Duidelijke site, snelle en goede levering en een prima prijs.

Zie boven

Prima levering goed product

Alles prima

Ik ben tevreden met mijn tuinpavelioen, Een min puntje, er zaten onder aan de ijzer tent rekken, braampjes. Zo dat we dezen eraf moesten zagen, voor het passent te maken,😏 Verder prima,🤗 Groetjes

geweldig

in een woord geweldig

Netjes en snel geleverd

Bezorger heeft mij netjes gebeld toen bleek dat ik niet thuis was en in overleg bij de buren afgeleverd top service

Degelijk product, snel geleverd.

Vlotte levering. Het bestelde artikel was goed verpakt. Op internet zijn veel van dit soort inklapbare buffettafels te koop. En in allerlei prijsklasses. Bij het kiezen gaf het filmpje, dat de degelijkheid aantoonde, de doorslag. Goedkoop is duurkoop.

Hel goede service, uitstekende en snelle communicatie.

Een telefoontje is genoeg om een uitstekende service te verkrijgen! Prima en snel geregeld, aan te bevelen Partytent-online.

Mooie stevige easy-up tent

Mooie overzichtelijke website, ook telefonisch goed geholpen na wat extra vragen, de levering verliep netjes en precies op tijd.

als ze in de aanbieding koemen bestel ik er nog een

Worden altijd snel en goed geholpen

Veel keuze en snelle levering.

goede en snelle service. easy up tenten zijn top.

vanaf het onderzoeken op de website en daarna het telefonisch contact was het een goede ervaring. goed en helder advies . kortom erg tevreden met mijn aanschaf van de easy up tenten.

Goed bedrijf en perfecte service

niet tevrede

ik heb in april de partytent grisly 3bij 4 bij u gekocht dit is mijn tweede tent van u.de eerste tent vertoonde na een maand al bruinen vlekken .hier door ging de tent na twee jaar lekken ik heb hier over op gebeld maar kreeg nul op rekerst.nu heb ik weer het zelfde probleem wat ik niet had verwacht .er komt tussen de twee lagen pvc vocht en weer bruine vlekken de tent staat helemaal vrij en niet onder bomen .. als u wilt stuur ik u een paar fotos. sent mij maar een adres.dus in het kort ik ben hier niet blij mee. mijn adres gaafwichmanstraat 124 hilversum 0619923605.

Beste, Wat hebben contact met u opgenomen omtrent deze review en een advies gegeven. Partytenten zijn in eerste instantie bedoeld om tijdelijk te plaatsen. (voor een feest) Indien u er voor kiest deze ruim 5 maanden buiten te laten staan (of langer), kan dit zeker wel slijten. Zeker gezien de weersomstandigheden die zo een partytent mee kan krijgen. Niets blijft nieuw, helaas. Hierbij telt dat onderhoud loont, op tijd schoonmaken zal ook zeker helpen dat de bruine vlekjes weggaan. We wensen u desondanks veel plezier van uw aankoop.

Klacht zonder gedoe opgelost. Top!

Zie boven

Ik zou er niet meer kopen

Ik heb een zakje haakjes bestel wat gewoon in een envelop verstuurd kon worden . Ik verbaasde me dat ik 8 euro moest betalen voor de verzendkosten maar toen begreep ik het er werd een doos bezorgd van weet ik veel hoe groot door een post bedrijf . Schandalig wat een verspilling en oplichterij

Beste Klant, Wij danken u voor uw review. We schrikken toch wel van uw reactie en willen dit graag met u bespreken. Dat de verzendkosten voor dit artikel in verhouding hoog is, dat zijn wij met u eens. De reden waarom het 8 euro is, dat heeft niets met de verpakking te maken zoals u hier beweerd, dit heeft te maken dat wij alle zendingen aangetekend versturen. Dit is zowel voor u als voor ons van belang. Aangetekende post is dan ook duurder dan een klein pakket verzenden zonder dat deze aangetekend is. Daarbij, de verzendkosten op dit product telt voor 1 stuks, maar ook voor meerdere stuks, ook uit andere kleine product categorieën. Bvb: u koopt 2 zakjes haakjes en 1 reserve dak doek, dan betaald u ook 8 euro verzendkosten voor het totaal. We vertrouwen erop u hiermee uw verkeerde gevoel weg te hebben genomen en dat u de recensie enigszins wilt nuanceren. U heeft immers zelf bepaald de bestelling door te voeren, ondanks u weet wat de kosten voor verzending zijn. p.s. de doos waarin het geleverd is, is goed te hergebruiken voor bvb opbergdoos of oud papier ( recyclebaar) We wensen u ondanks uw verkeerde indruk toch veel plezier van uw aankoop.

onderstaand

Partytent doet wat gevraagd wordt, bestelde spullen, afleveren.

Super ervaring!

Wij hebben gekozen voor tuin paviljoen dome, afgelopen zondag hebben we dit paviljoen opgezet en we zijn er super blij mee!

Stevig en fijn in gebruik. Snelle levering.

Stevige tent. Hij heeft een flinke hoosbui inmiddels al doorstaan. De ritssluitingen zijn niet allemaal netjes afgewerkt. Op bepaalde plekken zijn er zelfs stukjes los. Dat is wel jammer.

Prima, snel geleverd wat ik besteld had.

Ze hebben de spullen (lichtslangen en elastieken voor tent) snel en netjes geleverd.

Snelle service. Prima

Snelle service, prima product

Top.

Op tijd, volgens afspraak, prima prijs.

Zeer tevreden. - Snelle levering. - Mooie en goede kwaliteit. - Goede after service (antwoord op vragen). - Komen zeker nog weer terug.

mooie producten

Goede service en netjes op tijd geleverd

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.