Rode pu hoes en screenprotector besteld. Snel geleverd en beide zijn prima

Mooie kwaliteit wallet

iPhone leren wallet is erg mooi en snel geleverd

voorlopig een gemengde ervaring 50%goed 50%slecht

Had een gsm hoes en een iPad hoes besteld. De gsm hoes is op tijd geleverd en ben ik tevreden over. De iPad hoes was voor het verkeerde model. Dat staat helaas niet duidelijk genoeg op de site aangegeven voor welk model het geschikt is. Omruilen verliep helaas niet vlekkeloos. Ofschoon ik netjes het bijbehorende formulier had ingevuld en zowel via de mail als via de post bij de hoes had meegestuurd. Twee weken later maar eens nagevraagd hoe het er mee stond. Antwoord: Zo te zien is de retourzending nog niet bij ons aangekomen, dat zal de reden zijn dat het nog niet is omgeruild helaas. Benieuwd hoe dit gaat aflopen.....

Besteld en de dag erna in de bus. Mooie spullen, goed geprijsd.

Snelle zending en zit als gegoten

Alles perfect geregeld

Snel en correct

Super goed en een leuk hoesje

Selle levering van bestelde iPad Air2 hoes, waarbij ook de achterkant beschermd is én voorzien van sleep/wake functie. De huidige Apple hoesjes beschermen alleen de voorkant (met sleep/wake functie). De degelijkheid van het hoesje kan ik niet beoordelen. Maar voldoet tot nu toe aan de verwachting.

Snelle levering, top hoesje

Alles goed

snel en goedkoop

Snel, betrouwbaar en goedkoop

Snel bezorgd

Prima service en snel geleverd

Dikke prima

Perfecte snelle levering

Ook voor oudere iphone juiste collectie

Top website

Snelle bezorging en na een mail bericht, antwoord binnen een paar uur.

Prima product en prima levering!

Prima product en prima levering!

Heel klantgericht

Ik had wat geharrewar met een hoesje voor mn mobiel. Dit werd keurig opgelost en kreeg adviezen erbij. Erg tevreden! En heb er uiteindelijk een mooi hoesje bij.

Snelle en nette afhandeling

Na het bestellen van de verkeerde maat cover voor iPad werd ik snel en vriendelijk geholpen via watts app.

gemakkelijk, snel en ik ontving de producten zoals geadverteerd.

Past precies. Snelle levering

Past precies. Snelle levering

PRIMA

JUIST

TOP

HYPER RAPIDE

Snelle levering, geweldig hoesje

als er een probleem is, even geduld en het komt in orde

Eerst kreeg ik een ander model opgestuurd, maar toen ik dit melde stuurden ze zondermeer het juiste model op. Naar België duurt het wat langer, ook de reacties zijn niet zo snel, maar al bij al ben ik zeer tevreden

Super tevreden

Vlug geleverd. Decoded Leather book wallet, een nieuw kleedje voor mijn iphone !