Fijne tassen voor stokken

Goede kwaliteit tassen gekocht voor het opbergen van de stokken van mijn partytent. Wel 1 dag later bezorgd dan aangegeven.

niet goed

de ringschroeven hebben de verkeerde maat, en kan ik dus niet gebruiken

• Waar ken je ons van? Google

Hoi Erik, Even wel voor de beeldvorming, je hebt geen partytent gekocht, je hebt onderdelen voor een partytent gekocht! Dat is wel heel raar dat ze niet passen, Ik ben net in het magazijn gelopen en heb de ringschroeven in onze koppelstukken geprobeerd en dat past gewoonweg prima. Gebruik je ze voor een tent die niet van ons afkomt? Wanneer dat het geval is dan kan dat zeker zo zijn dat het niet past. Je hebt namelijk veel verschillende fabrieken en die hebben niet alle onderdelen hetzelfde. Mocht je toch een frame van ons afkomstig hebben dan horen wij het natuurlijk graag via de mail en dan lossen wij dit netjes op. heb je ze van een andere leverancier dan adviseer ik je de onderdelen daar aan te kopen. Vriendelijke groet, Team Partytent-Online

Kan beter

Ik ben blij met mijn paviljoen, maar als ik het over zou doen, zou ik toch voor wat anders kiezen. al 2x het dak opnieuw moeten aanschaffen door scheuren. Nu wilde ik niet alleen het dak, maar ook de zijwanden vervangen, maar die zijn de komende 8 maanden niet leverbaar. Ook gaat hij uit het assortiment en is het de vraag hoelang ik hem nog kan oplappen

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? Google

Beste Suzanne, Dank voor je review Paviljoen Dessert gaat inderdaad uit ons assortiment, maar niet getreurd, de komende 5 jaar blijven wij onderdelen van dit paviljoen leveren. Helaas zijn de reservedaken en wanden op dit moment uitverkocht, eind van dit jaar zijn deze weer voldoende op voorraad. Vriendelijke groet, Team Partytent-Online

Bekleding tent

Ik heb een tentbekleding en die is netjes en snel geleverd.

Goede kwaliteit

We hebben nu de tweede tuin paviljoen onze eerst was nog goed en staat nu bij onze dochter even een nieuw dakje en hij kan nog weer een ronde mee. We hebben nu een van drie bij vier lijkt ook weer van een goed kwaliteit.

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen

snel geleverd

• Waar ken je ons van? Google

Snel geleverd, toen bleek dat er iets ontbrak geen gedoe maar meteen nageleverd

• Waar ken je ons van? Google

Heb mijn partytent al jaren ben zeer tevreden

• Waar ken je ons van? Folder/krant

Na bestelling vlot geleverd. Duidelijk en overzichtelijk, goed verpakt!

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Reeds al paar jaar klant en nu op camping door mij doorgestuurd en ook paviljoen aangeschaft! Betere reclame kan niet.

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Mooie tafel voor mooie prijs en snel geleverd

• Wat heeft u gekocht? Meubilair
  • Waar ken je ons van? Google

Goede kwaliteit en prima bezorging

Een echte aanbeveling voor iedereen

• Wat heeft u gekocht? Meubilair
  • Waar ken je ons van? Google

Goede service en degelijk materiaal!

Sterke tenten van degelijke kwaliteit. Duidelijke instructies.

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Zoals je als consument verwacht.

Snelle levering, goed volgbaar voor de klant.

• Waar ken je ons van? Google

Al vaker daar besteld. Snelle levering. Goed verpakt.

Het juiste product

Als een van de weinigen hadden ze hier wel wat we nodig hadden, de gordijnhangers voor onze partypaviljoen. Alleen verzendkosten van 8 euro voor iets wat in de brievenbus past is wel iets aan de extravagante kant. Dat lijkt me toch wel iets klantvriendelijker kunnen.

• Waar ken je ons van? Google

Alleen nieuwe daktent pas zeer goed alleen dat dakje met dat muggen net dat kreeg ik maar moeite op.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Makkelijk besteld en snel geleverd

Goede en snelle levering

Ze doen wat ze beloven

• Waar ken je ons van? Google

Snelle levering. We kunnen weer genieten van onze tuinpaviljoen

Alles zoals verwacht. Blij mee

Kwaliteit en service top

Heel stevig, mooi design, nog voor een klein prijsje

• Waar ken je ons van? Google

We zijn blij dat na 2x eerder een tentdak te hebben die goed past, de vorige scheurden omdat ze te krap waren en niet vast gemaakt konde worden. Hoop dat deze een paar jaar meegaat. En in de winter halen we alles eraf.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Goed om te horen dat je tevreden bent. Wanneer ze te krap zijn/lijken kan je proberen de spanning van het dak te halen door het frame eens los van de grond te maken en de baleinen (dakspanners) los te maken, dan kun je eenvoudig de klemmen wel gebruiken. Voor de langere levensduur adviseer ik je met klem het dakdoek met storm eraf te halen en zeker na gebruik het doek goed schoon te maken met tentshampoo ( ons advies Rokimi shampoo) en daarna te behandelen met doek Protector.(Rokimi)

Geweldig product

Snelle levering en goede kwaliteit.

Online besteld goeie service

Een dakdoek besteld voor een paviljoen. Erg tevreden mooie kwaliteit

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

De Amert 152

5462 GH Veghel

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.