Perfect en snel

Heel snel en prima verpakt.

Kan niet goed zien wat ik precies koop

Toch de niet goede hoes gekocht

Prima producten, duidelijke communicatie en komt haar afspraak na.

Ruime keus, duidelijke website, snel geleverd en precies volgens afspraak

Het hele proces van bestellen, ontvangen en installeren was een piece of cake.

De site is overzichtelijk, dus het bestellen was eenvoudig. De screen protector had ik de volgende dag in huis en het installeren was een secuur maar goed te doen klusje.

Decoded iPhone 12 pro 2 in 1 met magsafe werkt en is perfect, kwam ook met gratis AirPods Fast oplader

Fantastische service

Voor de eerste keer iets bij jullie gekocht en ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product en de correcte levering.

Mooi bandje, geweldige kleur en snelle levering!

Alles OK

Ok

Zoals beschreven

Snelle levering, juist product..fijn.

Mooie hoes maar je kan maar in een houding zetten

Als je hem in de breedte gebruikt prima maar andersom waardeloos

degelijke leren hoes met een prachtig design, goed passend voor mijn nieuwe laptop.

donderdag besteld volgende dag (vrijdag) al in huis...

Onaangenaam

Wees gewaarschuwd ! Dit is een webshop die je laat betalen voor producten die ze niet op voorraad hebben. Heel goed bedoeld sturen ze dan zonder overleg het huidige en nieuwe model op wat geheel andere specificaties heeft qua ergonomie en techniek, een ergonomie en gebruikte techniek die niet mijn keuze is. Hun antwoord is; “Dit is het huidige en nieuwe model van de witte (draadloze) muis van Macally, dus dat is verder geen nadeel.” Wat volgens mij als een tang op een varken slaat. GELEVERD: MUIS MET AFMETING 26 MM HOOG 60MM BREED 107MM LANG OP BATTERIJEN BESTELD: MUIS MET AFMETING 40 MM HOOG 67MM BREED 102MM LANG MET ACCU (ingebouwd oplaadbare batterij) Er werd me wel een zwarte aangeboden maar die heb ik niet voor niets niet gekozen. Overigens het zogenaamde nieuwe model staat niet in de webshop van appelhoes. De niet op voorraad oude model staat nog steeds op de website van appelhoes. Verder werd er nog wat verstoppertje gespeeld maar een kosteloos retour sturen werd niet aangeboden.Dus op eigenkosten product retour gestuurd om mijn geld terug te krijgen.Maar ja ik ben een onaangename ervaring rijker en €6,75 armer. Dit kan je natuurlijk missen als kiespijn vandaar mijn advies KOOP HIER NIET! Product retour ontvangen door Appelhoes:26 aug. Aankoopbedrag retour gestort op mijn rekening: 6 Sept.

Geachte heer/mevrouw, De situatie is natuurlijk wel iets anders dan u doet voorkomen, voor ons reden om er ook niet inhoudelijk op te reageren, daar onze woorden toch worden verdraaid blijkt uit uw beoordeling. Het is ook wat gek deze beoordeling te ontvangen nadat het netjes is afgehandeld. Dat zegt alles over de insteek. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Levering conform omschrijving en afbeelding op website

Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering zoals omschreven

Snelle levering en veel keus.

2e keer dat ik bij Appelhoes bestel en steeds snelle levering en kwalitatief hoogstaande hoesjes voor elke portemonnee. Zou er zo weer bestellen…

Prima kwaliteit en stipt volgens afspraak geleverd.

Gekocht product voldeed aan de beschrijving op de website. Keurig verpakt en op tijd geleverd.

Helemaal top!

Site is overzichtelijk, betalen is makkelijk. Zeer snel bezorgd en producten van hoge kwaliteit. Zeer tevreden

Zeer snelle levering en het juiste artikel in goede orde ontvangen

Goed pruduct

Product zoals omschreven. Goed verpakt.

Niks op aan te merken

Levering was op tijd en goed verpakt

Een Macally alluminium toetsenbord snel en goed geleverd.

Mijn originele apple toetsenbord werkte niet meer (aantal toetsen) en daar de originele niet meer te krijgen is (bedraad) op zoek gegaan naar een alternatief. Hier gevonden en werkt voor mij uitstekend. Mogelijk voor gamers te langzaam, maar de meesten gebruiken hun iMac voor grafische dan wel muziek, dus een goed en goedkoop product.

Topwinkel

2 keer hetzelfde gekocht en twee keer nette levering met een goed produkt

Goed product , goede verhouding tussen prijs en kwaliteit

Vooral een deel besteden aan en in het land van productie, chapeau.