Slechte klantenservice

Ik heb een ander type autohouder gekregen dan die ik heb besteld. Ik wil dit type niet. Yordy van de klantenservice wil mij deze niet kosteloos laten retourneren. Ook wil hij niet het juiste type leveren. Dus iets anders leveren dan ik besteld heb en mij op kosten jagen, slecht!!!

Bestelling netjes de volgende dag geleverd

Prima product en snel geleverd

Appelhoes heeft de USB-C Hub snel geleverd. Het product voldoet precies aan de verwachtingen.

Snelle en correcte levering

Product precies wat beschreven stond en wat ik ervan verwachtte

Goed geholpen

Goede en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Snel, goede prijs en mooie producten.

Snel, goede prijs en mooie producten.

Mooi hoesje

Mooi kwalitatief house met van mooi leder en mooi afgewerkt.

Doet wat het moet doen

Heb een klein dingetje besteld en dat werd snel geleverd.

Prima hoesje

Voldoet aan de verwacht, helaas deed PostNL er weer langer over dan verwacht..

Super webshop

Netjes en op tijd bezorgd

geweldig toetsenbord

Goed toetsenbord doet wat hij moet doen , het geheel is wat aan de zware kant maar daar ben je ook zo aan gewent. Fijn de 7 kleuren toetsenbord kan je met weinig licht toch doen , en niet fout typen. Voor de prijs zeker aan te bevelen.

Snel en correct

Snelle en correcte levering, goede communicatie.

Goede prijs met nette levering

Goede prijzen snel en netjes geleverd. Ga zo door!

Correct!

Correct wat betreft kwaliteit, info en afhandeling. Enkel de verzending was een ramp, maar dat was volledig de fout van Postnl. Niet aangebeld, geen bericht gestoken, en via hun app een afhaalpunt doorgegeven dat niet meer bestond (Afghan Shop De Panne). Over het product zeer tevreden.

Goede kwaliteit binnen 24 uur op de deurmat, uitstekende communicatie, zeker aan te bevelen

Kwaliteit

Precies zoals ik verwachtte.

Snel

De ene dag besteld en de volgende dag al binnen. Echt supersnel. Ook het app contact ging prima.

Snelle service top

Slechte service. Slechte communicatie

Ze à dverteren met een telefoonhoesje met gratis screenprotector. Die wordt er niet bijgeleverd. Eerst blijven ze zeggen dat die er in zit. Blijkt niet meer in de nieuwe verpakkingen te zitten. Ze willen ook geen andere protector leveren. Ook de advertentie blijft staan. Dus oppassen!! Je krijgt niet waar je voor betaald hebt!! Na veel gedoe uiteindelijk een compensatie gekregen van welgeteld: 1 € !!!!

Product en levering voldoen aan verwachtingen

Snelle service en mooie telefoonhoes

Prima deal

Snelle afhandeling bestelling Goed product tegen redelijke prijs Prima communicatie

Goede en snelle service

Verkeerde bestelling gedaan. Product paste niet op mijn iPad, zonder problemen kunnen ruilen. Vervangend product werd supersnel geleverd.

Snelle service goed product

Beste hoesje tot nog toe ooit