Goede communicatie, goed geprijst, snelle levering ondanks feestdagen

• Wat heeft u gekocht? Verwarming

Duidelijk Snelle levering

• Wat heeft u gekocht? Verlichting

Snel en goede kwaliteit

Goed en stevig tentdoek in mooie kleuren

• Waar ken je ons van? Google

Spanbanden besteld, deze werden snel gekeverd

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Snel geregeld

Omdat ik al jaren een tent heb van Partytent is het makkelijk zoeken op de website . De tent staat permanent buiten dus na vele jaren kan er wel eens wat gebeuren.

• Waar ken je ons van? Google

Zeer goede en accurate afhandeling van de bestelling

Goed. Aanrader

Goed product. Snelle levering Advies bij aankoop was duidelijk en niet opdringerig Service is goed. Behulpzame medewerkers

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent

Service is goed

Had gedacht dat dakje iets langer mee zou gaan. Nu besteld voor volgend jaar

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Bedankt voor je reactie. Dakdoekjes van paviljoens hebben een levensduur met wat ze meekrijgen/meemaken. Haal het dakdoek met storm of zware windstoten van het frame en maak de daken op tijd schoon en impregneer je ze weer met Rokimi protector dan heb je langer plezier van je dakdoek. Naast dat zijn ze eenvoudig te vervangen voor een nieuw fris model ;)

Statafels kwaliteit severin omlaag

4 a 5 jaren terug statafels gekocht van precies hetzelfde merk en type. Nu deze statafels gekocht en de kwaliteit is veel minder. Precies hetzelfde blad en onderstel, alleen met popbout verbindingen in plaats van een stevige moer/bout/revetjes zoals bij de eerdere zelfde productie. Aangegeven bij party-online maar zeggen nog geen mankementen te hebben in zelfs de verhuurde statafels. We zullen het gaan zien ? Het voelt in ieder geval minder stevig als mijn oudere versies.

• Wat heeft u gekocht? Meubilair
  • Waar ken je ons van? Google

Hoi Daniel, Dank voor je review Dit model is bij ons al jaren zoals je deze nu hebt aangekocht, tot dusver hebben wij nog geen klachten hierover mogen ontvangen. Wij verkopen deze aan de verhuursector, wij verhuren zelf niets, dit terzijde. De pompnagel bevestiging zal geen ander effect hebben op sterkte of stabiliteit van de tafel. De moer/ bout/revet afwerking is dan ook enkel een estetisch punt. We wensen je veel plezier van je aankoop!

Goed en snel geleverd

Al meermaals een dak voor ons paviljoen besteld en altijd netjes geleverd

• Waar ken je ons van? Google

Perfect dat een reserve onderdeel zo te koop is!

Ik was de tent aan het opruimen en trok een scheur in het dak. Meteen een nieuw dak besteld. Geen punt. De leverdienst was GLS en die was erg vaag met de track&trace info. Drie dagen later bezorgd dan gemeld was in de track&trace informatie. Ik zou een andere bezorgdienst nemen.

• Waar ken je ons van? N.v.t.

Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve review. Vervelend om te lezen over je ervaring met GLS. Ik kan zien dat ze op 3 oktober de eerste (mislukte) afleverpoging hebben gedaan en dat het daarna inderdaad onduidelijk was. Onze excuses hiervoor. Wij wensen je toch (alvast) veel plezier met je nieuwe dakdoek!

Top ervaring

Top zaak ,Mensen met beste service gaa zo door !!!

• Waar ken je ons van? N.v.t.

Top wat ze beloven doen ze ook

Zondag besteld en dinsdag geleverd

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

goede snelle service

Snel bezorgd.

Snel geleverd bedankt

• Waar ken je ons van? Google

geen problemen alles vlotjes verlopen goede kwaliteit voor een goede prijs

• Waar ken je ons van? Google

Prima uitleg in de showroom en op voorraad

Naar Veghel gereden. Prijs/kwaliteit was prima dus gelijk tent met zijwanden meegenomen. Ondertussen paar keer (professioneel) gebruikt. Werkt prima!

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent

Goede kwaliteit

2 zeilen besteld voor mijn overkapping. Passen perfect en zijn wlvan ontzettend goed materiaal.

Qua aflevering: slecht

Bij een product van € 6,- worden verzendkosten van € 8,- gerekend. Het kleine zakje met haakjes komt in een veel te grote doos aan met alleen maar plastic als opvulmateriaal. Het product had ook in een bubbeltjesenvelop gekund. Gemakzucht, milieubelastend en sterk prijsverhogend. Overigens: het product was wel goed.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Dank voor je review, dit is kritiek waar we wat mee kunnen. Voor wat betreft de verzendkosten, wij verzenden alles aangetekend, vandaar dat deze kosten op 8 euro uitkomen, dit bedrag heeft niets met de verpakking te maken. Let wel; dit is een eenmalig bedrag voor alle kleine onderdelen. Bestel je dus meerdere haakjes of andere onderdelen dan betaal je eenmalig 8 euro. Voor wat betreft de doos, daar kan ik je gelijk in geven, al weet ik wel waar het vandaan komt. We hebben nu de opdracht gegeven deze producten in kleinere verpakking te doen, dan gaan wij eens kijken of de zendingen nog goed verwerkt worden door het distributiekanaal. ( hoe kleiner de verpakking, des te eerder dit tussen de banden kan verdwijnen) Het plastic als opvulmateriaal wordt vanaf vandaag niet meer op deze manier gebruikt. Er zal wel wat plastic gebruikt worden, alleen niet meer in deze mate. We wensen u desondanks veel plezier van je aankoop.

Goed geïnformeerd, snelle levering!

Op Google jullie bedrijf gevonden, na telefonisch contact over de kleur (Twijfel bij ons) kregen we een monster toegestuurd. Besteld via internet wat gemakkelijk was, kregen we de tent vrij snel opgestuurd. Niet alles in één keer, maar werden goed op de hoogte gehouden van de nalevering.

• Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? Google

snelle levering voor goede prijs!

snelle levering voor goede prijs!

Levering is snel.

Wij hebben geleverd gekregen wat we hadden bestelt.

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen

Top Materiaal

Vervang dak gekocht voor partytent van 640 gram mooie degelijke. Kwaliteit, waar wij weer jaren plezier van hebben,en vergeleken met andere daken zijn we hier weer jaren vanaf. Super materiaal

• Waar ken je ons van? Google

Prima site om te bestellen

Product was snel gevonden Prima kwaliteit Voldoet aan mijn verwachtingen

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.