Snel duidelijk en overzichtelijk

Top bedrijf. Ga zo door.

Perfect product.

Goed geregeld

Sleeve te groot en gratis retour niet voor zendingen naar België

Ik bestelde deze sleeve voor mijn MacBook Pro 13" (2019). Bleek bij aankomst dat deze veel te groot was en dus eigenlijk bedoeld was voor de oudere modellen. Afmetingen werden niet vermeld bij de beschrijving van het artikel (anders had ik het wel gecontroleerd). Maar overal op de site staat "gratis ruilservice", dus op zich was dat geen probleem. Uiteindelijk bleek dat dit niet is voor Belgische klanten (staat wel ergens bij de algemene voorwaarden, maar toch...) Dus 2x zeer ontevreden dat ik dus nu opgescheept zit met een mooie, maar veel te grote sleeve.

Geachte heer/mevrouw, De bestelling waar het over gaat is ruim 8 maanden geleden geplaatst: er is een universele sleeve besteld en het kan dus zijn dat deze wat ruimer is. Er staat ook niet zonder reden bij het product dat deze is geschikt voor verschillende MacBooks. Het kan uiteraard dat u dat niet bevalt maar dan kiest u voor het ruilen of retourneren. Dat is ook afgesproken, maar nooit naar ons opgestuurd. Het is inderdaad niet zo dat een internationale zending gratis geruild kan worden, maar dat vermelden we dan ook netjes bij het plaatsen van een bestelling en staat ook op onze website aangegeven. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Twee besteld één ontvangen en dan geen reactie meer.

Twee hoezen besteld voor iPad pro. Blauw en zwart. Een blauwe geleverd gekregen. Zwart niet op voorraad. Via email overeen gekomen dat rood die wél op voorraad was ook ok was. Zou opgestuurd worden. Na herhaaldelijk vragen naar de status; geen reactie. Nu vierdagen geleden. Nog steeds niets…….

Geachte heer/mevrouw, Er is duidelijk aan u gecommuniceerd bij bestellen en na bestellen dat het product niet op voorraad was. Dus dan is het wat gek dat wij een beoordeling als deze van u ontvangen. Maar wij zullen de bestelling voor u annuleren en crediteren en de koop met u ongedaan maken. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Helemaal geweldig!

Had een e-mail met mijn vraag gestuurd. Kreeg netjes een antwoord terug met advies. Hierna mijn bestelling gedaan. Deze werd snel geleverd en voldeed in alle opzichten aan de verwachtingen. Zóó blij met mijn ipad case! PIPETTO ORIGAMI PENCIL IPAD AIR 2019 10,5 INCH HOESJE NAVY Thanks Appelhoes!

Niets dan uitstekend

Zeer scherpe prijs voor merkhouder.

Ze zijn de goedkoopste die ik kon vinden. Erg snel geleverd. Top.

Appelhoes heeft alles gedaan om het juiste hoesje te leveren.

Na ontvangst van een verkeerd hoesje en app contact hierover heeft Appelhoes direct een nieuw hoesje nagezonden, deze keer door middel van een brievenbus zending. Deze zending is helaas niet aangekomen. Na de melding, dat we nog steeds niets hadden ontvangen heeft Appelhoes nogmaals een nieuw hoesje gestuurd, deze keer weer als pakketzending. Deze is wel in goede orde ontvangen. De eerste beoordeling is gegeven op het moment dat we nog zaten te wachten op de brievenbus zending. Dat post niet aankomt op de plaats van bestemming is Appelhoes niet te verwijten. Deze heeft alle moeite gedaan het juiste product te leveren.

Geachte heer/mevrouw, Het nieuwe product volgens PostNL bij u bezorgd, er zijn 3 hoesjes naar u verzonden. Wat dat betreft is het jammer dat wij deze beoordeling van u ontvangen als wij het netjes voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle verzending

Snel geleverd op post.nl locatie

Prima hoesje

Ik wordt er gestoord van dat je niks meer kan kopen zonder achtervolgd te worden om een beoordeling te geven.

Betrouwbaar, snel, verzorgde verpakking

Geven duidelijk aan wanneer het pakket geleverd wordt. Perfect!

Zeer correcte afhandeling

Professionele verpakking en snelle verzending

Top! snel en mooi toetsenbord!

Supersnel geleverd, precies wat ik nodig had!

Koop hier niet! Sturen het pakket totaal ergens anders naartoe

Besteld om als pakket te laten leveren bij een pakketpunt, in plaats daarvan sturen ze het gewoon via de post naar je thuisadres (waar ik twee weken niet ben), omdat het goedkoper is voor ze. Prima, maar dan moet je niet anders afspreken! Afspraak is afspraak. Dan willen ze het ook niet annuleren én komt er niemand met een oplossing… Bestel het bij een van de honderden andere opties, nog goedkoper ook!

Geachte heer/mevrouw, Het heeft niets met kosten te maken dat een brievenbuszending niet op een pakketpunt bezorgd kan worden. De naam zegt het al, een pakketpunt is uitsluitend voor pakketzendingen. Dat is ook wat wij netjes op onze website aangegeven en aansluitend in het verzendbericht, als u niet op het adres aanwezig bent had u ook eenvoudig een afleveradres kunnen opgeven. Wij hebben gehandeld naar de gegevens die zijn opgegeven en de afspraken die tijdens aankoop zijn gemaakt., zoals u zegt afspraak = afspraak. "Kan ik mijn bestelling ook ophalen op een postkantoor? Dat is bij een pakketzending mogelijk en geen probleem. " Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snel en handig

Goede site met snelle service!

Prima webshop

Vaker iets gekocht. Prima klantenservice snelle levering, groot assortiment, redelijke prijzen. Echt een aanrader!

Goede zaak veel interessante Appel producten.

Een Catalyst I watch protector 6 serie 44mm besteld en een mooi pruduct geleverd gekregen, Wel jmmr dat de protector niet een eigen glaasje heeft voor het beschermen van het glas. Maar dat heb ik opgelost door er een siliconen scherm er op te plakken.

Geachte heer/mevrouw, Wat u zegt klopt niet helemaal en per WhatsApp heeft u ook aangegeven dat de zaak er wat anders voor staat. Jammer dat wij dan een beoordeling als deze ontvangen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Groot assortiment en snelle levering

X

Superslecht

Omdat het hoesje niet geschikt was , terwijl dat wél in de omschrijving stond , heb ik dat gemeld . En dan krijg je bericht terug dat de iPhone se 2020 maar 1 poort zou hebben en word ik als leugenaar neergezet . Se 2020 heeft wel degelijk 3 poorten aan de onderkant . Niet juist behandeld , ondanks eerdere goede ervaringen voor mij nooit meer appelhoes .

Geachte heer/mevrouw, Omdat wij aangeven dat het niet klopt wat u aangeeft zijn wij niet superslecht. Hierboven geeft u ook aan dat een iPhone SE 2020 3 poorten zou hebben, maar dat is niet zo. Als u ons niet gelooft kunt u dat ook bij Apple nakijken: de iPhone SE 2020 heeft een poort: de Lightning aansluiting. De overigen openingen aan de onderzijde zijn speakers en geen poorten. Wat dat betreft zegt een beoordeling meer over de insteek dan over ons, wij hebben u niets misdaan. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Nvt

uitstekend

heel goed ontvangen

Waardeloos!

De verzending van het product was zeer snel. Echter is de prijs ten opzichte van de kwaliteit alles behalve in verhouding. Slechts een paar weken na aankoop scheurde mijn hoesje van mijn Apple watch. Het plastic is zeer dun en kwetsbaar. Toen ik mailde over de klacht van het product werd mij al snel medegedeeld dat scheuren niet onder de garantie vallen en ik niet mijn geld terug krijg. Aangezien ik nu via Apple een hele stevige heb gekocht die wel twee jaar gedekt is vroeg ik of ik een andere maat mocht krijgen voor mijn vriendin want ja mijn geld krijg ik niet terug ondanks het binnen 30 dagen kapot gaat. Helaas nooit meer een reactie ontvangen. Dag 15 euro! ( Ali-express kwaliteit mensen koop hier niets)

Geachte heer/mevrouw, Het is ook goed bij deze 'waardeloze' beoordeling aan te gaven dat de schade is ontstaan door gebruik, zoals u dat zelf ook hebt aangegeven. Dat valt nooit onder de garantie, bij niemand. Wij hebben u aangegeven geen retourbetaling te kunnen bieden wat in principe voor zich spreekt, maar uit coulance ongeacht reden het product kunnen ruilen en er is ook aangegeven hoe u dat kunt doen. Als dit daar de response over is zegt dat voldoende. In dat geval gaan wij er ook vanuit dat u nooit op zoek was naar een oplossing. En daar zullen wij het dan ook bij laten. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Goede productinformatie en de levering conform afspraak.

Fijn

Snel verzonden, goede producten, blij mee.

Prima service en een mooi praktisch product

Ik trof een ruim assortiment aan met goeie beschrijvingen