Goed geholpen .

Prima , snelle service .

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooi op tijd geleverd

Slechts de helft geleverd

Telefoonhoesje met screenprotector besteld. Alleen het hoesje gekregen. Nergens melding van gezien. Bij contact met klantenservice kreeg ik te horen dat dit bij het bestellen zichtbaar had moeten zijn en dat het zal worden nagestuurd. Stond niet in de bevestigingsmail, op de factuur of de pakbon. Heb nog altijd geen screenprotector ontvangen. Contact met klantenservice als niet plezierig ervaren.

Geachte heer/mevrouw, Zoals mijn collega u ook netjes heeft aangegeven was bij bestellen al bekend dat het product niet op voorraad is, dus beetje vreemd dat u dan zo reageert. Zeker als er een paar dagen eerder gewoon normaal contact is en u notabene aangeeft 'ik zie het wel tegemoet' en vervolgens dan wel zo'n zure review plaatsen. Erg jammer en onnodig. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Niet goed

Telefoon hoesje past niet goed. Dat is slecht. Jullie verkopen het product en zeer onbeschoft om te vragen om de review aan te passen zeker niet. Dan moet je producten verkopen die passen.

Geachte heer/mevrouw, Als de pasvorm niet goed is kan het ook prima zijn dat u niet de juiste maat hebt besteld, zo te zien heeft u het hoesje retour gestuurd en daar ook netjes de betaling van retour ontvangen. Het kan uiteraard dat het hoesje niet bevalt, maar dat betekent dan niet dat wij 'slecht' zijn. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Klantenservice maakt je uit voor leugenaar

Ik heb iets gekocht, betaald, bevestigd en factuur ontvangen. Daarna bericht dat het artikel niet leverbaar is en dat het online ook aangegeven zou zijn. Toen 10 dagen later terugbetaald gekregen. Aangegeven dit slecht te vinden waarop Appelhoes heeft gereageerd we helemaal geen klant zijn en wij eerlijk moeten zijn waar dan gekocht... Ongelooflijk want toch echt bevestiging en factuur van Appelhoes. Nog nooit zo slecht behandeld dooreen webshop enklantenservice. Bestel - en factuurnummer 93576.

Helemaal goed

Fijne case, snel en correct geleverd

Hoesje was snel geleverd voor de beste prijs :)

Goed product

Snelle levering en heel goed product

Teleurstellende klantenservice

iPhone 15 Pro hoesje besteld, komt beschadigd uit verpakking. Kan gebeuren, dacht ik nog... Tijdens het retourproces per ongeluk de verkeerde verzendwijze gekozen, waardoor ik een rerourlabel kreeg voor een brievenbuspakketje. Aangezien het hoesje mij €69,90 heeft gekost, wilde ik graag snel het pakketje retourneren. Ik heb het pakketje daarom dusdanig aangepast zodat het gewoon door de brievenbus zou passen, maar daar heeft de klantenservice geen boodschap aan en houden ze €5 in op mijn retourbedrag, omdat in hun voorwaarden staat dat ze dit mogen doen?!?! In mijn ogen verre van netjes, aangezien zij degene zijn die mij een beschadigd product opsturen. Enige coulance hierin was wel op z’n plaats geweest. De klantenservice medewerkers van tegenwoordig zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ik koop hier nooit meer en zal vrienden en familie ook afraden hier te kopen.

Prima en snelle levering

Geen tegemoetkoming en misleidende tekst

Klantenservice niet telefonisch bereikbaar. Onhandig. Wel per app te bereiken en daar werd dezelfde dag nog op gereageerd. Bij een niet-werkend product geen service of tegemoetkoming, moest zelf de retourkosten betalen of anders omruilen. Tekst op de website ‘gratis ruilservice’ is misleidend. Je moet wel degelijk betalen bij retourzendingen als je je geld terug wil. Dat is op zich niet zo erg, maar schrijf dat dan duidelijk op. De omschrijvende tekst bij het product is niet toereikend, hoesje past ook op andere modellen maar die modellen staan er niet bij vermeld. Ik ga niet weer hier iets bestellen.

Geachte heer/mevrouw, Er is zo te zien twee weken geleden netjes aangegeven dat u een retour of garantie-aanvraag kunt maken, dat is tot op heden niet gedaan. Dus om dan te spreken over een 'niet werkend' product terwijl u er zelf voor kiest geen retour aan te melden gaat wat ver. Ook reageert u niet op de berichten van mijn collega, maar dan wel twee weken later een review als deze plaatsen. De retourvoorwaarden staan deze duidelijk en transparant voor bestellen op onze website, ook die link heeft u tot de beschikking. Ofwel, het is niet helemaal fair wat u hier allemaal schrijft. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Snelle levering van een goed product.

De dag na de bestelling werd mijn nieuwe hoesje met screenprotector afgeleverd. Product voldoet precies aan mijn verwachtingen.

Product te laat geleverd en organisatie is slecht bereikbaar

Volgens de website zou mijn product binnen 24 uur geleverd worden. Ik kreeg een bericht dat de zending onderweg was, maar zonder traceercode. Na 48 uur heb ik geprobeerd om op diverse manieren met het bedrijf in contact te komen, om te vragen waar mijn bestelling blijft. Men is maar via Whatsup, Email en via een webform bereikbaar. Terwijl het wettelijk verplicht is om ook telefonisch bereikbaar te zijn. https://nos.nl/artikel/2466109-telefoonnummer-ontbreekt-bij-grote-webwinkels-ondanks-verplichting Helaas wordt maar summier gereageerd. Pas na dagen of uren later. Na verschillende emails en whatsup heeft men eindelijk mijn product geleverd. Kortom: de service verdient geen schoonheidsprijs.

Geachte heer/mevrouw, Er is op dinsdag 2 april om 9:26 een bericht naar ons verzonden, waar u om 11:00 een reactie op heeft ontvangen. Binnen anderhalf uur dus en dan durven spreken over 'slechte bereikbaarheid' terwijl binnen een werkdag reageren de norm is. Geduld is dan ook een schone zaak: dat u de reactie-tijden van een winkel niet respecteert betekent niet dat we slecht bereikbaar zijn. Uiteindelijk is er netjes een nieuwe zending gemaakt en is dat netjes bezorgd op 3 april (de volgende dag dus). Maar gek genoeg lezen we dat dan weer niet terug in deze review! Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V.

Mooie hoesje! En snelle levering!

Blij met de snelle levering en de prijzen vallen ook reuze mee.

Snelle leveringen

Snelle levering Prima assortiment

Fijne webwinkel product op tijd geleverd

Apple Watch bandje bestelling gedaan op basis van de de afbeeldingen. Bandje past goed kleur is beter dan op sommige foto’s Bandje netjes als brievenbuspost ontvangen. Erg tevreden.

Matig

Mijn horloge bandje miste een haakje om vast te maken

Snelle service, prima kwaliteit

Het bestelde telefoonhoesje was snel binnen, de kwaliteit lijkt degelijk (gebruik ‘m nu een week). Was goed verpakt.

Goede kwalitatieve producten besteld tegen een redelijke prijs. De volgende dag in huis.

Prima keuze en kwaliteit.

Well established shop with high quality products and excellent service

Nothing to improve, I would say. I like the policy to have the customer pay for returns: discourages waste and environmental aware behaviour.