Wat een ontzettend fijn hoesje, precies wat ik zocht en nergens anders kon vinden

Stevig en toch flexibel in het gebruik. Alles erop en eraan.

Snelle levering en prima service. Hoesje van uitstekende kwaliteit en goedkoper dan de concurrentie!

Niet geweldig !!

Zorgvuldig uitgezocht online een mooi Telefoonhoesje. Besteld in de kleur BRUIN en ontvangen in de kleur TAN. Om gedoe met omruilen of terugbetalen te voorkomen heb ik het hoesje van € 34,= maar gehouden , mede omdat ik een paar dagen weg moest. Blijft slordig: Bruin niet op voorraad .... Stuur dan maar de kleur TAN !! Telefonisch ook niet te bereiken. !!!!!!

Geachte heer/mevrouw, Indien er iets verkeerd is gegaan kunt u daar eenvoudig contact met ons opnemen en hadden ze het juiste hoesje op kunnen sturen. Er is met ons geen contact gezocht. Het plaatsen van een review kost meer tijd dan contact opnemen dus we vinden het jammer dat u liever daar voor kiest, dan het oplossen van een probleem. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Goede snelle levering en uitgebreide keuze

Goede snelle levering en uitgebreide keuze

Duidelijke webshop en goede vlotte levering

Deze shop verkoopt kwalitatief goede producten, geen chinarommel.

Goed product, snel geleverd.

Goed product, snel geleverd.

Topproduct

Is goed hoesje en snel geleverd

Snel en efficiente afhandeling

Zie boven

Besteld, betaald en direct geleverd!

Je krijgt wat je besteld En snel geleverd

Fijn website!

Fijne website doen waar ze voor staan dus snel bezorgd !

Super geregeld

Bestellen en klaar is Kees

Stipte levering.

Goede verpakking. Makkelijk te bevestigen. Past goed in CD ingang. Werkt prima. Bedankt.

Snelle levering en goede kwaliteit

Het product werd snel geleverd en is van goede kwaliteit. Als voormalig medewerker in een elektronica winkel verwees ik klanten altijd door naar Appelhoes als wij een product niet op voorraad hadden.

Duidelijke inhoud en snelle levering!

De inhoud op de website is duidelijk en ik ben goed op de hoogte gehouden. Gaf mij een vertrouwd gevoel door de goede service. Mijn item is netjes en zorgvuldig bezorgd.

Goede koop denk ik en snel!

Tijdje gezocht naar een stevige iPhonecase met leer op de achterkant na een droevige ervaring met zag. leer. Een mooi Nomad case besteld ‘s middags en de volgende dag bij de post met een gratis Glaasie. Mooie case uit de US met mooi leer dat lekker ruikt! Blij mee!

Bel en prettige duidelijke service

Fijn

De kwaliteit en uitstraling zijn voortreffelijk. Ook de orderafwikkeling is goed.

rap verzonden

Was de volgende dag bezorgd!

Was de volgende dag bezorgd!

Gewoon bestellen

Snel geleverd na bestellen. Goed verpakt en onbeschadigd binnen gekomen.

Alles vlot verlopen!

Goede kwaliteit