Hele snelle levering

Direct antwoord op vragen omtrent producten. Zeer snelle levering . Kwaliteit zoals omschreven

Product was echt slecht

Het door mij gekozen product was echt slecht. Had 2 screenprotectors besteld voor mijn apple watch. 1 kon ik gelijk al weggooien. 2e gaf allemaal luchtbellen

Geachte heer/mevrouw, Als er een probleem was had u daar beter contact over kunnen opnemen, dan zoals nu klagen zonder contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Mooie kwaliteit

Vlot geleverd. Goed op de hoogte vd levering.

Goede service en snelle reactie

Reacties zijn snel en ook de verwerking van de bestelling, super

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Top hoes

Snel besteld en binnengekomen!

Prima ervaring

Snelle afhandeling, duidelijke communicatie en mooi product.

Top product

Snelle levering.

Helemaal top!

Snelle verzending. Goed verpakt. Top kwaliteit. Geen negatieve feedback!

Levering en omruil is goed. Maar advies helaas ontbreekt

Bij mijn bestelling de advieshulp gevolgd over welke MacBook ik heb. Echter paste de cover niet. Daarna via whatsapp contact geprobeerd te krijgen. Daar werd helaas niet echt een poging gedaan mee te kijke waar het fout ging. Met als resultaat nu weer een verkeerde hoes binnen. Jammer want de levering is wel goed en het omruilproces op zich ook. Het zit hem bij mij in de hulp/advies.

Geachte heer/mevrouw, Advies ontbreekt totaal niet: want mijn collega heeft u netjes de 'welke MacBook pagina heb ik' - als u dat niet gebruikt en vervolgens een nieuwe hoes besteld in dezelfde maat die niet paste kunt u ons niets kwalijk nemen uiteraard. Er is gewoon iets verkeerds besteld en ook ons advies niet opgevolgd: daar kunnen wij helaas niets aan doen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Top product, goede levering

Product zoals omschreven en de bezorging ervan was prima.

precies wat ik zocht en keurig op tijd

Er is geleverd wat ik besteld heb, keurig op tijd en voor een acceptabele prijs.Zo op het eerste gezicht prima kwaliteit.

Goede service en snelle levering.

Snelle levering en goede service.

Gewoon goed

Snel geleverd en product helemaal goed en in orde!

Snel geleverd en product helemaal goed en in orde!

Goede klantenservice

Super tevreden over de kwaliteit van het product vandaar een nieuwe besteld na 4 jaar en om de juiste keuze te maken een attente en vriendelijke klantenservice

Device prima

Goed device wat doet wat je verwacht voor een goede prijs

Hoesje zoals verwacht,prima

Prima hoesje voldoet aan de verwachtingen,snelle levering TOP

Goede kwaliteit en snelle levering

prima levering

Appelhoes had als enige wel de blauwe otterbox die mijn vrouw graag wilde hebben. U snapt dat dit mij veel gezeur heeft bespaard, hartelijk dank hiervoor.

Mooi aanbod, snelle levering

Mooi aanbod, snelle levering.

perfecto

Snel en goed verpakt geleverd.

goede service en snelle levering

Ik had verkeerde telefoonhoes besteld en betaald. Via mailbericht is dit snel door een medewerker van appelhoes aangepast, zodat ik toch een passen telefoonhoes kreeg. Mijn fout werd snel door appelhoes opgelost. Mooi dit is service.

Altijd goed

Duidelijke website Snelle levering Goed retourbeleid

Goed product en vlotte levering

Goede prijs, kwaliteit verhouding