Mijn eerste bestelling gedaan bij Nail XL / Nagelgroothandel.nl. Vlot geleverd en ook de nalevering kwam snel. Ruim assortiment met alles wat je maar kan bedenken voor nagels en beauty. Jullie zien mij zeker snel weer terug

Met vragen kan je altijd stellen Goede service Klantvriendelijk

Goed advies, ervaren advies, doel gerichte cursussen en gezellig. Duidelijk en snel met berichten en bestellingen.

Uitsteekend goede service

Uitsteekend goede service

Had een kleinere fles swipe besteld maar kreeg een grote fles swipe! Super attent. Snelle levering

SUper

Snel geleverd, en erg tevreden met de producten

Artikel was snel geleverd en goed verpakt bij aankomst.

Goede ervaring om trend producten en leveringen

Echt prachtig plek Kan je van alles daar vinden Goede service Medewerker zijn heel aardig

Een online winkel met hoge service

Zo fijn dat de levering zo snel mogelijk wordt afgerond.

Prima groothandel!

Vriendelijke, hulpvaardige medewerksters

Snelle levering, fijne producten

Tevreden.

snelle levering top

mooie overzichtelijke site goede prijzen en snelle levering, top zaak dus

Na miscommunicatie, goed opgelost

Iets besteld, niet op voorraad. Door miscommunicatie aan beide zijde onenigheid. Uiteindelijk goed opgelost van de nagelgeoothandel. Zelfs een sinterklaas verrassing erbij.

Beste Kristie, bedankt voor je beoordeling graag reageren wij hierop. Je bestelling van de Crystal Nails Tiger Eye Magnet Big is geplaatst tijdens de Pink Friday Week op 26-11, hierbij zijn dan voorwaarden van toepassing waaronder dat het 5 werkdagen kan duren voordat wij je bestelling compleet versturen. Deze toelichting hebben wij je overigens ook verstuurd n.a.v. je email over je bestelling op 30-11-2023. Het klopt dat je het artikel hebt kunnen bestellen alleen heeft hier wel de vermelding "back-order" bij gestaan wat betekent dat het artikel niet op voorraad is maar wel besteld kan worden en dat wij dan ernaar streven om het artikel binnen 1 week na te leveren. Na de 5 werkdagen van de kortingsactie hebben wij het artikel nog niet kunnen versturen helaas omdat het niet voorradig was ook bij de importeur, daarom hebben wij je op 1-12 vervolgens een e-mail verstuurt van de betreffende nalevering. Het goede nieuws is dat wij vandaag het artikel geleverd krijgen en dan ook vandaag of morgen verstuurd zal worden naar je. Hopende je hiermee een passende toelichting te hebben gegeven. Voor vragen of opmerkingen kun je ons altijd bereiken per email, telefoon of chat.

Goede producten en top service

Super snelle levering

De lamp die ik heb besteld is van goede kwaliteit en de bestelling werd de volgende dag geleverd. Ik ben heel tevreden.

Uitstekend!

Snelle verzending!

Snelle levering!

Snelle levering en nieuw product werd gratis geleverd omdat er een foutief alternatief was ingepakt. Ga zo door!

Snelle en keurige levering, goede producten

Ik ben 100% tevreden met prijs kwaliteit verhouding en levering

Goede producten, snelle afhandeling en levering.

Mooie overzichtelijke en toegankelijke website. Prima bestelproces, goed verpakt en snel geleverd.

Ontevreden

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Twee van de vier artikelen waren niet geleverd maar wel betaald. Eerst keer gebeld en de twee artikelen zouden worden opgestuurd. Twee weken later weer gebeld de artikelen zijn niet op voorraad. Weer later opnieuw gebeld en de oplossing was koop de missende artikelen maar bij de Hema en dan storten we het bedrag terug. Het feit dat je bestelling incompleet wordt geleverd en zelf meerdere keren moet bellen vind ik slecht. Voor mij ook de laatste keer dat ik hier bestel.

Beste Wendy, bedankt voor je beoordeling en graag reageren wij hierop. Je bestelling betrof dan 2 x eyeliner pencil waarbij een puntenslijper behoort te zitten. Helaas waren deze puntenslijpers niet op voorraad en zoals wij telefonisch hebben toegelicht konden wij deze helaas niet naleveren vanwege leveringsproblemen bij het merk al maanden wat je zoals je zelf aangaf inmiddels ook bekend was. Normaal gesproken proberen wij namelijk dit altijd binnen een week op te lossen. Alleen was dit nu niet mogelijk. Als voorstel hebben wij je daarom gedaan dat je elders een puntenslijper kunt aanschaffen en hiervoor aan ons het bonnetje dan kunt geven en wij dit dan vergoeden. Wij dachten hiermee dan voor je een oplossing te hebben aangedragen, een andere oplossing kunnen wij namelijk op korte termijn niet aanbieden. Uiteraard is het vervelend als een bestelling niet compleet is en proberen wij dit altijd te voorkomen, echter in dit geval is er sprake van overmacht. Wel hadden wij hierover beter zelf actief met je communiceren, dit zullen wij zeker ter harte nemen.

Prima service.

Over Nagelgroothandel.nl