Goed assortiment en vlotte levering. Paar keer wat gekocht. Steeds probleemloos.

Snell besteld en snelle levering

Product werkt goed en was snel bezorgd.

Top, snelle levering!

Snel besteld en geleverd. Zo moet het zijn!

Een mooi en stevig hoesje van spigen

Prima zoals het hoort eigenlijk goede kwaliteit van product en service

Levering zoals gecommuniceerd. Goede, stevige telefoonhoes

Product aardig, kritische review niet geplaatst. Reactie bedrijf op review stelt teleur.

Het is niet mogelijk te reageren op reacties van het bedrijf op reviews, dus hierbij een reactie in deze review. - Mijn originele review: Product aardig, kritische review niet geplaatst. Sleeve MacBook 14 inch gekocht, kwaliteit is goed. Prettige rits, mooie binnenkant. Helaas ontevreden met de pasvorm, niet zo mooi strak als op de foto. Kan gebeuren, kwestie van smaak. Bovenstaande in een review gezet op de website en een middelmatige score gegeven. Wordt de review vervolgens niet geplaatst. Weinig integere manier van je product verkopen.. - De reactie vanuit Appelhoes Geachte heer/mevrouw, Elke (eerlijke) review over een product wordt geplaatst, als ik zoek op uw bestelling is er geen productreview geplaatst, noch een retour aangevraagd of contact opgenomen. Het kan uiteraard dat het product niet bevalt, maar het lijkt ons niet helemaal juist dan een review als deze te plaatsen in plaats van het op te lossen! - Mijn antwoord: Fijn dat jullie de reviews lezen om ervan te leren. Toch vind ik het jammer hóe u op mijn review reageert. U gaat niet inhoudelijk op de kritiek in en biedt geen oplossing. Alleen wat ik hád kunnen doen. U zegt dat ik geen retour heb aangevraagd of contact heb opgenomen. Ik was al buiten de retourtermijn, dus ik heb dit niet geprobeerd. Omdat u het aangaf, heb ik toch een retouraanvraag gestart, die is afgewezen volgens de voorwaarden. Logisch, voor mij is geen uitzondering nodig. Daarnaast, de kwaliteit is prima de pasvorm alleen niet. In mijn ogen zijn reviews hiervoor, ervaringen van gebruikers delen om te informeren. Wat betreft de integriteit, het is zorgelijk dat jullie kritische reviews filteren. De reden dat de review niet eerlijk zou zijn, vind ik niet overtuigend. Waarom niet eerlijk? Ik zal de bovenstaande review éxact plaatsen, inclusief een opmerking over het verwijderen van de eerste review. Misschien wordt deze dan wél geplaatst. Hoe er met kritiek wordt omgegaan vind ik uiteindelijk doorslaggevend.

Prima hoes, snelle afhandeling.

Prima hoes, snelle afhandeling, duidelijke website. Tip: schrijf het gewicht van dit soort artikelen er ook bij. Misschien had ik dan toch een andere keuze gemaakt.

Snel geleverd en precies zoals ik had verwacht.

2 bandjes besteld en ben positief verrast over de kwaliteit van het bandje en hoe hij er uit ziet. Levering was snel en goed gecommuniceerd wanneer het zou aankomen. 3e keer nu besteld en elke keer netjes geleverd en product voldoet aan de verwachting.

Ruime assortiment, snelle levering

Ze hebben best veel keuze in telefoonhoezen en ook best grote merken ook (bijvoorbeeld: Nudient). Levering is ook snel, volgende dag was mijn bestelling al binnen.

Goede snelle service

Product voldoet prima aan de verwachtingen. Top

Toppie

Goed verzorgde, overzichtelijke en duidelijk website. Prima producten tegen reële prijzen. Snelle levertijd. Product degelijk en goed verpakt.

Snelle levering van prima product

Alles correct en netjes uitgevoerd

Goede kwaliteit

Corecte produkten en snelle levering

Mooi Apple Watch bandje!

Prima kwaliteit, tijdig en snel bezorgd. Bandje is makkelijk op maat te maken.

Prima hoes

Stevige magnetische hoes met een omslag die mijn pen beschermt en tegelijk laat opladen. Compact en handig.

Snel en adequaat in follow up.

Snell ontvangen en mooi hoesje

Het hoesje was exact zoals beschreven en snel verzonden.

Mooie spullen snel geleverd

Prijs kwaliteit verhouding dik in orde.

Goed product en snel geleverd

Mooi hoesje snelle verzending

Mooi hoesje snelle verzending hoop dat deze mooi blijft :-)

Niet volledig en snel stuk

Een dure screenprotector aangeschaft Set was niet compleet, er miste een schoonmaak product en de protector is na een dag al stuk, bij normaal gebruik. Echt weggegooid geld

Perfecte levering en een zeer goed produkt

Makkelijk te bestellen en goede omschrijving, de hoes past perfect om de nieuwe iPad 13 inche. Kwalitatief fijne hoes.

Helemaal naar wens en heel snel verzonden!

Goede kwaliteit en snelle levering

Paar weken geleden een iPad cover - hoes besteld, werd direct de volgende dag geleverd, frisse uitstraling iPad hoes en goede kwaliteit, blij mee!!

Bedrijfsgegevens

Nijverheidstraat 6

3144CL Maassluis

010 5904893

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.