goed geregeld

geen klachten

makkelijke bestelling, correct en snelle levering

Goed werkende site, snelle service! Bedankt!

Opnieuw top

Reeds m’n derde aankoop bij Appelhoes en opnieuw een succes. Snel besteld en enkele dagen later in de bus. Meer moet het niet zijn.

Retourneren maken ze wel erg omslachtig.

Retourneren maken ze wel erg lastig: formulier invullen, reactie afwachten, kosten voor retour zelf moeten betalen. Terwijl ik later de Spigen hoes voor 12 euro goedkoper zag bij Amazon. Ik steun Nederlandse ondernemers maar het moet wel concurrerend blijven vind ik.

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien is er met uw gegevens geen retour aanvraag gemaakt of contact geweest dus daar kunnen wij niet over oordelen. De kosten van retour bij een retourbetaling zijn inderdaad voor eigen rekening, maar dat is ook iets wat we bij aankoop afspreken met elkaar. We bieden daarnaast ook een gratis omruilservice, maar daar is zo te zien geen gebruikt van gemaakt helaas. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Je moet betalen voor retour....

Prima levering maar als het product niet naar je smaak is moet je betalen om te retourneren. 25%.... Dit is echt niet meer van deze tijd.

Geachte heer/mevrouw, Het retourneren van een product met een retourbetaling is inderdaad voor eigen kosten maar dat is ook iets wat bij aankoop al met elkaar wordt afgesproken. En is bij de meeste webshops ook het geval. De kosten die daarvoor staan zijn overigens geen 25% van de aanschafwaarde en als u geen kosten wilt betalen kunt u ook altijd kiezen voor de gratis ruilservice. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Prime en snel

Prima en snel

Gewoon snel en goed

Vaker deze duurdere hoesjes gekocht. Ze hebben altijd snel de nieuwste dingen

Geweldig en zéér klantvriendelijk

Over het product zeer te spreken. Bij het leveren van de bestelling miste ik nog een artikel. Na contact met de klantenservice via Whatsapp kon ik de dag erna het product wat ik miste alsnog verwelkomen. Topservice!!

Precies wat ik zocht

Snelle levering en een prachtig product, ben er erg blij mee

Mijn bestelling was snel binnen zoals beloofd

Super artikel

Geweldige hub voor de mac mini! En een zeer snelle levering.

Prima, klantgericht

Heel snelle beantwoording en correcte levering bij retourzending.

Goede service en goed product.

Goede service en goed product.

Teleurstellend

Snelle levering, en zolang het ontvangen product geen gebreken vertoond dan heb je geluk. Heb een Belkin draadloze lader gekocht. Na 2 maanden geeft de lader zeer storend geluid. Ondanks dat er binnen 8 uur een reactie wordt beloofd wordt dit niet nagekomen. De reactie die ruim 3 weken later kwam werd afgeschoven op een niet geaard stopcontact, wat niet zo is. Audio opname gemaakt en opgestuurd maar reactie is tot op heden uitgebleven.

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien is er gisteren een email naar ons verzonden, we zullen wat dat betreft ook wel de mogelijkheid moeten krijgen te reageren. Het is dan ook wat jammer dat u kiest voor deze beoordeling, zonder de reactie af te wachten die vandaag zal volgen. Klaarblijkelijk is een oplossing dan van minder groot belang, als er wordt gekozen voor een dergelijke aanpak. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

snel. goed. mooi.

Uitstekende macbook standaard

Stevig materiaal. Ziet er goed uit. Super simpel te plaatsen. Schuift niet door de rubbers. MacBook wordt niet warm

Prima sleutelhanger voor airtag

Prima sleutelhanger, ziet er degelijk uit, lijkt op leer maar is het niet. Hopelijk kan ik hem lang gebruiken!

Nog niets ontvangen

Keuze gemaakt voor dit bedrijf ivm “morgen in huis”, nu vijf dagen later nog niets ontvangen.

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien heeft u een product besteld met een langere levertijd. Dat is ook gecommuniceerd waarbij u aangaf dat het geen probleem was. We stonden er dan ook van te kijken wel deze beoordeling te ontvangen van u. Het product is inmiddels naar u onderweg en hopelijk is deze ook naar wens. Excuus voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Echt waardeloze retour aanpak

Stuur niets retour want je krijgt het geld niet terug. Op 12 mei heeft Appelhoes het retourpakket ontvangen. Op 28 mei is het geld nog steeds niet bijgeschreven. De enige manier om contact te hebben is via Whatsapp. En dan krijg je alleen maar een geirriteerde reactie dat het allemaal goed zal komen.

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien heeft u er zelf voor gekozen alleen via WhatsApp contact op te nemen, op een geïrriteerde manier. Wat dat betreft hebt u dus zelf gekozen voor dit medium. De zending kan ook niet op 12 Mei zijn ontvangen, als de beoordeling is geschreven op 28 April eerder deze week. De retour zelf is binnen de 14 dagen die daarvoor staan verwerkt en dus hebt u de betaling ook al retour. Al met al had het wat ons betreft passender geweest het even af te wachten, dan had deze poppenkast niet nodig geweest daar de betaling al retour was op moment van schrijven van deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle levering, helemaal prima

Prima ervaring!