Heb nog niets ontvangen

Helaas is de beoordeling voor de levering, gaarne in systeem aan passen. Heb nu keurig alles ontvangen. Ben ook redelijk op de hoogte gehouden met latere levering. Maar als je een beoordeling gaat geven van product en levering, moet je wel je spullen hebben. Verstandig is het automatische systeem voor de beoordeling te koppelen met de aflevering en niet na een aantal dagen na bestelling.

Beste, Excuses dat we de review te vroeg hadden gestuurd. We wensen u desondanks veel plezier van uw aankoop.

Het enige nadeel is nadat ik het goed heb ingespoten, is dat ik bovenin dus niet op het dak zelf maar zijkant jes na een regenbui al zwarte randjes heb, we hadden voor de beige gekozen. Maar er was ook een antraciet, misschien deze ooit komen om dit probleem te voorkomen verder alles perfect.

👍🏻

mijn dak was stuk terug gestuurd nog geen week kreeg ik een nieuw dak

ik raad dit bedrijf aan mijn cijfer 10

snelle behandeling en goed gedaan.

Super team!

Top snel geleverd

Snel en goed geleverd mooi spul

Prima service en snelle levering

Goede info klantenservice en keurige afhandeling order

had tent besteld maar kwaliteit was niet wat ik dacht. werd netjes retour genomen en geld werd terug gestort

Positief

De snelheid van levering was goed en de verdere afhandeling van een gebrek aan een klapstoel moet nog even wachten. Er loopt een belofte deze om te ruilen. Als dit is nagekomen dan is Partytent-online een TOP-bedrijf!!

GEWELDIG!!

Ik had met spoed een paviljoen nodig. Echter wordt er op de site weergegeven dat het een aantal dagen zal duren voordat het binnen is. Ik heb toen gebeld en wonder boven wonder was de chauffeur bezig met inladen en kon mijn bestelling dezelfde dag nog worden verzonden. Ik heb de paviljoen de volgende dag keurig ontvangen en ik ben er reuze blij mee! Geweldige service!

Zeer correcte bezorging

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan en pakket is keurig op tijd en op de goede plaats bezorgd ondanks mijn foute invulling.

Super service en een prachtige kwaliteit

Makkelijke website waarop alles goed en duidelijk is vermeld. Verder erg goed geholpen met telefonische vragen, top service.

Goed helder advies prima levering

Ben bij hun langs geweest en heb een eerlijk goed advies gekregen. Besteling ging gemakkelijk en levering ook prima. Opzetten tuinpaviljoen kost even tijd.

Snelle levering reservehaakjes

Ons tuinpaviljoen gaat het 3e jaar in. De haakjes echter raken snel kwijt of harden uit. Geluukig kun je resevehaakjes bestellen.

Goede kwaliteit en goede service.

Makkelijk te bestellen en goede correcte levering en een vriendelijke chauffeur.

Kwalitatief niet goed

Partytent gekocht. Steving frame maar het doek scheurde snel uit. 1 zomer mee gedaan toen weg gegooid

Beste, Hopelijk heeft u niet de hele paviljoen weggegooid, dat zou namelijk zonde zijn. Reserve daken zijn ook te verkrijgen van de paviljoenen die wij aanbieden.

Matig/goed

Wij hebben Grizzly Europe partytent van 3.5 bij 3.5 we zijn er zeer te vrede over hebben hem al meer dan 4 jaar zit alleen een nadeel aan en dat is dat je ieder jaar een nieuwe dak doek moet kopen wand deze gaan ongeveer tussen de 3 en 5 maanden mee en dat kost ons ieder jaar € 100,00 dus wij zijn nu al meer met aankoop van deze partytent € 850,00 kwijt ik vind dat ze bij Grizzly daar eens beter na moeten kijken .

overzichtelijk bestelen met snelle levering

Uitstekend!

Vriendelijk, flexibel en handson

Na een vriendelijk telefoongesprek maakten wij een afspraak voor levering Die afspraak moest gewijzigd worden wat absoluut geen probleem was voor partytent-online. Bezorgd volgens afspraak. Helemaal TOP.

niet zo heel erg goed

onnodig op kosten gejaagd ,verwerking 8 euro en verzendkosten 6 euro. krijg een doos thuis waar een hele tent in kan en dat voor 2 zakjes gordijnhaken., deze hadden in een gewone enveloppe gepast. product is goed.maar de aflevering ,ik was best kwaad toen ik de doos en daarbij horende kosten zag ,kan heel wat beter

Vervelend dat u niet de juiste beleving heeft gekregen met onze vernieuwde verpakking. Indien in deze doos een hele tent past, dan klopt er iets niet ( afmeting doos; 30x30x35cm) Vanwege we problemen hebben gehad met enveloppen post, zijn we daarmee gestopt en zijn we het gaan leveren in een doos. Dan is er zekerheid dat het geleverd wordt. Voor wat betreft verzendkosten, u betaald hiervoor 8 euro binnen Nederland voor kleine pakketten, de vraag is dan ook hoe u erbij komt dat er nog eens 6 euro wordt berekend?

Zeer goede service en after sales

Bestelling binnen 2 dagen ontvangen en netjes op de hoogte gehouden betreft de aflevering. Je krijgt een dag van te voren een tijdsindicatie. De partytenten worden door eigen bezorgdienst geleverd. Ik had 1 beschadigde ligger ontvangen, deze werd netjes vervangen! Ook had ik wat kleine gaatjes in het doek en ook deze is keurig netjes vervangen! Top service! Ga zo door!

Zeer vriendelijke chauffeur

De chauffeur was veel te laat maar kon door een defect aan de auto niet op tijd leveren.

Over Partytent-online

Het juiste adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online vindt u alles op het gebied van partytenten.