Snelle levering en ben erg tevreden met geleverde verlichting.

Prima winkel, goede service!

Had twee defecte lampen maar werden probleemloos omgewisseld voor 2 nieuwe. En deze waren eerst op werking getest.

Good quality LEDs at reasonable prices.

All the LED lamps we've ordered so far have really been quite decent. The provided product info on the website is very good, indicating things like lumen output, power consumption, LED unit type and so on, all making the purchasing process quite easy. They also have a useful chat function as well. Delivery was prompt which is great! Only issue we have is that the delivery costs to Belgium are quite expensive. €12 for delivery of a small packet is on the high side. It wouldn't need to be "gratis" as they have it set up for deliveries within the Netherlands, but if the delivery costs for Belgium were about €6, that would be perfect and I'm sure would encourage people to purchase more often. Either way, ImmersLED is highly recommend!

Mooi product - erg blij mee

Mooi product - erg blij mee - goede kwaliteit.

goed en snel geregeld

prettig geregeld

Boven verwachting.

Zeer snelle afhandeling van het pakketje.

Mooie Lampen

Zeer m,ooie lampen, De tijd zal het leren of deze lampen goed zijn.

zeer goede kwaliteit/ service niveau

Al diverse malen hier ledverlichting gekocht voor de auto én voor het huis. De eigenaar kent de spullen en staat vierkant achter zijn verkocht waren. Er wordt met je meegedacht, een goed advies gegeven en niet moeilijk gedaan. Onlangs is de zaak verhuist naar een mooier pandje dat pal aan de doorgaande weg Den Bosch _ Helmond ligt en 2 min. van de A50 van Oss naar E'hvn.

Veel te veel mails

Ik ben erg tevreden met de twee spotjes die ik heb besteld, maar ik heb welgeteld 10 losse mailtjes gehad over mijn bestelling, de bezorging, de ervaring, de kortingscode enzovoorts. Dat vind ik eigenlijk veel op spam lijken.

Beste, Pieter de e-mails die u krijgt zijn van de bestelling en factuur en van DPD zelf krijgt u status email van de verzending dat zijn geen e-mails van ons dat doet DPD zelf

Het geeft je een veilig gevoel.

Mijn ervaring met LED-Lights in Veghel, heeft mij besloten van Xenon naar LED te gaan, en is een goede beslissing geweest, want het geeft een veilig gevoel dat alles goed zichtbaar is. Advies, service en klant vriendelijkheid is goed.

Zeer tevreden over de geleverde producten en de snelle afhandeling en verzending

Dimbare LED-lamp

Levering was vlot, aansluiten etc. ging eenvoudig. De lamp kan probleemloos in 5 standen gedimd worden.

Goede en duidelijke bestelprocedure

Vervanging van mijn ledstralers, werd duidelijk vermeld dat er ivm vakantie later geleverd zou worden. Levering op zich correct, zoals gewend van Immers Ledlight.

Snel geleverd en precies zoals omschreven. Super.

Gewoon goed en voordelig

Snel correct en goede prijs

Leds van super kwaliteit

Leds zeer helder en veel licht lumen. Post was mijn parcel kwijtgeraakt, Immers heeft onmiddellijk nieuwe geleverd na contact opgenomen. Een zaak met veel ervaring op led gebied. In vele soorten en maten.

enkel een positieve ervaring

enkel een positieve ervaring, zowel met de fa. Immers als met de led-lampen

Erg goed

Een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen

goede servies

prima servies

Verkeerde lampjes besteld

Hallo de knipperlichten ( led ) zijn binnen maar ik heb de verkeerde besteld. Het zou fijn zijn als de verkoper een waarschuwing bij het bestellen van de lampjes zou geven dat je de juiste fitting koopt om vergissing te voorkomen. Met vriendelijke groet Michel Knoop.

Snel antwoord op mijn vragen.

Prima snelle levering

Twee maal iets besteld en keurig binnentreedt dagen geleverd . Alleen krijg je erg veel e-mail berichten van DHL wanneer zij het paket afleveren.

Goede afspraak komt het naar.