Prima, maar klantenservice mag vriendelijker

Product werd defect geleverd, klantenservice gemaild uiteindelijk een nieuwe gekregen, goed opgeslost. Klantenservice mag wel wat vriendelijker reageren op mails.

Makkelijk gevonden wat ik zocht, duidelijke beschrijvingen bij producten. Bestelproces is goed en de levering snel.

Great website, plenty of choice

I enjoyed shopping online here, the choices are great, competitive. I got what I orderen within 24 hours, weekday within NL. So happy.

Prima product snel verzonden

Mooie case, lijkt kwaliteit. Maar moet zich nog bewijzen.

Top ook als er iets fout gaat

Top bedrijf

Mooi maar helaas niet geschikt voor draadloos

Mijn vorige Mujjo was wel geschikt voor draadloos, nu hetzelfde type maar ipv iPhone 11 voor de iPhone 15 , werkt niet

Perfect en goede prijs

Ik bestel voortaan graag bij Appelhoes. Goede service en betaalbaar!

Goede ondersteunende klantendienst en snelle levering

Topper!

Snelle levering en goede prijzen!

Ondanks je de klantenservice niet kunt bellen, snel antwoord gekregen via de app. Het probleem werd snel opgelost. Ik zal hier vaker bestellen.

Alles ging zoals verwacht

Makkelijke website, snelle afhandeling en product zoals geadverteerd.

Goede site, mooie producten en snelle levering

Ik heb een hoesje voor de iPad Pro 11” gekocht en bij uitpakken bleek gelijk al dat om kwaliteit moest gaan. Super mooi verpakt en met het hoesje zelf ben ik zeer tevreden. Prijs is wel aan de hoge kant maar toch vind ik het helemaal waard. (Woolnut Coated Folio iPad Air 2020 / iPad Pro 11 inch hoesje Groen)

Het juiste product op tijd bezorgd

prima site en snelle levering

Duidelijke site, simpel bestelproces en snelle levering. Product overeenkomstig beschrijving en foto's, of kwaliteit ook goed is zal de tijd leren.

Eerste was ik erg ontevreden over een garantie afhandeling, maar ik wel een gedeelte terug gehad van mijn aankoopsom. Dus dat is wel beter dan niets, maar wel jammer dat het product niet vervangen was.

Helemaal top

Superservice, ook met garantie

Niet de goedkoopste maar wel kwaliteit en daar ga ik voor

snel en goed geleverd!

Prima stuf!

Doen wat ze beloven, prima kwaliteit!

Zeer goede service en accurate en vlug geleverd

snel digitaal besteld en betaald goed en snel afgeleverd zonder problemen

correcte afhandeling van de bestelling

correcte afhandeling van de bestelling

Het hoesje was snel geleverd en niks beschadigd, wel ontbrak er een screenprotector. Na contact te hebben genomen reageerde appelhoes snel dat deze niet meer op voorraad is en nageleverd wordt.

Supersnel geleverd en perfecte maat

Hoes voor mijn iPad kon ik snel vinden, bestellen, thuis uitpakken en gebruiken. Heel blij met deze service