Prima service en snelle levering

Duidelijke website

• Waar ken je ons van? Google

Bedrijf leverde kwaliteit,niets op aan te merken

Alleen de vervoerder,(gls) is geen goede ,reclame.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Beste klant, Vervelend dat je een slechte ervaring hebt met de pakketdienst. Helaas komen wij niet onder de pakketdiensten uit om de verzendingen van kleinere pakketten spoedig te laten verlopen. Wij adviseren je wel, wil je je stem laten tellen, dit ook te melden bij GLS ander zal dit bij andere bestellingen hetzelfde kunnen gebeuren. Het is wel goed om te horen dat je onze kwaliteit goed vind, jammer van de 2 door GLS ( waar wij uiteindelijk en helaas, geen invloed op hebben) Wij wensen je desalniettemin veel plezier van je onderdelen. Groet, Team Partytent-Online

Perfecte kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit en goed verpakt. Instructie (tekening) mag wel iets duidelijker omschreven worden. Had hem eerst verkeerd in elkaar in elkaar gezet. Of zegt misschien iets van mij (-

Helemaal top

Precies zoals verwacht

Duidelijkheid website. Vervangend paviljoendak was makkelijk te vinden.. snelle levering.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Makkelijk gevonden en snel geleverd.

Met een paar klikken op Google het juiste onderdeel gevonden. En snel geleverd.

• Waar ken je ons van? Google

Kwalitatief goede producten met snelle levering

Goede producten tegen een redelijke prijs. Snel verzonden

Goed!

Goede ervaring nog niet uitgepakt maar volle vertrouwen.

• Waar ken je ons van? Google

Al diverse tentdoek en completen partytenten naar tevredenheid gekocht

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Grizzly Outdoor niet kopen

Koop geen Grizzly Outdoor tuinpaviljoen, het doek gaat maar 30 weken mee en de kwaliteitscontrole op de doeken is slecht, als er haken ontbreken mag je het eraf halen, naar een GLS punt brengen, een week zonder doek, daarna weer ophalen en weer plaatsen. Mocht Partytent beslissen dat het geen garantie is helaas pindakaas. Kortom een goedkope partytent jaarlijks vervangen is een goedkopere oplossing

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Beste Ron, allereerst, 30 weken is een gemiddelde, er zijn daken die korter maar ook veel langer meegaan. Dit is afhankelijk van wat een dakdoek van een paviljoen meekrijgt. in uw geval is de 1e ruim 30 weken meegegaan en het 2e dakdoek 3 seizoenen, dit terzijde. Daarnaast zijn er ook alternatieven, bvb de Endurance daken die een nog langere levensduur hebben. Deze keuze had u ook aan kunnen kopen i.p.v. het standaard dakdoek aan te kopen. Nu over het dakdoek. Wanneer iets niets in orde is, dan hoor je er geen gebruik van te maken en dient het retour te komen. Wat ik lees uit je mail is dat we gewoon even een nieuw dakdoek "moeten" opsturen en dat je dan gewoon gebruik blijft maken van het dakdoek waar je over reclameert. Dat gaat helaas hier niet op. Het onderdeel wat er niet aanzit kan heel eenvoudig bij ons atelier gemaakt worden waardoor het doek gewoonweg goed functioneert. Wij lossen dit goed en adequaat op. Daarbij wordt het dak doek gewoon netjes weer bij je thuisbezorgd, over ophalen wordt hier niet gesproken. Hiervoor hoef je dus alleen het doek te retourneren bij een pakketshop, de rest doen wij ( geheel kosteloos) Dat je nu je zin niet krijgt en daarmee deze slechte recensie schrijft zegt meer over jou dan over ons. Met vriendelijke groet, Afdeling Service

Goede en snelle afhandeling bij een omruiling

Goede en duidelijke uitleg over hoe een verkeerd product om te ruilen voor het goede product

Goed en snel geleverd

• Waar ken je ons van? Google

Na 2 jaar nog gewoon onderdelen kunnen bestellen van mijn partytent Snel gelevert

Super service top

Fijne mensen alles kan

Posiive ervaring

Van bestelling tot aflevering een goede communicatie via E-mail. Duidelijk en ter tevredenheid van mijn persoonlijk. Is een aanrader voor een ieder die een partytent, of een onderdeel zoeken.

prima snelle service

Super snelle levering

Goede kwaliteit ik bestel altijd bij Partytent online.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Al een aantal keren hier wat besteld En word altijd snel en netjes bezorgt

• Waar ken je ons van? Google

. Geweldige kwaliteit en zeer snelle levering

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Goede kwaliteit en top service

Duidelijke site, snelle levering

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Goed bedrijf met goeie service en kwaliteit

Ik zal zo nodig zeker terugkomen

Snel en goed geleverd

Binnen 1 dag in huis

Mooi en degelijke tent

Het dak is kwetsbaar.

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.