Had per ongeluk dubbel bestel, daar namen ze contact over op. 2e bestelling geannuleerd en snel geld terug gestort gekregen. Super seevice

Snelle nette levering

Fijne service

Redelijk

Heb nog iets in backorder staan hierover gemaild maar geen antwoord gekregen. Artikel nu maand geleden besteld.

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling en wij willen hier graag op reageren. Allereerst kunnen wij geen e-mail vinden dat je geïnformeerd hebt over je backorder, anders hadden wij uiteraard hierop gereageerd. Dat neemt niet weg dat wij normaal gesproken met 1-2 weken moeten laten weten wat de status is van een nog niet geleverde back-order, onze excuses daarvoor. Normaal gesproken wordt een nalevering namelijk binnen een week verstuurd. In dit geval wachten wij zelf gedurende een lange periode op dit product (haarnetjes) vanuit onze leverancier en is er nog geen zicht op wanneer wij dit artikel weer kunnen verwachten helaas. In verband met Covid-19 zijn veel producten, waaronder beschermingsmiddelen, lastig verkrijgbaar of is er veel vertraging in transport. Wij zullen je hierover verder ook even persoonlijk per email hierover benaderen.

Goede producten.

Staan je altijd vriendelijk te woord en helpen je bij iedere vraag of geven goede producten uitleg !!! Gr minnie

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering!

Snel en correct

Snel en correct

Een snelle levering is altijdt fijn Stock meteen aangevuld

Ruime keuze uit producten en snelle levering

Ruime keuze uit producten en snelle levering ...

Altijd perfect

Ik heb al vaker besteld bij magelgroothandel.nl en altijd is het snel binnen en altijd zit er een leuk presentje bij. Top!!!

Snel en goede levering.

Supersnelle service

Zeer goeie service.altijd een kleinigheidje bij je bestelling.leuk!!!

goeie website!!

een fijne website,met alles wat ik nodig heb voor nagels. de verzending is zeer snel!

In één woord geweldig.

Producten makkelijk te vinden, redelijke prijs, goed ingepakt en snel geleverd.

Goedkoper dan elders

Goedkoper dan elders. Maar mogen meer merken in huis hebben...

Beste klant, bedankt voor je positieve beoordeling? Wat betreft je opmerking staan wij juist bekend om de hoeveelheid verschillende merken die wij verkopen. Op het gebied van nagelproducten verkopen wij reeds 7 verschillende premium merken en dan nog 12 verschillende merken met aanvullende producten op het gebied van beauty, wimpers en pedicure. Mocht je iets missen in ons assortiment dan kun je ons dit altijd laten weten.

Uitgebreid assortiment in een oogopslag

Leuke website met een ruime keuze aan producten. Daarbij is ook de nieuwsbrief wel toppie. Alleen jammer dat de nieuwe assortie snel is uitverkocht.

Beste klant, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat betreft je opmerking proberen wij altijd voldoende voorraad aan te houden. Mocht een artikel zijn uitverkocht dan kun je ons dit altijd laten weten en informeren wij je direct als het weer op voorraad is. Je kunt ook altijd een dergelijk artikel meebestellen, neem hiervoor dan even contact op met onze klantenservice per e-mail of telefonisch.

Correct

Snelle en vlotte levering

Goede klantenservice en snelle levering!

Had een bestelling gedaan, maar een dag later kwam ik erachter dat ik wat was vergeten. Na een telefoontje werd dit bij de bestelling gevoegd en heb ik alles de volgende dag in één keer ontvangen! Top.

Snelle bediening en zeer vriendelijk als je een vraag op mail stuurt!

Satisfied

Very good products and fast delivery!

Snelle service en klantenservice is klantvriendelijk

Ze denken met je mee en blijven vriendelijk

Betrouwbaar en Correct

Ervaring zeer goed, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Top.

Duidelijke artikel omschrijving, snelle levering

Duidelijke artikel omschrijving Snelle levering Goed verpakt Extra pluspunt is voor mij de verzending, prettig door Track&Trace

ze zijn er ook voor om problemen op te lossen, dus een dikke 10

Over Nagelgroothandel.nl