Good website and fast delivery

All was good

Goede service, en een fijne kwaliteit hoes voor mijn IPhone. Heel blij mee,Bedankt!

Makkelijk bestellen, goed product, goed verpakt.

Prima product, alleen de bezorging door PostNL laat te wensen over. De bezorger meldt af, levert niet en als hij een volgende dienst heeft… dagen later komt hij hem brengen…houdt gewoon thuis bij hem… Advies: DHL. Levert snel, alternatieve tijd en plek snel af te spreken. Vele malen beter… en goedkoper…

Snelle en prima levering!

Alles snel

Bestelling was snel ingepakt en verzonden het hoesje ziet er ook gied uit en de macsafe werkt ook naar behoren

Snel

Bestelling na 1 dag al bezorgd . Heel fijn.

Niks op aan te merken

Snelle bezorging en prima product

releaxed werken

Ik doe klantenservice werk waardoor ik de gehele dag achter een laptop zit. Nu alles mooi op hoogte, geen klachten meer van nek en rug. Absoluut eerder moeten doen.

Keurig verpakt en supersnel geleverd..!

Heel erg tevreden, een voorbeeld voor menig andere webwinkel…

Kwaliteits hoesje

Snel en goed geregeld

Appelhoes heeft een ruime keus, levert snel en goed.

topervaring

dag erna gelijk bezorgd topservice! en kwaliteit!

Hoop keus, goede prijs

De nette website en eerlijke prijs hebben ervoor gezorgd dat ik hier heb besteld. Het enige nadeel vond ik het voorraad beheer. Ik bestelde een product wat op voorraad was volgens de site, maar na betaling bleek er toch eentje te weinig op voorraad te liggen. Ik ga er vanuit dat dit prima wordt opgelost. ;)

Goed hoesje

Ik kon nergens anders een lichtblauw hoesje vinden voor mijn nieuwe iPhone 15 die lichtblauw zou zijn maar wit leek. Heel tevreden over dit hoesje en het werd snel geleverd

Degelijke en stevige laptop hoes!

Hele mooie solide hoes! Je hoeft de laptop er niet uit te halen. Hij zit bevestigd in de hoeken. Je ritst de hoes open en klapt het open en je kunt aan de slag. Heel praktisch voor naar school en op school!

Super goed

Super goede en redelijk snelle levering

Goede en snelle levering van goede hoesjes

Veel keuze uit diverse hoesjes die snel geleverd worden

Prima kwaliteit, valt niet tegen !

Prima, maar klantenservice mag vriendelijker

Product werd defect geleverd, klantenservice gemaild uiteindelijk een nieuwe gekregen, goed opgeslost. Klantenservice mag wel wat vriendelijker reageren op mails.

Makkelijk gevonden wat ik zocht, duidelijke beschrijvingen bij producten. Bestelproces is goed en de levering snel.

Great website, plenty of choice

I enjoyed shopping online here, the choices are great, competitive. I got what I orderen within 24 hours, weekday within NL. So happy.

Prima product snel verzonden

Mooie case, lijkt kwaliteit. Maar moet zich nog bewijzen.

Top ook als er iets fout gaat

Top bedrijf

Mooi maar helaas niet geschikt voor draadloos

Mijn vorige Mujjo was wel geschikt voor draadloos, nu hetzelfde type maar ipv iPhone 11 voor de iPhone 15 , werkt niet