Super in gebruik

Top product

super product met goede kwaliteit!

hele goede service, snelle levering en een kwalitatief goed product.

Zeer snelle service en top producten

De dag na bestelling was de bestelling er reeds en de geleverde producten waren van top kwaliteit

Leveren gewoon, en snel, wat er gevraagd/bestelt wordt.

Ik was op zoek naar een laadfaciliteit voor iPhone & Apple Watch. En bij Appelhoes was er een ruim aanbod "De Keuze Was Reuze".

Mijn Apple Watch bandje binnen 1 dag in huis! Top.

Goede prijs kwaliteit

Netjes op tijd geleverd en product voldoet aan de verwachting

Zeer snelle levering en goede communicatie

Volgende dag al in huis. Keurig verpakt.

Helemaal top en snel

Besteld in de avond en echt de volgende dag geleverd. Heel makkelijk aan te brengen. Alleen kon het filmpje niet zien met de scan van het product hoe aan te brengen. Voor de rest zit er goed op en na een filmpje te zien is het heel makkelijk aanbrengen.

Vlot met bezorgen, degelijke prijzen, goede inventaris

Vlot met bezorgen, degelijke prijzen, goede inventaris

Perfecte producten en ultime bezorging

Voor mijn iPhone 14 pro max en de iPhone van mijn vrouw een 11 Pro max had ik een goede telefoonhoes nodig uiteindelijk bij Appelhoes uitgekomen. Niet te geloven wat een assortiment zeg had gewoon moeite te kiezen maar uiteindelijk toch iets gevonden. We zijn uitermate tevreden over de kwaliteit van de telefoonhoezen. Nou koop je niet elk jaar een nieuwe dus het moest er wel eentje wezen die heel wat jaren mee kan. Ook daar blinkt Appelhoes in uit. De verpakking is prima en de bezorging is ook prima in orde. Vandaag besteld en morgen in huis (behalve dan in het weekeinde, maar dat is logisch). Kortom voor ons 5 sterren kan er helaas niet meer en zeker niet minder van maken.

Snel geleverd!

Snelle levering en screenproectors doen wat ze moeten doen ;-)

Het hoesje sluit niet goed aan.

Ik ben teleurgesteld in het hoesje. De hoekjes van de onderzijde van mijn telefoon zijn onvoldoende beschermd. Doordat het hoesje (zowel met als zonder touwtje) niet goed aansluit, ziet het hoesje er goedkoop uit. Ik vind het heel jammer. Was juist enthousiast over dat het duurzaam is gemaakt. En over de combinatie met het koord.

Geachte heer/mevrouw, Indien er een probleem is met een product wat u kocht kunt u daar uiteraard eenvoudig een garantie-zaak voor aanmelden via onze website, dan kan het opgelost worden. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle levering en mooie prijs

Heel tevreden met het product, werkt grandioos in combinatie met Apple Air 13. Werd ook heel snel geleverd, meteen de volgende werkdag.

Ben Dik tevreden

Goeie en snelle service

Snelle levering, prima service en goede producten

Een aantal bandjes besteld vaat mijn Apple watch, waren de dag erna al binnen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

You get what you see

Ik zocht al enkele weken voor een hoes in winkels maar vond er geen. Blijkbaar was het model dat ik zocht niet « trendy » genoeg, terwijl ik het zeer praktisch vind. Op Appelhoes vond ik het wel en had ik zelfs de keuze tussen vier kleuren. Goede kwaliteit en binnen 24 uur geleverd (ook al moest het voor mij niet zo snel).

Zeer klantonvriendelijk, erkennen aantoonbare fout niet.

Ondanks aantoonbaar verschil van ontvangen product versus info op site blijft Appelhoes volhouden dat het product goed is nadat wel een check is gedaan dat het product wat op de foto staat niet beschikbaar is. Gaan puur af op artikelnummer en niet op artikel zelf. Laten bij retour als gevolg van het verschil tussen ontvangen artikel en de info op de site dan de klant opdraaien voor retourkosten. Na veel aandringen vergoeden van een klein deel. Willen fout niet erkennen en bij enige kritiek is het stopwoordje “vreemd” (zie dit meerdere lage reviews). Kunnen blijkbaar niet met kritiek omgaan, in plaats om dit te gebruiken om beter van te worden , wordt kritiek ontkend. Zijn zeer intern gefocust. Hebben tot vandaag (een maand na dato) ook mijn reviews op hun eigen site met de gemelde omissies nog niet geplaatst. Jammer want dat hadden andere klanten hun voordeel mee kunnen doen. Ook is advertentie nog niet aangepast.

Geachte heer/mevrouw, Er is geleverd wat u heeft besteld en dat is een feit. Dus daar kunt u nu wel mee bezig blijven, maar daar verandert het toch echt niet door. Het product is retour ontvangen en ook netjes retour verwerkt en daarmee dus ook afgehandeld. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snel, goed en goedkoop

Prima verzorgd.

Twee zendingen met glazen deksels. Ze waren zeer beschermend verpakt en kwamen op de tweede dag na de avondbestelling aan. Sneller kon het toch niet!

Topzaak met mooie en kwalitatieve Apple Watch accessoires.

mooie en kwalitatieve producten tegen mooie prijzen.

prima kwaliteit en service

Was op zoek naar telefoon hoesje ondanks dat ik dacht het goede bestelt te hebben bleek het toch het verkeerde hoesje. Er zijn ook zoveel hoesjes en telefoons. Prima retourservice en vlotte levering goede hoesje voor iphone se 2022.

Goede communicatie en snelle verzending

Mijn ervaring met Appelhoes is zeer positief. Vanaf het moment van de aankoop wordt je goed op de hoogte gehouden van de verzending van het gekochte artikel via emails. De verzending zelf is zeer snel, binnen een dag had ik mijn beschermhoes thuis. Wat wordt beweerd op de internetsite, wordt ook waargemaakt. Appelhoes is een goede verkoopsite die ik iedereen kan aanraden. Mijn volgende hoes koop ik wederom bij Appelhoes!

Snelle verzending, goede spullen

Binnen twee dagen in huis. Duidelijke site. Mooie kortingen. Goede spullen

Fijn!

goede ervaring gehad bij Appelhoes. Ik vond er een merk op die goedkoper stond dan op de de webshop van het merk zelf. Ook andere sites waren duurder. Icm gratis verzending en de positieve recensies heb ik de bestelling geplaatst. Keurig op tijd geleverd. Ben blij met mijn aankoop.

Snelle levering en goede producten

Nijverheidstraat 6

3144CL Maassluis