snel geregeld

paveljoen tent afgehaald , super snel geregeld!

Iedereen aan te raden!

Professioneel, kwaliteit, vriendelijk, servicegericht, perfect eigenlijk. Helaas geeft google vaak onzin sites aan met troep. Het is dat ik onderzoek deed naar de kwaliteit-prijs verhouding van verschillende sites, was op het punt om ergens anders te kopen tot ik op het laatste moment jullie zag.

Goede contacten

Levering wat vertraagd , maar wel een goeie service

Perfect geleverd zoals afgesproken

leesbare gebruiksaanwijzing. ik ben alleen staand en het lukte prima de tent alleen in elkaar te zet

Ik ben zeer tevreden over de tent...alleen de trekjes die erbij geleverd zijn passen helaas niet dus ik hoop dat we hier nog een oplossing voor vinden want vind dat wel jammer, het is net niet af.

Beste, Dank voor uw aankoop van de paviljoen Graciosa. U bedoeld de rekjes? Indien u ons een foto stuurt, kunnen wij bekijken waar het fout is gegaan. Mail ons op info@partytent-online.nl

Snelle correcte levering

Duidelijke web site

Prima service en coulant.

Pas nieuwe tuinpaviljoen gekocht en week later dak door storm kapot. Ondanks geen garantie uit coulance nieuw dak tegen speciale prijs geleverd gekregen.

goede service en snel geregeld

alles was vlot en snel geregeld. Het is een prachtige tent.

Snelle levering, netjes behandeld door chauffeur

Mooie paviljoen , goede levering , goede info

Doordat er 1 hoek was die niet goed was (3x A-stijl , 5x B-stijl) zelf even nieuwe gaatjes moeten boren om het geheel passend te krijgen Transporteur die ipv de avond ervoor , op de dag (s'morgens vroeg) de mail gaf met geschatte lostijd Daardoor een ruim voldoende en niet de volle 10

Beste klant, Goed dat u het zelf heeft opgelost. Wij hadden het probleem met de stijlen ook graag voor u willen oplossen. Jammer dat transport u niet de avond ervoor heeft benaderd. Bij extern transport is de afspraak dat ze dit de 1 dag op voorhand doen, na 21u vaak. . Rijden we zelf, dan hoort u dit zeker 1 dag op voorhand Maar goed dat wij u wel 2 dagen van tevoren een mail gestuurd dat ze vrijdag zouden komen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

Uitstekende website

Binnen 1 dag geleverd, top service!

Op tijd geleverd. Goede kwaliteit. Prettige chauffeur

Goede en snelle service

Nette en goed service. Perfect materiaal

www.partytentonline.nl levert goed en snel.

Eerst een partytent en nu een elektrische kachel voor in de tent met een woord fantastisch. Niet verder zeiken gewoon bij partytentonline kijken.

Correct.

Grizzly outdoor tentdoek besteld de 2e sinds 5 jaar. De gehele tent 5 jaar geleden gekocht. Door hagelinslag de vorige 2 tentdaken vernietigd. Na informatie bij partytent-online bleek het tentdak te leveren was. Correcte afwikkeling en snelle service

Zeer goede service

Ondanks een fout van de bezorger door het op het verkeerde adres eerst te bezorgen en de zelfde te herstellen dankzij partytentonline zeer tevreden.... Zeker een aanrader.

Matig

Dit is de omschrijving van het produkt, niet van de service. Partytent gracioso is minder robuust dan de omschrijving doet geloven. Echt geen gecoat staal, het is licht als een veertje, zeker geen € 199 waard. Sommige gaten waren fout geboord en dan snel er nog eentje bij gemaakt zodat je hele brede ringetjes nodig hebt om te voorkomen dat de schroef doordraait

Beste klant. Bedank voor uw review en uw mening. Indien er iets niet in orde is, hadden wij dit graag van u te horen gekregen, want gaten niet goed geboord of brede ringetjes nodig is namelijk niet nodig en lossen wij graag voor u op. We willen uw mening omtrent frame toch wel bijstellen, Dat wat u zegt doet namelijk het product toch wel degelijk te kort. Het staal is namelijk wel gecoat, coating heeft ook niets met de lichtheid van doen. Indien u deze paviljoen goed vastzet is deze zeer stevig en kan zo een frame zeker jaren mee. Prijs/kwaliteit van dit product is dan ook prima te noemen. Wij wensen u desondanks veel plezier van uw aankoop.

Keurig afgeleverd, prachtig paviljoen. Ik ben hardstikke tevreden!! Ik zou als tip hebben om misschien nog even aan te sluiten bij thuiswinkelwaarborg, volgens mij niet zo duur, maar oogt net iets professioneler als webwinkel, waardoor misschien ook meer klanten.

Beste Klant, Dank voor uw bericht. We gaan dit voorstel om bij een thuiswinkelwaarborg voorleggen in de groep.

Een goede behandeling en snel

Mooie stevige partytent en goede service. Alleen de levering slecht. Het was een enorm zware en lange doos en de bezorger was niet echt van plan te tillen. Mijn moeder moest deze enorm zware doos alleen dragen. Niet netjes. Verder over het bedrijf geen klachten!

Beste, Dank voor uw review. Dat is inderdaad ook niet handig dat wij dit niet hebben vermeld dat de doos groot en zwaar is. Dit zullen wij in het vervolg bij levering door te geven nogmaals melden. We gaan onze chauffeur er op aanspreken. Deze dient namelijk altijd te leveren tot aan de 1e drempel, legt deze voor u in de gang, of legt deze netjes in de schuur indien men achterom kan komen. We wensen u desondanks veel plezier van uw aankoop.

Goede en snelle service.

Telefonisch netjes en vriendelijk te woord gestaan. Ook goede adviezen gekregen.

Goede service en prijs/kwaliteit verhouding is O.K.

Levering correct

Volgende dag al in huis, en hele mooie kwaliteit

Super goede en snelle service

Ik had op vrijdag een statafel nodig, en die werd op vrijdagmorgen vóór 9 uur in de morgen netjes bezorgd

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.