Snel en keurig geholpen toen wij verkeerde kleur door gaven, werd gelijk opgelost.

Kwaliteit is top!

Artikel was tijdelijk niet op voorraad, een email gekregen zodra het er wel weer was en toen is het snel geleverd. Prima kwaliteit!

Levering conform afspraak

Tentdak is in prima conditie en volgens afspraak geleverd. Het is alleen jammer dat deze reserve daken pas later in het seizoen leverbaar zijn in een beperkte hoeveelheid.

snelle service

het kapotte tentdoek is snel en in primastaat geleverd

• Waar ken je ons van? Google

Duidelijk, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle afhandeling.

Goed telefonisch bereikbaar. Ter zakenkundig advies en voorlichting. Correcte afhandeling en nakomen afspraken omtrent levering.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

De ene dag bestellen volgende dag in huis

• Waar ken je ons van? Google

De klant ontvangt het product dat besteld is in goede staat. De service van uw bedrijf is na heel wat jaren nog steeds op hoog niveau.

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Vlotte Service

Snelle levering en goede kwaliteit

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Snelle levering.

Super snelle levering

Behulpzaam

Snel geholpen bij het bestellen van een nieuw dak voo de partytent

Super snelle levering

Mijn bestellingen ene dag besteld volgende dag geleverd.

• Waar ken je ons van? Google

Goede producten en snelle levering en goede service

Zie bovenstaande zin

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

De bestelde dak voor de partytent was de andere dag al binnen zodat we weer onderdak hadden om knus uit de zon te kunnen zitten. Lekker snel!

• Waar ken je ons van? Google

In 1e instantie was 1 onderdeel niet goed. Direct gebeld en foto's gestuurd. Is gelukkig opgelost en nieuw onderdeel gekregen. Mooie partytent voor redelijke prijs

Fijn partytentdak.

Goede kwaliteit en mooi aan de maat. Nooit meer verder zoeken.

• Waar ken je ons van? Facebook/instagram

Meestal goed

Meestal goed. Behalve bij de laatste bestelling de vervoerder GLS beweerd dat zij de bestelling hebben afgeleverd bij mij, terwijl ik niet thuis was. Vervolgens beweren zij dat ze het hebben afgeleverd bij een van mijn buren. Resultaat geen bestelling binnen.

zeer snelle levering

• Waar ken je ons van? Google

klantvriendelijk, service, snelheid van afhandelen TOP

De medewerkster was zeer attent en vriendelijk om ons te helpen met de aankoop van een nieuw dak voor ons pavijoen.We kwamen er op de website niet echt uit..Was ook zeer vriendelijk, maar de medewerkster die ons veledenjaar ons geholpen heeft bij de verkoop in Veghel (showroom) en bij het ophalen ook zeer vriendelijk en nam ook alle tijd. Top medewerker (sters). Wij zeggen tegen iedereen als je wat zoekt kijk daar.

Snelle service en losse onderdelen bestelbaar super top grizzly paviljoen 3x4

Snelle service ook losse onderdelen

• Waar ken je ons van? Google

Ons grizzly midnightgreen paviljoen, zijn we zeer tevreden mee. Helaas is het garen van de stiksels van slechte kwaliteit, en de spanbanden van het dak bungelen er maar losjes aan, en laten bij enige spanning direct los. Na een mail met klantenservice, mochten we het dakdoek opsturen, en zou het worden gerepareerd. wij hebben gekozen voor een ander dakdoek, wat ons met een mooie coulance is toegestuurd. Prima en snelle afhandeling

• Waar ken je ons van? Google

Mooie zaak en goed advies

Zowel bij aankoop, als na bestelling van onderdelen altijd prima en snel geleverd.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Goede sirves

Vriendelijke personeel Wordt goed geholpen Als weer partytent koop Kom ik bij jullie Groetmax pool Alkmaar

Prima service en kwaliteit

• Waar ken je ons van? Google

Ik had een vraag over een parasol en kreeg snel duidelijk en vriendelijk antwoord. Vervolgens besteld en werd snel en netjes verpakt geleverd. Prima kwaliteit. Niks om op te merken.

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.