Snelle levering.

Super snel geleverd

Goedkoop en snelle levering

Slechte communicatie en foute informatie op de website

Ik had een toetsenbord en muis besteld bij Appelhoes. Toen het pakketje 2 dagen later binnen kwam zat tot mijn verbazing alleen het toetsenbord erin. Ik nam meteen contact op met de klantenservice en die vertelden me dat dat klopt omdat de muis niet op voorraad was. Raar, want de website gaf wel gewoon “direct op voorraad” aan. In plaats van dat ze me even een bericht sturen om mij hiervan op de hoogte te stellen, moest ik daar zelf op deze manier achter komen. Niet netjes en erg vervelend, want ik wacht (inmiddels bijna 2 weken later) nog steeds op de muis. Ik begrijp nog dat het kan gebeuren dat een bestelling niet op voorraad is terwijl de website wel voorraad aangeeft, maar communiceer dat dan meteen naar de klant! Slechte communicatie.

Geachte heer/mevrouw, Zo'n slechte communicatie is het niet geweest als wij de emails die met u zijn uitgewisseld teruglezen, notabene geeft u zelf ook aan de levering af te wachten. Wij hebben ook alternatieven aangeboden. Het is dan ook een beetje mosterd na de maaltijd als de - bij aanschaf - gecommuniceerde levertijd een probleem was. Dan had u beter kunnen kiezen voor een alternatief of het annuleren van de backorder. Het product is na binnenkomst uitgeleverd. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Lever tijd snel, product goed!

Lever tijd snel, product goed!

Top assortiment, snelle levering

Zie boven

Ben nog steeds aan het wachten!

Dit is de eerste en laatste ervaring met appelhoes. Ik heb ruim vijf dagen geleden een hoesje besteld en ik zit er nog steeds op te wachten. Inmiddels ergens anders besteld volgende dag in huis dus voor mij geen appelhoes meer, helaas

Geachte heer/mevrouw, Zoals u weet bezorgen wij de bestelling niet zelf, nadat u melding maakte dat het product er nog niet was is er direct op onze kosten een nieuwe zending gemaakt op onze kosten. Maar dat lezen we helaas niet terug (uiteraard). Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

snelle levering, prijs goed

ervaring goed

Krijgt wat je verwacht, kwaliteit en prijs dik in orde!

Hoesje besteld voor iPhone 13 pro , snel geleverd.

top service . snelle levering

Mooie producten , heldere website, brievenbuslevering als dat mogelijk is en supersnel geleverd

Goed en stevig

Grip in de de hand, maakt telefoon niet te dik en beschermt goed

Zeer grote keuze en snelle service!

Snelle levering, goede prijs

Zelfgemaakte foto’s (of kort filmpje) van de hoes (naast de standaard afbeeldingen) zou nog wel een toegevoegde waarde hebben.

Prima webshop

Snel geleverd en netjes verpakt!

Spigen snel en simpel besteld

Super snel en simpel mijn favoriete Spigen hoesje besteld. Blij mee ʕ·͡ᴥ·ʔ

Producten prima maar onprofessionele klantenservice

Een van de bestelde items ontbrak en een gratis item teveel geleverd. Klantenservice verwacht eerst retour van teveel geleverd gratis item alvorens het al betaald product alsnog geleverd worden. Kortom, Appelhoes maakt een fout maar verwacht eerst dat de klant zich naar PostNL punt haast om snel het foutief geleverde item te retourneren. Na wat protest zijn ze uiteindelijk toch overgegaan om het missende items direct op te sturen. Mail/whatapp contact kortaf en men is volledig overtuigd dat dit een goede manier van afhandeling is. Jammer voor een anders goed lijkende webshop.

Snelle levering en prima producten, blijft een adres km naar terug te keren.

Zeer snelle levering en behandeling

Zeer snelle levering en snelle behandeling door Appelhoes. Zeker aan te raden.

Perfect!

21:00 besteld, volgende dag (zaterdag) voor de aangegeven tijd geleverd. Compleet, netjes verpakt, kwalitatief goed product, perfect op de hoogte gehouden van voortgang levering. Ik kan niks verzinnen wat beter kan, behalve dat je op de website voor de knop van het reviewen wat ver naar beneden moet scrollen :-;

Niet tevreden

Het hoesje past niet helemaal over de telefoon waardoor de telefoon af en toe uit het hoesje komt.

Uitmuntend!

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Bestellen gaat gemakkelijk en snel. Ook worden de bestelde artikelen snel, netjes en verzorgd bezorgd. Er is een enorme keuze aan Appel Watch bandjes, waarvan ik er nu twee heb en deze week mijn reinigingsset voor mijn IPods Pro binnen gekregen. Bezorgd op de beloofde datum. Ga zo door en ik bestel zeker weer bij Applehoesje als ik iets nodig ben. Kijk niet eens naar andere sites. In een woord: uitmuntend!

Goede aanbieding, snel geleverd.

In de middag nieuw hoesje besteld. Aanbieding met 10 euro korting plus een mag safe wallet er twv 39€ er gratis bij. Volgende dag geleverd. Snel en goedkoop. Uitstekend dus.

Perfecte levering

Snelle levering, goede service, doen wat ze beloven!

Snel en goed!

Snelle levering en veruit de voordeligste. Ook zeer breed assortiment, had als enige wat ik wilde hebben.