Snelle service goede producten

Snelle levering Top

Snelle levering van mijn bestelling

Heel tevreden en er zat nog een cadeautje bij mijn bestelling ook. Geweldig.

Fijne webshop en snelle levering. Producten worden goed verpakt dus minimale kans op beschadiging tijdens transport.

Slecht

Morgen geleverd? Zit al een week te wachten

Beste Rabia, bedankt voor je beoordeling. Wij snappen dat het vervelend is als je op een bestelling zit te wachten. Echter zijn wij in deze wel afhankelijk van een reactie van je welke wij dan vrijdagavond 5-11-2023 hebben ontvangen. Je bestelling is van woensdag 1-11-2023 21:59 uur, vervolgens hebben wij direct de volgende dag 2-11-2023 dan een bericht via ons systeem en per email gestuurd over het ongeldige BTW-nummer voor ICP levering zonder BTW is gebruikt gestuurd met vrijdag 5-11-2023 nogmaals een herinnering. Wij moeten dan op een reactie wachten van je om dit verder te kunnen afhandelen, deze reactie hebben wij dan vrijdagavond van je ontvangen en kunnen hier dan vervolgens weer actie op ondernemen als wij weer aanwezig zijn op maandag. Inmiddels is hier ook verder contact over geweest per email en is dit inmiddels allemaal afgehandeld.

Goed advies ook na 17:00 uur bereikbaar en snelle levering

keurig

snelle levering, goede service

pakket werd snel geleverd. Ook de nalvering nog dezelfde week ontvangen.

correcte behandeling snel in huis

zie boven

Reuze in keuze en snel bovendien.

Zeer uitgebreide keuze van artikelen. zeer snelle levering.

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de producten, de snelle verzending en het eventuele contact indien nodig. Ik raad nagelgroothandel van harte aan.

goede service

snelle service.

Netjes snel duidelijk

Klantvriendelijk en service gericht. Duidelijke uitleg en indien gewenst direct een medewerker op de chat. Snelle levering.

Klantvriendelijk!

Mijn eerste ervaring was zeer goed! Uitstekende service, top kwaliteit!!!

Lief behulpzaam personeel

Ik wordt altijd goed en snel geholpen. Mijn klacht destijds werd prima opgelost. Eigenlijk geen minpunten.

Snel ontvangen

De artikel bondaid primer wat ik besteld had was snel geleverd. Daarnaast was het ook goedkoper dan in andere winkels. Het verschil denk ik in prijs is dat deze geen verpakking om heen zat maar Alleen losse flesjes. Ik heb geen idee of dit invloed heeft op het product in de loop van de tijd dus berg ik ze op een donkere plek.

Beste Jennifer, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat betreft de opmerking zit hier geen verpakking omheen en alleen in een ver verleden was dit zo. Daarnaast is dit een vastgestelde verkoopprijs wij ons aan houden voor de YN Protein Bond. Dat er geen doosje eventueel om zou zitten heeft geen enkele invloed op de houdbaarheid of werking, het is immers geen doorzichtig flesje. Het advies is inderdaad zoals je zelf ook zegt bij alle producten altijd op kamertemperatuur en donker te bewaren. Bij vragen of opmerkingen over producten of je bestelling kun je ons altijd bellen, mailen of chatten. Wij staan je graag te woord.

Snelle levering en producten zijn netjes verpakt!

Fijne klantenservice

Ik had een paar vragen voordat ik wilde gaan bestellen. Deze gesteld via de chat functie. Hierbij werd ik goed geholpen en kon ik de juiste keuze maken bij het bestellen. De bestelling werd de volgende dag netjes geleverd.

Tijdens het bestellen kon ik vragen stellen via de chat. Ik werd goed geadviseerd en ben superblij met de snelle levering. De producten zijn goed en bij mij passend.

Snelle afhandeling van de bestelling.

De bestelling werd op de toegezegd dag en snel geleverd. Heel erg fijn.

Snelle verzending

Een uitstekende snelle Service en verzending!

Ruime keuze overzichtelijke website

Dik tevreden ruime keuze en snel geleverd

Fijne producten en goede service.

Fijne producten en goede service.

Goede producten; netjes ingepakt + heel snel bezorgd.

Snelle en correcte levering

Over Nagelgroothandel.nl