Goede service en netjes op tijd geleverd

De tent functioneert goed.

De bezorging was prima, en op de afgesproken tijd. De tent heeft zich goed gehouden tijdens de eerste periode van 3 dagen. De kleur van het tentdoek viel iets tegen. Op uw website staat bij zandkleurig een licht bruine tent afgebeeld. We ontvingen echter een andere kleur. Het was iets groen/geligs. Dit maakt het bij bestellen van panelen weer lastig. Welke kleur zullen die dan hebben?

Wij danken u voor uw review. Helaas is het heel moeilijk op een scherm natuurgetrouwe kleuren weer te geven. Op diverse schermen zal het anders ogen. Daarbij is de kleur die u heeft van de Easy Up daken Zand een heel specifieke kleur die je niet echt kunt benoemen in de standaardkleuren. Indien u de Easy Up zijwanden besteld zal deze dezelfde kleur hebben dan uw dak, daar zal geen verschil in zitten. We wensen u in ieder geval veel plezier van uw aankoop.

Bestelling keurig bezorgt

2e maal dat we bestellen , goede communicatie wanneer bestelling word verzonden , alles wat we hadden besteld werd ook geleverd . Dus zover een prima partij 👍

Uitstekende en snelle service

Uitstekende en snelle service. Levering binnen 2 dagen en goede kwaliteit.

Super service van Partytent-online.

Nadat onze tuinpalviljoen Dome 3x4 meter was geleverd, heeft mijn man het geraamte in elkaar gezet. Daarna de koepeltent eroverheen. Daar kwamen we erachter dat de tent 2 centimeter te krap was. Hebben contact gehad met Partytent, en hebben gelijk een nieuwe toegestuurd gekregen. En deze is super van maat, was heel snel opgebouwd, SUPER!!!!! Bedankt Partytent-online.

Goede website, snelle levering.

De website is duidelijk en overzichtelijk. De levering correct en snel. Super tevreden!!

Bij de aanschaf van de partytent werd aangegeven een levertijd van 3- 5 werkdagen. In mijn geval is dit niet gerealiseerd. Het is prettig als de klant dan een tussenbericht ontvangt waarbij wordt aangegeven dat de geplande levertijd van 3-5 werkdagen niet gehaald wordt.

Top wereld tenten

Heb de tent al 2 jaar nu kopse kant erbij gekocht Is iedereen aan te raden

De partydoek werd snel geleverd en is van goede kwaliteit

vriendelijke mensen

snel en vriendelijk geleverd met uitleg.

Prima, snelle service!

Duidelijke website, snel bezorgd. Artikelen precies aan onze verwachten voldaan

👍

Vond het leuk om op de web pagina te kijken.

Mooie partytent

Mooie kwaliteit tent, helaas is het dak kapot gewaaid door een storm, gelukkig een nieuw dak kunnen bestellen waardoor er niet gelijk een compleet nieuwe tent besteld moet worden.

Mooie degelijke tent

We hebben de tent vanmorgen opgezet , het is wel even werk vooral de eerste keer maar als het dan eenmaal staat is het ook goed . Er zijn twee soorten elastiek bij lang en kort Van de korte had ik er genoeg van en van de lange heb ik er 6 te weinig van , daar bel ik ook nog wel over met de leverancier .

duidelijke website, goede kwaliteit, correcte levering

duidelijke website, goede kwaliteit, correcte levering

Zeer snelle levering

Heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf

Prima kwaliteit en fantastische service

twee bestellingen geplaatst. In beiden gevallen zeer snel geleverd en van nog betere kwaliteit dan dat ik ooit had kunnen bedenken voor dat geld.

Zeer degelijk materiaal, positief verrast

Tuin paviljoen tent gekocht. Is op de camping geleverd, geen enkel probleem. Leveren met eigen wagens, ze hadden de paviljoen tent bij de caravan geleverd. Super service! Tevens Snelle levering door een spontane aardige behulpzame jongeman, dat mag ook wel eens gezegd worden!

Van het begin met bestellen ...tot langsgaan in ons geval (bakkie koffie) niks is te veel en alle vragen die ik had eerlijk beantwoord

Super snelle levering en goede kwaliteit.

Ik heb mijn spullen snel geleverd gekregen en alles was van goede kwaliteit. Zeer tevreden ben ik.

Duidelijke communicatie en snelle goede levering

Bestellen was simpel. Goed informatie op de website van het artikel. Goede communicatie m.b.t. de levering. Plus punt is dat de levering werd aangegeven binnen een tijdsbestek van een half uur. Ook de levering was in dit tijdsbestek. Geen onnodig wachten op een levering. Artikelen zijn juiste geleverd. Mis alleen een kleine handleiding m.b.t. het opzetten van de Grizzly outdoor party tent. Deze was ook niet online terug te vinden.

Niet echt best

Een 2 tal buizen kwamen met platte kanten aan ... datum 1 -7 Nu 27-7 nog geen nieuwe buizen geleverd ...Tevens deugd het dak niet ...kan nou niet zeggen dat er een goede service gehanteerd wordt . Levertijd daarin tegen was keurig . Al met al raad ik partytent online niet aan ..

Helaas betreft dit grotendeels een misverstand. de 2 buizen hadden wij een mail van gezien en hadden deze al direct ingepland te vervangen. Klant mailde ons dag daarna dat er iets aan de hand zou zijn met het dak. In zo een geval vragen wij het dak retour om te bekijken wat er aan de hand is. Aangezien wij beide dingen tegelijk wilde oplossen is er gewacht op een reactie van de klant. Deze reactie hebben wij helaas pas na zijn vakantie gekregen ( 3 weken later) , meteen daarna werd ook deze review geplaatst. Na contact met de klant hebben wij het probleem binnen 3 werkdagen opgelost. Klant heeft 2 nieuwe buizen gekregen en de mogelijkheid het dak met onze chauffeur mee te geven. Dit heeft de klant nagelaten. Wij mogen er dan vanuit gaan dat het dak dan wel in orde was. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. ( KC partytent 4x8 PVC)

Uitstekend!

Wegens het weer de Partytent nog niet kunnen uitpakken maar de levering op tijd en correct.

Mooie kwaliteit

Snelle en correcte levering.

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.