Het heeft een mooie uistraling en blijft lang mooi

Mooie uitstraling en blijft super goed zitten

Producten werden super snel geleverd

Prima !

Duidelijke uitleg op de site waardoor ik, als niet professional, mijn nagels goed kon behandelen.

Snelle service van de bestelling. Ook vragen over de bestelling werden direct per mail beantwoord.

Fijne groothandel.

Top, snel en betrouwbaar!

Kreeg mijn bestelling snel thuis.

Gooie site en de bestelling was snel in huis

Eenvoudig en snel

Kon mijn producten eenvoudig vinden en had de producten snel in huis

Snel en correct

Levering snel en correct. Wat we jammer is dat men altijd aan een bepaald bedrag moet komen.

Beste Marian, bedankt voor je positieve beoordeling. Er geldt uiteraard geen minimaal bedrag voor wat je moet bestellen. Waarschijnlijk bedoel je vanaf wanneer gratis verzending geldig is? Dat is voor Nederland dan €75,00 excl. BTW aan producten. Verzendkosten zijn een grote kostenpost voor ons en daarbij berekenen wij ook niet de volledige kosten hiervan door. Vandaar dat wij er dus voor kiezen om gratis verzending vanaf dit bedrag aan te houden.

Prima bedrijf, levering duurt alleen lang.

Prima bedrijf, goeie producten, Afgelopen keer had ik bestelling van 140 euro en zou dinsdag geleverd worden, week later nog niks ontvangen. Had ik mail gehad voor certificaat verklaring. Maar stond onduidelijk in de mail. Niet snel kunnen zien, dat vond ik jammer. En dat je geen punten kan sparen tot soms iets korting mbt tot producten.

Beste Sharon, bedankt voor je beoordeling. Bij je bestelling van zondag 2-6-2024 kwam de vertraging in de verzending dan inderdaad doordat wij nog op een reactie van je moesten wachten. Dit e-mailbericht hebben wij je direct maandag 3-6-2024 dan verstuurd en de vereisten staan overigens ook bij het bestelde product vermeld. Het is uiteraard vervelend dat je de e-mail dan hebt gemist, alleen wij moeten ons aan bepaalde richtlijnen hiervoor houden en daarom wachten op je reactie. Verder bedankt voor je suggestie voor een spaarsysteem, wij hebben hiervoor helaas geen oplossing voor gevonden tot op heden. Wij hebben wel iedere maand een kortingsactie en ook regelmatig andere aanbiedingen en acties. Deze worden uiteraard duidelijk gecommuniceerd via de website, webshop, social media en onze nieuwsbrief.

Snelle levering en uitstekende producten van crystal nails en young nails..

Keurig

Snel geleverd. Goed verpakt. Netjes

Very good

I’m happy with the product trusted and fast delivery

Snel verstuurd netjes verpakt goede service

Very good :)

Very fast deliever :)

mooie producten en snelle levering

Prima webshop

Direct na bestellen een ontvangstbevestiging gekregen. Duurde wel 5 dagen voordat ik de spullen geleverd kreeg.(had het zaterdag eigenlijk verwacht W.s omdat Hemelvaart en het weekend er tussen zaten.

Bedankt voor je beoordeling en graag geven wij even een toelichting. Je bestelling van 8-5-2024 om 16:26 uur hebben wij i.v.m. Hemelvaart dan op vrijdag 10-5-2024 verwerkt en verstuurd in ieder geval. Dat het op 14-5-2024 dan pas is bezorgd ligt helaas in deze dan aan PostNL. Wij hebben ook geconstateerd dat veel zendingen na Hemelvaart met vertraging zijn verwerkt bij ze. Waarschijnlijk door drukte bij ze wat wij vaker zien na feestdagen.

Onwijs snelle bezorging en super netjes verpakt. Top!

In 1 woord geweldig!

Snelle levering, groot assortiment

Ruime keuze in producten, levering erg vlot en netjes verpakt.

Erg behulpzaam

De dames z'n altijd erg behulpzaam en helpen je waar nodig is.

Fijne site.. gellak snel binnen

Snel en groot assortiment

Snel en groot assortiment

Gezellige uitstraling

Kom er al jaren!!leuk personeel, ervaring zat daar!je vraagt niet snel mis! En eerlijk is eerlijk de keuze is daar reuze!!

Goed!

Super goede ervaring. Er was een fout product geleverd en dit werd meteen netjes opgelost en nergens moeilijk over gedaan. Super service en bestel hier zeker vaker!

Besteld en snel geleverd

Ik kende de nagellak al, bevalt goed,

Uitstekende kwaliteit

Alles netjes verpakt en goede kwaliteit. Ik koop hier nog meer!

Diamantstraat 1 C

7554TA Hengelo

Over Nagelgroothandel.nl

Nail XL | Nagelgroothandel.nl - De Nr. 1 Nagelgroothandel sinds 2002 met eigen Nail XL Academy met opleidingen en workshops voor nagelstyliste, wimperstyliste en/of wenkbrauwstyliste.