goede spullen voor een nette prijs...

...en nog snel geleverd ook. Aanrader!

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering voor een super prijs. Goedkoper dan andere aanbieders.

Verzendkosten door belasten terwijl ik daar al voor betaald heb

Eerst is het een drama om iets terug te sturen, dan moet ik om het pakket te ontvangen verzendkosten betalen (oké begrijp ik), dan moet ik voor het retouren weer verzendkosten betalen (stuk minder klantvriendelijk) en ondanks ik ruim voldoende de post heb gefrankeerd (om gezeik te voorkomen) berekenen ze nogmaals de frankeerkosten aan me door ‘wegens onvoldoende gefrankeerd’. En ze kunnen niks aantonen en ook nog een totale onbegripvolle mail op mijn reactie. Dus wij doen hier nooit meer zaken mee.

Was goed, nu niet meer.

Als klant vaker wat gekocht bij appelhoes. Nu laten ze op 10 euro een steekje vallen. Na 2 maal mail over mogelijk defect in product geen reactie. Erg jammer. Hopelijk lossen zij het nog op.

top kwalietijd

top kwalietijd en snel geleverd

Gewoon goed

Alles wat je bestelt, altijd mooi op tijd

Toppers zijn het!

Gewoon toppers. Netjes geleverd, snel ook.

Snel, soepel en duidelijk

Aanrader

Gewoon goed

Gewoon zoals het hoort. Bestelling plaatsen Gelijk mail terug en binnen een dag verzonden. Prima

Een van de producten niet ontvangen

Ik had twee producten besteld maar heb de iphonecover niet ontvangen

Vlotte levering van een erg mooi hoesje

Kwalitatief mooi hoesje gevonden en vlotte levering.

Slechte klantenservice

Voor mijn moeder een hoes besteld. Nu was de verkeerde hoes geleverd. Nu moet ik een retour aanvragen en is ondertussen de hoes die mijn moeder wilde uitverkocht. Kern van de zaak. Van een fout die bij appelhoes gemaakt is wordt het probleem van de klant gemaakt. Mijn moeder zit ondertussen zonder hoes. Via de app klantenservice krijg je te horen dat je zelf een retour moet invullen.

Vandaag besteld, morgen thuis.......Sorry: 3 dagen later thuis

Bestellen gaat zo makkelijk, maar dan begint de lijdensweg: 3 lange dagen (van 1Ou tot 21:30u) vastgekluisterd zitten in huis om je pakketje in ontvangst te kunnen nemen. En dat voor een stom iPhone-hoesje.

Snel geleverd +++++

Prettig zakendoen met deze winkel.

Goed product zoals omschreven door verkoper. Communicatie was uitstekend. Ik ben zeer tevreden over Appelhoes.

Sne en goed geleverd

waardeloze service

waardeloze service kan niet retourneren veel problemen steeds de zelfde mail en telefonisch onbereikbaaren steeds weer afschuiven naar een ander BEN DAAR EEN HALVE DAG MEE BEZIG GEWEEST ZONDER RESULTAAT

VERTROUWD PRODUCT MET SNELLE LEVERING

VERTROUWD PRODUCT MET SNELLE LEVERING

Ik had nog nooit van Appelhoes gehoord, maar mijn 1e ervaring is super. Goede communicatie en snelle levering.

Prima product en service

Snel en accuraat mijn bestelling gekregen, heel tevreden

Premium product

De Otterbox Strada hoes bied goede bescherming voor mijn Samsung Galaxy S23 Ultra de hoes ligt goed in de hand tot nu toe heb ik mijn telefoon nog niet laten vallen daarom kan ik nog geen oordeel geven over bescherming tegen vallen. Maar als ik de reclame en reviews van andere Otterbox producten zie hoef ik mij daar geen zorgen over te maken.

Snel, accuraat, kwaliteit producten, concurrerende prijzen

Zeer positief.

Snel en eenvoudig

Goede prijs, snel geleverd

Mooie hoes

De hoes is zichtbaar echt leer. Van het type dat de tijdens het gebruik nog mooier wordt. En, niet zwaar, niet lomp. Ik ben er blij mee.

Super service en kwalitatieve producten

Zeer snelle levering van mijn aangekocht product.