Verwachting kwam uit, goede levering en spullen

Snelle & goede service met goede producten

Snelle & goede service met goede producten

Jammerlijk

Duurde 4 dagen voordat ik mn hoesje eindelijk binnen had, bleek het ook nog de verkeerde te zijn.

Geachte heer/mevrouw, Zo te zien was er inderdaad een vertraging bij PostNl als we de traceergegevens volgen, niet iets waar wij invloed op hebben helaas. Maar als de bestelde maat niet juist is kunt u uiteraard ook retourneren, zo te zien hebt u inmiddels ook een aanvraag gedaan. Na ontvangst zullen we dat verder verwerken. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Het duurt te lang en laf gedrag

Ik heb mijn bestelling vrijdag besteld. Er stond bij dat ik het de volgende dag zou ontvangen.. het is inmiddels woensdag en nog steeds niks.. Ook geen reactie op mijn mail overigens *edit: ik heb mijn hoes binnen, die goed duurzaam is verpakt wat ik waardeer. Echter wordt er gereageerd op mijn recensie er een mail is verstuurd wat niet het geval is (ja ik heb ook mijn spam gecheckt) wat ik zeer teleurstellend vind. Nice try maar dat is niet waar. Een mail met "excuus uw pakket wordt nu verzonden" had mijn ervaring met Appelhoes kunnen verbeteren.

Geachte heer/mevrouw, Dat is vreemd, want er is met u gesproken en ook gezorgd voor een nieuwe zending die netjes is bezorgd volgens PostNL. In principe zou dat dan ook opgelost moeten zijn. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Reactie

Oké, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Maar zorg dan dat je op de site contact informatie geeft en reageer binnen de beloofde tijd. Belofte maakt schuld, dus beloof niet meer dan je waar kunt maken. Wacht al drie dagen op een reactie die binnen 4 uur zou komen.

Super snelle levering en mooie iPad hoes

Prima hoesje voor Iphone 13 pro

Goede kwaliteit, sterk hoesje wat de telefoon goed beschermd. Pasvorm perfect

Prima begeleiding om de juist hoes te vinden voor iPad. Correcte afhandeling en betaling. Heel vlotte levering.

Snelle levering en goede producten.

Erg tevreden

Snelle levering, goeie kwaliteit, goede en duidelijke informatie, en goedkope prijs.

Geheel tevreden klant

Mooi product en op tijd geleverd

Appelhoes voldoet aan alle verwachtingen

Appelhoes voldoet aan alle verwachtingen: - efficiënte en duidelijke website - goed assortiment - snelle levering - goede informatie voorziening over voortgang order Ik heb hier 2 Nomad hoesjes gekocht: 1 voor een iPhone 13 Pro en 1 voor een iPhone 13 Pro Max.

Niet stabiel en de oplaadsnelheid valt tegen.

Het oplaadstation is heel mooi vormgegeven maar de uitvoering is te licht en niet stabiel. Er zit beweging in de arm voor het opladen van de Apple Watch. Het geheel zou zwaarder moeten worden uitgevoerd. Het lampje gaat soms ongewild aan en bij opladen van een tweede iPhone op de plaats van de iPods. Dan ligt de iPhone op het lampschakelaartje waardoor het licht ongewild aangaat. De oplaadsnelheid van de Apple Watch valt me tegen.

Snelle en correcte levering

Prima, perfect voor Apple gebruiker

Prima, al zou het contact ietsje sneller kunnen.

Whatsapp is een probaat midden om kort en snel te kunnen reageren. Soms zijn drie woorden genoeg. Verder goede service!

Prima en snel

Levering was best

Op tijd en snel geleverd

Verschrikkelijk

Bestelling kwam eerst niet door, factuurmail zag er niet uit. Kwaliteit screenprotector ongelofelijk slecht brak af bij monteren. Geen geld terug of iets. Door een regel die eigenlijk nergens te vinden was behalve na veel zoeken op de site. En ook een regel die ik nog nooit gezien had. Ik beveel dit niet aan.

Geachte heer/mevrouw, Er is bij ons überhaupt geen contact opgenomen over een probleem, het is uiteraard vervelend dat er iets mis gaat bij het plakken maar dat kunt u ons niet kwalijk nemen. En als er contact was opgenomen hadden we het product waarschijnlijk uit coulance eenmalig kunnen omruilen. Maar helaas is dat niet gebeurd. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Niet geleverd en dat is de schuld van Postnl

Ik heb 2 hoesjes en een lader besteld op woensdag. Gekozen voor levering op vrijdag dus niet op donderdag. Toch is deze volgens PostNL op donderdag geleverd. Er was niemand thuis en geen bericht in de deur. Appelhoes verschuift de verantwoordelijkheid naar PostNL en neemt zelf geen verantwoording. Appelhoes wil ook geen geld terug betalen want dan moeten de artikelen retour. Maar hoe kan ik iets retour sturen als dat niet is geleverd? Zeer zeer zeer slecht in klantenservice en levering.

Geachte heer/mevrouw, Wij verschuiven niets: na onderzoek blijkt dat de chauffeur aangeeft de zending bij u te hebben bezorgd, er is ook een afleverscan. De enige die geen verantwoording neemt ben u zelf, want in plaats van navraag te doen bij buren was het antwoord "gaan jullie maar zoeken". Er is daarnaast ook een nieuwe zending gemaakt op onze kosten, maar dat lezen we uiteraard niet terug. Het zal ons niets verbazen als de andere zending ook opduikt. Deze kan ook niet in het niets verdwijnen. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Goed afgewerkte cover

Degelijk product. Mooi materiaal. Prijs/kwaliteit verhouding is goed

Een geslaagde transactie van A tot Z

Mijn eerste aankoop bij Appelhoesje is snel, vlot en efficiënt verlopen. Ik was aangenaam verrast om vast te stellen dat bij elke tussentijdse stap in het leveringsproces, Appelhoesje onmiddellijk een duidelijke stand van zaken per e-mail liet weten.

Snel en top!

Zending kwam keurig netjes verpakt en op tijd! Een product dat ik een week had gekocht was goedkoper geworden (na aanschaf.) Ze hebben (voordat ik het überhaupt door had) een kortingscode opgestuurd voor het verschil!

Snelle levering en zeer goede producten

Alles zeer vlot verlopen.

Uitstekend product en snel geleverd via brievenbus post

Brede keuze aan hoesjes maar gekozen voor eigen merk hoes. Past uitstekend voor MacBook Air 13 inch

Uitstekend product. Snelle levering. Goede site waarop je het IPad type kunt invoeren zodat je de goede cover besteld.