Snelle en correcte service, degelijk materiaal voor goede prijs

Snelle en correcte service, degelijk materiaal

• Waar ken je ons van? Google

Had eerdere levering verwacht .

Haakje misvormd konden wij dus niets mee.

• Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Dank voor je review Als je zaterdag voor pinkstermaandag besteld dan kan je ervan uitgaan dat de zendingen dinsdag pas bij ons vertrekken en dat er behoorlijk wat drukte bij de pakketdiensten is om alle orders die zijn blijven liggen te verwerken. Je pakketje is donderdag bij je geleverd (binnen 48u). Ons advies is als je wat haast hebt, geen bestellingen rond de vrije dagen te doen, dan kun je er van op aan dat het allemaal wat vertraagd. Haakje misvormd? Stuur ons een mail aan [email protected] met foto en factuurnummer en wij sturen je een nieuw haakje op.

Goede service snelle levering

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Goede snelle levering . Heb hem nog niet gepast de spullen dus daar nog geen mening over

Keurig geregeld

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen in huis. Top geregeld.

• Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Vandaag bestellen morgen in huis dat is top

Top bedrijf

Snel en correct geleverd

Cfm verwachting, alleen kartonnen verpakking zag er verfrommeld en licht beschadigd uit, maar gelukkig was de inhoud precies cfm bestelling en verwachting en onbeschadigd

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Duidelijke site, nette afhandeling en snelle levering

Over site, afhandeling en levering zeer tevreden. Product nog niet in gebruik maar ziet er erg goed en professioneel uit.

• Wat heeft u gekocht? Easy Up tent

Levering was supersnel.

Website was duidelijk. Zondag besteld en dinsdag al in huis. Dus supersnelle levering.

Super netjes en snel

Had per ongeluk de verkeerde kleur aan getikt . Maar zonder problemen de goede kleur gehad . Top gewoon .

Prima tent!

Een hele mooie stevige tent. Nadeel kan zijn het gewicht, valt niet te tillen. We hebben nu 5 tassen gekocht om de tent op te bergen, die heb je zeer zeker wel nodig om de tent netjes te houden en om normaal te kunnen vervoeren.

• Wat heeft u gekocht? Partytent
  • Waar ken je ons van? Google

Beste klant, Het gewicht van de 5x4 Grizzly Outdoor GO-PRO partytent zegt ook meteen wat over de dikte van de buizen en de zeilen. Bij Grizzly Outdoor hebben ze de keuze gemaakt om een juiste verhouding te maken van de sterkte en gewicht. Zou je voor minder gewicht gaan, zal de tent in verhouding ook minder sterk zijn, ieder voordeel heeft zijn nadeel ;) Voor de lezer: Gewicht totale tent 5x4 meter +/-100kg verdeeld over 4 dozen. We wensen je in ieder geval veel plezier van de aankoop.

Goed bedrijf, makkelijk bestellen en snel ontvangen.

Ik heb al meerdere keren iets gekocht bij Partytent online, deze keer was een prikkabel met lampjes. Altijd gedegen advies wanneer je vragen hebt. Volgende keer bestel ik zeker weer bij dit bedrijf.

• Wat heeft u gekocht? Verlichting

Gewoon heel goed

Snel geleverd. Alles naar wens. Groet Cees

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen

doen wat ze beloven

Bestellen ging super makelijk. En de bezorgdienst houd je goed op de hoogte van het tijdstip van bezorgen. Kwaliteitsproducten.

• Waar ken je ons van? In het echt zien staan

Al meerdere bestellingen gedaan en altijd netjes op tijd geleverd

• Waar ken je ons van? Via bekenden

Snel, goede kwaliteit en service

• Waar ken je ons van? Google

Makkelijk te bestellen, snelle reactie en zeer snelle levering

• Wat heeft u gekocht? Accessoires/onderdelen
  • Waar ken je ons van? N.v.t.

Vlot geleverd, goed materiaal

De website was vrij gemakkelijk om door te zoeken, maar ik moest toch even bellen om te vinden wat ik zocht. Daarna snel besteld en even snel geleverd. Het nieuwe doek op de partytent opgespannen en klaar!

• Waar ken je ons van? Google

Snel geleverd. Goed artikel.

Goed product. Handig voor opslag verandazeil.

• Waar ken je ons van? Google

Helaas niet het juiste product geleverd, maar dit is nog dezelfde dag naar alle tevredenheid opgelost. Paviljoen met zijwanden, top product.

• Wat heeft u gekocht? Tuinpaviljoen
  • Waar ken je ons van? Facebook/instagram

prettig winkelen en duidelijk

Is een leuke zaak en behulpzaam met advies

Doen wat er beloofd is!

Doen wat je beloofd is tegenwoordig helaas niet zo vanzelfsprekend meer. Bij partytent online gelukkig wel!

Helemaal super

Ben helemaal blij..goede stevige tentzijkanten...het dak ga ik ook bestellen..en dat op een frame van van cranenbroek..

• Waar ken je ons van? Google

Hoi, Fijn dat het naar tevredenheid is. Voor wat betreft het dakdoek voor de tuinpaviljoen kunnen wij niet garanderen dat het dak doek passend gaat zijn op het frame. Wij nemen paviljoendaken niet retour indien het niet zou passen.

Had een fout bij bestelling gemaakt. Direct via mail gecorrigeerd en ook direkt antwoord gekregen dat het is aangepast. En zo dus de juiste kleur binnen gekregen. En nog snel ook.

De Amert 152

5462 GH Veghel

Over Partytent-online

Het adres voor kwaliteit partytenten, Easy Up tenten, pagodetent, stretchtenten en Tuinpaviljoenen Wij verkopen hoge kwaliteit Partytenten tegen de beste prijs, alles voor uw partytent! Bent u op zoek naar een partytent en wilt u deze ook meteen inrichten met Horeca Meubilair, verlichting en verwarming. Bij Partytent-Online® vindt u alles op het gebied van partytenten.