Helemaal top

Duidelijk site, goed assortiment, snelle en nette verzending, product zoals verwacht, geen problemen dus! Helemaal tevreden :)

Gigantisch fijn bedrijf

Hele fijne webshop met goede service en goede producten. Aanrader voor iedereen.

Helemaal tevreden.

Mooi assortiment en keurige snelle levering

Mooi product gekocht van dbramante1928 (lederen hoes voor iPad)

dit merk financiert d.m.v. elke aankoop scholing van kinderen in de productielanden

Altijd alles op voorraad

Vast heel herkenbaar, bij een iPad van ca. 2 jaar oud wil je ook wel eens je hoes vervangen. Helaas is de slaagkans bij de grote jongens niet zo groot want het lijkt wel alsof ze uitsluitend nog willen handelen in de hoezen voor de nieuwste modellen. Godzijdank is er dan ook nog Appelhoes, ik slaag er eigenlijk altijd en dit keer was het weer geen uitzondering. Groot assortiment, goede prijsstelling en ondanks COVID-19 een snelle bezorging. Dank!

Prima service!!!!

Na een foutje bij de verzending is het prima opgelost!!!

Snel geleverd en een goede hoes

Slecht

Hetgeen wat besteld was is nooit aangekomen en nog altijd niet terugbetaald. Ik zou oppassen als je iets besteld.

Geachte heer/mevrouw, De uitspraken die u doen kloppen niet helemaal, want als er niet is geleverd hoe heeft u het product dan kunnen opsturen om het product om te ruilen? Dat kan dus niet, het product is ook netjes geleverd en nadien ook nog voor u omgeruild. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Komen afspraken niet na

Voor 2200u besteld, die dag nog verzonden. NOT. Doen ze gewoon een extra dag over. En dan zich verschuilen achter PostNL. Maar ja, als je het zelf niet op tijd aanbied komt het natuurlijk niet goed. Doe die belofte dan ook niet!

Geachte heer/mevrouw, De bestelling die u plaatst is vlak voor 2200 en gezien drukte is het inderdaad niet gelukt dat dezelfde dag nog te versturen, wij verschuilen ons dus nergens achter want we hebben het zelf gecommuniceerd naar u. Zoals u zich kunt voorstellen is het erg druk en kan het derhalve (net voor de deadline) ook wat langer duren. Dat is niet te voorkomen helaas. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Alles geleverd zoals aangegeven op de website. Een voorbeeld voor vele andere webshops!

Snelle service, breed aanbod aan apple accessoires

Prettige eerste samenwerking. Ruim aanbod van accessoires. Of het kwalitatief ook allemaal even deugdelijk is, kan ik nog moeilijk beoordelen. Ik hoop het wel!

Laptop hoes te groot

Ik had een laptoephoes besteld voor een Apple Macbook Air 2020. Die van 13 inch. De hoes waar 13inch op stond was echt te groot, klopt denk ik niet dan. Bezorging duurde ook langer dan verwacht, kan door corona komen.

Beter kan niet

Welke kriterium je ook hanteert, ze zijn erg goed in alle opzichten!

Goed en naar verwachting vlot geleverd

Bewust Spigen hoesje en schermbeveiliging besteld op aanraden van collega. Pasvorm uitstekend! Prijs / kwaliteit in orde. Appelhoes als leverancier is zeker een aanrader.

Top service!

Goed en snel

Volgende dag in huis en tevreden met het product

Goed en zoals gewoonlijk snel geleverd top

Het was mijn 2de apple keyboard die stuk ging, ik hoop dat deze het lang zal uithouden. Verder niet op aan te merken prima keyboard even goed als de originele.

Prachtige hoes

Snelle levering niks op aan te merken

De hoes is op zich ok, maar zonder magsafe

De hoes is op zich prima. Het magneet systeem is fijn zodat je je telefoon er makkelijk uit kan halen, maar dat nieuwe magsafe oplaadsysteem werkt niet meer goed als de telefoon in de hoes zit. Ook is het voor fotografie in de hoes met flitsgebruik niet helemaal handig. De rand is dan soms te dik. Ik gebruik m wel omdat ik graag ook mijn pasjes bij me heb..

Service geweldig,

Klijn probleem bij PTT,,,, er werden 2 afleveradressen opgegeven... afgemeld op adres 1,,, geleverd op adres 2... , niet jullie fout....

Snelle levering, goede kwaliteit/ prijs verhouding

Goede service, snelle levering en goede update’s van de levering

Top!!

Snelle correcte levering en mooie producten!

Supersnelle levering

Ruimschoots voldoende keuze, kwaliteitshoesjes en supersnel geleverd. Ook de gratis Appelhoes screenprotector is top!