prima doek.

lekker snel thuis,optijd voor het mooie weer.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

levering top pasForum als gegoten

Voor waar het voor bedoelt is een top produkt. staat je tuin verkeerd op de wind dan het stiksel van de klemmen de zwaksteschakel. wij kopen welk jaar een nieuw dak. verder top produkt. advies: lever een losse haak wan dan is het vastzatten aan het profiel kinderwerk en minder kracht. voor het topdek schuif de twee uiteinden in het Y stuk en dan het topdak bevestigen en weer uitschuiven dan trek je het stickel niet stuk.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Duidelijk en snel te vinden artikelen die voorradig waren

Stevige partytent.

Ons vorige doek was na 2 jaar al gescheurd. Vorige week een nieuw doek gekocht. En de eerste klem om het doek vast te zetten is al uitgescheurd. Dus deze zouden we eerst weer aan moeten naaien. Levering was snel, na bestellen de volgende dag geleverd.

Kwalteit is super goed

Valt nergens over te klagen met de grizzly paviljoen!! Alleen het is jammer dat jullie geen brievenbus pakket hebben, dat je gordijnhaken wil kopen en je bijna,de helft van de prijs betaald om het te versturen! Verder ben ik met de producten allemaal super tevreden!!

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Werd heel goed uitleg aan mij gegeven. En de volgende dag hadden wij het al in huis. Wij hadden een sak voor een tuinpaviljoen besteld.

Simpel en snel

Website is duidelijk, eenmaal besteld, alles snel en netjes thuis. Zo'n 10 jaar geleden een paviljoen (3x4) gekocht en had nu een nieuw dak nodig. Is mijn 3e dak, ik doe meestal zo'n 3 jaar met een dak, dus daar kan je niks van zeggen. Een tevreden klant...

Snelle levering.

Fijn dat een onderdeel als een tentdak na een aantal jaar nog na te bestellen is. Super snelle levering.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Party tent bag material too thin

Party tent carry bag is to thin for the size of the party tent 6m by 3m.

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent
  • Waar ken je ons van? Google

Dear Customer, Thank you for you review comment. This bag with wheels is only for the frame, not with roof on it. There is a specials space for roof only in front of the bag. Hopefully this will meet up your requires Regards, Team Partytent-Online

Prima bedrijf en snelle levering

Cv c

• Waar ken je ons van? N.v.t.

Eerst een telefoon gesprek, waarbij ik een duidelijke omschrijving kreeg van het prodroduct.

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Goed product snel geleverd voor een goede prijs

Zijkanten gekocht om afdak dicht te maken. Mooie kwaliteit voor een lage prijs en de levering was snel.

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Zijn erg behulpzaam en staan achter hun product

Heel snelle service.

Heb vorige week een nieuw doek besteld Past prima, alleen was het nog een hele klus om het dakdoek er op te krijgen. Als de klitteband om het doek vast te maken 1 a 2 cm. langer zou zijn het iets makkelijker is om hem vast te zetten nu heb je bijna geen grip en moet je met een punttangetje het klitteband vasthouden en dat is niet makkelijk. Uiteindelijk is het wel gelukt maar het kan iets makkelijker. Misschien kunnen jullie daar rekening mee houden. B.v. dank.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Hoi Geert, Voor type dessert dak doek zijn deze klittenbandjes precies op maat, we gaan je tip doorzetten naar de fabrikant. We wensen je in ieder geval weer veel zonnige dagen, Vriendelijke groet, Team Partytent-Online

Zoals altijd snelle en goede levering!

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Product beetje strak voor de rest alles goed

• Waar ken je ons van? Google

Prima service en snelle levering

Duidelijke website

• Waar ken je ons van? Google

Bedrijf leverde kwaliteit,niets op aan te merken

Alleen de vervoerder,(gls) is geen goede ,reclame.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Beste klant, Vervelend dat je een slechte ervaring hebt met de pakketdienst. Helaas komen wij niet onder de pakketdiensten uit om de verzendingen van kleinere pakketten spoedig te laten verlopen. Wij adviseren je wel, wil je je stem laten tellen, dit ook te melden bij GLS ander zal dit bij andere bestellingen hetzelfde kunnen gebeuren. Het is wel goed om te horen dat je onze kwaliteit goed vind, jammer van de 2 door GLS ( waar wij uiteindelijk en helaas, geen invloed op hebben) Wij wensen je desalniettemin veel plezier van je onderdelen. Groet, Team Partytent-Online

Perfecte kwaliteit.

Uitstekende kwaliteit en goed verpakt. Instructie (tekening) mag wel iets duidelijker omschreven worden. Had hem eerst verkeerd in elkaar in elkaar gezet. Of zegt misschien iets van mij (-

Helemaal top

Precies zoals verwacht

Duidelijkheid website. Vervangend paviljoendak was makkelijk te vinden.. snelle levering.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Makkelijk gevonden en snel geleverd.

Met een paar klikken op Google het juiste onderdeel gevonden. En snel geleverd.

De Amert 152

5462 GH Veghel

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.