Hel goede service, uitstekende en snelle communicatie.

Een telefoontje is genoeg om een uitstekende service te verkrijgen! Prima en snel geregeld, aan te bevelen Partytent-online.

Mooie stevige easy-up tent

Mooie overzichtelijke website, ook telefonisch goed geholpen na wat extra vragen, de levering verliep netjes en precies op tijd.

als ze in de aanbieding koemen bestel ik er nog een

Worden altijd snel en goed geholpen

Veel keuze en snelle levering.

goede en snelle service. easy up tenten zijn top.

vanaf het onderzoeken op de website en daarna het telefonisch contact was het een goede ervaring. goed en helder advies . kortom erg tevreden met mijn aanschaf van de easy up tenten.

Goed bedrijf en perfecte service

niet tevrede

ik heb in april de partytent grisly 3bij 4 bij u gekocht dit is mijn tweede tent van u.de eerste tent vertoonde na een maand al bruinen vlekken .hier door ging de tent na twee jaar lekken ik heb hier over op gebeld maar kreeg nul op rekerst.nu heb ik weer het zelfde probleem wat ik niet had verwacht .er komt tussen de twee lagen pvc vocht en weer bruine vlekken de tent staat helemaal vrij en niet onder bomen .. als u wilt stuur ik u een paar fotos. sent mij maar een adres.dus in het kort ik ben hier niet blij mee. mijn adres gaafwichmanstraat 124 hilversum 0619923605.

Klacht zonder gedoe opgelost. Top!

Zie boven

Ik zou er niet meer kopen

Ik heb een zakje haakjes bestel wat gewoon in een envelop verstuurd kon worden . Ik verbaasde me dat ik 8 euro moest betalen voor de verzendkosten maar toen begreep ik het er werd een doos bezorgd van weet ik veel hoe groot door een post bedrijf . Schandalig wat een verspilling en oplichterij

onderstaand

Partytent doet wat gevraagd wordt, bestelde spullen, afleveren.

Super ervaring!

Wij hebben gekozen voor tuin paviljoen dome, afgelopen zondag hebben we dit paviljoen opgezet en we zijn er super blij mee!

Stevig en fijn in gebruik. Snelle levering.

Stevige tent. Hij heeft een flinke hoosbui inmiddels al doorstaan. De ritssluitingen zijn niet allemaal netjes afgewerkt. Op bepaalde plekken zijn er zelfs stukjes los. Dat is wel jammer.

Prima, snel geleverd wat ik besteld had.

Ze hebben de spullen (lichtslangen en elastieken voor tent) snel en netjes geleverd.

Snelle service. Prima

Snelle service, prima product

Top.

Op tijd, volgens afspraak, prima prijs.

Zeer tevreden. - Snelle levering. - Mooie en goede kwaliteit. - Goede after service (antwoord op vragen). - Komen zeker nog weer terug.

mooie producten

Goede service en netjes op tijd geleverd

De tent functioneert goed.

De bezorging was prima, en op de afgesproken tijd. De tent heeft zich goed gehouden tijdens de eerste periode van 3 dagen. De kleur van het tentdoek viel iets tegen. Op uw website staat bij zandkleurig een licht bruine tent afgebeeld. We ontvingen echter een andere kleur. Het was iets groen/geligs. Dit maakt het bij bestellen van panelen weer lastig. Welke kleur zullen die dan hebben?

Wij danken u voor uw review. Helaas is het heel moeilijk op een scherm natuurgetrouwe kleuren weer te geven. Op diverse schermen zal het anders ogen. Daarbij is de kleur die u heeft van de Easy Up daken Zand een heel specifieke kleur die je niet echt kunt benoemen in de standaardkleuren. Indien u de Easy Up zijwanden besteld zal deze dezelfde kleur hebben dan uw dak, daar zal geen verschil in zitten. We wensen u in ieder geval veel plezier van uw aankoop.

Bestelling keurig bezorgt

2e maal dat we bestellen , goede communicatie wanneer bestelling word verzonden , alles wat we hadden besteld werd ook geleverd . Dus zover een prima partij ­čĹŹ

Uitstekende en snelle service

Uitstekende en snelle service. Levering binnen 2 dagen en goede kwaliteit.

Super service van Partytent-online.

Nadat onze tuinpalviljoen Dome 3x4 meter was geleverd, heeft mijn man het geraamte in elkaar gezet. Daarna de koepeltent eroverheen. Daar kwamen we erachter dat de tent 2 centimeter te krap was. Hebben contact gehad met Partytent, en hebben gelijk een nieuwe toegestuurd gekregen. En deze is super van maat, was heel snel opgebouwd, SUPER!!!!! Bedankt Partytent-online.

Goede website, snelle levering.

De website is duidelijk en overzichtelijk. De levering correct en snel. Super tevreden!!

Bij de aanschaf van de partytent werd aangegeven een levertijd van 3- 5 werkdagen. In mijn geval is dit niet gerealiseerd. Het is prettig als de klant dan een tussenbericht ontvangt waarbij wordt aangegeven dat de geplande levertijd van 3-5 werkdagen niet gehaald wordt.

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.