Fijn

Snelle levering mooi product prettig in gebruik Aanrader

Perfecte aanbieding

Zeer aan te bevelen

Snel en blot

Precies zoals het hoort, bestellen betalen en krijgen wat je bedoelt

Prima product

Ik ben zeer tevreden

Prima bedrijf, snel geleverd en goede service.

Goederen vandaag besteld en morgen al geleverd.

Goed product

Voor mijn vrouw al eerder een gekocht van het zelfde merk (Spigen) dus voor mijn IPad ook een. Top

Prima bedrijf

Alles zoals het moet zijn. Snel geleverd

Snel, goed materiaal en deels opbrengst voor een goed doel

X

Alles afgehandeld zo het hoort

Bestellen, betalen en leveren. Gewoon zo als het hoort.

Prima hoesjes die perfect passen

De levering was supersnel de volgende dag geleverd top. Alleen de verpakking was een beetje slap en omdat er Apple opstaat is de verleiding groot om in het pakket te kijken wat ook is gebeurd. Mijn advies maak een stevige doos zonder dat er Apple op staat.

Snel en betrouwbaar

Snelle levering van de bestelling, één dag. Ik had echter het verkeerde besteld (mijn fout) en gebruik gemaakt van de omruil service. Prima en snel geregeld zonder teveel bureaucratie. Top !!!!!!!!

Mooi product

supersnel correct geleverd

verkeerde levering

Ik had een 15 inch sleeve ontvangen terwijl ik een 16 inch nodig had. Ik vond dat ik toch lang moest wachten eer er geloof was met mails en foto's. Zelf heb ik het moeten terugsturen op eigen kosten omdat ik in België woon. Het positieve was dat ik direct een andere sleeve heb ontvangen. ( heb dat zelf eerst moeten vragen wanneer ) en ik had gehoopt op een of andere tegoedbon. Tenslotte heeft het me 9,60 € gekost om terug te sturen naar Nederland. Ik zal ze wel aanbevelen voor de snelle levering en communicatie, maar in mijn geval was een extraatje voor een klant wel een betere service geweest.

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien bleek er na ontvangst inderdaad een foutieve zending te zijn gemaakt, wij hebben dat netjes voor u opgelost door direct een nieuwe zending te maken. De verzendkosten zijn ook aan u vergoedt. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Uitgebreid assortiment en snel geleverd

Ook minder gebruikelijke producten voor oudere modellen beschikbaar. De prijzen zijn dan wel wat hoger.

Gewoon prima!

's Middags via internet besteld en de volgende dag bezorgd! Niet via een track en trace bezorging maar gewoon in de brievenbus. Complimenten! En een prima product voor een uitstekende prijs!

Doen wat ze beloven

Heb inmiddels al vele accesoires besteld bij Appelhoes en altijd prima service gehad.

Goed product

Hoesje zou dinsdag geleverd worden maar kwam toch plotseling zondag in huis. Netjes ingepakt en paste perfect. Zeer goed product

Niet de goedkoopste maar wel goed.

Prima assortiment met goede productbeschrijvingen.

Zeer snelle levering en uitstekend product!

Veel keus, goedkoop en snel geleverd

Ik kan altijd wel het merk of product vinden wat ik zoek voor een lage prijs.

Snelle levering en mooi hoesje.

Snelle levering, goede kwaliteit

Binnen 1 dag bezorgd, kwaliteit van de hoes is top, hier was ik al even naar op zoek

Alles is goed verlopen en snelle levering

Pas perfect en laad goed op met MagSafe

Verkeerd product geleverd, maar vooral een slechte klantenservice

Ik heb geen goede ervaring gehad. Ik krijg niet alleen een verkeerd product opgestuurd, maar dan krijg ik ook nog bericht dat 'voor zover te zien is' er precies het juiste product is gestuurd. Geen excuses, geen tegemoetkoming om het recht te zetten.

Geachte mevrouw Bennink, Zo te zien heeft mijn collega gevraagd om de zending naar ons op te sturen omdat er volgens ons systeem niets verkeerd is geleverd. Dat kunnen wij dan ook pas na ontvangst bekijken en zodat we zien of er iets verkeerd is geleverd, dat kan helaas niet op basis van een tekstbericht. Wat dat betreft bieden wij ons excuses, bij een eventuele foute levering, ook liever oprecht aan in plaats van geforceerd omdat u er naar vraagt voordat we überhaupt iets hebben gezien. Ons doel is wat dat betreft het snel en eenvoudig op te lossen. We zien de zending graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Precies verlopen zoals beloofd.

Bestelling is precies zoals beloofd verlopen: besteld en volgende dag in huis.