Snelle levering, groot assortiment

Ruime keuze in producten, levering erg vlot en netjes verpakt.

Erg behulpzaam

De dames z'n altijd erg behulpzaam en helpen je waar nodig is.

Fijne site.. gellak snel binnen

Snel en groot assortiment

Snel en groot assortiment

Gezellige uitstraling

Kom er al jaren!!leuk personeel, ervaring zat daar!je vraagt niet snel mis! En eerlijk is eerlijk de keuze is daar reuze!!

Goed!

Super goede ervaring. Er was een fout product geleverd en dit werd meteen netjes opgelost en nergens moeilijk over gedaan. Super service en bestel hier zeker vaker!

Besteld en snel geleverd

Ik kende de nagellak al, bevalt goed,

Uitstekende kwaliteit

Alles netjes verpakt en goede kwaliteit. Ik koop hier nog meer!

Er werd gecontroleerd of ik de juiste papieren had. En daarna snel geleverd

Heel positief

Ik had een klacht over de nagellak die ik had gekocht. Deze klacht is positief en naar volle tevredenheid opgepakt en afgehandeld. Ik werd tussendoor ook steeds op de hoogte gehouden. Groot compliment!

Prima geholpen

Prima geholpen

Vriendelijk en snel

Je word vriendelijk en snel geholpen, zowel online als in de winkel. Erg prettig. De winkel is overzichtelijk waardoor je snel je nodige producten bij elkaar hebt.

Zeer snelle levering.

Ben zeer tevreden, ik had een order geplaatst en de volgende dag had ik het al geleverd gekregen.

Het product doet wat zegt

Bestel hier graag m’n producten! Altijd snel in huis. En vooral een groot assortiment. Fijne site ook, duidelijk.

Snelle levering, goede communicatie.

Ben zeer tevreden!

Fijn

Mooie producten en snelle levering

Mooie nagellak, leuk dat de kleuren veranderen bij koud/warmte!

Super fijne winkel, met echt uitstekende service!!

Snelle service de volgende dag had ik mijn producten al thuisbezorgd. Er was 1 product niet op voorraad, waar ik netjes een mail over kreeg. Die hebben ze later opgestuurd op hun kosten. Een complete service waar ik verder niks voor hoefde te doen, verdiend voor mij meer dan 5 sterren !!

Super veel keus

Pfffffff Maar wat een keuze stress, zoveel kleurtjes en handige accessoires. Zeker een kijkje waard want de prijzen zijn ook super! Tot snel weer

Bedankt voor je beoordeling en vervelend dat er producten van je bestelling beschadigd zijn aangekomen. Wij hebben alleen hiervan geen melding of klacht van je ontvangen en adviseren je dit altijd te doen bij voorkeur met foto's zodat wij kunnen kijken naar een passende oplossing. Wij blijven namelijk altijd verantwoordelijk voor een goede ontvangst van je bestelling. Hierover zullen wij je ook nog even per e-mail een bericht sturen.

Snelle service!

Snelle service en lossen problemen goed op.

snel en naar verwachting.

Prima service, site is overzichtelijk en product beschrijvingen duidelijk. Producten zijn naar wens. Kortgezegd: betrouwbaar en prima service.

Fijne klantenservice.

Mijn vragen worden snel en professioneel beantwoord. Er wordt met mij meegedachtl

Goede merken en snelle levering

Over Nagelgroothandel.nl

Nail XL | Nagelgroothandel.nl