Zeer slecht service

Hallo mensen, Ik zou nog eens twee keer nadenken voordat ik bij Appelhoes zou kopen, Al een paar keer contact gelegd maar ze reageren niet terug hoesje voor de iPhone 12 pro gekocht van leer in een paar maanden al aan het afbladderen Maar krijg geen reactie van Appelhoes , !!! SERVICE ZIJN ZEER SLECHT ‘

Geachte heer/mevrouw, Op 24 februari is er uitgebreid contact met u geweest dus het is niet zo dat u geen reactie krijgt. Op ons bericht van 24 februari is ook verder niet gereageerd. Onze service is dan ook niet slecht, maar wij laten niet alles maar tegen ons zeggen zeker als het niet juist is of eerlijk. Gezien de inhoud van eerdere berichten hebben wij aangegeven dat wij op die manier niets voor u kunnen betekenen. Dat u nu deze beoordeling laat zien hoe het is verlopen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Prima toetsenbord, snel geleverd.

Helaas was mijn Logitech K810 (het beste keyboard ever) na ruim 8 jaar overleden en Logitech weigert een opvolger (met backlight) te maken, dus op zoek gegaan naar een alternatief. De Satechi slim X1 bluetooth komt heel dicht in de buurt, slechts wat kleine dingetjes zoals het gebrek aan een back-toets. Verder een net wat andere indeling van de randtoetsen, maar dat went snel evenals de wat grotere vierkante toetsen. Ik ben tevreden met dit toetsenbord en fijn dat ik 'm bij Appelhoes kon bestellen en helemaal fijn dat ik 'm de dag daarna al in gebruik had. Kortom: toetsenbord is een aanrader, vooral voor mensen die backlight toetsen willen en een compact toetsenbord voor meerdere apparaten. Appelhoes is een nog grotere aanrader.

Goede aankoop!

Goede omschrijving van de producten. Kwalitatief. Heel snelle levering. Stevig verpakt.

In korte tijd 43% duurder. Van €69,- naar €99,-: toe maar!

In korte tijd 43% duurder. Van €69,- naar €99,-: toe maar!

Keurig en op tijd geleverd - zoals het natuurlijk ook hoort.

Gewoon de snelste, zoals iedere keer

Ruime keuze

Prachtig assortiment hoesjes voor mijn iPhone en aanverwante artikelen, zeer snelle levering.

Mooi product, snelle levering

Zeer tevreden met mijn nieuwe sleeve voor mijn MacBook. Niks aan te merken op de levering. Zoek- en filter functies op de website zouden wel beter kunnen. Het is nu wel lastig om het product te vinden dat je zoekt.

Zeer tevreden over zowel service, kwaliteit en levering

Ik had een BookBook en een Panzerglass besteld voor m'n nwe Iphone 12 Pro Max. Zelf had ik over het hoofd gezien dat ik tijdens de bestelling de BookBook voor de 12 Pro had aangevinkt (ipv voor de Max). Dit was Appelhoes opgevallen, waarna zij mij direct een mail stuurde hierover. Ze hebben het intern snel aangepast en nog de volgende dag had ik mijn bestelling al in de bus met het Panzerglass én de BookBook voor de Pro Max. Zéér attent van Appelhoes om dit te checken en contact op te nemen. Perfecte service en zeer snelle levering. Erg tevreden! Appelhoes is een aanrader.

Snelle levering. Makkelijke website.

Goed product

Goed product voor een goede prijs zal deze zeker aanbevelen

Super snelle service

Ik had een hoes besteld voor mijn MacBook Air. Helaas zat de verkeerde kleur in de verpakking. Na één mailtje binnen een dag reactie dat er een nieuwe werd opgestuurd en de andere retour kon. De volgende dag had ik wel de goede kleur in huis! Super

Product zoals beschreven en snel geleverd.

Prima ervaring: snel geleverd voor een acceptabele prijs. Product voldoet prima.

Fijn

Snelle levering mooi product prettig in gebruik Aanrader

Perfecte aanbieding

Zeer aan te bevelen

Snel en blot

Precies zoals het hoort, bestellen betalen en krijgen wat je bedoelt

Prima product

Ik ben zeer tevreden

Prima bedrijf, snel geleverd en goede service.

Goederen vandaag besteld en morgen al geleverd.

Goed product

Voor mijn vrouw al eerder een gekocht van het zelfde merk (Spigen) dus voor mijn IPad ook een. Top

Prima bedrijf

Alles zoals het moet zijn. Snel geleverd

Snel, goed materiaal en deels opbrengst voor een goed doel

X

Alles afgehandeld zo het hoort

Bestellen, betalen en leveren. Gewoon zo als het hoort.

Prima hoesjes die perfect passen

De levering was supersnel de volgende dag geleverd top. Alleen de verpakking was een beetje slap en omdat er Apple opstaat is de verleiding groot om in het pakket te kijken wat ook is gebeurd. Mijn advies maak een stevige doos zonder dat er Apple op staat.

Snel en betrouwbaar

Snelle levering van de bestelling, één dag. Ik had echter het verkeerde besteld (mijn fout) en gebruik gemaakt van de omruil service. Prima en snel geregeld zonder teveel bureaucratie. Top !!!!!!!!

Mooi product

supersnel correct geleverd