Prima, compacte LED voor de motor

Na wat zoekwerk op deze LED lamp uitgekomen voor een BMW R1200GS(A) 2010, lamp past precies in de behuizing(dimlicht), en de ballast is zo gevormd dat hij naast de koplampspiegel in de behuizing past. Lichtbeeld is goed, en beter dan de Xenon verlichting die ik eerst had. Prima prijs kwaliteit en zeer vlotte levering.

Geweldige service

Een dikke aanrader

Helemaal goed

Goed verzonden, goed ontvangen, goed product, goede prijs

Heel goed, snel geleverd

De lampen zijn geweldig, veel licht

Slecht

Heb andere gekregen dan op de foto deze passen niet in een scirocco

hallo, zou u hierover even contact met ons willen opnemen ? wij hebben niets gehoord dat er wat is mis gegaan zodat we dit kunnen oplossen

Prima koopervaring en prima ledlichten

De ledlampen, die snel werden geleverd na bestelling werken perfect en hebben een forse lichtopbrengst. Sterke verbetering met vroeger. Het inbouwen in de koplamp van mijn Yamaha Teneré xt 1200 duurde lang, maar er was ook weinig ruimte voor inbouw. Lag niet aan de lamp, maar ik moest ook de driver nog ergens kwijt. Uiteindelijk gelukt. Zeer tevreden over de forse lichtbundels met 2 van deze ledlampen.

Ook na levering kapot lampje prima service!

led lampje doet 't prima

In mijn motor gebouwd i.p.v. de W3W lampjes. Licht van het gehele front nu mooi gelijk.

Positief

De betaling met IDEAL liep niet lekker. Kreeg mail dat ik niet had betaald en dat de goederen niet verzonden konden worden. Het was echter wel van mijn rekening geschreven en dat kon ik ook bewijzen. Even gebeld en men heeft dit keurig opgelost. Foutje van IDEAL. Werd terug gebeld dat alles in orde was en dat men ging verzenden. En inderdaad, de volgende dag werd er keurig netjes geleverd! Een tevreden klant!

prima kwaliteit als ook de levering

prima kwaliteit als ook de levering

werkt zoals het hoort.

prijs kwaliteit zeer goed, snelle levering

Alles OK

Goede Produkt, gern spijt. Ga zo door Boelinger

Snelle en complete levering

Blij met de geleverde led lampen

Goede producen en service

Levert goede producten en service. Ook de afhandeling van retourproducten gaat snel en soepel. Klasse!

goede service

goede service !!

Alle verwachtingen ingelost

Toppie

Mail gestuurd over prijs. Meteen dezelfde dag reactie en bestelling was snel geleverd. Zoals altijd gaat dit zeer snel en zonder problemen.

Snelle en oplossing gerichte aanpak

Goede contactmogelijkheden via de chat en kundige adviezen. Garantie geen enkel probleem

Goeie service

Garantie werken ze keurig af.geen gedoe of gezeur. Ga zo door.

Weet ik nog niet

4 ledlampjes besteld de draadjes zeer fragiel bij het monteren brak er gelijk een draadje af dus 1 lampje kon ik gelijk weg gooien

Aanrader snelle levering , goed product. Maak helaas anders mee met bestelling bij andere webshop ! Immers Superrr

Goede prijs, snelle levering alleen 2 jaar gaan ze echt niet mee zoals je aan mijn besteldatums kunt zien. Het enige nadeel vind ik dat als je om een rekening vraagt via mail bijna afgesnauwd wordt dat die niet komt omdat je met afterpay betaal. Ik doe dat heel vaak en nog nooit heb ik geen rekening gekregen om die reden. Het staat er gewoon op vermeld dus onzin.

Trage verzending en retourzending

Moment van bestellen en verzenden kan 3 dagen uit elkaar liggen. Het verwerken van een retourzending duurt een week.

Beste, jammer dat u het zo ervaart maar u heeft besteld op 1 juli en het is verstuurd op 2 juli dus begrijp deze reactie niet daarnaast had u verkeerde lampen besteld, en heeft u die retour gestuurd en na ontvangst reotur ,zijn deze volgende dag omgeruild met nieuwe order ik denk dat er veel vertraging bij postnl is geweest ( waar wij geen controle over hebben ) maar daar hadden wen iets over gehoord

gewoon goed

Snelle levering netjes verpakt goede retoursevice. Niet veel op aan te merken. Enige puntje: zou handig zijn als, zeker bij de kleinere lampjes ,de diameter vermeld zou zijn. Nu bij de ene wel en de ander niet. Voor de rest 👋👋👋👋

Zeer vertraagde levering

Bij het bestellen (en betalen) werd de indruk gewekt dat er vrijwel uit voorraad zou worden geleverd. Uiteindelijk heeft de levering ruim 2 maanden op zich laten wachten. Uit contact met Immers werd ons duidelijk dat het aan een probleem bij de toeleverancier lag. Immers heeft zich uiteindelijk aan de toezegging gehouden dat de levering rond zou komen. Geval overmacht zullen we maar zeggen