Verschrikkelijk !!

Het is jammer dat er veel wordt beloofd maar als je een artikel wilt ruilen of retourneren dan is er niemand meer thuis. Ook advies gevraagd maar daar geeft een kind van 5 nog een beter antwoord op.

Geachte heer/mevrouw, Indien u een product wilt retourneren of omruilen kunt u dat eenvoudig aanmelden via onze website, zoals vermeldt in de orderbevestiging, onze website en op de factuur. Wat dat betreft zegt het meer over de inhoud dat u wel kiest voor het plaatsen van een beoordeling, maar niet voor een retour-aanvraag. Mocht u dan ook vragen hebben kunt u dus een aanvraag plaatsen via onze website. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle levering, kwalitatief mooi product

Voor drie Airpods Pro hoesjes gesteld. Ieder z’n eigen smaak en prijsstelling. Verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen. Alle drie heel blij mee.

Prachtig product en snelle levering

Ik zocht een goede bescherming voor mijn Macbook Pro, eentje die er ook nog een beetje leuk uitziet. Ik vond hem bij Appelhoes. Een gave hardcase die perfect om mijn laptop past. De binnenkant is van kunststof en de buitenkant heeft een uiterlijk van textiel in je favoriete effen kleur. Je klikt heel eenvoudig de bovenkant en onderkant op de laptop en je hebt een gaaf design dat je apparaat mooi beschermt. De levering was de volgende dag al. Erg blij mee.

Heel snel geleverd

snelle en correcte afhandeling

Een overzichtelijke website en een snelle en correcte levering van de bestelling binnen 24 uur.

Perfect past goed

Breed aanbod duidelijk gepresenteerd

Indeling van de site helder en duidelijk. Makkelijk om alles wat voor jou apparaat gemaakt is bij elkaar te zien.

Prima hoes met pencil binnen in hoes

Prima hoes met pencil binnen!

Doen wat ze beloven

Overzichtelijke website en veel uit voorraad leverbaar en inderdaad de volgende dag de bestelde spullen in huis.

Heel mooi en passend hoesje

Goede kwaliteit en snel ontvangen

Nice

Heel mooi en blij mee

Goede snelle service

Goeie producten, en snel geleverd! Top.

Meteen de volgende dag in huis!

Mooie site Goed verzorgde en veilige afgeleverde bestelling Top

Lang gezocht naar zo’n hoesje en Appelhoes had het.

Mijn ervaring is prima, mooi hoesje voor een betaalbare prijs en snelle levering.

Geweldig product en de volgende dag in huis

uitstekend

slecht

kwaliteit is slecht

Geachte heer/mevrouw, Na het plaatsen van de bestelling hebben wij verder geen bericht van u ontvangen, maar mocht u er vragen over hebben kunt u deze uiteraard aan ons stellen. dat hoeft niet via een beoordeling te verlopen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Makkelijke site en snelle levering van topproducten

Makkelijk bruikbare site met veel keus van hoesjes van goedkoop tot duur en wit naar zwart. Vele opties van betalen, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden! Aanrader

Goede service!

Ik had per ongeluk een verkeerde maat besteld van de ipad pro screen protector, maar dit hebben ze zonder problemen kunnen fixen. Top service!

Net en heel snel verzonden. Hoesje meer dan zijn geld waard, super!

Ik ben tevreden met het Appelhoes.

Originele unieke hoes

Ruime keuze en originele hoes van goede kwaliteit.

Goede ervaring!

Nette afhandeling, optijd geleverd. Product is naar tevredenheid