Goede sirves

Vriendelijke personeel Wordt goed geholpen Als weer partytent koop Kom ik bij jullie Groetmax pool Alkmaar

Prima service en kwaliteit

• Waar ken je ons van? Google

Ik had een vraag over een parasol en kreeg snel duidelijk en vriendelijk antwoord. Vervolgens besteld en werd snel en netjes verpakt geleverd. Prima kwaliteit. Niks om op te merken.

• Waar ken je ons van? Google

Alleen jammer dat er geen beschrijving of handleiding is bijgevoegd. Verder ben ik tevreden met het artikel

• Wat heeft u gekocht? Verlichting
  • Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Bedankt voor je positieve beoordeling. De opmerking van de beschrijving/handleiding die miste bij je verlichting gaan we zeker mee nemen. Veel plezier met je aankoop! Partytent-Online

zeer tevreden

ik kom er al een aantal jaren zowel in uden als nu in veghel

Zeer teleurstellend

De partytent was vlot bezorgd en het frame was ook vlot in elkaar gezet, erg stevige constructie. Eenmaal aangekomen bij het plaatsen van het dak zag ik meerdere oneffenheden in de stiksels, zelfs één te diep ingeknipt. Hier bericht over gedaan, omdat ik bang was op scheuring tijdens het spannen. Dit werd afgedaan als schoonheidsfoutjes en viel binnen de norm. Ook de stiksels van de hor/gordijn wanden waren slordig afgewerkt en soms was de rits niet eens goed mee gestikt. Meerdere malen mailcontact gehad, moest alles maar retour sturen ( binnen 5 dagen) De onderdelen waren amper in de verpakking terug te krijgen en een retouretiket bleef op zich wachten. Op eigen kosten opsturen was erg prijzig en omdat er ondanks het opsturen van foto's de klacht werd afgedaan als "schoonheidsfoutjes" er geen vertrouwen meer in dat de afhandeling goed zou verlopen. Aangegeven dat prijs/kwaliteit verhouding zeer teleurstellend is ( bijna 600 euro voor partytent 3x4) Hopelijk gaat het geheel langer mee dan één jaar....

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Om op uw verhaal terug te komen hebben wij getracht dit netjes op te lossen. U koos er zelf voor het niet te retour te sturen, hierop hebben wij u nogmaals eraan herinnerd, waarop u zelf aangaf het zo wel goed te vinden omdat de tent al geplaatst was. Wij hebben u zelfs nog aangeboden mocht op deze plek het doek gaan scheuren binnen 1 seizoen wij u een nieuw dak doek opsturen. Het kleine stikwerkje was inderdaad niet helemaal netjes,(deed niet af aan de sterkte/kwaliteit) dit had in ons atelier heel eenvoudig in orde gemaakt kunnen worden. De 5 dagen wordt gehandhaafd om te voorkomen dat het na 6 maanden nog eens retour komt, dan kunnen wij hier niets meer mee. Wij willen dit soort dingen meteen opgelost hebben zodat je als klant dit niet meer als storend gaat ervaren. U stuurt donderdag laat in de middag 17:10 uur mail dat u een retoursticker wenst, wij hebben maandag ochtend hierop gereageerd, dit is naar ons inziens met weekend ertussen toch echt wel snel, jammer dat u dit anders heeft ervaren. Nochtans wensen wij u veel plezier van uw aankoop.

Vriendelijk mensen aan de telefoon. En je krijgt gelijk antwoorden als je email stuurt

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Goede prijs ,kwaliteit verhouding en duidelijke omschrijving van wat je van n product mag verwachten

Tuinpaviljoen enkele jaren geleden gekocht en heeft ruim voldaan aan eisen t.o.v. de goedkopere varianten elders , nu na 4 of 5 jaar pas dakdoek en gordijnen vervangen dus zeer tevreden ( wel na seizoen afgehaald)

Snel en deskundig advies

Een zeer vriendelijke (!) medewerkster legde mij volledig uit wat ik moest doen.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Goed advies, prima service

Vriendelijk en gastvrij persoo wel met de nodige kennis. We zijn goed geholpen en geadviseerd.

Snelle levering van onderdelen

Fijn dat de onderdelen van de tent los besteld kunnen worden. Ook prachtige stevige opbergtassen besteld. Heel mooi

• Waar ken je ons van? N.v.t.

Snelle en correcte service, degelijk materiaal voor goede prijs

Snelle en correcte service, degelijk materiaal

• Waar ken je ons van? Google

Had eerdere levering verwacht .

Haakje misvormd konden wij dus niets mee.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Dank voor je review Als je zaterdag voor pinkstermaandag besteld dan kan je ervan uitgaan dat de zendingen dinsdag pas bij ons vertrekken en dat er behoorlijk wat drukte bij de pakketdiensten is om alle orders die zijn blijven liggen te verwerken. Je pakketje is donderdag bij je geleverd (binnen 48u). Ons advies is als je wat haast hebt, geen bestellingen rond de vrije dagen te doen, dan kun je er van op aan dat het allemaal wat vertraagd. Haakje misvormd? Stuur ons een mail aan [email protected] met foto en factuurnummer en wij sturen je een nieuw haakje op.

Goede service snelle levering

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Goede snelle levering . Heb hem nog niet gepast de spullen dus daar nog geen mening over

Keurig geregeld

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen in huis. Top geregeld.

• Waar ken je ons van? N.v.t.

Vandaag bestellen morgen in huis dat is top

Top bedrijf

Snel en correct geleverd

Cfm verwachting, alleen kartonnen verpakking zag er verfrommeld en licht beschadigd uit, maar gelukkig was de inhoud precies cfm bestelling en verwachting en onbeschadigd

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Duidelijke site, nette afhandeling en snelle levering

Over site, afhandeling en levering zeer tevreden. Product nog niet in gebruik maar ziet er erg goed en professioneel uit.

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent

Levering was supersnel.

Website was duidelijk. Zondag besteld en dinsdag al in huis. Dus supersnelle levering.

Super netjes en snel

Had per ongeluk de verkeerde kleur aan getikt . Maar zonder problemen de goede kleur gehad . Top gewoon .

Prima tent!

Een hele mooie stevige tent. Nadeel kan zijn het gewicht, valt niet te tillen. We hebben nu 5 tassen gekocht om de tent op te bergen, die heb je zeer zeker wel nodig om de tent netjes te houden en om normaal te kunnen vervoeren.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Het gewicht van de 5x4 Grizzly Outdoor GO-PRO partytent zegt ook meteen wat over de dikte van de buizen en de zeilen. Bij Grizzly Outdoor hebben ze de keuze gemaakt om een juiste verhouding te maken van de sterkte en gewicht. Zou je voor minder gewicht gaan, zal de tent in verhouding ook minder sterk zijn, ieder voordeel heeft zijn nadeel ;) Voor de lezer: Gewicht totale tent 5x4 meter +/-100kg verdeeld over 4 dozen. We wensen je in ieder geval veel plezier van de aankoop.

Goed bedrijf, makkelijk bestellen en snel ontvangen.

Ik heb al meerdere keren iets gekocht bij Partytent online, deze keer was een prikkabel met lampjes. Altijd gedegen advies wanneer je vragen hebt. Volgende keer bestel ik zeker weer bij dit bedrijf.

• Wat heeft u gekocht? Verlichting
  • Waar ken je ons van? In het echt zien staan

De Amert 152 5462 GH Veghel

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.