Service was top

Verkeerd type iPad hoes geleverd. Er is op verzoek snel gehandeld. Het correcte type iPad hoes is super snel nageleverd terwijl verkeerde type iPad hoes nog niet geretourneerd was. Jammer van de verkeerde levering maar service om de fout te corrigeren was top.

Waardeloze klantenservice

In plaats van een Quad Lock hoesje per ongeluk een Gear Lock hoesje besteld. Toen ik de bevestigingsmail ontving zag ik direct dat ik een fout had gemaakt waarna ik de klantenservice contacteerde om mijn bestelling te annuleren (nog geen 5 minuten na het plaatsen van de bestelling). Dit bleek onmogelijk al was mijn bestelling nog lang niet ingepakt laat staan verzonden. Uiteindelijk dus gedwongen om de retourkosten te betalen.

Bestelling vlot afgehandeld, zeer snelle levering, product degelijk verpakt en zoals beschreven op de site. Hartelijk dank !

Goed,mooi hoesje

Top,binnen 2 dagen in de brievenbus

Super service, super produit, rien à dire. Je passerai à nouveau commande dès que nécessaire.

slechte kwaliteit, geen duurzaam produkt, meer cosmetisch dan praktisch

Op m'n oude laptop is de hoes zichtbaar intensief gebruikt, maar na vijf jaar nog helemaal heel! Een top bescherming gebleken, destijds gratis gekregen bij de aanschaf. Nieuwe laptop, nieuwe hoes, gevonden bij appelhoes. Niets intensief of afwijkends gebeurd met de nieuw laptop, gewoon gebruikt en toch binnen een maand al een kapotte hoek van de hoes aan de schermzijde. 'Er moet wel iets gebeurd zijn' zegt appelhoes. Maar dat kan nooit echt serieus zijn geweest anders had ik dat wel geweten en ga ik daar niet over lopen klagen. Het is meer een conclusie en vergelijk: vergeleken met m'n oude hoes is dit gewoon hele slechte kwaliteit die bij het minste geringste gelijk kapot is, blijkt. Dat is geen langdurig beschermen, dat is meer cosmetisch dan praktisch. Gemeld bij appelhoes: die zien geen aanleiding hier iets op te ondernemen. Zonde van het geld.

Super snel geleverd en goede kwaliteit!

Snel en makkelijk te bestellen

Appelhoes geeft niet thuis na kapotte hoes

Via Appelhoes heb ik een hoes van het merk ESR gekocht. Omdat deze hoes niet helemaal goed om de ipad heen past en het plastic dat gebruikt is zwak, is de hoes na korte tijd gescheurd. Dit heb ik gemeld bij Appelhoes die keurig een nieuwe hoes hebben gestuurd. In deze nieuwe hoes zat na 1 dag weer een scheur. Reactie Appelhoes: Wij hebben de hoes zo te zien voor u omgeruild en dat is dan ook wat wij kunnen doen in deze. Als er opnieuw een probleem is (in zo'n korte tijd) moet er toch iets anders aan de hand zijn. Jammer dat Appelhoes dit afdoet als eigen schuld en insinueert dat dit aan mij te wijten is. Ik koop hier niet meer en raad u aan dit ook niet te doen.

Doen wat ze beloven.

Snelle levering en prima kwaliteit.

Lekker snel geleverd!

Goeie prijs voor je appelhoes!

fijne site

Ruime keuze en snel geleverd

Uitstekend bedrijf

Een prettig bedrijf om iets bij te bestellen. Geven goede info en versturen nog diezelfde dag.

Prima site en snel ontvangen

Producten zoals beschreven en snel geleverd

Snelle levering, mooi dong

Snelle levering en prachtig toetsenbord wat ook nog eens goed werkt

Top, snel levering

Snel levering

Prachtige kwaliteit hoes

Prachtige kwaliteit hoes voor de nieuwe iPad 2022! Heel erg tevreden! Heb ook al een mooie telefoonhoes uitgezocht.

Ik bestel hier snel weer!

Topservice

Goede kwaliteit en heel snel geleverd

Een Apple AirPods pro hoesje besteld. Goede kwaliteit en de volgende dag via de brievenbus geleverd (hoefde dus niet thuis te zijn).

Prima hoes voor de Pro 12,6” 2022, voldoet aan de verwachting

Het ‘feels like paper’ folietje is ook goed

Goede service.

Snelle verzending,’s avonds om 21.00 uur besteld, volgende dag al binnen. Mijn BookBook kwam goed verpakt binnen.

Prettige communicatie.

In eerste instantie ging bestelling niet goed, die werd snel verholpen.

Goede kwaliteit en levering!

Groot assortiment, daardoor veel keuze. Het product wat ik geleverd kreeg is van goede kwaliteit en een erg mooi design. De levering was erg snel, wat ook heel fijn is! Duidelijke communicatie en je weet wat je krijgt. Erg fijn.