Super goede partytent geleverd deze heeft de storm van 9 Februari goed doorstaan met alleen wat extra versteviging zodat de zijwanden niet te ver naar binnen of buiten konden.

Prima Levering!

Prima Levering!

Nette vlotte afhandeling, duidelijk gecommuniceerd

Nette vlotte afhandeling, product netjes verpakt en bezorgd

Top levering, en kwaliteit.

Snelle levering en bezorging keurig op tijd!

Via e mail vraag gesteld. Direct antwoord. Product aangeschaft,naar volle tevredenheid.

Wist wat ik wilde. En dat ziet er prima uit. Snelle levering.

Goede omschrijving en tevreden met de kwaliteit

Wij hebben een doek gebruikt voor een afdak aan onze uitbouw. Deze aan weerskanten dicht gemaakt en de voorzijde (buitenzijde) is nu afgeschermd met een partytentdoek met raam. Nu kunnen wij ook in de winter buiten zitten. uiteraard met de gashaard aan maar het is wel winddicht.

Snelle levering, produkt zoals omschreven.

Weinig drama. Produkt snel geleverd en het was exact zoals omschreven en van prima kwaliteit.

Geweldige en snelle service

Zowel zending, bezorging, tekort aan onderdelen en latere schade waren snel en goed. Ook de behandeling zeer klantvriendelijk. Raad deze bij iedereen aan! Bij deze nogmaals bedankt

Snel levering

Goed aan gekomen zonder schaden

Ongeloof

Ik heb eind april 2019 mooi paviljoen gekocht 3x4Grizzly Europe 429€ Dit paviljoen opcamping geplaatst half mei dit mooie paviljoen gestaan tot half september, wat blijkt het bovendoek op verschillende plaatsen verteerd, scheur erin dus ik gebeld naar partytentonline kreeg ik als antwoord “ ja zo’n bovendoek moet je vtv inspuiten met speciale spray en af en toe schoonmaken Kijk als ik een tent bij bv Blokker koop van 69€ mag je het verwachten, maar niet een paviljoen van 429€ die amper 5 maanden buiten staat Nu nieuw doek besteld ( omdat ik niet anders kan) prijs met spray en bezorgkosten 130€ Echt nul % garantie,dit moeten ze vertellen als je zo’n paviljoen koopt, dan koopt niemand het Boze en zeer ontevreden klant Mooi paviljoen voor binnen misschien!!!!!

Indien u een dak doek van een tuinpaviljoen, tot ver over het zomerseizoen, op het frame laat liggen (eind november), is de kans zeer groot dat schimmels hun werk doen, zeker indien u het dak nooit heeft schoongemaakt in de afgelopen 5 maanden. Het doek kan namelijk niet meer voldoende goed drogen en daardoor zal er sneller het weer in gaan zitten en dit tot een rottingsproces leiden. Het Insprayen met Tent protector is een prima advies en is een voorzorg, maar wil niet zeggen dat u dan het dak niet meer hoeft schoon te maken. Daarnaast is het ook zo idnein u het dak doek bij storm er gewoonweg op heeft laat liggen, dit een groot risico is. Het oppervlak van 12m2 vangt veel wind en zal constant klapperen door de sterke wind. Dit heeft tot gevolg slijtage. Dit is een normaal verschijnsel. Houd u zich aan de adviezen die ook bij de paviljoen geleverd zijn, zal u zeker langer van uw tentdak kunnen genieten en hopelijk zal dit u meer tevreden gaan stellen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop

Kwaliteit zijwanden

Sterke kwaliteit zijwanden en snel geleverd.

Super mooi paviljoen

Heel goede service elke 2jaar een nieuw dak erop en dan staat het er weer.

15 mtr lichtslang besteld. Goedkoper dan bij andere winkels/webshops. Sneller geleverd dan verwacht.

Supersnelle levering.

Bestelling voldoet aan verwachting.

Nog even telefonisch contact gehad, ze zorgen er voor dat je blij bent met je bestelling

Top Service en Top tent

De partytent zelf de grizzly is betreft de kwaliteit hoogte en materiaal en opzetgemak al heel goed. Hij is opgezet en zeer stevig. de 8 x 4 is binnen opgesteld en binnen 10 minuten aanzienlijk warmer dan de rest van de loods. Dit met een 3 kw 220V kachel. Tegenover anderen tenten is het voordeel de standaard hoogte gewicht van het zeil en gegalvaniseerde buizen. Het telefonisch contact was goed en voor zover is de verstrekte informatie kloppend. De chauffeur was uitstekend! Een zeer gemotiveerde vakkundige medewerker die met plezier werkt en ook zeker helpt met laden en uitleg. Ik kom zeker een tweede keer terug! Dagbesteding De Drie Bogen

prima op tijd geleverd en goed ingepakt

prima op tijd geleverd en goed ingepakt

Geweldige service en mooie producten

2x een tent gekocht. 2x goed advies ontvangen. 2x zeer tevreden over de tent. Er bleek aan het frame van 1 van de tenten iets niet in orde te zijn. Dit onderdeel werd meteen vervangen.

Geen reactie op ingediende klacht

Bestelling en levering van de partytent verliep vlekkeloos, maar toen ik een klacht doorgaf kwam er totaal geen reactie op. Zo jammer dit. Na de nodige mailtjes over en weer werden de voor- en achterwand van de partytent opgehaald; deze gingen retour voor beoordeling van mijn klachten. Van ene wand kon de rits niet dicht en van de andere wand lag de tochtflap gedeeltelijk los. Er is geen communicatie geweest over de oplossing van de klachten; wel kreeg ik via de mail een bericht dat er een pakket naar mij was verzonden. Hierin bleek uiteindelijk een nieuwe wand te zitten en een gerepareerde wand. De gerepareerde wand (die met de losgelaten tochtflap) ziet er gehavend uit. De flap is, denk ik, opnieuw geseald en heeft door de warmte een heel glad oppervlak gekregen met de nodige valse plooien; maar oké...... hij zit wel weer vast. Ben ik tevreden? Gedeeltelijk. Aanbevelen? fifty-fifty, maar deze mogelijkheid kan ik niet kiezen.

Beste, Wat jammer dat u niet volledig tevreden bent. Er zijn wat fouten in de communicatie gelopen, daar zijn we het met u eens, onze excuses daarvoor. Dit is intern bij ons besproken. Wel is het zo, nadat u met het juiste mailadres waarmee u had besteld een review had geplaatst, wij het direct hebben opgepakt om het op te lossen. Zoals u inderdaad goed heeft gezien hebben wij 1 wand vernieuwd en de andere wand Thermisch gelast. Dit is de manier zoals dit hoort. We hebben u een mail gestuurd om dit verder op te pakken. We wachten uw reactie af.

Nog niets geleverd

Na een telefoon gesprek pas een bevestiging gekregen, op de site stond dat het de 25 e geleverd zou worden, maar nog steeds niets ontvangen, in het verleden ging het wel goed

Beste, Het is geenszins de bedoeling u niets te laten weten. Zoals u weet stond het product ook niet voorradig en was de datum die vermeld stond een streefdatum. Dit kan lichtelijk afwijken. Uw product had helaas wat vertraging met binnenkomst, waardoor de streefdatum van 25-10 niet haalbaar was. Wij hadden u hierover moeten informeren. Onze excuses dat dit niet is gedaan.

Er is na enige tijd verkleuring opgetreden maar na uitleg hierover en een mooie aanbieding is het opgelost.

Goed en snel

Goed en snelle service

Geweldig. Snelle levering, goede prijs

Gekregen zoals afgebeeld en besteld. Zeer snelle levering. Perfect

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.