Goede informatie, snelle levering

Goede informatie, snelle levering

Levering supersnel

Monteren doe ik volgende week pas Dus nog geen ervaring met de ledbar Maar ziet er ongelofelijk stoer uit

Verzending was prima service KUT

Meerdere malen heen en weer gemaild zitten lampen tussen die al kapot waren en lampen die na 5 minuten uit gaan Willen mij vertellen dat het probleem bij mij ligt ! Na mijn laatste mail niks meer gehoord zit ik hier met 8 Lampen waarvan 5 al kapot waren en 3 na 5 minuten uitgaan graag wil ik een retour label ontvangen en nieuwe lampjes maar niks meer ontvangen op de laatste mail

hallo, jammer dat u niet tevreden bent ,terwijl het probleem is opgelost en geld terug is geboekt

Snel, goed verpakt, aangegeven tijd aangeleverd. - Halve ster minder = hoge aanschaf prijs.

Dit is de tweede set lampen in de auto, de vorige set begon, na zes jaar een vertekend lichtbeeld te brengen door het gedeeltelijk uitvallen van de leds.

Snelle service goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen, duidelijke omschrijving ook bij de producten die niet tot de top behoren. Ben je bereid wat meer te betalen, geweldige kwaliteit producten die doen wat ze omschrijven. Mvg fibo onderhoud&bouw

Eerst informatie via de mail gevraagd, kreeg snel mail terug. Toen besteld en heel snel geleverd. Led lampen in de camper gebouwd. Wat een verschil

Topppppppppppp

Heb gebeld netjes te woord gestaan betaald en volgende ochtend om 09.10 is er geleverd 10 uur zat t lampje al op de auto

Snel en heel goede service.

Levering prima en de service nog beter. Zeer oplossing gericht als er iets niet goed gaat. Dus hier een tevreden klant.

Snelle levering en producten zien er correct uit!

Snelle levering en producten zien er correct uit!

Top producten van Immers Led-Light weer snel ontvangen.

De nieuwste Led lampen van Immers Led supersnel ontvangen. Blij met de product verbeteringen die ze hebben doorgevoerd. Het plaatsen van alle lampen nam een uurtje in beslag met een fantastisch resultaat.

Snelle levering en goede lichtopbrengst

Heb de HİR2 lampen besteld. Wat een verschil zich. Geven net zoveel licht als m'n vorige auto en die had led koplampen.

Service van byzondere klasse

Immers LED lights neemt de tijd om vragen vlot en correct te beantwoorden, dank.

tot op heden zeer goed

de bestelde producten werden zeer snel en goed opgestuurd

Kennis van zaken

Goed telefonisch contact Kennis van zaken Snelle levering Goede prijs Helaas bijgeleverde bedradingset niet afgestemd op verstralers met DRL maar dat licht aan de markt. Dat betekent toch solderen en waterdicht maken.

Snelle levering, product voldoet aan de verwachting.

Service en afhandeling GROOTS

Garantie zeer snel en correct afgehandeld Fijn bedrijf wat service hoog in het vaandel heeft staan

Perfect voor de verlichting van mijn vouwwagen.

Werkt goed.

Simpelweg fantastisch!

Duidelijke webshop, mooie producten, veel keuze, snelle levering.

In Één woord Super

Snelle service en zeer klantgericht. Zou hier zeker weer bestellen!!!

Top producten!

Top producten en top service!

Perfecte pasvorm, prima licht en prima en snelle levering .( H1 led lampen)

Uitstekend verpakt en snel geleverd.

Unieke 28cm T5 LED TL's hier kunnen vinden.

alles netjes geregeld

Goede info netjes verpakt op tijd verzonden

Top spul

Snel en correct!

Vlotte afhandeling. Snel geleverd.