Bestelling en ontvangst was goed.

Aflevering beloofd was donderdag maar het duurde tot woensdag (6 dagen later) dat pakket door de brievenbus viel. De oorzaak daarvan ligt natuurlijk bij post nl. maar viel mij toch wel tegen.

Leveren verkeerd en corrigeren niet

Bandje uitgekozen en leveren snel. Echter bandje was anders dan op site getoond. Houden dan vol dat het bandje wel goed is en nemen dus geen verantwoordelijkheid over verkeerde info op eigen site. Komen niet tot oplossing en reageren hierna ook niet meer

Heel fijn!

Goede kwaliteit snelle bezorging

Alles top!

Communicatie, levering en afhandeling top!

Goedkoop maar bagger

Product is echt niet geschikt voor Apple Iwatch extreem Product is te klein, komt los van watch

Het duurt veel te lang

Ik heb een hoes besteld voor mijn nieuwe iPad. Dat is al meer dan een week geleden. Het was wel een pre order. Maar ik had niet gedacht dat het zo lang zou duren. Gelukkig heb ik voor achteraf betalen gekozen.

Precies zoals verwacht

Hoesje was zoals ik had verwacht/gehoopt. Niks op aan te merken

Is een goed product deze ipad houder

De magneet vind is zelf iets te slap ,en de afwerking is goed maar had de maat ha d iets kleiner gekund in verband met bediening knoppe aan de zijkant.maar voor de rest een goed bedrijf en snel geleverd.

Goede en snelle service

Er ging iets mis met de levering van mijn bestelling. Nadat ik contact heb opgenomen hebben ze nog dezelfde dag de bestelling opnieuw verstuurd, deze had ik de volgende dag al binnen. Top dat ze zo super snel actie ondernemen. Het hoesje van Decoded is perfect. Ik heb deze nu voor de 4e keer besteld omdat het mijn telefoons altijd tot de laatste dag perfecte bescherming bied. Ook het hoesje gaat de gehele levensduur van de telefoon mee ( bij mij wel tenminste )

Snelle levering en goede service.

Prima service!

Had een Magsafe lader besteld, deze was snel geleverd en doet perfect wat die moet doen. Helemaal blij mee. :)

Prima en snel geregeld

Snelle en keurige afwikkeling Jammer alleen dat PostNL geen haast maakt met de ( brievenbus pakjes) bezorging. Misschien idee om bestelling in doosje te versturen met de pakketpost. Extra kosten dan maar delen.

Alles verliep goed en vlot

Alles zoals beloofd, alleen dagje te laat bezorgd, maar dat valt onder PostNL

Mooi degelijk passend cover IPhone SE 2016

Helemaal tevreden

Exact wat ik nodig had voor mijn Mac Pro

Blablablabla blij

Correct, vriendelijk en snel

Correct, vriendelijk en snel

Betrouwbaar

Ik koop al enige jaren hoesjes bij Appelhoes. Altijd snel geleverd en is kwalitatief zeer goed te noemen. Ben favoriet van Spigen producten.

Zeer goed product

Gezocht en perfect gevonden

Perfecte service en communicatie

Drama

Nog steeds niet afgeleverd, de eerste melding van levering was vrijdag 17 mei jl. tussen 8.00 e 18.00 uur. Om 19.00 uur bericht dat de levering een dag later zou plaatsvinden. Op de zaterdag werd om 19.00 uur gemeld dat de levering dinsdag 21 mei zal gaan plaatsvinden. Helaas zijn wij 19 mei jl voor 5 weken met vakantie en hebben geen hoes voor onze nieuwe iPad daardoor geregeld wat wij een groot probleem vinden in gebruik. Al met al zwaar waardeloos

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien heeft u op dag van bestellen netjes een verzendbericht ontvangen en blijkt ook uit de traceercode dat de zending op 16 mei bij PostNL is aangekomen. Dat er wat vertraging is bij PostNL is vervelend, maar helaas hebben wij daar ook geen invloed op. Er is met ons ook geen contact gezocht. Dus het is wat vreemd dan wel een beoordeling als deze te ontvangen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Produkt zoals verwacht en snel en keurig geleverd

Leren hoesje besteld, het hoesje is zoals verwacht en past precies, en ook de screenprotector is heel makkelijk te plaatsen, en zit er nu perfect op.

Snel verzonden en alles perfect in orde

Snelle actie

Ik had de foute maat gekregen voor mijn telefoon hoes Jammer is dat via WhatsApp het niet zo snel gaat maar het is uiteindelijk toch opgelost

Onvolledige levering

Bestelling geplaatst, voor een hoesje en screenprotector, alleen geen screenprotector geleverd helaas..

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 6

3144CL Maassluis

010 5904893

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.