Besteling zoals omschreven ontvangen. Levertijd de volgende dag, netjes hoor.

Onverantwoordelijk

Foute bestelling ontvangen. Hiervoor geen excuses van de klantendienst en geen oplossing aangeboden. Klant wordt hier verantwoordelijk gesteld voor een fout van applehoes.nl.

Geachte heer/mevrouw, Er is bij ons een retour-aanvraag gedaan voor de bestelling die u plaatste. De reden dat wij dus instructies hebben verzonden komt dus door de aanvraag. Uit de aanvraag blijkt niet dat u een oplossing zoals het product omruilen wensten, wij voeren uiteindelijk alleen maar uit wat wordt gevraagd. Mocht na ontvangst blijken dat er iets verkeerd is geleverd zal de postzegel worden vergoedt, maar dat spreekt ook voor zich. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Makkelijk te bestellen, vandaag besteld morgen thuis gekregen, goede kwaliteit, duidelijke uitleg…

Ze doen wat ze beloven

Snelle goede service

Het bestelde voldeed aan alle verwachtingen.

lekker snel geleverd

Zat wel een dag tussen maar kan ook aan de post liggen e-mail dezelfde dag gekregen

Mooi design

Mooi design en perfecte pasvorm.

Geleverd zoals beschreven en snel. Prima product werkt zonder problemen.

Goede prijs, juist product en snel geleverd

Hard case bestelt voor MacBook Air. Product voldoet aan verwachting en conform beschrijving op de site. Snel geleverd en past prima op de MacBook.

Enige tijd geleden een bestelling geplaatst. Deze was niet compleet. Na contact te hebben opgenomen is het alsnog goed gekomen.

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Mooi hoesje en snelle levering

Heel mooi hoesje goede kwaliteit en snelle levering helemaal Topp

Trage zending

Levering zeer slecht bijna een week wachten

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien kunt u de zending zelf volgen bij PostNL, dus bij ons klagen over een trage zending is niet helemaal juist. Als het in handen van PostNL is, hebben wij daar geen invloed op zoals u weet. Er is daarnaast ook contact over met u, zodat wij het kunnen oplossen indien dat nodig blijkt. Het helpt dan niet om een beoordeling als deze te plaatsen, als u ook weet dat wij niets verkeerd hebben gedaan. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle levering. Product als omschreven. Mooie stevige hoes. Strak design en goede bescherming.

Snelle en correcte service, aanrader !

Prima voorbeeld van hoe een webshop anno 2021 moet werken.

Uitstekende service en kwaliteit!

Snel geleverd. Uitstekende kwaliteit!

Slecht

602945 Ordernummer Heb ik een hoes en een glas besteld voor iphone 13, totaal past niet het glas is te klein alle zijkanten boven en onder blijft open en heb ik foto gestuurd en hoesje voor iphone 13 pro gestuurd. Heb ik weer foto gestuurd is echt 1 dag moet wachten op antwoord geen telefoonnummer om te bellen voor glas zegt is dat normaal en voor hoesje is stil verkopen gaat goed bij hun, maar als het moet door hun fout een oplossing geven nee hoor bekijken maar, kortom of het geld terug of gewoon passende normale hoes en glas. Ik wacht zo snel mogelijk op antwoord en beslissing.

Geachte heer/mevrouw, Het is niet heel duidelijk wat u nu precies bedoelt, maar wij hebben het netjes opgelost door op onze kosten een nieuw hoesje te leveren. De screenprotector was juist en er blijkt ook nergens uit dat dat niet het geval is, uit de foto die u ons toestuurde bleek dat het product perfect op het scherm zat. Maar dat lezen we (uiteraard) helaas niet terug in de beoordeling die u schrijft. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Screenprotector 3 pack in de prullenbak

Apple watch 6 aangeschaft en dacht hierbij meteen te investeren in een goede screenprotector. 3 pack zodat bij eventuele issues er altijd een reserve aanwezig is. Alle 3 binnen 2 dagen geplakt exact volgens de beschrijving ofwel met water. De eerste leek goed te zitten maar de zijkanten lieten na een paar uur al los en kwam dus stof onder. De andere 2 idem dito. De zijkantbescherming plakt simpelweg niet. Zonde van het geld.

Geachte heer/mevrouw, Als u een probleem heeft met het monteren van een screenprotector had u ook contact met ons kunnen nemen, waarschijnlijk hadden we het dan wel kunnen oplossen. Helaas is er met ons geen contact gezocht, maar ontvangen we alleen een beoordeling als deze. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Prettig webshoppen, snelle en correcte levering.

Geen opmerkingen.

Snelle levering, eerlijke prijs, goede kwaliteit, dus zeer tevreden!

Snelle service, goede communicatie en goed product.

Klant onvriendelijk

Als je het product onbeschadigd en geopend terugstuurt moet je ondanks een geldige reden toch de verzendkosten zelf betalen.

Geachte heer/mevrouw, Bij het retourneren van een product betaald u inderdaad zelf de kosten van het retourneren, dat is ook iets wat bij aankoop met elkaar wordt afgesproken. Dat u een hoesje bij een telefoon hebt gekregen is niet iets waar wij als winkel iets aan kunnen doen, of reden om een winkel dan een beoordeling als deze te geven. We zien de zending graag tegemoet, dan kunnen wij dat verder afhandelen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Top services

Nette services, duidelijke communicatie en snel in huis. Kortom, naar tevredenheid !