Zeer goeie producten

Afterservice zeer goed op orde, 2 producten om geruild en geld binnen een dag terug op mijn rekening.

Goed advies,goeie service,goed product

Prettige ervaring met immers, vriendelijk, behulpzaam en kennis van zaken.

Betaling werd even gemist, maar na een e-mail direct gevonden en de spullen verzonden.

Goede informatie en goedkoop

Ik had per mail vragen gesteld, kreeg ik direct antwoord op. Perfect. De prijzen zijn zeer concurrerend

Goede kwaliteit prima levering

Mooie producten

Deskundig advies; correcte afhandeling.

Snel en deskundig advies gekregen. Bestelling correct uitgevoerd.

Organisatie laat blijkbaar te wensen over.

Levering was 1*maal; foutief artikel. Je moet zelf de retour betalen, terugbetaling laat op zich wachten. Volgende zending was juist. Week later, werd er een nieuw pakje aangeboden, géén bestelling gedaan. Organisatie...?

Hallo, het retour is terug betaald, en ja fout maken is menselijk maar is gewoon netjes opgelost

Behulpzaam geholpen .Goed inhoudelijk informatie over wat ze verkopen ze weten waar ze het over hebben .

Netjes en snel geleverd. Uitstekend geïnformeerd gedurende het proces.

Super bedrijf

Goede service, snelle levering en dat allemaal voor een betaalbare prijs

In 1 woord ‘super’!! Goede service en topkwaliteit!!

Meerdere bestellingen gedaan! Elke keer snelle en correcte bezorging. De nieuwe set H4 LED koplampen zijn werkelijk fantastisch! Helder, fel en mooie kleur!! Ga zo door!!

Prachtige resultaat

Heb in me next gen scania rode ledjes erin gezet die ik vi jullie heb bestelt nou krijg alleen complimenten en vraag van waar ik ze heb dus ik zeg alleen immersledlight en krijg duimpjes terug dus jongens ga zo door

Afspraken worden na gekomen.

Matig

Ik heb in totaal 5 ledstrips van immers gehad. In één strip was de kunststofhars doorgelopen over een ledje. Slordig om zoiets mee te zenden.

beste, Jos waarom heeft u dit niet even aan ons doorgegeven ? zodat we een probleem op kunnen lossen laat het ons weten via admin@immers.info

super lights !!!

H4 Led lampen gekocht, werken super!! Makkelijk te installeren en geven mooi helder licht, ook de berm hoek verlichting is super scherp en grootlicht is ECHT groot licht!!!

goede service prima producten

ik heb al meerder producten via immers besteld ben zeer tevreden.

Produkt niet in orde

De vuurlamp die ik op 23 dec gekocht heb heeft het welgeteld 2 dagen gedaan Vandaag probleemloos terug gebracht Achteraf was deze niet kapot maar had meerdere aan uit standen

Een dimbare LED TL

Eindelijk vond ik een lamp die zou passen in mijn TL armatuur boven mijn keukentafel. +We hadden ze graag met wat warmer licht en natuurlijk dimbaar voor die romantische dineetjes. En wat blijkt, deze lampen doen het perfect zoals we het graag hadden! Volgende bestelling zal hier zeker terug gebeuren voor onze andere armaturen! Tot gauw!

Perfecte levering

Kwetsbare lamp heel degelijk verpakt.

prima service en producten

Nette prijzen voor goede producten, snelle antwoorden op vragen.

correct

bestellen, betalen, geleverd krijgen, monteren en draaien met dat spul.

Goede ervaring met het bestellen en beantwoorden van de vragen die ik gesteld had.

Inmiddels de LED buisjes gemonteerd en positieve reacties van de andere appartement bewoners.

Slechtste spul ooit

Zeer dunne metalen clips 2st voor 15,-? Endan nog 5,- verzendkosten voor iets wat makkelijk door de brievenbus past. Zat niet eens een specifiek doos bij. BESTEL HIER DUS NIET

hallo mag ik weten wat er mis is met het product ? beter om even met ons contact op te nemen om te kijken wat er mis zou zijn zodat we dit kunnen oplossen, jammer dat er geen contact met ons is opgenomen voordat u deze revieuw invult pakketten worden altijd met tracking verstuurd dit om verlies van pakketten te kunnen traceren, deze totaalprijs zag u ook voordat u bestelde. en als product niet past of niet naar wens is mag het altijd retour mvg immers ledlights

Prima, compacte LED voor de motor

Na wat zoekwerk op deze LED lamp uitgekomen voor een BMW R1200GS(A) 2010, lamp past precies in de behuizing(dimlicht), en de ballast is zo gevormd dat hij naast de koplampspiegel in de behuizing past. Lichtbeeld is goed, en beter dan de Xenon verlichting die ik eerst had. Prima prijs kwaliteit en zeer vlotte levering.

Geweldige service

Een dikke aanrader