Product niet ontvangen, klantenservice reageert langzaam

Product niet ontvangen en de klantenservice reageert langzaam en komt niet met een passende oplossing. Teleurstellende levering en service.

Snelle verzending en goede service

Goede service ivm verkeerde besteling

Snelle en goede service

Mijn hoesje was in een mum van tijd bezorgd!

Geweldige levering

Geen aanmerkingen

De kleuren waren niet in lijn met de productfoto's en retourkosten zijn voor de klant.

Ik had een laptophoes besteld en netjes op tijd ontvangen. De productfoto's kwamen helaas niet overeen qua kleur met het fysieke product, waardoor ik de hoes niet wilde houden. Ik stuurde een e-mail met foto's waarin de verschillende duidelijk zichtbaar zijn en werd doorverwezen naar een retourpagina, waar de kosten voor het terugsturen op mij vallen, vergezeld door een erg botte reactie. Ik vind het onbegrijpelijk dat je als klant hebt te betalen voor een retour, wanneer de productfoto's duidelijk niet in lijn zijn met het product zelf. Als hoofd communicatie van een online bedrijf is bovenstaande werkwijze onbegrijpelijk. Daarom kan ik Appelhoes niet aanraden.

Geachte heer/mevrouw, Van een botte reactie was totaal geen sprake: het product wat u kocht wordt al jaren verkocht zonder dat er één klacht is over de kleur. Dus het kan uiteraard dat het niet de kleur wenst: maar dan kiest u eenvoudig voor onze retour of gratis ruilservice en wordt het afgehandeld. Het is ook wat opmerkelijk te benoemen wat voor werk u doet, of zegt te doen, indruk maakt het niet als u dergelijke reviews plaatst. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snel bezorgd

Easy to order en snel bezorgd.

Snelle en duidelijke communicatie.

Hoesje zoals beschreven. Perfecte materialen en handig hoesje.

Mooie spullen snelle levering

Appelhoes is zo slecht nog niet

Appelhoes kan niet altijd er iets aan doen als post nl niet doet wat appelhoes zegt Misschien een tip liever 1 dag langer wachten dan laten zien dat het komt

Goede en snelle levering

Tevreden!

Mooie hoes! Prima levering

Betrouwbaar en betaalbaar

Prima hoe voor de prijs. Ik had eerder een Apple hoes zelf gebruikt die 2 keer zo duur was, maar mijn iPad viel er een aantal keer uit en is nu zelfs beschadigd daardoor. Deze hoes is stevig en degelijk.

Overzichtelijk en snel geleverd

Duidelijke website en snelle levering.

Snelle levering en duidelijke website

Ik heb twee losse keren van elkaar een draadloze oplader standaard gekocht bij Appelhoes. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Als ik iets voor mijn telefoon nodig heb, zal ik meteen aan Appelhoes denken.

Zeer snelle en professionele service

Super hoes en beveiligingsglas zeker een aanrader

Kwaliteit en dat zie je en voel je !

Goede keuze gemaakt voor Nomad bandje straalt robuust en kwaliteit uut en ziet er mooi uit !

Supersnel en mooi product

Duidelijke website, snelle levering!

Perfect fit

Perfect for 2021 mbp M1

Snelle en betrouwbare levering

Het product was via een andere site niet leverbaar, geen spijt want de levering was vlot en volledig naar tevredenheid, plus de prijs is ook goed.. een dikke 10

levering is beroerd

levering was te laat, bezorgdienst rapporteert wel bezorging. klantenservice antwoord niet

Geachte heer/mevrouw, Dat u lokaal problemen heeft met de bezorging kunnen wij niets aan doen, er is overigens ook geen contact gezocht maar een verzoek gedaan om een retourbetaling, omdat de vervoerder een dagje te laat was. Uiteindelijk is de retour na 14 dagen retour ontvangen en gelijk voor u verwerkt! Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

goed beschermende hoes

goed beschermende hoes,wat onstabiel bie het recht zetten van de iPad

AppelHoes the place to be

AppelHoes is the place to be voor al je (zakelijke) iPhone accessoires. Klantvriendelijk, duidelijke website, goed prijs/kwaliteit verhouding, snelle en nette bezorging.

Product was niet leverbaar

Helaas was mijn product niet leverbaar, dit kan gebeuren. Ik kreeg een mail dat ik een ander product mocht uitkiezen of mij geld terug. Ik heb een goedkoper product uitgekozen maar de rest van mij geld nooit terug ontvangen. Ook kreeg ik geen aangepast factuur. Dat noemen wij in de volksmond diefstal. Erg jammer, had een hogere pet op van dit bedrijf.

Geachte heer/mevrouw, Merkwaardige uitspraak, wij hebben u netjes uitgelegd waarom u geen aangepaste factuur ontvangt. Het restant is overigens netjes teruggestort naar de rekening waarmee is betaald. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Goede service op tijd geleverd! Mooi betaalbaar toetsenbord voor mijn ipad

Annuleren van bestelling onmogelijk

5 minuten na het bestellen van een hoesje realiseer ik me dat ik niet het juiste hoesje besteld heb. Gelijk neem ik contact op via whatsapp om de bestelling te annuleren. Dit was onmogelijk. Moest eerst wachten totdat ik het hoesje thuis kreeg en het dan weer terugsturen. Lekker omslachtig.

Geachte heer/mevrouw, Helaas denk ik niet dat wij er iets aan kunnen doen dat u iets verkeerd besteld, dat wij een bestelling niet kunnen annuleren als deze al verwerkt is niet meer dan logisch. Ons dat kwalijk nemen middels een review als deze gaat dan ook wat ver. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Nijverheidstraat 6

3144CL Maassluis