Het product doet wat zegt

Bestel hier graag m’n producten! Altijd snel in huis. En vooral een groot assortiment. Fijne site ook, duidelijk.

Snelle levering, goede communicatie.

Ben zeer tevreden!

Fijn

Mooie producten en snelle levering

Mooie nagellak, leuk dat de kleuren veranderen bij koud/warmte!

Super fijne winkel, met echt uitstekende service!!

Snelle service de volgende dag had ik mijn producten al thuisbezorgd. Er was 1 product niet op voorraad, waar ik netjes een mail over kreeg. Die hebben ze later opgestuurd op hun kosten. Een complete service waar ik verder niks voor hoefde te doen, verdiend voor mij meer dan 5 sterren !!

Super veel keus

Pfffffff Maar wat een keuze stress, zoveel kleurtjes en handige accessoires. Zeker een kijkje waard want de prijzen zijn ook super! Tot snel weer

Bedankt voor je beoordeling en vervelend dat er producten van je bestelling beschadigd zijn aangekomen. Wij hebben alleen hiervan geen melding of klacht van je ontvangen en adviseren je dit altijd te doen bij voorkeur met foto's zodat wij kunnen kijken naar een passende oplossing. Wij blijven namelijk altijd verantwoordelijk voor een goede ontvangst van je bestelling. Hierover zullen wij je ook nog even per e-mail een bericht sturen.

Snelle service!

Snelle service en lossen problemen goed op.

snel en naar verwachting.

Prima service, site is overzichtelijk en product beschrijvingen duidelijk. Producten zijn naar wens. Kortgezegd: betrouwbaar en prima service.

Fijne klantenservice.

Mijn vragen worden snel en professioneel beantwoord. Er wordt met mij meegedachtl

Goede merken en snelle levering

Mijn eerste bestelling gedaan bij Nail XL / Nagelgroothandel.nl. Vlot geleverd en ook de nalevering kwam snel. Ruim assortiment met alles wat je maar kan bedenken voor nagels en beauty. Jullie zien mij zeker snel weer terug

Met vragen kan je altijd stellen Goede service Klantvriendelijk

Goed advies, ervaren advies, doel gerichte cursussen en gezellig. Duidelijk en snel met berichten en bestellingen.

Uitsteekend goede service

Uitsteekend goede service

Had een kleinere fles swipe besteld maar kreeg een grote fles swipe! Super attent. Snelle levering

SUper

Snel geleverd, en erg tevreden met de producten

Artikel was snel geleverd en goed verpakt bij aankomst.

Goede ervaring om trend producten en leveringen

Echt prachtig plek Kan je van alles daar vinden Goede service Medewerker zijn heel aardig

Een online winkel met hoge service

Zo fijn dat de levering zo snel mogelijk wordt afgerond.

Prima groothandel!

Vriendelijke, hulpvaardige medewerksters

Snelle levering, fijne producten

Tevreden.

Over Nagelgroothandel.nl

Nail XL | Nagelgroothandel.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.