Deze partytent voldoet aan alle volwachtingen

Deze partytent is makkelijk op te zetten. Door goede gebruiksaanwijzing. Ook de levering werd professioneel uitgevoerd. De partytent voldoet ook en alle kwaliteit eisen. Deze kan je 4 seizoenen laten opstaan. Een echte aanrader.

Snel

Bestelling werd snel en goed verpakt verzonden

Mooi palvijoen

Netjes geleverd in afgesproken tijd .. Keurig verpakt.. Goede handleiding

• Waar ken je ons van? Google

De tent was goed de stangen waren minder en de schroeven om de stangen mee vast te zetten ook Kreeg het idee of ze al een keer retour waren gezonden Sommigen stangen waren al beschadigd schroeven verroest Foto's doorgestuurd naar klanten service maar nooit geen antwoord gehad

• Waar ken je ons van? Google

Beste Wim, We hebben u na u mail direct nieuwe schroeven opgestuurd, de buizen had u al op zolder geplaatst waardoor dit niet direct om te ruilen was. U gaf aan dat dit geen probleem was. Mail aan u 16-7 Dan gaan we u per post een set schroefringen opsturen zodat het probleem van de schroefringen in ieder geval verholpen is. Ook gaan we dit bij de fabrikant melden dat er beter naar wordt gekeken als deze wordt ingepakt. Wij wensen u in ieder geval nog veel plezier van de aankoop.

Geweldig!!!!

Netjes afgeleverd aan huis en was makkelijk om in elkaar te zetten. De tent staat perfect in de tuin en we genieten er lekker van

• Wat heeft u gekocht? Pagodetent
  • Waar ken je ons van? Google

Vriendelijk en deskundig geholpen, telefonisch en in de showroom

Na eerst telefonisch contact te hebben opgenomen, zijn we naar de showroom/verkooppunt in Veghel geweest en hebben een Easy-up tent gekocht. Tent was op voorraad en we konden het meteen meenemen. Bezoek aan de showroom is zeker aan te bevelen. Er staan heel veel tenten opgesteld zodat je een goed beeld krijgt van het aanbod. De wijze waarop wij telefonisch en later in de showroom zijn geholpen was heel goed. We moeten de tent nog opzetten en kunnen het product zelf nog niet beoordelen.

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent

Kwaliteit tuinpaviljoen zeer slecht

Wij hebben een tuinpaviljoen 3 x 3 antraciet besteld. Deze is iets duurder dan de gebruikelijke partytent bij een bouwmarkt. Het tentdoek is iets dikker en we hoopten dat het frame ook sterker was. Echter het frameis niet dik en is zeer slecht gelast. Zitten overal gaten, waar water in komt en na een regenbui zie je de roest langs het frame lopen. Er zitten hele grote uitstekende doppen op. Na twee weken zat er in het tentdoek een klein gaatje. We hebben hier mailtje over gestuurd. Maar ze houden het bij een schuurvlek en dat na 2 weken. Ze zeiden mogelijk een voetbal opgekomen of ergens tegen aan hebben gestaan. Dit is beide niet het geval. Ze konden ons alleen een plakker sturen om gaatje van het tentdoek te plakken. Het tentdoek is na een maand verkleurt van antraciet naar taupe kleur. We hebben jaren een tuinpaviljoen van een bouwmarkt gehad, maar deze zal waarschijnlijk na 1 jaar al zijn weggeroest. We vinden het erg teleurstellend. De levering was wel keurig.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, U koopt op 30-4 een Graciosa paviljoen met zijwanden en u laat ons nu pas weten dat u het frame te dun vind? Waarom heeft u dit niet bij het uitpakken van het product doorgegeven, dan hadden wij een andere oplossing voor je kunnen bedenken. Hoe een schuurvlek in het dak ontstaat kunnen wij ook niet verklaren, we weten wel dat dit niet door een windje komt. We denken dan inderdaad ook dat er iets op is gewaaid waar dit door is ontstaan. Het frame is staal gecoat en kan vanuit de binnenzijde licht roestwater uitlopen. Dit is eenvoudig te verwijderen van het frame. Doe je dit niet dan zal dit gaan hechten aan de coating en daar verder roesten. Het is dus echt raadzaam dit direct te verwijderen. Voor de verkleuring van het dak zien wij graag foto's tegemoet zodoende wij dit kunnen beoordelen. Verkleuring is wel een natuurlijk verschijnsel, alleen kunnen wij dit niet beoordelen hoever dit is verkleurd. Je mag de foto's sturen aan info@partytent-online.nl met vermelding van factuurnummer.

Bestelling volgende dag in huis

• Waar ken je ons van? Google

goede aflevering met tips erbij voor opzetten.

• Waar ken je ons van? Google

Vriendelijk, servicegericht en duidelijk!

Verkoper die mij heeft geholpen heeft duidelijk uitleg gegeven over materiaalsoorten en de meerwaarde ervan. Na aankoop door een andere medewerker zeer vriendelijk geholpen voor een aftersales gebeuren.

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent

uitsekende service

Uitstekende service ook bij nabestellingen

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Bestelling lag klaar zoals afgesproken, vriendelijk kundig personeel

Eerst gebeld met locatie in België, vriendelijk te woord gestaan en doorverwezen naar Veghel in verband met het tijdelijk niet op voorraad hebben van onze keuze. Veghel gebeld, bestelling gereserveerd en 2 dagen later opgehaald. Goed geholpen, spullen netjes voor ons in de auto gelegd en met gebruik van een duidelijke handleiding thuis blij met het mooie resultaat, hij staat.

• Waar ken je ons van? Google

Besteld en geleverd zoals aangegeven

• Waar ken je ons van? Google

Snel geholpen en producten binnen gekregen.

• Waar ken je ons van? Google

Super klantvriendelijk en service gericht geholpen.

Zie zin hierboven. Zal zeker aanbevelen bij mensen die een partytent of toebehoren zoeken.

Nette en goede service

Goede uitleg en personeel was netjes en kundig

• Waar ken je ons van? Google

Geleverd wat besteld was binnen de levertijd.

• Wat heeft u gekocht? Verwarming

Heb ik nog niet

omdat ik voor het eerst een tuinpaviljoen heb gekocht en daar dus nog geen ervaring mee heb

• Waar ken je ons van? Google

Snelle service precies zoals afgesproken

• Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Snel geleverd en hele mooie kwaliteit

Netjes en snel geleverd

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Snel, duidelijk en topspul;

Eerst een set samples aangevraagd, die waren er HEEL snel (met een koerier); Een pagode besteld, ik moet 'm nog opbouwen, maar alle vertrouwen in de kwaliteit. De communicatie vanuit en met het bedrijf is snel, correct en duidelijk. Aanrader dus. :)

• Waar ken je ons van? Google

Gewoon alles zo al we het graag willen

Heb een grizzly tent besteld was makkelijk zoeken op de site tent zou binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd worden was dus 2 dagen, echt snel en ik wist het ook al een dag van tevoren dat hij zou komen. Top service. Verder heb ik nog 1 tip. Ik zou als de mogelijkheid er was de zijwanden van de 8 meter tent liever uit 1 heel stuk willen hebben. Had voor mij beter geweest, en ze zijn ook te krijgen naar zag de mogelijkheid niet bij partytent online. Maar zo is hij ook perfect met de losse delen. Ik hoop dat ik er nog vele jaren plezier van heb.

Top bedrijf

Al diverse artikelen besteld, super snel geleverd en goede kwaliteit.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Wij hadden een beschadiging aan een staander van de partytent en die werd in overleg perfect opgelost.

Jammer niet compleet

Jammer genoeg konden wij zaterdag avond niet onze plek af maken . De buizen F zaten er niet bij En er zit een fout in het dak Vanmorgen gebeld . En de eerste meneer was niet zo vriendelijk en ja ik was gefrustreerd klopt .Maar dat komt door de omstandigheden waar ik op dit moment in zit Maar heb geen psygeloog nodig en anders zoek ik er zelf een . We leven in Corona tijd in de zorg en maak veel leed mee en als er dan even iets mis gaat waar je naar uit kijk omdat je even een weekje vakantie heb en je dan niet kan genieten dan loopt de emmer even over . Ik heb nu 3 mailtjes gestuurd 1 zaterdag avond zondag en vandaag . Vriendelijk groet

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Beste klant, Onze collega probeerde u gerust te stellen dat het in orde komt. We merken in Corona tijd dat sommige klanten een wat korter lontje hebben en dat is voor ons ook nieuw. Dit ook omdat we er voor staan problemen op te lossen. Hiervoor vragen wij wel u geduld zodat wij dit naar tevredenheid kunnen oplossen. Mails op zaterdag en zondag worden binnen 48 uur beantwoord. Zoals ik nu heb begrepen is alles al naar tevredenheid opgelost.

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.