15 mtr lichtslang besteld. Goedkoper dan bij andere winkels/webshops. Sneller geleverd dan verwacht.

Supersnelle levering.

Bestelling voldoet aan verwachting.

Nog even telefonisch contact gehad, ze zorgen er voor dat je blij bent met je bestelling

Top Service en Top tent

De partytent zelf de grizzly is betreft de kwaliteit hoogte en materiaal en opzetgemak al heel goed. Hij is opgezet en zeer stevig. de 8 x 4 is binnen opgesteld en binnen 10 minuten aanzienlijk warmer dan de rest van de loods. Dit met een 3 kw 220V kachel. Tegenover anderen tenten is het voordeel de standaard hoogte gewicht van het zeil en gegalvaniseerde buizen. Het telefonisch contact was goed en voor zover is de verstrekte informatie kloppend. De chauffeur was uitstekend! Een zeer gemotiveerde vakkundige medewerker die met plezier werkt en ook zeker helpt met laden en uitleg. Ik kom zeker een tweede keer terug! Dagbesteding De Drie Bogen

prima op tijd geleverd en goed ingepakt

prima op tijd geleverd en goed ingepakt

Geweldige service en mooie producten

2x een tent gekocht. 2x goed advies ontvangen. 2x zeer tevreden over de tent. Er bleek aan het frame van 1 van de tenten iets niet in orde te zijn. Dit onderdeel werd meteen vervangen.

Geen reactie op ingediende klacht

Bestelling en levering van de partytent verliep vlekkeloos, maar toen ik een klacht doorgaf kwam er totaal geen reactie op. Zo jammer dit. Na de nodige mailtjes over en weer werden de voor- en achterwand van de partytent opgehaald; deze gingen retour voor beoordeling van mijn klachten. Van ene wand kon de rits niet dicht en van de andere wand lag de tochtflap gedeeltelijk los. Er is geen communicatie geweest over de oplossing van de klachten; wel kreeg ik via de mail een bericht dat er een pakket naar mij was verzonden. Hierin bleek uiteindelijk een nieuwe wand te zitten en een gerepareerde wand. De gerepareerde wand (die met de losgelaten tochtflap) ziet er gehavend uit. De flap is, denk ik, opnieuw geseald en heeft door de warmte een heel glad oppervlak gekregen met de nodige valse plooien; maar oké...... hij zit wel weer vast. Ben ik tevreden? Gedeeltelijk. Aanbevelen? fifty-fifty, maar deze mogelijkheid kan ik niet kiezen.

Beste, Wat jammer dat u niet volledig tevreden bent. Er zijn wat fouten in de communicatie gelopen, daar zijn we het met u eens, onze excuses daarvoor. Dit is intern bij ons besproken. Wel is het zo, nadat u met het juiste mailadres waarmee u had besteld een review had geplaatst, wij het direct hebben opgepakt om het op te lossen. Zoals u inderdaad goed heeft gezien hebben wij 1 wand vernieuwd en de andere wand Thermisch gelast. Dit is de manier zoals dit hoort. We hebben u een mail gestuurd om dit verder op te pakken. We wachten uw reactie af.

Nog niets geleverd

Na een telefoon gesprek pas een bevestiging gekregen, op de site stond dat het de 25 e geleverd zou worden, maar nog steeds niets ontvangen, in het verleden ging het wel goed

Beste, Het is geenszins de bedoeling u niets te laten weten. Zoals u weet stond het product ook niet voorradig en was de datum die vermeld stond een streefdatum. Dit kan lichtelijk afwijken. Uw product had helaas wat vertraging met binnenkomst, waardoor de streefdatum van 25-10 niet haalbaar was. Wij hadden u hierover moeten informeren. Onze excuses dat dit niet is gedaan.

Er is na enige tijd verkleuring opgetreden maar na uitleg hierover en een mooie aanbieding is het opgelost.

Goed en snel

Goed en snelle service

Geweldig. Snelle levering, goede prijs

Gekregen zoals afgebeeld en besteld. Zeer snelle levering. Perfect

Duidelijke site, snelle en goede levering en een prima prijs.

Zie boven

Prima levering goed product

Alles prima

Ik ben tevreden met mijn tuinpavelioen, Een min puntje, er zaten onder aan de ijzer tent rekken, braampjes. Zo dat we dezen eraf moesten zagen, voor het passent te maken,😏 Verder prima,🤗 Groetjes

geweldig

in een woord geweldig

Netjes en snel geleverd

Bezorger heeft mij netjes gebeld toen bleek dat ik niet thuis was en in overleg bij de buren afgeleverd top service

Degelijk product, snel geleverd.

Vlotte levering. Het bestelde artikel was goed verpakt. Op internet zijn veel van dit soort inklapbare buffettafels te koop. En in allerlei prijsklasses. Bij het kiezen gaf het filmpje, dat de degelijkheid aantoonde, de doorslag. Goedkoop is duurkoop.

Hel goede service, uitstekende en snelle communicatie.

Een telefoontje is genoeg om een uitstekende service te verkrijgen! Prima en snel geregeld, aan te bevelen Partytent-online.

Mooie stevige easy-up tent

Mooie overzichtelijke website, ook telefonisch goed geholpen na wat extra vragen, de levering verliep netjes en precies op tijd.

als ze in de aanbieding koemen bestel ik er nog een

Worden altijd snel en goed geholpen

Veel keuze en snelle levering.

goede en snelle service. easy up tenten zijn top.

vanaf het onderzoeken op de website en daarna het telefonisch contact was het een goede ervaring. goed en helder advies . kortom erg tevreden met mijn aanschaf van de easy up tenten.

Goed bedrijf en perfecte service

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.