Goed helder advies prima levering

Ben bij hun langs geweest en heb een eerlijk goed advies gekregen. Besteling ging gemakkelijk en levering ook prima. Opzetten tuinpaviljoen kost even tijd.

Snelle levering reservehaakjes

Ons tuinpaviljoen gaat het 3e jaar in. De haakjes echter raken snel kwijt of harden uit. Geluukig kun je resevehaakjes bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en goede service.

Makkelijk te bestellen en goede correcte levering en een vriendelijke chauffeur.

Kwalitatief niet goed

Partytent gekocht. Steving frame maar het doek scheurde snel uit. 1 zomer mee gedaan toen weg gegooid

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Matig/goed

Wij hebben Grizzly Europe partytent van 3.5 bij 3.5 we zijn er zeer te vrede over hebben hem al meer dan 4 jaar zit alleen een nadeel aan en dat is dat je ieder jaar een nieuwe dak doek moet kopen wand deze gaan ongeveer tussen de 3 en 5 maanden mee en dat kost ons ieder jaar € 100,00 dus wij zijn nu al meer met aankoop van deze partytent € 850,00 kwijt ik vind dat ze bij Grizzly daar eens beter na moeten kijken .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

overzichtelijk bestelen met snelle levering

Uitstekend!

Vriendelijk, flexibel en handson

Na een vriendelijk telefoongesprek maakten wij een afspraak voor levering Die afspraak moest gewijzigd worden wat absoluut geen probleem was voor partytent-online. Bezorgd volgens afspraak. Helemaal TOP.

niet zo heel erg goed

onnodig op kosten gejaagd ,verwerking 8 euro en verzendkosten 6 euro. krijg een doos thuis waar een hele tent in kan en dat voor 2 zakjes gordijnhaken., deze hadden in een gewone enveloppe gepast. product is goed.maar de aflevering ,ik was best kwaad toen ik de doos en daarbij horende kosten zag ,kan heel wat beter

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vervelend dat u niet de juiste beleving heeft gekregen met onze vernieuwde verpakking. Indien in deze doos een hele tent past, dan klopt er iets niet ( afmeting doos; 30x30x35cm) Vanwege we problemen hebben gehad met enveloppen post, zijn we daarmee gestopt en zijn we het gaan leveren in een doos. Dan is er zekerheid dat het geleverd wordt. Voor wat betreft verzendkosten, u betaald hiervoor 8 euro binnen Nederland voor kleine pakketten, de vraag is dan ook hoe u erbij komt dat er nog eens 6 euro wordt berekend?

Zeer goede service en after sales

Bestelling binnen 2 dagen ontvangen en netjes op de hoogte gehouden betreft de aflevering. Je krijgt een dag van te voren een tijdsindicatie. De partytenten worden door eigen bezorgdienst geleverd. Ik had 1 beschadigde ligger ontvangen, deze werd netjes vervangen! Ook had ik wat kleine gaatjes in het doek en ook deze is keurig netjes vervangen! Top service! Ga zo door!

Zeer vriendelijke chauffeur

De chauffeur was veel te laat maar kon door een defect aan de auto niet op tijd leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle afhandeling van bestelling. In 1 wand kleine productiefout maar ook dit werd zeer snel en correct afgehandeld.

Klantvriendelijk en meedenkend.

Keurig bezorgd en correct afgehandeld

Keurig bezorgd en correct afgehandeld

Geweldige producten

Mooie kwaliteit van de tuinpaviljoen snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering mooie tent

Eigenlijk niks op aan te merken, alleen zat er één lange bout te weinig bij. Die heb ik dus elders moeten kopen.

snel geregeld

paveljoen tent afgehaald , super snel geregeld!

Iedereen aan te raden!

Professioneel, kwaliteit, vriendelijk, servicegericht, perfect eigenlijk. Helaas geeft google vaak onzin sites aan met troep. Het is dat ik onderzoek deed naar de kwaliteit-prijs verhouding van verschillende sites, was op het punt om ergens anders te kopen tot ik op het laatste moment jullie zag.

Goede contacten

Levering wat vertraagd , maar wel een goeie service

Perfect geleverd zoals afgesproken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

leesbare gebruiksaanwijzing. ik ben alleen staand en het lukte prima de tent alleen in elkaar te zet

Ik ben zeer tevreden over de tent...alleen de trekjes die erbij geleverd zijn passen helaas niet dus ik hoop dat we hier nog een oplossing voor vinden want vind dat wel jammer, het is net niet af.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank voor uw aankoop van de paviljoen Graciosa. U bedoeld de rekjes? Indien u ons een foto stuurt, kunnen wij bekijken waar het fout is gegaan. Mail ons op info@partytent-online.nl

Snelle correcte levering

Duidelijke web site

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en coulant.

Pas nieuwe tuinpaviljoen gekocht en week later dak door storm kapot. Ondanks geen garantie uit coulance nieuw dak tegen speciale prijs geleverd gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en snel geregeld

alles was vlot en snel geregeld. Het is een prachtige tent.

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.

Filter op Taal