Suersnel geleverd

Zoals verwacht

Gewoon top!

Gewoon top!

Top bedrijf

Heel veel keuze en een hele snelle levering.

Met deze bestelling zeer goed

Snelle service,

Er was een klein probleem met de verzendkosten die normaal moest gratis zijn (gezien op de reclame). Maar heel goed kwaliteit en toch (met de verzendkosten) goedkopper dan op Amazon.

bestelling komt niet: geen contact

maandagmiddag hoesje voor iPad besteld: dus voor 22 uur, dus zou volgende dag geleverd moeten worden. Donderdag nog geen bericht ontvangen dat hoesje is verzonden. wordt ook niet op whatssap bericht gereageerd.

Geachte heer/mevrouw, Zowel uw naam als e-mailadres komt niet voor in ons systeem of WhatsApp bericht. Dus hebt u überhaupt wel een aankoop bij ons gedaan? Bij vragen kunt u overigens beter contact met ons opnemen (als er bij ons iets is gekocht) dan het plaatsen van een review als deze. Een review zorgt namelijk niet voor een snelle levering door PostNL. Mocht u wel een aankoop bij ons hebben gedaan, kunt u daar uiteraard contact over opnemen via onze gebruikelijke kanalen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Keurig: mooie producten, snel geleverd

Slechte kwaliteit

Ik heb de airpods derde generatie hoesjes aangekocht bij Appelhoes. De hoesje slaat echter tegen, het is heel aantrekkelijk voor stof en daarbij valt de bovenste gedeelte van het hoesje altijd los.

Geachte heer/mevrouw, Als u een vraag heeft over een product of wanneer het niet bevalt kunt u deze uiteraard retourneren of ruilen. Zo te zien is er met ons helaas geen contact opgenomen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Zoals omschreven

Niks op aan te merken

Snel besteld en geleverd

Boven verwachting!

Hoesje van Mujjo met gratis screenprotector besteld. Hoesje is perfect, mooi Limburgs product. Screenprotector is boven verwachting goed. Vorm bovenin is vreemd, maar met de installlatiekit is het monteren super eenvoudig. Voor een Pietje precies kan ik geen betere bedenken. Goed product!

Goede website plus service

Prima bedrijf die mij op de hoogte houdt van de stappen die ze zetten. Heel fijn.

Mijn ervaring is goed

Ondanks dat ik zelf een typfout had gemaakt is alles netjes afgehandeld. Via app contact gehad wat de boel netjes heeft afgehandeld.

Snelle verzending Alleen was de omschrijving wat onduidelijk vandaar retour

Snelle levering van een prima artikel!

Op zoek naar de handige en fraaie oplossing voor de uitbreiding van het aantal usb-poorten van de M1 iMac 24", waar ik een aankondiging en een review van had gezien, kwam ik uit bij Appelhoes waar ik op de heldere website het gewenste artikel, de HyperDrive 6 in 1 in de kleur van je Mac, reeds voor de juiste prijs kon bestellen. De volgende dag zoals aangekondigd in huis. Zo moet dat!

snelle levering en goed product voor mijn iPad

Prima keus, prima prijzen, prima service

Prima keus, prima prijzen, prima service, helemaal niets op aan te merken. Ga zo door!

Snelle levering, mooi prijs

De dag erna geleverd en ook nog een goede prijs betaald , Helemaal blij

Top hoesje en snelle nette levering

Zeer tevreden over mijn SPIGEN hoesje en snelle nette levering.

Goede prijzen, snel geleverd

In enkele stappen bestelling geplaatst en binnen enkele dagen geleverd.

Van bestellen t/m bezorgen uitstekend. Product iets minder

Het proces van bestellen t/m bezorgen verloopt vlot en volgens verwachting. In mijn geval had ik een vervangend toetsenbord besteld voor mijn Mac. Een toetsenbord van het merk Matias. Het toetsenbord functioneert goed. Een aantal functietoetsen zit scheef (staat aan de linker- of rechterkant omhoog). Het is net of ze scheef verlijmd zijn. Jammer van deze - verder degelijk uitziende - Apple-vervanger.

Bezorgmoment niet nagekomen

Tijdens het bestelproces krijg ik de mogelijkheid om een bezorgmoment te kiezen. Hier werd geen rekening mee gehouden. Jammer. Biedt die mogelijkheid dan niet.

Geachte heer/mevrouw, Het bezorgmoment waar u het over heeft is iets wat u bij PostNL kiest en dus niet bij ons. Zo te zien is de bestelling dan ook netjes verzonden en ging het hier om een brievenbuszending. Derhalve zal een bezorgmoment waarschijnlijk ook minder uitmaken omdat er niemand voor thuis hoef te zijn, of blijven. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle levering, goed product, alles naar wens