De ene dag besteld de volgende dag al in huis. Eenvoudig om te vervangen.

Snel onderdak

Duidelijke website, prima levering en goed product. Kenden het bedrijf, ouders jaren geleden al een outdoor tent gekocht. Indertijd prima geholpen vandaar de keuze om nu ook daar te bestellen.

Goede kwaliteit, prima service,top

Goede kwaliteit, prima service, snelle levering, top.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Nieuw dak voor mijn tuinpaviljoen besteld. Keurig op tijd, goed verpakt. Vond de Grizzly viltjes die erbij zaten grappig.

• Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Prima tuinpaviljoen voor een redelijke prijs

Goede kwaliteit tuinpaviljoen van Grizly gekocht. Levering zoals beloofd. Handleiding was wat kort. Dat de onderkant van de zijkanten los is zal een reden hebben maar daardoor zullen ze wel sneller slijten.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Hartelijk dank voor jouw waardering die je op Kiyoh hebt achtergelaten en daarbij je vraag. De zijwanden van polyester die bij een tuinpaviljoen zitten kun je niet vastzetten van de onderzijde omdat als deze vast zitten met bijvoorbeeld een zeilring en het gaat wat harder waaien, dit kapot kan trekken door de wind. Bij gewone weersomstandigheden blijven ze keurig op een plek. We wensen u veel plezier van uw aankoop,

Goede klantenservice alles wat je nodig hebt op voorraad superrr bedrijf

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

doen wat ze beloven !

bestellen en leveren gaat heel simpel

Mooie partytent

Zeer mooie complete partytent. Met vliegengaas en afsluitbare doeken. Snel geleverd. Veel schroefjes en moertjes en ongeveer 3 uur bezig geweest met 2/3 man met opzetten. Maar het is het waard. Mooie stevige partytent/paviljoen.

Goede service.

Super snelle service

Super snelle service

Super goeie service

Was een zijwand vergeten!! Snelle service

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Goed materiaal en snelle levering

Drie bestellingen gedaan, verlichting en terrastafels. Snelle levering, goede kwaliteit en klantvriendelijk. Dank voor de levering gistermiddag!! We komen snel in jullie showroom kijken.

• Wat heeft u gekocht? Meubilair

Slecht

Ik krijg mijn pakket de daken, hadden witte band afgebiest, staat zo niet op de website, en ook nog slordig gestikt, krijg mail van de zaak, verdient niet de schoonheidsprijs, stuur maar terug! En ik vindt de kleur géén rood eerder oranje! De enigste zonder witte bies is de kleur zwart! Dit is de service van dit bedrijf regelrecht slecht!

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Beste klant, We hebben uw klacht in behandeling in moment van schrijven. Het klopt inderdaad dat de biezen wit zijn, dit omdat in moment van Corona dit materiaal niet meer beschikbaar was hebben wij de keuze gemaakt deze in wit aan te bieden. We hebben u daar ook onze excuses voor aangeboden. Helaas kunnen wij u geen rode kleur met rode biezen aanbieden, vandaar dat wij gevraagd hebben de goederen te retourneren zodoende wij deze voor u kunnen crediteren. Dat de kleur oranje zou zijn , dat bestrijden wij zeer sterk. De kleur is brandweerrood en absoluut niet oranje. ( we hebben u een foto toegestuurd met een sample kleur rood en oranje!) We adviseren u elders te gaan kijken en meteen navraag te doen of deze een sample kleur kunnen aanbieden, dat was bij ons namelijk wel mogelijk : https://www.partytent-online.nl/requestform/index/, dan had/kunt u dit soort discussie voorkomen. We zien graag de bestelde doeken retour, wij gaan u in ieder geval niet verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Partytent-Online

Dakdoek 3 X 4 m Grizzly Europe-Romantisch

Het dakdoek is te klein en de kwaliteit van het stiksel is slecht . Het is onmogelijk het dakdoek helemaal goed te plaatsen om de vier hoeken. Het is op een hoek gewoon een tiental cm tekort . Je kan het niet plaatsen hoe het moet . Hierbij moet je zeer hard trekken en zie je de naden al uitrekken . Daarom laat ik de laatste hoek gewoon vrij . Ook de kwaliteit van het stiksel van de bevestigingshaakjes is slecht . Risico voor scheuren en loskomen van de haakjes . De plaatsing van de haakjes kan beter . Op twee zijden goed maar dan hetzelfde probleem met plaatsing . Met het chassis en de zijdoeken geen probleem . Zo hoort het .

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, We hebben helaas geen klacht van je mogen ontvangen via onze service afdeling. Mail ons op service@partytent-online.nl deze nemen uw klacht direct op en gaan met u een oplossing zoeken. 01-08-2022 Update: Geen mail mogen ontvangen van de klant, deze klacht wordt dan ook afgesloten.

Binnen 1 dag verzonden, makkelijk te bestellen, gewoon een top bedrijf!

Tevredeb

X

Kan beter

Duurde langer dan verwacht do avond besteld maandag binnen, had het eigenlijk zaterdag verwacht omdat het artikel op voorraad was. Jammer dat ik de link om pakket te volgen ma avond om 20uur kreeg terwijl het ma middag bezorgd was.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Beste klant, Dank voor je review. Op de website staat vermeld dat wanneer je voor 15:00 uur besteld dezelfde dag het pakket bij ons opgehaald wordt door GLS ( dit telt voor kleine pakketten) U besteld op donderdagavond 17:34 uur, deze zending is vrijdag verzendklaar gemaakt en opgehaald voor levering door GLS. De levering vond plaats op maandag. Netjes alles op tijd. Er is een mogelijkheid bij GLS voor zaterdagleveringen, wij bieden deze service NIET aan gewoonweg omdat als er dan iets fout gaat in levering, 2 partijen niet blij zijn. In het vervolg adviseren wij gewoon eerder te bestellen, dan had je het voor het weekend gehad. Mbt de mail, daar zal zeker iets niet helemaal lekker zijn gegaan in het verzendsysteem, onze excuses daarvoor.

geweldig

geweldig

Goede service top

Super goed geholpen.

Alles perfect

Snelle levering. Je krijgt wat je ziet.

Top bedrijf

Super bedrijf producten geleverd zoals omschreven en nog even een telefoontje gekregen omdat ik iets verkeerd erbij had besteld en netjes opgelost volgende keer bestel ik zeker weer hier

Top tent

Snelle levering je krijgt echt een top tent goede kwaliteit.

Zeer servicegericht!

Grote assortiment. Zeer goede service en levering.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

vriendelijke correcte mensen en bediening

Het een en ander gekocht op easy-up gebied

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.