Snel levering en goed artikel

Prima tuinpaviljon..

• Waar ken je ons van? Een Marktplaats

besteld en binnen de aangegeven tijd binnen

• Waar ken je ons van? Een Marktplaats

• Welke tent heeft u gekocht N.v.t.

Mooi paviljoen

Snel geleverd, goed verpakt. Duidelijke omschrijving, makkelijk op te bouwen.

Supermooie kwaliteitstent, snel geleverd

Tent besteld, goede terugkoppeling over de levertijden en aflevering van het pakket. Eenmaal aangekomen, netjes verpakt, en zeer keurig afgeleverd.

Goede levering

Oké

Super!!!!

Netjes geleverd chauffeur heel vriendelijk.

Goede ervaring

Mooie webshop, prijzen zijn wat hoger als bij andere maar de kwaliteit is uitstekend. Snelle levering door eigen vervoer alleen de instructies voor het opzetten kan beter.

Vriendelijk

Het dak van mijn gekochte partytent konden we niet goed passend krij geen. Met enkele hulpmiddelen is dat probleem verholpen. Prima meegedacht voor een oplossing. Goede service en nazorg.

...

Mooie, stevige partytent

De party tent werd netjes afgeleverd en stond best snel. Het is heel stevig materiaal en erg mooi. Alleen de kleur vinden wij niet antraciet. Maar meer donker groen. Dit kan een aandacht punt zijn in jullie beschrijving.

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

• Welke tent heeft u gekocht N.v.t.

Helemaal top

Bij de eerste bestelling wat fout gegaan contact gezocht mailtje gestuurd en binnen paar dagen geleverd dus helemaal top

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Zeer goede kwaliteit paviljoentent.

Zeer vriendelijke klantenservice. Dag van te voren mailtje hoelaat ongeveer de tent geleverd zou worden de volgende dag. Paviljoentent Grizzly van zeer goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Netjes geregeld en afgeleverd.

Mooie partytent. Wel even een gezoek hoe hij in elkaar moest.. En staat veel spanning op dag gedeelte. Dus had veel kracht nodig om alles erin te krijgen. Hierdoor staat hij niet helemaal recht. Maar zijn er wel blij mee.

Mooi

Verzenden en bezorgen is keurig verlopen. Partytent is erg mooi. Is vastgezet. Heeft een luxe uitstraling. Bevalt goed.

Super service!

Kregen tuinpaviljoen binnen en helaas was door het vervoer schade ontstaan aan staanders en rekken. Mail gestuurd en heel snel daarna telefonisch contact gehad met medewerker. Alles werd direct en netjes geregeld. Nu met eigen vervoer. Heel fijn.

Prima service, goede kwaliteit

Mooie tent en goede kleur

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Nadat we een tuinpaviljoen hadden besteld werd deze vlot bij ons thuis afgeleverd door de eigen bezorgservice, in 1 woord GEWELDIG. De volgende dag deze willen opzetten, maar na het uitpakken van de onderdelen zagen we dat er beschadigde onderdelen bij zaten, deze gelijk gemeld met foto's erbij via de mail, en kregen binnen 4 dagen ( weekend zat ertussen) nieuwe onderdelen thuisgestuurd. Super service echt een aanrader!!

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Perfecte service en levering binnen 5 dagen.

Niets aan toe te voegen, kortom ga zo door.

oke

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Beste en snelle levering toppie en de chauffeur vriendelijk en correct

Super winkel

ben heel tevreden over mijn aankoop heel duidelijk site .uitgebreide uitleg over de product waardoor ik precies kreeg wat ik wou dus al met al super winkel jammer dat ik niet eerder heb ontdekt had mij wel veel geld bespaard .

Perfect geregeld!

Ondanks de rare tijden ontrent de corona super snel en volgens de regels bezorgd! Hele tevreden mensen zijn wij en een dikke pluim voor de bezorger!

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.