Snelle levering. Mooi product.

Snel geboekt, snel in huis.

Hoesjes binnen 24 uur ontvangen, snelle en goed service. TOP!

Goed geholpen

Mijn ervaring is zeer goed, Snel bezorgd. Top

Erg slecht

Krijg de verkeerde opladers geleverd ik ga langs geef de opladers af en krijg een krabbel op mijn bon dat ik ze afgegeven heb. Komt goed zei ze baas is mijn broer, nog geen geld ontvangen op een nieuw verzoek via email wordt niet gereageerd telefoon wordt niet opgenomen

Geachte heer/mevrouw, Er is op 2 december een email naar ons verzonden, waar deze beoordeling is geplaatst op 29 November dus dat klopt niet helemaal. De retour zelf is binnen de termijn die daarvoor staat netjes verwerkt, zoals ook met u besproken. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Goed als altijd.

Bestellen en volgende dag in de brievenbus, idiaal!

Keurige afhandeling van mijn verkeerde bestelling.

Was te snel met mijn bestelling. Heb het product per omgaande teruggestuurd. Snelle en correcte terugbetaling door Appelhoes. Beveel dit bedrijf van harte aan.

Snelle levering en goede producten!

De producten zijn goedkoper bij Appelhoes dan op andere sites. Groot aanbod van goede merken en veel keus. Snelle levering maakt het nog beter! Zeer tevreden!!!

Snelle levering, maar design geen €55,- waard

De hoes had mooier gekund voor een hoes van €55,-. Ik snap dat dit subjectief is, maar wil toch mijn mening geven.

Al jaren klant

ik heb al meerdere bestellingen gedaan, en altijd tevreden geweest.. goede qualiteit producten en snelle levering.

Snelle levering, ipad, hoes zoals omschreven

De levering was snel en goed verpakt. De hoes is exact zoals omschreven, tevreden

Mooie produkten maar verkeerde kleur geleverd

Produkt in verkeerde kleur geleverd. Wel goede afwikkeling door het prijs verschil terug te betalen.

Snelle levering!

Producten waren snel geleverd. Kwaliteit is top!

Snelle levering super fijn bedrijf

Fijne webshop

Goed product en supersnel geleverd

Al meerdere keren iets besteld bij Appelhoes en altijd een perfecte en snelle levering.

Slechte communicatie en klantvriendelijkheid

Als je bij dit bedrijf iets bestelt en er is niks aan de hand, dan is het een topbedrijf. Echter, zodra er iets aan de hand is, is de communicatie echt niet goed, dit valt mij ook op bij de reacties van de eigenaar die de slechte reviews hier beantwoord. Ik wilde eerst graag een item ruilen, na een vraag, meerdere telefoontjes en het meermaals invullen van het ruilformulier, kreeg ik geen reactie. Omdat ik het product graag wilde gaan gebruiken, heb ik na een paar dagen besloten om het te retourneren. Ook hier kreeg ik bij het invullen van het retourformulier geen reactie. Gelukkig bestaat het herroepingsformulier en dit heb ik met het product op de bus gedaan, alleen werd het geld niet teruggestort. Omdat het wettelijk 14 dagen mag duren (let wel; op de site staat dat het normaliter 1-5 dagen duurt), heb ik keurig gewacht met contact zoeken totdat deze 14 dagen voorbij waren. Op mijn mail waarom mijn geld er nog niet was, kreeg ik als reactie dat een collega mijn retour 14 dagen geleden had verwerkt. Toen ik vroeg wanneer ik mijn geld dan terug kon verwachten, kreeg ik een mail dat het afhankelijk was van welke bank ik gebruikte. Verder geen excuses voor het ongemak. Nu gebruiken de verkoper en ik beide Rabobank, dus het geld had er in principe 14 dagen geleden al weer op moeten staan als het toen al verwerkt was. Gek genoeg stond het geld er ineens binnen een paar uur na mijn mail toch op. Dat was in ieder geval weer fijn. Als advies voor kopers: Houd in uw achterhoofd bij het bestellen dat wanneer er toch problemen zijn, het erg lang kan duren voordat het geregeld is, u lang niet altijd antwoord krijgt en dat de communicatie niet altijd prettig verloopt. Misschien dat er nu een reactie van de verkoper volgt waarin staat dat het aan mijzelf ligt. Ik heb alle formulieren ingevuld, gewacht op reactie(s) en de wettelijke 14 dagen gewacht voordat ik vroeg waarom het geld nog niet teruggestort was. Een excuses voor het ongemak zou eerder op zijn plaats zijn.

Geachte heer/mevrouw, Zoals vorige week ook met u besproken verlopen retourbetalingen via onze betaalpartner, dus de suggestie die u maakt gaat niet helemaal op. Het kan wel kloppen dat het verwerken van de retour langer heeft geduurd vanwege drukte. De retour is echter wel binnen de 14 dagen termijn verwerkt zoals ook met u besproken. Het is uiteraard vervelend dat u dat aan ons communicatie wijt, maar gezien wij meer dan 20 berichten met elkaar hebben gewisseld blijkt daaruit dat het zo negatief allemaal niet hoeft te zijn. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Slechte prijs kwaliteit.

Aangezien het hoesje wat ik gekocht heb voor 15 euro binnen een jaar versleten is en de Iphone er zelfs uit valt ben ik zeer ontevreden. Op de website staat garantie van 12 jaar maar na gemaild te hebben blijkt dat bij mijn gebreken van het hoesje niet van toepassing. Slechte prijs kwaliteit Slechte service

Geachte heer/mevrouw, Het heeft niet met onze service te maken dat we normale slijtage (wat niet gek is na 12 maanden gebruik) niet kosteloos een nieuw product kunnen leveren. Slijtage hoort er nu eenmaal bij, zeker bij een telefoonhoesje wat doorgaans heel vaak wordt gebruikt. We hebben ook een andere oplossing aangeboden, maar daar bent u zelf niet op in gegaan. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Er is een verkeerd hoesje geleverd

Ik wilde een hoesje waar ik zo m’n bankpasjes aan de achterkant kon inschuiven. Dat zat er dus niet in. Ik gemaild na een dag pas reactie. Kon hem terug sturen. Dus zaterdag gelijk gedaan. Tis nu woensdag middag helemaal nog nix gehoord van Appelhoes. Dus vind het erg slecht geregeld voor deze tijd waar in we leven. Gr danny

Geachte heer/mevrouw, Voordat we een zending kunnen omruilen via onze gratis ruilservice zullen we het product retour moeten ontvangen. Als u zegt iets in het weekend te hebben verzonden hebben wij dit op zijn vroegst op dinsdag ontvangen (een dag voor het plaatsen van de beoordeling) gezien PostNL bezorgd van dinsdag tot zaterdag. De retourzending is gisteren (woensdag) ontvangen en gelijk voor u omgeruild. Wat dat betreft is het allemaal zo negatief niet en vinden we het ook jammer dat u deze beoordeling wat voorbarig plaatst. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Gemakkelijk om te bestellen en top geleverd

Goede website en uitstekende levering

Netjes snel en correct geleverd

Een Nomad horlogebandje besteld bij Appelhoes.nl Ondank negatieve berichten niets dan lof. Maandag besteld en dinsdag bezorgd zoals beloofd op de hun site. Denk eraan om hier nog meer te bestellen want ze doen wat ze beloven. Geeft voor mij een vertrouwd gevoel.

snel besteld en snel in huis

probleemloos besteld en ontvangen, goede service

20.30 besteld volgende dag al in huis topservice

Volledig voldaan aan de verwachting

Geselecteerde product voldoet volledig aan de verwachting. Levering via Post punctueel.

Verkeerde levering

Verkeerd artikel geleverd gekregen. Het artikel dat ik wou had men niet meer. Moest vervolgens een heel retour formulier invullen en kreeg niet erg vriendelijke reactie op mijn aangeven dat verkeerd artikel geleverd was.

Geachte heer/mevrouw, Het is uiteraard vervelend dat wij gestopt zijn met het merk wat u wenste, maar het retourneren zelf was niet ingewikkeld. Van mijn collega heeft u een retourformulier ontvangen die u kunt gebruiken voor het kosteloos retourneren, van een heel formulier invullen is dan ook verder geen sprake. Het was alleen een kwestie van de zending naar ons retourneren, wij regelen vervolgens de rest. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Slechte service

Heb twee weken geleden mijn hoesje terug gestuurd en nog steeds mijn geld niet terug. Gemaild hierover en krijg ik ook geen reactie op terug. Erg vervelend. Beveel niemand aan om hier wat te kopen. En ik zeker niet.

Geachte heer/mevrouw, Er is gereageerd op onze email van vorige week dus 'geen reactie terug' is verder niet aan de orde. De retour zelf zal binnen 14 dagen worden verwerkt zoals vermeldt op onze website, er is bij ons geen retour aangemeld via onze website en dat hebben we ook met u besproken. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Goede kwaliteit & snelle levering

Goede kwaliteit & snelle levering