Goede en duidelijke communicatie

Vooraf contact gehad met Partytent-online en tijdens een prettig gesprek was snel duidelijk welke tent en accessoires er nodig waren. Bestelling via de site was eenvoudig. Bevestiging netjes per mail en ook nadat de order gepland was. Levering ging exact volgens afspraak en werd netjes via mail aangekondigd (tijdstip).

• Welke tent heeft u gekocht Partytent

Netjes en op tijd afgeleverd; mooi paviljoen!

Zie titel!

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Mooi tuinpaviljoen ontvangen! Top service!

mijn ervaring was goed

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Goede service en prima kwaliteit

Snel en betrouwbaar

al voor de tweede keer een paviljoen besteld en weer perfect en snel afgehandeld!

Goed!

Site werkt prima evenals het bestellen. De volgende dag geleverd in keurige staat

• Welke tent heeft u gekocht Easy Up tent

Alles in 1 keer goed!

Hallo wij zijn zeer tevreden met de levering van de nieuwe tent past perfect en de goede kleur waarschijnlijk Is het materiaal verandert niet slechter maar beter geworden zeer tevreden

Perfekt

• Welke tent heeft u gekocht N.v.t.

Mooi assortiment en goede service

Mooi en goed assortiment, snelle levering

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

mooie tent, precies volgens verwachting, zeer tevreden

Was goed op te zetten, heldere eenvoudige gebruiksaanwijzing, voldoet aan de verwachtingen

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Snel geleverd. Goed product en chauffeur die ook nog vriendelijk uitleg gaf.

• Welke tent heeft u gekocht Partytent

Snelle en complete levering.

Na bestelling snel en compleet geleverd. Heldere bouw instructie. Goede kwaliteit. Zeer tevreden

• Welke tent heeft u gekocht Partytent

Koste heel veel tijd om op te zetten

Tekening was niet helemaal juist. Gaten waar doek in gezet moet worden stonden er bijvoorbeeld niet op Daardoor waren hoekprofielen in eerste instantie niet goed in elkaar gezet.

• Welke tent heeft u gekocht Partytent

Beste, Dank voor je review. Een paviljoen opbouwen dient je altijd wel rekening te houden met de opbouwtijd, dit is gemiddeld 2-3 uurtjes. Doe dit op je gemak en maak het vooral geen haastklus is ons advies. Bij de paviljoen Graciosa hebben wij inmiddels een extra formulier voor de opbouw bijgevoegd zodat deze fout die je aangeeft tot het verleden behoort. Dank voor je review en veel plezier van de paviljoen.

goede tenten snelle levering

bestel al enige jaren reserve doeken voor mijn tuinpaviljoen. heel goed produkt voor een redelijke prijs.

prima levering

tent staat als een paal boven water was gemakkelijk in elkaar te zetten volg het op en hij staat zo Let alleen op als je het doek op hangt dat de koorden van de insecten tent naar binnen zitten anders kan je alles weer opnieuw er op zetten . en de service is toppie

• Welke tent heeft u gekocht Tuinpaviljoen

Goede aanbieding en service duidelijke website

Goede kwaliteit - snelle levering

Goede kwaliteit, wij kochten partytent 4 sterren kwaliteit. Stevig doek en stevige dikke palen. Makkelijk op te zetten. Erg blij mee. Als je een minpunt kan noemen is dat de palen afgeven op het doek als je dit er overheen schuift.

• Welke tent heeft u gekocht Partytent

Beste klant, Dank voor je review. Het klopt dat de buizen bij een partytent een beetje vettig zijn, dit is ter bescherming opgebracht. In de gebruikershandleiding staat wel vermeld dat je deze eerst dient schoon te wrijven met een doekje en wat terpentine. Te enthousiast geweest met opbouwen? Indien je dit niet hebt gedaan, dan kunnen wij je nog wel een flesje schoonmaakmiddel voor het doek aanbieden. We vernemen graag. Veel plezier van je aankoop.

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit zeer tevrdden

• Welke tent heeft u gekocht N.v.t.

Snelle levering; degelijk product; goed verpakt en makkelijke handleiding

• Welke tent heeft u gekocht Partytent

Uitstekende communicatie, service en snelle levering

Belde Partytent online om advies. Wij hadden elders, bij een ander, een tuinpaviljoen gekocht waarbij echter achteraf de vier wanden niet geleverd konden worden. We werden uitstekend geholpen. Er werd met ons meegedacht en een oplossing gevonden. Na wederzijds akkoord werden de wanden de volgende dag al geleverd. Met die koude april wind konden we tijdens onze quarantaine toch lekker in de tuin zitten. Geweldig gedaan!

Snelle goede service

Snelle goede service, ook toen ik belde dat er een onderdeel niet paste, goede uitleg gekregen, dat ik wss de pilaar verkeerd om in elkaar heb gezet. Ik heb de buurvrouw ook verwezen naar uw website

Super tevreden

Goede communicatie Vrolijke, vriendelijke bezorger die nog een extra tip gaf voor het "in elkaar zetten" van het tuinpaviljoen

Helemaal goed.

Snel bezorgd. Voldoet helemaal aan de verwachting.

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.