Goede kwaliteit

Op de vervolg aankoop !!

Goede kwaliteit en Service

Al 5 jaar zeer tevreden met mijn paviljoen. Het fijne van dit bedrijf is dat ik reserve onderdelen van mijn tent kan kopen. Nu een dakje gekocht voor dit paviljoen om volgendel seizoen weer een frisse tent in de tuin te hebben. Je kan hier met een gerust hart kopen!

Goede afhandeling

Bezorging van het bestelde netjes afgeleverd

Vervangingsdak partytent

Snel en goed bezorgd. Ik heb het nog niet gebruikt. Pas in het voorjaar

Super bedrijf

Heb nieuw dak en gordijnen besteld voor onze partytent. Snel geleverd en super kwaliteit.

positief

betrouwbaar

super bedrijf afspraak mis afspraak

super bedrijf afspraak mis afspraak

geweldig

zeer snelle leveringen goede kwaliteit en goede service vriendelijke personen die het leveren

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit tenten en tassen, gaat lang mee en je kan alles ook los bestellen.

Zeer snelle levering.

Snelle levering van een extra paviljoen dak. Uitstekend product.

Betaalbare kwaliteit

Snelle levering en betaalbare kwaliteit

duidelijke informatie

Product wat ik zocht was niet voorradig, goed alternatief werd aangeboden

• Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Snelle levering precies wat de website weergeeft

• Wat heeft u gekocht? Verlichting

Top.

Ik ben nog steeds tevreden met mijn diverse aankopen. Vriendelijk geholpen en goede service. Top.

Prima service.

Kon nergens een dak uithalen van 3.5 x 3.5 morgen. En bij jullie gelukt.

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

prima en snelle levering

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Gekochte product snel geleverd, alleen beetje vreemd omdat wat we gekocht hebben in de uitverkoop zit er geen garantie op, tevens zit er geen bevestigingsmatriaal er bij geleverd of advies hoe je de zijschermen het beste kunt bevestigen. Dit zou prettig zijn geweest als er een advies had gestaan van " aanbevolen bevestigingsmatriaal kunt u voor dit product mee bestellen, u heeft keuze uit........." . Verder zijn de zijwanden van dik materiaal en hebben goede stevige bevestegings ogen.

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Beste klant, De wanden die in de uitverkoop zijn, van 30 euro naar 10 euro, daar wordt inderdaad geen garantie op verleend aangezien dit een magazijn uitverkoop product is en wij met deze prijzen geen garantie kunnen bieden. Ga je voor een product wat niet in de uitverkoop is, dan is er wel degelijk garantie, alleen wordt er garantie verleend op waarvoor deze bedoeld is. Zet je de wand anders in dan waarvoor deze wordt aangeboden, dan kan er ook geen garantie op worden verleend. De wanden zijn onderdelen van een partytent, dat is ook wat wij aanbieden op onze site. Voor de klanten die al een tent hebben, weten dan ook hoe dit moet worden bevestigd. Ga je deze voor andere doeleinden inzetten, dan is het dat aan de klant hoe dit te doen. Naast dit wordt in het bestelproces er wel op geattendeerd elastieken met bol mee te bestellen. Wellicht is dat aan je aandacht ontsnapt. We vertrouwen erop je duidelijke uitleg te hebben gegeven en wensen je in ieder geval nog veel plezier van de aankoop.

Terras verwarmingselement lamp hangend voor in schuur of tent . Werkt goed maar nog niet echt getest daar het nog geen winter is . Levering was oké en goed verpakt . Snel en correct.

• Wat heeft u gekocht? Verwarming
  • Waar ken je ons van? Google

Snelle levering, keurig verzorgd, pakket volgens beschrijving site. Voor herhaling vatbaar

Topkwaliteit

Hebben een 3x6 pvc grizzlypartytent gekocht in April. Opzetten en afbreken ging perfect met zn 2tjes. De schoonmaakmiddel ervoor is erg goed en alles weer netjes schoon gekregen. Al met al een dikke duim

snelle en complete levering

Snelle levering van mijn nieuwe Statafel hoezen. Mooie kwaliteit.

• Wat heeft u gekocht? Meubilair

Goed aanbod, goede service

Altijd vriendelijk en bereid om mee te denken.

Verkeerde beoordeling

Sorry, verkeerd bedrijf in gedachten.... hier verlichting en verwarming voor paviljoen gekocht.... Alles prima in orde en snelle levering...

• Wat heeft u gekocht? Verwarming

Prima service prima materiaal

Ik ben tevreden over de behulpzaamheid, de duur en het eindproduct

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.