ze zijn er ook voor om problemen op te lossen, dus een dikke 10

Goede snelle service

De bestelling was netjes en ondanks Corona snel geleverd.

Snelle service, pakketje kan door de brievenbus

Super service. Snel en netjes. Enige puntje wat misschien anders kan: je betaald voor een pakketje maar mijn bestelling paste ook door de brievenbus. Ik ga in elk geval vaker bestellen

Beste Cynthia, bedankt voor je positieve beoordeling. Alle bestelling bestellingen versturen wij als pakket, hiermee kun je als klant en wij ook de bestelling altijd volgen. Met een brievenbuspakketje is dat niet mogelijk en het prijsverschil tussen beide is ook minimaal. Wij kiezen liever voor zekerheid dat een verzending goed bij je aan komt en anders kunnen nagaan waar het mis is gegaan zodat wij actie kunnen ondernemen.

Voor mij géén overzichtelijke website maar top assortiment

doordat er een fantastisch assortiment op de website staat oogt het onoverzichtelijk Wanneer ik alles gevonden heb is het prima afrekenen en worden mijn pakketjes snel en soepel geleverd.

Beste Sandy, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat betreft je opmerkingen zijn wij hier van bewust, daarom werken wij aan een compleet nieuwe webshop en proberen wij de laatste tijd ook de huidige webshop overzichtelijker te maken.

Alles perfect

Foutloze afhandeling.

Levering kan niet nog beter verwacht worden!

Goed geholpen!

Er ging wat mis op de website. Ik heb hier heel Erg goed hulp bij gekregen! Hierdoor was de volgende dag in huis.

Zeer snel

Snel !!!

Goede service en snelle levering

Heel snel binnen en goed beschermd verpakt en zelfs met een zakje snoep :)! Top

Producten en levering goed

Mijn eerste ervaring met jullie was geweldig voor mij een blijvertje

heel fijn wordt ook goed geholpen

Prima groothandel

Snelle levering, groot assortiment.

Proffesioneel

Mooie en fijne producten omee te werken. De keuze is reuze en naleveringen worden ook altijd netjes aangegeven en op tijd bezorgd. Ga zo door!

Helemaal top

Voor het eerst besteld ,en de order was de volgende dag al binnen alles netjes verpakt ik kan alleen maar zeggen top !

Super snelle bediening

Super tevreden!

Mijn bestelling kwam netjes en lekker snel aan, en er zat ook nog n zakje snoepjes in. Word ik helemaal blij van, nu 2 keer besteld en als ik nog iets nodig heb zeker weer bij jullie!

Compleet assortiment, goede prijzen en snelle levering.

Kwaliteitproducten voor een normale prijs. Kon alles vinden wat ik moest hebben!

Prima service en snelle levering

Ik had al snel gevonden wat ik zocht en het bestellen ging gemakkelijk. Ook was ik blij met de snelle levering.

Super afhandeling en service

Na een verdwenen pakketje, meteen vervangend pakket gekregen. Denken mee, reageren snel en handelen keurig af!

Heel content

Heel content van mijn bestelling

Prima bedrijf met een dramatische website

Ik moet telkens bij iedere inlog een nieuw wachtwoord aanvragen. De website is ook veel te druk. Je ziet door de bomen het bos niet meer. Verder een prima bedrijf wat heel klantvriendelijk is

Beste Hetty, bedankt voor je beoordeling en graag reageren wij hierop. Wat betreft het inloggen is dit een automatisch en foutloos proces. Als je eenmaal een wachtwoord hebt ontvangen dan blijft deze uiteraard geldig en kan je altijd wijzigen in je account. Het inloggen is alleen wel teken en hoofdlettergevoelig, als daar iets niet juist wordt overgenomen of ingevuld wordt krijg je een foutmelding. Wat betreft de webshop zijn wij voor de huidige shop met verschillende verbeteringen bezig en zijn ook reeds zichtbaar. Daarnaast werken wij achter de schermen aan een compleet nieuwe webshop. Met andere woorden wij zijn ons ervan bewust dat het beter kan en daar wordt hard aan gewerkt.

Uitstekend!

Snelle service, goede ervaringen

Altijd top!!!

Levering is altijd snel en de producten zijn tot nu toe altijd super goed geweest!

Geleverd wat ik wilde hebben.

Over Nagelgroothandel.nl

Nail XL | Nagelgroothandel.nl