Ruim assortiment, snelle en nette levering

Appelhoes heeft een heel ruim assortiment aan hoesjes voor iPhones, iPads etc. Beschrijving is duidelijk, levering is altijd snel en product in perfecte staat.

buitengewoon goed en snel

zeer goed duidelijke website

Snelle levering, prima product.

Mijn nieuwe draadloze toetsenbord op zonne-energie werd snel geleverd en werkt uitstekend.

Dit is echt een kroon op je apple

Dit is echt een kroon oompje Apple . Helemaal super classe

Snelle verzending, goede prijzen en ruim assortiment

Hier al meerdere keren besteld. Naar mijn mening ruime keus, goede prijzen en snelle gratis verzending.

Vlotte levering

Vlotte levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Perfect hoesje

Goede kwaliteit en snelle levering!

Snelle levering!

Goede ervaring en goed verpakt

Snel en conform verwachting

Snelle verzending en product is zoals verwacht en omschreven voor een goede prijs.

Snelle levering van juist product. Duidelijke communicatie. Echte aanrader

Snelle goede levering

Mijn vaste leverancier voor Apple IPhone accessoires heeft weer geleverd zoals gebruikelijk. Snel en goed.

TOP

Goede, snelle en adequate service. Makkelijk te bestellen snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding!!

Snelle levering en goede kwaliteit. Al vele male bij Appelhoes iets besteld en was altijd goed.

Gewoon goed en supersnel geleverd.

Gewoon goed en supersnel geleverd.

Mooi product en snelle levering

Goede service en mooi product.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Correct, snel, goed product

Doet wat het moet doen

Levering volgende dag zoals aangegeven. Netjes verpakt.

Snelle service!

Vlotte levering zoals altijd

Top!!!

USB-C hub en MacBook stand tegen zeer scherpe prijs. bestellen verloopt gemakkelijk en de verzending is zeer snel.

- overzichtelijke site; - heldere informatie; - reële prijzen; - snel verzonden.

Prima product.

prima geen bijzonderheden

wat ik besteld heb gekregen en binnen 3 dagen dus prima. Al is dit niet heel bijzonder hoor. Gewoon prima dus.