Helemaal goed

Fijne case, snel en correct geleverd

Hoesje was snel geleverd voor de beste prijs :)

Goed product

Snelle levering en heel goed product

Teleurstellende klantenservice

iPhone 15 Pro hoesje besteld, komt beschadigd uit verpakking. Kan gebeuren, dacht ik nog... Tijdens het retourproces per ongeluk de verkeerde verzendwijze gekozen, waardoor ik een rerourlabel kreeg voor een brievenbuspakketje. Aangezien het hoesje mij €69,90 heeft gekost, wilde ik graag snel het pakketje retourneren. Ik heb het pakketje daarom dusdanig aangepast zodat het gewoon door de brievenbus zou passen, maar daar heeft de klantenservice geen boodschap aan en houden ze €5 in op mijn retourbedrag, omdat in hun voorwaarden staat dat ze dit mogen doen?!?! In mijn ogen verre van netjes, aangezien zij degene zijn die mij een beschadigd product opsturen. Enige coulance hierin was wel op z’n plaats geweest. De klantenservice medewerkers van tegenwoordig zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ik koop hier nooit meer en zal vrienden en familie ook afraden hier te kopen.

Prima en snelle levering

Geen tegemoetkoming en misleidende tekst

Klantenservice niet telefonisch bereikbaar. Onhandig. Wel per app te bereiken en daar werd dezelfde dag nog op gereageerd. Bij een niet-werkend product geen service of tegemoetkoming, moest zelf de retourkosten betalen of anders omruilen. Tekst op de website ‘gratis ruilservice’ is misleidend. Je moet wel degelijk betalen bij retourzendingen als je je geld terug wil. Dat is op zich niet zo erg, maar schrijf dat dan duidelijk op. De omschrijvende tekst bij het product is niet toereikend, hoesje past ook op andere modellen maar die modellen staan er niet bij vermeld. Ik ga niet weer hier iets bestellen.

Geachte heer/mevrouw, Er is zo te zien twee weken geleden netjes aangegeven dat u een retour of garantie-aanvraag kunt maken, dat is tot op heden niet gedaan. Dus om dan te spreken over een 'niet werkend' product terwijl u er zelf voor kiest geen retour aan te melden gaat wat ver. Ook reageert u niet op de berichten van mijn collega, maar dan wel twee weken later een review als deze plaatsen. De retourvoorwaarden staan deze duidelijk en transparant voor bestellen op onze website, ook die link heeft u tot de beschikking. Ofwel, het is niet helemaal fair wat u hier allemaal schrijft. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle levering van een goed product.

De dag na de bestelling werd mijn nieuwe hoesje met screenprotector afgeleverd. Product voldoet precies aan mijn verwachtingen.

Product te laat geleverd en organisatie is slecht bereikbaar

Volgens de website zou mijn product binnen 24 uur geleverd worden. Ik kreeg een bericht dat de zending onderweg was, maar zonder traceercode. Na 48 uur heb ik geprobeerd om op diverse manieren met het bedrijf in contact te komen, om te vragen waar mijn bestelling blijft. Men is maar via Whatsup, Email en via een webform bereikbaar. Terwijl het wettelijk verplicht is om ook telefonisch bereikbaar te zijn. https://nos.nl/artikel/2466109-telefoonnummer-ontbreekt-bij-grote-webwinkels-ondanks-verplichting Helaas wordt maar summier gereageerd. Pas na dagen of uren later. Na verschillende emails en whatsup heeft men eindelijk mijn product geleverd. Kortom: de service verdient geen schoonheidsprijs.

Geachte heer/mevrouw, Er is op dinsdag 2 april om 9:26 een bericht naar ons verzonden, waar u om 11:00 een reactie op heeft ontvangen. Binnen anderhalf uur dus en dan durven spreken over 'slechte bereikbaarheid' terwijl binnen een werkdag reageren de norm is. Geduld is dan ook een schone zaak: dat u de reactie-tijden van een winkel niet respecteert betekent niet dat we slecht bereikbaar zijn. Uiteindelijk is er netjes een nieuwe zending gemaakt en is dat netjes bezorgd op 3 april (de volgende dag dus). Maar gek genoeg lezen we dat dan weer niet terug in deze review! Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Mooie hoesje! En snelle levering!

Blij met de snelle levering en de prijzen vallen ook reuze mee.

Snelle leveringen

Snelle levering Prima assortiment

Fijne webwinkel product op tijd geleverd

Apple Watch bandje bestelling gedaan op basis van de de afbeeldingen. Bandje past goed kleur is beter dan op sommige foto’s Bandje netjes als brievenbuspost ontvangen. Erg tevreden.

Matig

Mijn horloge bandje miste een haakje om vast te maken

Snelle service, prima kwaliteit

Het bestelde telefoonhoesje was snel binnen, de kwaliteit lijkt degelijk (gebruik ‘m nu een week). Was goed verpakt.

Goede kwalitatieve producten besteld tegen een redelijke prijs. De volgende dag in huis.

Prima keuze en kwaliteit.

Well established shop with high quality products and excellent service

Nothing to improve, I would say. I like the policy to have the customer pay for returns: discourages waste and environmental aware behaviour.

Goede snelle service

Heb een artikel gerolen omdat het verkeerd was , dat ging echt heel prima ! Word goed geholpen

Top product

Keurig verpakt snelle levering. Product voldoet aan de verwachting, erg blij mee !

Snel en duidelijk

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snel geleverd!

Gebruikersvriendelijke website, goede communicatie en snel geleverd.

Supersnel

Snelle levering van prima producten

Zeldzaam goede klantenservice

Als mijn verzoek wordt overtroffen door de verleende service dan is er sprake van zeldzaam goed!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.