Snelle en correcte levering

Op voorraad is niet op voorraad

hoesje welke volgens de website de volgende dag geleverd zou worden betaald, echter geen levering de volgende twee dagen. Pas nà een email van mij melding dat hoesje niet op voorraad was (in tegenstelling tot de webshop!) en waarschijnlijk ook niet geleverd kon worden. Mijn opmerking dat het amateuristisch was van de webshop schoot in verkeerde keelgat, en er werd mij vermeld dat ik niet zo hoefde te reageren. Zich verschuilen achter verschillende redenen blijft het amateurisme ten top om wel mijn geld aan te nemen zonder goed voorraad beheer! Zet het dan niet als voorradig op je website; dan kan ik het ook niet bestellen.. simpel! Nadien kon schijnbaar wel de webshop aangepast worden. Wel geld terug geboekt gekregen, dus niet malafide maar gewoon slechte web winkel voorraad beheer! Vandaar de 1 ster en geen halve.

Geachte heer/mevrouw, De status online was ook niet op voorraad, dus er was inderdaad geen reden heel lelijk te doen zoals u per email deed. Maar dat wordt hier niet benoemd (uiteraard). Het ging om een ouder product wat helaas niet meer leverbaar bleek, waar u netjes bericht over hebt ontvangen en netjes de betaling retour. Met vriendelijke groet, Appelhoes B>V.

Mooie kleur en kwaliteit

Heel mooi hoesje!

Heel goed en sterk hoesje! Bevalt heel goed dus blij mee. Snelle bezorging en duidelijke site.

Kwaliteit middelmatig

Ik moest snel mijn hoesje vervangen, maar ben helaas niet tevreden. Voor een paar euro meer had ik veel liever mn vorige hoesje weergekocht - kwalitief eenvoudig beter. Tevens geen geld terug mogelijkheid, so I am stuck with something I won't use.

Geachte heer/mevrouw, Deze review gaat over onze service, niet over het hoesje. Het hoesje had u uiteraard eenvoudig retour kunnen aanmelden, hoezo geen geld terug mogelijkheid? Dat is bij ons in ieder geval niet de kwestie. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

hele goede service

Het product voldoet aan verwachtingen. Zeer professioneel en snel service.

conform beschrijving en verwachting

Snel besteld op de site en snel geleverd; helemaal prima

Een aanbeveling!

Snel geleverd en mooie hoes

Zeer snelle levering en goede cover. Zeer blij mee

Zeer vlot

Snel, duidelijk

Snelle levering, mooie hoesjes

Prima hub.

Mooie hub, ziet er strak uit. Het draadje is net lang genoeg, mag iets langer.

Een snelle levering en precies gekregen wat ik besteld had.

Ik heb dit merk reeds enkele keren gekocht en was zeer tevreden. In andere winkels niet meer te koop en daarom voor de eerste keer gekocht bij Appelhoes.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Razendsnelle levering via vlotte website

Mooi aanbod van lederen hoesjes d bramante. Heel vlotte levering en betaling. Kan hen iedereen aanbevelen.

Goed geholpen .

Prima , snelle service .

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooi op tijd geleverd

Slechts de helft geleverd

Telefoonhoesje met screenprotector besteld. Alleen het hoesje gekregen. Nergens melding van gezien. Bij contact met klantenservice kreeg ik te horen dat dit bij het bestellen zichtbaar had moeten zijn en dat het zal worden nagestuurd. Stond niet in de bevestigingsmail, op de factuur of de pakbon. Heb nog altijd geen screenprotector ontvangen. Contact met klantenservice als niet plezierig ervaren.

Geachte heer/mevrouw, Zoals mijn collega u ook netjes heeft aangegeven was bij bestellen al bekend dat het product niet op voorraad is, dus beetje vreemd dat u dan zo reageert. Zeker als er een paar dagen eerder gewoon normaal contact is en u notabene aangeeft 'ik zie het wel tegemoet' en vervolgens dan wel zo'n zure review plaatsen. Erg jammer en onnodig. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Niet goed

Telefoon hoesje past niet goed. Dat is slecht. Jullie verkopen het product en zeer onbeschoft om te vragen om de review aan te passen zeker niet. Dan moet je producten verkopen die passen.

Geachte heer/mevrouw, Als de pasvorm niet goed is kan het ook prima zijn dat u niet de juiste maat hebt besteld, zo te zien heeft u het hoesje retour gestuurd en daar ook netjes de betaling van retour ontvangen. Het kan uiteraard dat het hoesje niet bevalt, maar dat betekent dan niet dat wij 'slecht' zijn. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Klantenservice maakt je uit voor leugenaar

Ik heb iets gekocht, betaald, bevestigd en factuur ontvangen. Daarna bericht dat het artikel niet leverbaar is en dat het online ook aangegeven zou zijn. Toen 10 dagen later terugbetaald gekregen. Aangegeven dit slecht te vinden waarop Appelhoes heeft gereageerd we helemaal geen klant zijn en wij eerlijk moeten zijn waar dan gekocht... Ongelooflijk want toch echt bevestiging en factuur van Appelhoes. Nog nooit zo slecht behandeld dooreen webshop enklantenservice. Bestel - en factuurnummer 93576.

Helemaal goed

Fijne case, snel en correct geleverd