Snelle en correcte levering

Redelijk

Jammer dat als je iets terug wil sturen je de porto kosten moet betalen en ook jammer dat de verzending niet altijd gratis is.

Beste B, bedankt voor je beoordeling en graag reageren wij hierop. Als een product niet goed is of wij maken een fout dan nemen wij de retour verzendkosten voor onze rekening of zorgen dat het hersteld wordt. De gratis verzending is vanaf €75,00 excl. BTW aan producten van toepassing. Wij kunnen bedrijfsmatig geen gratis retour of lagere gratis verzending aanbieden. Daarvoor zijn voor onze de kosten van verzending te hoog.

Altijd netjes

De bestelling kan wel eens een dag langer duren dan verwacht, maar over het algemeen binnen 3 dagen Altijd goed verpakt Producten zijn prima

Beste Linda, bedankt voor je positieve beoordeling en graag reageren wij hierop. Ik zie dat je bestelling op zaterdag 2-9-2023 hebt gedaan en deze verwerken en versturen wij dan op maandag. Vervolgens is je bestelling dinsdag bij je afgeleverd. Wij versturen alleen bestellingen op maandag t/m vrijdag en daarbij hanteren wij voor 16:00 uur besteld de volgende (werk)dag geleverd. Uitzonderingen daargelaten met een eventuele nalevering (kosteloos), drukke periode met kortingsacties of PostNL die vertraging heeft bij de verzending en aflevering.

Uitstekend!

Uitstekend!

Snelle en keurige levering! Dank!

Mijn kwast is niet nep, heb een originele kwast ontvangen ik vind het top van jullie , ik bestel weer spullen in de toekomst bij jullie shop xx

Erg snel geleverd

Sneller dan snel

Super snel en keurig geleverd. Producten zijn top.

Snelle en uitgebreide hulp

Snelle service en met mijn vragen werd ik via de chat snel en goed geholpen!

Super snelle verzending

Vandaag besteld is morgen in huis

Mooien produkten snelle levering

Fijne produkten en wordt snel en netjes geleved

Goede bereikbaarheid en nette/tijdige levering

Goed bereikbaar voor vragen en netjes en op tijd geleverd!

Super, word altijd fijn geholpen

Fijn bedrijf ik geef een 8 omdat er altijd verbeter punten zijn, niet dat ik die zo kan noemen in een x Jullie zijn altijd vriendelijk Dus jullie zien mij sowieso terug komen Fijne vakantie allemaal

Fijne overzichtelijke webshop, snelle levering

Zeer snel geleverd ! Super ingepakt ! Direct factuur door gemaild ! Handige webshop!

Zeer goed.

Zeer snelle levering. En alles correct geleverd.

professioneel

Hele goede afhandeling als er wat mis gaat en ook heel erg snel. Ik ben heel tevreden.

Goede service!

Er was iets misgegaan met een bestelling en hele goede service daarvoor. Normaal gaat alles goed en snelle levering.

Altijd snel binnen

Snel binnen en goed verpakt

super

wort altijd geholpen en alles netjes optijd verstuurt

Top!!

Goede service, snelle bezorging en voordelig!

Heerlijk product

Ik ben een particulier, dus het is even goed kijken. Maar heb mijn product gevonden en snel ontvangen.

Super tevreden!

Hele snelle levering en duidelijke communicatie

Snel mijn bestelde producten gekregen, van de producten die toch niet op voorraad waren een nette mail gekregen dat het maximaal een week kon duren. Maar uiteindelijk maar 1 dag vertraging hadden wat heel fijn was.

Altijd goed!

Altijd een snelle levering, en fijn contact wanneer nodig.

Diamantstraat 1 7554TA Hengelo

Over Nagelgroothandel.nl