goed op de beugels na

leuke mooie neon ledstrip cool wit 2835smd alleen erg jammer als je om extra houder beugels vraagt omdat er maar 10 bij zitten en dat is veel te weinig voor 5 meter niets meer hoort zal jullie wel aanbevelen alleen jammer zo n set wat je koop niet compleet is groet Ben

Best

Snel geleverd conform afspraak. Lampen pasten prima, Goed licht

alles is prima geregeld

vanaf de bestelling plaatsen tot en met de levering, prima

Telefonisch contact gehad en daarbij uitstekend te woord gestaan en geholpen. Je kunt rekenen op een vakkundig advies.

Snelle levering, goede service

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed.

goede service en correcte informatie

goede info , kwaliteit en service

Goede info gekregen en snelle levering

Levertijd te lang verder top.

Geen bijzonderheden.

Vriendelijk geholpen en een oplossend vermogen!

Was gewoon goed Heb er h9 led lampen besteld. Alleen helaas waren de led decoders te zwak maar kreeg gelijk andere opgestuurd. Deze gemonteerd lampen werken nu uitstekend en een heel veel licht!

Betrouwbaar en snelle levering.

Betrouwbaar bedrijf, snelle levering. Verkeerde TL's besteld, omruilen geen enkel probleem.

Alles ging goed snelle service

Redelijk

Moest lang wachten op onze levering

Goede ervaring, punt van aandacht zou kunnen zijn om artikelen die per enveloppe zouden kunnen worden verstuurd niet onder het hogere pakkettarief te laten vallen.

snel en zoals verwacht

snel en zoals verwacht

Goed advies

Ik had een vraag met betrekking tot Led verlichting. ik heb een goed advies gekregen waar ik mee vooruit kan.

Correct geleverd, mooie lampen .

snel geleverd

Goed en snel geleverd.

De lampen zijn goed van maat en snel geleverd

bestelling is inmiddels ontvangen

Dank.

We zien dat pakket is afgeleverd het is wat vertraagd geweest , maar wij hebben geen controle over externe verzendpartij. deze beoordeling past beter bij de verzendpartij wij hadden pakket direct verzonden ,alleen is bij verzendpartij het ergens langer blijven liggen excuses hiervoor

Snelle levering prima product goede prijs

super

Precies wat ik wilde

Weet ik nog niet

Als ik het heb ontvangen zal ik een beoordeling geven

Snelle levering. Volgende dag in huis. Heel veel keus en op voorraad. Goede producten.

Uitstekend!

Perfect en keurig gergeled, bestel hier graag nogmaals!

Netjes verzorgd

Alles netjes volgens afspraak