al eerder bestel onderdeel

Snel ontvangen

Goede service, mooie website

Goede service, mooie website. Goed materiaal, Goede prijsverhouding.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Goede kwaliteit tegen een goede prijs

Goede kwaliteit tegen een goede prijs en een snelle levering

op tijd geleverd

Snelle service. Telefonisch goed bereikbaar. Eén minpuntje (ict-dingetje): de straat en plaatsnaam die we bij bestelling hadden ingevoerd, waren verdwenen op de factuur en bevestiging. Koerier belde en de aflevering ging goed. En onze lichtslang doet het. Tijd voor een party!

• Wat heeft u gekocht? Verlichting
  • Waar ken je ons van? Google

Eerlijke voorlichting hoelang een dak van een partytent meegaat. Vorig jaar was het 1e dak niet goed. Meteen kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Dit jaar alvast een reserve dak besteld. Was er binnen 1 dag. Alleen de verzendkosten vind ik wat hoog, gezien de prijs van het dak

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Dank voor je review. Wij staan ervoor een eerlijk advies te geven en naast dat ook eerlijke prijzen. Een dakdoek opsturen moeten wij kosten voor betalen, deze berekenen wij ook gewoon door aan de klant en berekenen wij niet door in de prijs zodat het zou lijken dat je het gratis krijgt opgestuurd. (pakket aangetekend per Post, 8,70 euro)

Altijd goede ervaring. Juiste bestelling en snel geleverd. Zeer degelijke kwaliteit.

• Waar ken je ons van? Google

Vlotte en complete onbeschadigde levering

De levering werd prima aangekondigd zodat ik niet nodeloos de hele dag thuis hoefde blijven. De productkeuze mogelijkheid in de webshop was eenvoudig waardoor ik goed kon kiezen en uitzoeken wat ik nodig had (vervangend dak 3x6 easy up) . Vandaag met een aantal mensen het dak op het bestaande frame van andere leverancier ( jaren oud) gezet: het past ! Het ziet er weer mooi strak uit.

n.v.t.

• Waar ken je ons van? Google

Makkelijk te bestellen en vlot geleverd.

Een accessoire besteld voor onze partytent en deze werd de volgende dag keurig geleverd.

Zeer snelle service

Al eerder wat gekocht. Snelle en goede service

Prima kwaliteit en service

Vriendelijkheid gekoppeld aan goed aanbod en snelle correcte levering.

• Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Super snel en klant vriendelijk

Snelle levering, helaas was een van de baleinen gebroken en is de parasol netjes opgehaald. Per e-mail goed op de hoogte gehouden. Een werkdag na ontvangst hebben ze weer een nieuwe parasol toegezonden en die was al nagekeken en gelukkig goed, zodat wij kunnen genieten van een grote schaduw met dit warme weer. Dank team.

• Wat heeft u gekocht? Meubilair
  • Waar ken je ons van? Google

Hij past precies waar we hem voor wilde gebruiken

Dak party tent word minder na 3 jaar hebben dus een nieuwe besteld

perfect

Mooi een netjes geregeld.

Zeer goede service

Bij de tent die het jaar daarvoor is gekocht zijwanden bij besteld. Helaas de verkeerde kleur gekozen. Dit werd na contact met Partytent-online na de bestelling nog aangepast. Dus toch de juiste kleur geleverd gekregen.

perfecte service en snel

paviljoen van grizzly gekocht waren een apar kleine dingetjes zoals stiksels los en staander beschadigt maar al met al straat het paviljoen kwaliteit uit en zo voelt het ook ook blij met de service dat ze jaren lang onderdelen aanbieden indien nodig voor vervanging van schroefjes en haakjes tot zijwanden en dak. Ook heel blij met de geleverde service van de klantenservice afgesproken dat de stiksels even door moeders word gedaan (kleine moeite anders moest ik het helemaal terug sturen op kosten van partytent-online) maar koos voor de reparatie van moeders omdat dat sneller en handiger was op het moment dan terug sturen. Ook was de klantenservice heel snel met het opsturen van een nieuwe onbeschadigde staander volgende dag al !!!! dus mensen zeker een bedrijf die ik zou aanraden !!! en zeker de grizzly paviljoen 4x3 wat een ding top gewoon

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Dank voor je reactie en het meedenkende vermogen, dat wordt zeer gewaardeerd. We proberen klachten altijd zo spoedig als mogelijk op te lossen.

goede sevice snelle levering klantvriendelijk top

netjes geholpen

Gewoon geweldig

Duidelijkheid! Precies zien op de website of iets op voorraad is en wat het kost.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Goede service en advies .

Fijne service en goed advies . Tweede partytent erbij gekocht . Helaas was de nieuwe coating zwart en vorig jaar grijs . Maar dat mag de schaduw niet drukken . Hahahaha

Snel geleverd.

Al een paar keer wat besteld en elke keer zeer snel geleverd. Top bedrijf.

• Waar ken je ons van? Google

De ene dag besteld de volgende dag al in huis. Eenvoudig om te vervangen.

Snel onderdak

Duidelijke website, prima levering en goed product. Kenden het bedrijf, ouders jaren geleden al een outdoor tent gekocht. Indertijd prima geholpen vandaar de keuze om nu ook daar te bestellen.

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.