Uitstekende kwaliteit

Gewoon lampjes die er goed en stevig uit zien zonder plastic rommel

Snelle levering. Helaas niet het juiste product

Ik had een achterlicht besteld voor een Kawasaki Zx10r van 05-07. Helaas past het achterlicht niet op het 05 model Zx10r zoals wel op de website stond. Toen ik het product thuiskreeg en het bleek niet te passen wist de verkoper mij te vertellen dat ze geen motorzaak zijn en dat ze geen idee hebben op welk model het past.

Snel en correct producten van zeer goede kwaliteit geleverd.

Zeer correcte firma. Snel geleverd. En mocht er iets kapot gaan doen ze niet moeilijk met garantie. Zeer aanbevelings waardig.

Betere service als dat van Immers LED lights is er niet.

Je produkten worden aan huis geleverd.

Vlot en correct geleverd

Nette prijzen en goed en snel geleverd

Prima service, goede spullen!

Besteld, snel geleverd en een prima kwaliteit/prijsverhouding. Goed spul!

Prima geholpen!

Weer netjes geholpen met lampen van een prima kwaliteit.

goede kwaliteit prijsverhouding.

Prima shop

Werkt goed en afhalen was goed geregeld.

Prima product voor redelijke prijs

De RF-dimmers die ik besteld heb en ter plaatse heb meegenomen, leken aanvankelijk niet te werken. Bij nader onderzoek, samen met de verkoper, bleken de batterijen van beide dimmers helemaal leeg te zijn. Na installatie van nieuwe batterijen, werken ze naar behoren.

Was keurig optijd geleverd, verder nog niet gebruikt

Levering is correct, jammer dat de lampen niet voorradig waren.

grote keuze en snelle levering

De keuze is reuze, en de prijzen redelijk, verzenden gaat snel, dus je kunt gelijk aan de slag

Zeer goede service

Mijn product werkte niet op mijn type auto. Contact opgenomen en zeer snelle reactie. Uiteindelijk product zonder problemen kunnen retourneren.

Binnen een paar dagen al in huis.

mooie lampen

de verlichting welke ik besteld heb voldoen volledig aan mijn verwachtingen, LED, kleuren. Jammer dat er geen linkje bij zit op de site om eventueel de verlichting iets te dimmen. Dit ivm gebruik op zijkoffers van de motor.

Goede producten voor een nette prijs

Heb een LED strip, adapters en afstandsbedieningen gekocht. Goed voorzien van afviesen uitleg, snelle verzending na betaling waarbij er diverse betaalmogelijkheden te kiezen zijn. Pakket in goede orde ontvangen, product werkt naar behoren.

snel geleverd, prima kwaliteit

snel geleverd , prima kwaliteit

snel geleverd, produkt beantwoord aan de verwachting

Snelle levering. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Geweldige aftersale service!!!

Zonder in details te treden stel ik vast dat het woord SERVICE hier met hoofdletters geschreven moet worden. Dit was een geval van fout, op fout, op fout ....enz Maar men blijft doorgaan tot het probleem is opgelost. Dat hoor je wel eens anders!

Goede informatie en goedkoop en snelle verzending

Snel en deskundig advies gekregen. Bestelling correct uitgevoerd.

super goede service

Super, had één lampje kapot en hierover gebeld. Kreeg zonder twijfel een nieuwe. Wat een service toch !!

Zeer goeie producten

Afterservice zeer goed op orde, 2 producten om geruild en geld binnen een dag terug op mijn rekening.

Goed advies,goeie service,goed product

Prettige ervaring met immers, vriendelijk, behulpzaam en kennis van zaken.

Betaling werd even gemist, maar na een e-mail direct gevonden en de spullen verzonden.

Goede informatie en goedkoop

Ik had per mail vragen gesteld, kreeg ik direct antwoord op. Perfect. De prijzen zijn zeer concurrerend