Keurig en op tijd geleverd.

Keurig en goed.

• Wat heeft u gekocht? N.v.t.
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Op tijd en goed product

Kon het onderdeel redelijk makkelijk vinden op de website en eenvoudig bestellen.

• Waar ken je ons van? Google

Levering prima, kwaliteit tent minder

Wij hebben een nieuw Gorilla dak voor onze tent gekocht. Dit is na één seizoen al op vier plaatsen gescheurd. Het zat er ook veel te strak op. Wij hebben voor volgend seizoen weer een nieuwe besteld en inmiddels ontvangen, ik hoop dat de pasvorm beter is maar vrees het ergste.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Beste klant, Vervelend dat uw dakdoek na één seizoen is gescheurd. Wanneer u twijfelt over het dakdoek mag u ons altijd via de mail contacteren. De afdeling service kijkt dan met u mee. Toch wensen wij u veel plezier met uw aankoop! Team Partytent-Online

Superzaak

Groot assortiment, vriendelijk personeel en bereid om problemen op te lossen.

Snel en betrouwbaar

Heel goed!

Een goede service.

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen

Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

• Waar ken je ons van? Google

Makkelijk besteld, bezorgd op keuzemoment.

Goed geholpen

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Prima levering, lekker snel

Tuinpaviljoen gekocht, nu associëren nodig , snel gekregen

• Waar ken je ons van? Google

Goed product en snel geleverd

Het product is van goede kwaliteit en ziet er na montage mooi uit. Misschien had er wel een handleiding bij mogen zitten. Voor mij niet zo'n probleem maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die moeite hebben met de montage.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Beste klant, Bedankt voor je positieve beoordeling. De opmerking van de beschrijving/handleiding die miste bij je verlichting gaan we zeker mee nemen. Veel plezier met je aankoop! Partytent-Online

Goede winkel.

Alleen slecht telefonisch bereikbaar. Als je aan de andere kant van het land woont kan je niet even langs rijden.

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Beste klant. Dank voor je review. We hebben even gekeken waarom u vind dat wij slecht telefonisch bereikbaar zijn. De reden is dat u ons op zaterdagmiddag tussen 11:00 uur en 13:00 uur gebeld heeft, dit is het drukste moment in onze winkel tijdens de vakantieperiode waardoor wij een keuze moeten maken en daardoor de klanten in de winkel voor laten gaan en de telefoon niet kunnen opnemen. Maandag heeft u rond 15u nog eens gebeld en toen heeft u ons gewoonweg aan de telefoon gehad. Ons advies is indien u in de weekenden vragen heeft over uw bestelling, deze te stellen via de mail, dan wordt dit maandagochtend direct opgepakt door onze klantenservice. Telefonisch hadden ze u daarmee toch niet verder kunnen helpen. Uw vraag had betrekking op de verkeerd bestelde kleur, wij hebben dit voor uitlevering nog netjes omgezet naar de juiste kleur zodat u weer kan genieten van uw paviljoen. Wij wensen u er veel plezier van.

Lang wachten

Op bestelde artikelen te lang moeten wachten. Voor de rest kwam alles netjes aan.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, De bestelde goederen hadden bij bestelling al een levertijd, helaas was deze wat vertraagd, Indien u deze nu zou bestellen zou die dezelfde dag nog bij ons vertrekken. Wij danken je voor je geduld en wensen je veel plezier van je tuinpaviljoen!

Top bedrijf

Heb al jaren een partytent en nu een nieuw dak besteld Netjes geleverd en we kunnen er weer jaren tegenaan Ben zeer tevreden

Prima lekker snel

Snelle levering en goed product

• Wat heeft u gekocht? Partytent

Leveren iets te lang

Wel gewoon geleverd

• Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? Google

Zeer snelle levering en goede prijs voor de kwaliteit.

Netjes geleverd

Is eigenlijk voor reserve, met de laatste storm is het frame beschadigd, had niet goed gelezen en dacht dat het frame was

• Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Perfecte pasvorm

Past perfect en precies de kleur die erop hoort. Ik ben zeer tevreden

• Waar ken je ons van? Google

Snel en keurig geholpen toen wij verkeerde kleur door gaven, werd gelijk opgelost.

Kwaliteit is top!

Artikel was tijdelijk niet op voorraad, een email gekregen zodra het er wel weer was en toen is het snel geleverd. Prima kwaliteit!

Levering conform afspraak

Tentdak is in prima conditie en volgens afspraak geleverd. Het is alleen jammer dat deze reserve daken pas later in het seizoen leverbaar zijn in een beperkte hoeveelheid.

snelle service

het kapotte tentdoek is snel en in primastaat geleverd

• Waar ken je ons van? Google

Duidelijk, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle afhandeling.

Goed telefonisch bereikbaar. Ter zakenkundig advies en voorlichting. Correcte afhandeling en nakomen afspraken omtrent levering.

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.