Prima en snelle service

Hoesje voor de IPhone gekocht. Prima prijs, goedkoper kon ik deze niet vinden. Snelle levering en tevreden.

Netjes verpakt en snelle levering

snelle reactie dat wel maar niet naar tevredenheid

Ik heb een product besteld dat helaas niet de juiste maat was. Een formulier gevraagd om het product te ruilen voor iets duurders. Dat was de reden dat het dan geruild mag worden. Nu is het product niet voorradig dat ik heb besteld en moet ik de retourkosten betalen. Dit vind ik niet netjes daar ik er niets aan kan doen dat jullie het nieuwe product niet hebben.

Nog steeeds niets ontvangen

Nog steeds niet ontvangen. Op woensdag 23-11 besteld !!!

super kwaliteit

Hallo ben zeer tevreden met de Macally, en vooral geen pokkespul, mooi aluminium huis. mvg, Jo.

Product conform informatie

Goed product tegen faire prijs

Slechtste aankoopervaring ooit

Verkeerde bestelling gedaan en heb het geretourneerd, maar ik krijg mijn geld nooit terug!!

Snel en goed.

Mijn bestelling voldoet volledig aan de verwachting en werd zeer snel geleverd.

Prima levering van prima product

Appelhoes had als enige precies het product waar ik naar op zoek was. Bovendien gaf men korting ivm black flyday. Dus besteld en prompt ontvangen.

Jammer van mijn aankoop

Ik heb de hoes gekocht voor mijn iPad Air 3 Daarvoor een goedkopere gekocht maar onder het mom “het kost niks maar dan heb je ook niks “ heb ik toch maar gekozen voor de appelhof hoes a €45 Deze past echter niet perfect . Ik kon de geluidsknopjes niet meer indrukken omdat de hoes niet aansloot . Zelf maar een stuk eruit gesneden . Het is geen gezicht maar het was een oplossing. Spijt dat ik m niet terug gestuurd heb .

Top service!

Een hoesje besteld en super snel geleverd. Echter bestelde ik de verkeerde… Via de omruilservice de goede bestelde en deze ook supersnel geleverd, zonder extra kosten! Tot de volgende bestelling!

Snel geleverd, zoals geadverteerd.

Erg tevreden, snelle levering, goed verpakt..

Goed! Snelle verzending

valt tegen

bestelling niet geheel uitgeleverd die wel geheel betaald is. zorgen dat er niet besteld / betaald / kan worden als product niet geleverd kan worden

Ruime keus en snel geleverd

Ruime keus en snel geleverd

Snel en vakkundig.

Zeer goede afhandeling en uitstekende verzending. Allemaal zoals afgesproken. Topper…

Perfecte hoes

Perfecte hoes voor mijn MacBook Pro 14 Goede pasvorm. Snel geleverd

Correcte en snelle levering

Hele mooie hoes

Ziet er fantastisch uit

Vlotte service goede producten en snel geleverd! Top top top! Bedankt!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Ruime keuze, goede website en snelle levering.

Zeer vlotte nette levering en mooie producten

Erg tevreden met m’n Spigen hoesjes voor m’n iPhone 14 pro Max. Vlotte traceerbare levering. Bedankt!

In voorraad en de andere dag in huis!

Top product

Prachtige MacBook sleeve gekocht, snel geleverd