

Het dakdoek is te klein en de kwaliteit van het stiksel is slecht . Het is onmogelijk het dakdoek helemaal goed te plaatsen om de vier hoeken. Het is op een hoek gewoon een tiental cm tekort . Je kan het niet plaatsen hoe het moet . Hierbij moet je zeer hard trekken en zie je de naden al uitrekken . Daarom laat ik de laatste hoek gewoon vrij . Ook de kwaliteit van het stiksel van de bevestigingshaakjes is slecht . Risico voor scheuren en loskomen van de haakjes . De plaatsing van de haakjes kan beter . Op twee zijden goed maar dan hetzelfde probleem met plaatsing . Met het chassis en de zijdoeken geen probleem . Zo hoort het .

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? Google

Reactie van het bedrijf

Beste klant, We hebben helaas geen klacht van je mogen ontvangen via onze service afdeling. Mail ons op service@partytent-online.nl deze nemen uw klacht direct op en gaan met u een oplossing zoeken.

10

Snelle levering

Binnen 1 dag verzonden, makkelijk te bestellen, gewoon een top bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd