Snelle levering, maar wel verkeerde levering en daarna zeer slecht bereikbaar

Snelle levering maar helaas verkeerde artikel. Daarna heeft het ontzettend veel moeite gekost om met jullie in contact fe komen. Telefoon wordt niet beantwoord en whattsapp wordt niet op gereageerd Mailreply is kort en tikje onvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geachte heer/mevrouw, Op de email die wij van u hebben ontvangen op 8 Juli is geantwoord, als u via een ander medium hetzelfde vraagt op hetzelfde moment klopt het dat wij via één medium reageren. Op de retouraanvraag van 9 Juli is ook gereageerd. Slecht bereikbaar zijn we dan in ieder geval niet geweest en de zaak loopt ook nog. We vinden het dan ook jammer nu al deze beoordeling van u ontvangen zonder verdere oplossing af te wachten. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle en nette levering tegen met een goede prijsverhouding.

Snelle en nette levering van een als goed bekend staand product.

Snelle en betrouwbare levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en goede levering van een mooi en kwalitatief goed product.

Snelle en goede levering van een mooi en kwalitatief goed product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site en snelle levering

Nette duidelijke site, snelle levering maar bovenal een mooi Apple hoesje 👍🏻.

Snelle correcte levering

Voor mijn iphoneX een nieuwe booklet case besteld. Snel geleverd.

Kwaliteitsproducten snel geleverd

Voor nieuwe Ipad hier een Pipetto Origami hoes besteld. Dit zijn kwaliteits hoesjes, die je voor een gunstige prijs kan aanschaffen. Werd snel geleverd, dus helemaal top.

Duidelijke website

Duidelijke website waardoor je zeker weet dat je de juiste hoes bestelt. Snelle levering.

Duidelijke website, zeer vlotte bezorging

Duidelijke website, zeer vlotte bezorging

Alles verliep soepel

De prijzen zijn beter dan andere sites, en het product kwam de volgende dag netjes aan.

Geen reactie op retouraanvraag

Enkele dagen geleden een mail gestuurd met een retouraanvraag, geen reactie. Tevens via Messenger geprobeerd en ook geen reactie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, De beoordeling is geplaatst op 6 Juli en er is op 8 Juli een retouraanvraag via onze garantie gedaan. Dus geen reactie is niet helemaal juist. We gaan dan ook uit van een ernstig misverstand wat dat betreft. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Slechte service, geen reactie op e-mail

Keurig het product ontvangen binnen enkele dagen. Helaas bij het inelkaar zetten van het product ging er iets stuk, terwijl er totaal geen kracht bij gebruikt werd. Dit met foto gemeld bij de klantenservice, maar geen reactie, maar wél een uitnodiging om een beoordeling te schrijven. Dus bij deze! Zou hier niet bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Als er vragen zijn met een probleem kunt u daar het beste een aanvraag voor maken via onze website. Een beoordeling over onze service is daar niet de plaats voor en kan ook niet de bedoeling zijn. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Ruim aanbod hoesjes, goed geprijsd en snel geleverd

Ruim aanbod hoesjes, goed geprijsd en snel geleverd

prima en snel

wist wat ik moest hebben, netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd!

Netjes en snel geleverd. Hoesje was nog mooier dan verwacht 👍🏼

soepel en snel

Goede site. Eenvoudig bestellen en betalen. Vlotte levering. Kortom: aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Handige site en snelle levering

De site werkt erg handig en het pakketje is snel binnen.

Prima site

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Applehoes reageert niet op mail en watsapp

Mijn ervaring met Appelhoes is slecht. Heb geprobeerd om via Watsapp en mail In contact te komen omtrent een Apple beschermhoes voor mijn Smartwatch. Is inmiddels weken terug, maar tot nu toe geen reactie van Applehoes.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer/mevrouw, Er is na de bestelling in Mei 2019 geen contact met ons geweest of een aanvraag gemaakt via onze website. Wat u noemt kunnen wij dus in ieder geval niet nagaan. Indien er vragen zijn over een product kunt u contact met ons op nemen, het is niet nodig dat via een beoordeling te doen op deze manier. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Makkelijk besteld en snel geleverd

De site is werkt prima, aanbod is goed alsmede de prijs, bestellen en levering is gewoon goed (zoals verwacht). Over het product (ArtWizz TPU Card iPhone X hoesje Zwart) zelf ben ik niet tevreden (helaas de doos al weggegooid anders was ie retour gegaan).

Lekker snel

Super site en snelle bezorging. Lekker no nonsens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De goedkoopste en de snelste

Netjes afgehandeld ,goede info over het bestel en afhandeling proces Met track en trace te volgen top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze van kwaliteitsproducten en lekker snelle levering

Top hoesje

Zoals altijd weer een top product via een snelle levering.

Over Appelhoes

Filter op Taal