Goed bedrijf met goeie service en kwaliteit

Ik zal zo nodig zeker terugkomen

Snel en goed geleverd

Binnen 1 dag in huis

Mooi en degelijke tent

Het dak is kwetsbaar.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Dure verzendkosten

Ik heb een klein iets gekocht maar moest wel 8 euro verzendkosten betalen

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Leveringskosten hebben wij geen invloed op, dit wordt ons ook doorberekend en daarbij gaan wij zoals andere bedrijven dit soms doen, de producten niet duurder maken om de "verzendkosten" te verlagen. Wij verzenden met Track-Trace als pakket, brievenbuspost is hierin niet mogelijk. Bij onderdelen geld ongeacht aantal betaald u 8 euro. Daarbij maakt u zelf de keuze bij ons te bestellen, wij communiceren de verzendkosten bij het product, dan is achteraf hier een cijfer 1 voor geven wel een beetje flauw. Ondanks dat wensen wij u veel plezier van uw aankoop Team Partytent-Online

Zondags besteld, dinsdags al geleverd Super.

Helemaal okay!

De tas die ik bestelde is van hoge kwaliteit en de bestelling en bezorging ging vlekkeloos.

Helemaal happy

De enige waar ik de haakjes kon krijgen voor onze partytent van duizenden euro's.. Intratuin doet geen eens moeite om het te bestellen of weten het niet..

• Waar ken je ons van? Google

Prima zal het zeker aanbevelen bij anderen

Prima snelle service

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent
  • Waar ken je ons van? Google

Super tevreden, goede kwaliteit.

Vlotte levering na plaatsen van bestelling.

• Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Online bestelling ging heel gemakkelijk.

Levering ging snel, alleen wat prijzig.

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? Google

alles oke, goede duidelijke site en snelle levering

• Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Vriendelijk

Met een vraag via tel snel geholpen

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Super bedrijf snel en goed geholpen een dikke 10

Kom zeker terug als ik wat nodig heb super geholpen en heel vriendelijk te woord gestaan . Besteld en volgende dag al in huis top top

Super Service!

Versand auch nach Deutschland kein Problem

• k.A.
  • k.A.

Makkelijk besteld, snel bezorgd

Goed bedrijf

Tentdak krimp na twee keer gebruik waardoor het tentdak is gescheurd.(wordt gebruikt tussen 1 april en 1 oktober)

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Bij winteropberging dient het dak schoon gemaakt te worden met shampoo om te voorkomen dat er vuil op het doek blijft zitten en dit hard gaat worden op het doek ( dit lijkt op krimpen maar dat komt dat het vuil een verharding op het doek heeft gemaakt waardoor er geen rek meer op zit en) Het dakdoek is aangekocht op 18 februari 2022, u heeft er 2 seizoenen mee gedaan. TIP; haal het dakdoek bij storm en of zeer slecht weer van het frame, dan voorkomt u vroegtijdig scheuren. En maak het dakdoek met regelmaat schoon!

Snel levering

Snel levering, top kwaliteit.

• Waar ken je ons van? Google

Zeer snel en netjes verzorgd geleverd

• Waar ken je ons van? Google

Mooie artikelen en snel geleverd!

Ik heb het grizzly outdoor paviljoen. Mooi paviljoen en heerlijk om in te zitten ‘‘s zomers. Nieuw dak en gordijnen besteld. Goede kwaliteit en snelle levering.

• Waar ken je ons van? Google

Product is goed allen de rits was niet competibel

Ik had zijwanden van een andere tent maar die heeft een andere maat rits Nu ben ik er wel achtergekomen dat jullie bedrijf iets duurder is als anderen maar jullie kwaliteitsgrens hoger ligt en zeker in de verhuur markt Dus de volgende keer geef ik iets meer uit bij jullie maar heb dan wel een degelijk product

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Beste Postma Partyverhuur. Jammer dat de ritsen niet overeenkomen met de wanden van de andere leverancier. Wel goed om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Succes met de verhuur en tot de volgende! Vriendelijke groet, Team Partytent-Online.

goede klantenservice

Heater voor in de partytent besteld . Na bezorging gaf deze kortsluiting en werkte niet. Na contact met de klantenservice opgelost. Kreeg keurig een andere opgestuurd die het prima doet. Geen gezeur of gedoe, prima bedrijf.

• Wat heeft u gekocht? Verwarming

Goede kwaliteit

Kwaliteit is goed, tent staat het hele jaar, doek wordt afgehaald bij windkracht 7, dan neem ik geen risico, voor zekerheid een reserve doek besteld en levering is goed en redelijk snel

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Vlot contact en goed materiaal

De titel zegt feitelijk al genoeg. Ik had wat vragen en hier werd vlot op gereageerd. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding top. Het kost allemaal veel geld tegenwoordig, maar bij partytent online krijg je er wel wat goeds voor terug.

• Waar ken je ons van? Google

Makkelijk bestellen via de site en snelle levering en netjes verpakt.

Goede ervar ik ng

Mijn ervaring is prima.

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.