Veel keus, goede prijs, goede service

Ipad hoes besteld, stom genoeg voor de verkeerde versie . Met omruil formulier de verkeerd bestelde hoes terug gestuurd. Binnen 3 dagen, zonder extra kosten, de juiste hoes toegestuurd gekregen.. TOP

Snelle levering, goed product

Mobiparts hoesje voor iphone 13 past perfect. Goede kwaliteit en snel geleverd

Snelle en correcte levering

Toetsenbord (bluetooth, azerty) op vrijdagavond besteld, en reeds zaterdagnamiddag geleverd. Zo snel hoefde het niet echt, maar het is wel een mooie service. ` Het keyboard is mooi afgewerkt en erg prettig in gebruik door de aangename toetsaanslag. Het ziet er daarnaast ook nog eens heel mooi uit, wat ook een pluspunt is. Kortom, het is een mooie uitbreiding voor mijn MacBook Pro.

Snelle levering, product zoals verwacht

Prettige webwinkel, snelle levering, kwalitatief mooie producten.

Zeer snel en netjes geleverd!

Goed en snel geleverd aan een goede prijs! Keurig hoor!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering productinformatie was prima

Uitstekende service en topkwaliteit!

Super tevreden, snelle levering, degelijk materiaal! Ik zou direct weer bestellen als ik iets nodig heb!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Deze keer een snelle en correcte levering!!

Ruim assortiment aan front and back-covers voor je telefoon

Vlotte service

Sneller kan bijna niet. 'S Middags besteld, de volgende dag in huis. Het product zelf (een ergonomisch toetsenbord) is ook fijn, dus wij komen terug bij Appelhoes.

Snelle levering, stevig ingepakt

Betrouwbare leverancier

Keyboard geeft een goedkoop 'rammeltje' en is dus van te dun plastic.

Top hoesje, snelle levering

iPhone 13 pro Max hoes

Mooie hoes

een goed product voor een goede prijs ik ben zeer tevreden

Mooi produkt

Prachtig assortiment

Altijd top ervaring

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering, wat wil je nog meer?

Vlotte afhandeling, goed op de hoogte gehouden van verzending, product is zoals op de webshop beschreven, gemakkelijk betalen.

Helemaal top

Veel keuze en een snelle levering

Niet helemaal perfect

Purified water is moeilijk verkrijgbaar, maar afgekookt water voldoet. Laat na 2 dagen aan een randje los. Voelt prettig en glad. 3 stuks in de doos, dus een dubbele herkansing

Ziet er mooi uit

Is functioneel Wacht nog op mijn iPad Deze is besteld

Snelle levering, maar slechte service!

Na het ontvangen van mij product, bleek het niet de juiste maat te zijn. Kan gebeuren. Dus retourneren en een andere bestellen zou je denken. Niet alleen is het retourneren op eigen kosten en hoop ik mijn geld binnen 2 weken(!) terug te krijgen, de algehele communicatie rondom dit proces is uitermate slecht. Aanrader? Mocht je 100% zeker weten dat het product de juiste is, dan is het pakketje snel binnen en raad ik Appelhoes aan. In elk ander geval vooral wegblijven!

Geachte heer/mevrouw, Er is in het weekend een retour-aanvraag bij ons geplaatst en daar is aansluitend op gereageerd met een bericht met duidelijke instructies en in welke termijnen een retour wordt verwerkt. Wat daar 'slecht' aan is is ons een raadsel, maar zo kunt u het uiteraard zien. De retourzending zelf is afgelopen woensdag (2 dagen) geleden ontvangen en vandaag verwerkt. Daarmee dus ruim binnen de -wettelijker termijn- van 14 dagen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Levering was snel, maar niet zo snel als aangekondigd op de site. Verwachting was dus iets te groot.

Snelle bezorging. Prima

iPhone case besteld die voldeed aan verwachting. Eenvoudig bestelt en snel bezorgd. Goed verpakt. Helemaal Zoals het hoort.

Helaas niets ontvangen.

Product niet ontvangen. Geen reactie op email. Gelukkig was het maar een klein bedrag.

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien is er netjes contact met u en is de betaling ook vergoedt omdat u aangeeft dat een zending niet is aangekomen. Wat dat betreft is het jammer dat u hier doet voorkomen alsof het anders is. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Super snel

Maar amper besteld en het pakketje was al onderweg. En de volgende dag keurig afgeleverd.