De bestellingen worden altijd snel bezorgd. Helaas werken de koeriers diensten niet helemaal optimaal. Jullie pakketje was bij de voordeur neergelegd, wij vonden deze later pas toen wij zelf de deur uitgingen.

Beste Simone, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat betreft de bezorging mag PostNL dit niet zonder dat dit door je is aangegeven op een bepaalde plek neerzetten. PostNL heeft wel een nieuwe functie welke je in je PostNL account kunt aangeven, namelijk "afgesproken plek", hiermee geef je toestemming aan PostNL om je pakket ergens rondom het afleveradres achter te laten, zie https://www.postnl.nl/klantenservice/bezorgvoorkeuren/wat-is-een-afgesproken-plek/ Als je geen gebruik maakt van deze functie, dan mag de PostNL bezorger dit zeker niet doen en kun je hierover ook een klacht indienen bij PostNL.

Snel, correct, makkelijk bestellen en boven een bepaald bedrag geen verzendkosten!

Geweldig, snel en perfecte producten

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit

Zeer goed product en super snelle levering!

geweldig

zeer mooi en groot assortiment, keurig en snel verzonden. Bestel hier altijd mijn nagel spullen

Nieuwe klant, nu 2 bestellingen gedaan en 2 niet juiste ontvangsten

Ik ben een nieuwe klant. Ik heb nu 2 bestellingen gedaan en 2x geen goede ontvangst gekregen. Eerste keer mistte er een product en de tweede bestelling was een product verkeerd gestuurd. We zullen een 3de bestelling overwegen en hopen dan dat het in 1x goed gaat. Maar sorry. Geen aanbeveling.

Beste Patricia, bedankt voor je beoordeling en uiteraard vervelend dat bij beide bestellingen van je wat verkeerd is gegaan. Dit proberen wij uiteraard te voorkomen door verschillende controles, immers het herstellen hiervan brengt voor ons extra kosten met zich mee. Belangrijk vinden wij wel dat zodra je dit bij ons gemeld hebt, zoals in dit geval, wij direct overgaan tot het oplossen van het probleem voor je, dat is voor ons een essentieel onderdeel van onze klantenservice en ook in beide gevallen gebeurt. Ik zou je graag de garantie willen bieden dat het een volgende keer niet meer voor gaat komen, echter met de dagelijkse hoeveelheid bestellingen die wij verwerken proberen wij uiteraard fouten te voorkomen, echter uit te sluiten is dit bij mensenwerk nooit.

Altijd goed

Prima zoals altijd

Ieder jaar bestel ik mijn benodigdheden voor Gellak Uitgebreide keuze en snelle levering Ik doe het al jaren zo En blijf het ook zo doen Ik ben erg tevreden

Ik word altijd naar tevredenheid geholpen.

Zeer tevreden over de website. Klantenservice zeer goed. Levering van producten op tijd is het er niet wordt dat naar gestuurd..

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering

Wordt goed en snel geholpen als dit nodig is. Snelle levering.

Hele goede service en snelle verzending! Bestel al 2 jaar bij jullie en nooit ontevreden!

Ik vind het altijd fijn om iets te kunnen bestellen want je krijgt altijd een cadeau bij je bestelling en het is ook heel snel in huis...wat ik ook prettig vind de filmpjes op YouTube erg fijn en leerzaam . M.v.g Guurtje Guurtjesnagelstudio

Super goed

Service is goed. ze zijn klantvriendelijk en ik heb er verschillende opleidingen gedaan en dat was goed, gezellig en leerzaam, ze nemen de tijd om je het goed uit te leggen, nee ik ben zeer tevreden.

Snelle levering, super service en ze bieden ook hele fijne cursussen aan. Echt Top

Goede producten snelle levering

Mooie en goede producten, betaalbaar en snelle levering

Snelle en zeer vriendelijke service:)

Ga zo door samen!! Blijf het een mooi team vinden! Tot gauw! :)

Vandaag besteld morgen in huis

Als ik iets bestel dan is altijd alles op voorraad snelle levering en ook altijd iets extra’s erbij een proefpakketje en ook goed verpakt alles

snelle levering - groot assortiment

De bestelling was weer supersnel binnen! Voor 16.00 besteld en de volgende dag al binnen. Het openen van het pakketje geeft dubbel pret: mijn bestelling, maar vooral: wat zal er voor lekkere snoepjes bij zitten???? Elke keer weer een verrassing.

Niet normaal zo n snelle levering! 15 uur besteld volgende dag om 12 uur geleverd, zelfs met n lief presentje!! Ik belde net om hun te bedanken en ze nemen zelfs snel op!! Echt mijn complimenten voor dit bedrijf! Bestel hier al heel lang mijn wimperlijm! Altijd goed en netjes!! Heel blij mee en echt goede service!!

Snelle service en zeker een goede service!

Duidelijke website, snelle levering en ze hebben alles wat ik nodig heb!

uitstekende service

prettig en zeer goed

Snelle levering keurig ingepakt er zat zelfs nog een kleine attentie bij heel leuk.

SUPER

Goede producten, snelle levering, goed verpakt, duidelijke website.

Over Nagelgroothandel.nl

Nail XL | Nagelgroothandel.nl