Toppp!!

Helemaal goed.

Bestelling werd prompt geleverd. Glaasie voor iPhone 13. Nog nooit een screencover gehad die zo eenvoudig was te monteren. Zat in no-time perfect.

Tevreden over oplossing van Appelhoes

Had e.e.a. Besteld en dat kwam licht beschadigd aan na enige discussie omdat het hygiënische producten waren toch nog netjes opgelost door de zaken retour te betalen waarvoor mijn dank !!!

Mooi hoesje!

Mooi leren hoesje! Ik ben er erg blij mee. Voor deze telefoon zijn er weinig mooie hoesjes meer.

Het bandje laat bij gemakkelijk los.

Het bedrijf biedt deze band voor een zeer concurrerende prijs aan. In de winkel heb ik hier bijna tweemaal zoveel voor betaald. Exact hetzelfde bandje. Wel wil ik waarschuwen voor het nadeel van deze band. Deze liet bij mij namelijk gemakkelijk los. Het risico is dan ook dat de Apple Watch onherstelbaar beschadigd wordt. Het bedrijf krijgt van mij vijf sterren voor hun concurrente prijs stelling, maar voor het bandje kom ik niet verder dan twee.

Geachte heer/mevrouw, Wij verkopen geen Apple Watches en er is ook recente bestelling bekend onder uw naam. Dus is deze beoordeling wel voor ons bedoelt? Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Zeer snelle levering en goed verpakt

Goed bedrijf met snelle leveringen.

Snelle en goede service

prima levering

Een deel ontbrak en is binnen een paar dagen alsnog nageleverd, prima winkel

Betrouwbaar, goede kwaliteit en heldere communicatie

Wel veel berichten over de verzending. Zowel van leverancier als PostNL. Verder perfect

nog niets ontvangen??

nog niets ontvangen??

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien hebt u gekozen voor een afhaalpunt en lag de bestelling daar netjes voor u klaar. Daar zijn ook emails over verzonden, inclusief een email vanuit PostNL dat de zending voor u klaar lag. Inmiddels is de bestelling ook voor u opgehaald, dus nog niets ontvangen is in ieder geval geen sprake van de bestelling die bij ons is geplaatst. Mocht u verder vragen hebben, horen we die natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Zoals altijd perfect.

Besteld en de volgende dag goed verpakt geleverd. Ik bestel al vele jaren mijn iPhone hoesjes op dit adres en het bevalt prima. De producten zijn op voorraad en van een hoge kwaliteit. Bedankt maar weer en tot over twee jaar.

Tijdig en accuraat

BIj mijn bestelling van een muijo hoes kreeg ik een gratis screenprotector geleverd. Bij de bestelling had ik deze gratis protector vergeten aan te vinken maar kregen deze toch netjes bij geleverd. In de toekomst zou het prettiger zijn om deze ook op de factuur te zien zodat er geen twijfel is of deze er dan ook bij zit de andere optie is om deze autamtich in je winkelmandje te plaatse. ik ben netjes te woord gestaan met mijn vraag na mijn bestelling .

Top.!

Super snelle levering

Stevige Sleeve

Snelle levering van een goed afgewerkte stevige sleeve.

Fijne webshop

Goede service, bijna alle producten die ik nodig heb zijn aanwezig. Goede kwaliteit

Snelle levering, goed product, blij mee

Snelle levering en goede product omschrijving

Product zelf beoordelen is lastig want de telefoon moet nog geleverd worden (hadden jullie kunnen weten), eerste indruk is goed. Ik kan wel appelhoes beoordelen: Keuze proces was gemakkelijk door te filteren op model en soort hoes. Wat beter zou kunnen is: jullie zien alle leveranciers en modellen voorbij komen dus misschien wat meer prijs/kwaliteit of aanraders (geen klachten van eerdere klanten) vanuit jullie zelf zou zeker waarde toevoegen. Een product beoordelen en keuze maken op basis van website en foto’s verslaat nooit de real-life experience als je het product in handen hebt (daarom ook de 30 dagen geld terug bescherming bij kopen op afstand), maar jullie zien al die producten wel allemaal en wij van wc eend adviseren wc eend zou toch webshop waarde toevoegen.

Perfect!

Vandaag besteld, morgen in huis!

Plakt niet goed

Folie plakt niet goed, na 1 dag al helemaal losgelaten.

Geachte heer/mevrouw, Mocht het plakken van een screenprotector niet goed zijn gelukt kunt u het altijd nogmaals proberen, of even met ons contact opnemen als er problemen zijn. Onze service negatief beoordelen terwijl wij nog geen enkel bericht van u hebben ontvangen lijkt ons niet helemaal de juiste weg. Mocht u vragen hebben, horen we die natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Goede voorraad, snel geleverd, snel contact, tikkie duurder

Product op voorraad en snel geleverd. Vragen worden snel en persoonlijk beantwoord. Product was ietsje duurder dan ergens anders maar wel op voorraad...

Goede website, snelle levering

Snelle levering, goede websites, producten zijn goed omschreven

Perfecte webshop

Enorm assortiment, goede prijzen en snelle en attente customer service. Al vaker hier gekocht, en altijd tevreden.

onduidelijke communicatie

Wanneer je met een vraag zit kan je lang wachten op je antwoord. De organisatie heeft ook een zeer klantonvriendelijke retour service. Je kan alleen iets ruilen. Uiteindelijk betaal je zelf de verzendkosten als je iets wilt terugsturen. Ik ga volgende keer wel naar Amazon, CoolBlue of Bol.

Geachte heer van Miert, Wij hebben geen klantonvriendelijke service maar wel een die realistisch is. De gratis ruilservice die wij aanbieden is er één om te ruilen (de naam zegt het al). Het is dus niet, zoals uw insteek, om gebruik te maken van de gratis ruilservice om te 'ruilen' voor een stuk goedkoper product ofwel om te gebruiken om onder de (wettelijke) verzendkosten die horen bij een retour uit te komen. Dat is overigens ook iets wat duidelijk op onze website staat en bij aankoop is afgesproken. Om dan te kiezen voor een anonieme beoordeling als deze en niet uw eigen naam gebruiken, zegt wat dat betreft voldoende. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Product na 2 dagen gebruik kapot

Ik heb 2 houders voor ipads gekocht, bij een ervan is de houder leder gescheurd. Ik heb een email (tijdens mijn vakantie en nog binnen de termijn voor consumenten garantie) gestuurd naar Appelhoes, geen reactie. Heb de houder zelf op mijn vakantie laten repareren. Toen ik terug kwam heb ik weer een email gestuurd naar vraag@appelhoes.nl en naar retour@appelhoes gestuurd (de laaste was fout geschreven dus heb het opnieuw gestuurd). Dit kreeg ik als antwoord. Goedemorgen, Zo te zien stuurt u een email naar ‘applehoes’ dus dan is het niet zo gek dat u geen antwoord ontvangt. Kunt u ons aangeven wat er met het product is gebeurd? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Kees Appelhoes Daar heb ik op gerageerd, er was al een uitleg gestuurd met foto toen ik eerst contact heb gehad. Tot nu toe geen reactie en ook geen vergoeding. In andere woorden hele slechte service en producten zijn niet goed!

Geachte heer/mevrouw, Zoals op onze website, factuur bij de zending en in de orderbevestiging staat aangegeven kunt u eenvoudig een aanvraag maken als er een probleem is. Echter hebt u zelf al aangegeven dat u het elders hebt laten repareren en daar kunnen wij natuurlijk ook niets aan doen: bovendien wordt er een email gestuurd naar een emailadres die niet bij ons hoort. Hoe u dan ook over service kunt oordelen is ons een raadsel, van onze service is geen gebruik gemaakt. Anders had u het product tenslotte niet elders laten repareren, los van de vraag of het überhaupt een garantie-zaak is. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.