Altijd goed!

Altijd een snelle levering, en fijn contact wanneer nodig.

Jammer dat de webshop niet aangeeft als iets niet meer op voorraad is.

Ik vind het jammer dat ik tijdens het bestelproces niet kan zien dat een product niet op voorraad is. Nu moest ik wachten op alles wat ik besteld heb omdat er één of meerdere producten niet op voorraad waren. Als ik zou weten om welke producten het ging, zou ik voor een alternatief kunnen kiezen.

Beste Sandra, bedankt voor je beoordeling en graag reageren wij hierop. Je hebt gebruik gemaakt van de Florence Nails kortingsactie op 1-7 en daarbij zijn voorwaarden van toepassing en communiceren wij dan ook bij deze acties. Het belangrijkste daarbij is dat het tot 5 werkdagen kan duren door de extreme drukte voordat wij je bestelling compleet versturen. Dit hebben wij je per email op 3-7 laten weten, alleen zoals je aangeeft niet welke producten dit zijn omdat wij je bestelling compleet versturen als alle artikelen weer op voorraad zijn. Op 7-7 hebben wij je bestelling dan laten weten dat je bestelling compleet is verstuurd en dat dan binnen deze actietermijn. Als je een bestelling buiten een kortingsactie plaatst en een artikel is niet op voorraad laten wij het ook dan je direct weten en geven wij aan welk artikel of artikelen het betreft en vervolgens zijn er verschillende mogelijkheden: wachten op nalevering, wijzigen van je bestelling met bijv. een alternatief of annuleren van de nalevering. Alleen in dit geval met een kortingsactie is de afhandeling van je bestelling dan even anders en kan het vanwege de drukte langer duren. Wij zullen ook nog even contact met je opnemen per email hierover.

Besteld wat op voorraad is maar tot nu toe nog niets ontvangen

Als er op de site staat dat het op voorraad is moet ervaring geleverd worden ?!

Beste Yvonne, bedankt voor je beoordeling en graag reageren wij hierop. Je hebt gebruik gemaakt van de Florence Nails kortingsactie afgelopen weekend waarbij voorwaarden van toepassing waren. Dit hebben wij ook in alle communicatie hierbij vermeld, waarbij het door drukte tot 5 werkdagen kan duren voordat wij je bestelling compleet versturen. Wij wachten daarom op nog enkele producten vanuit de merk/leverancier om je bestelling compleet te kunnen versturen. Wij zullen ook nog even per email naar je reageren hierover.

Pakketje werd netjes geleverd. Goede producten en goede service

Nog niet ontvangen

Pakket nog niet ontvangen

Beste Roxana, bedankt voor je beoordeling en graag reageren wij hierop. Wij hebben je bestelling van maandag 3 Juli 2023 om 12:54 uur dezelfde maandag nog verstuurd en aan PostNL meegegeven. Helaas heeft PostNL nog steeds last van veel vertraging bij de verwerking en aflevering op bepaalde verzenddagen. Dit is iets wat helaas al weken aan de gang is en wij geen invloed op hebben. Bij controle van je ontvangen track & trace kan ik inmiddels wel zien dat je bestelling is verwerkt bij ze en staat gepland voor levering morgen (donderdag) tussen 18:30 en 21:00 uur. Uiteraard is het erg vervelend als je op de bestelling moet wachten alleen van onze kant hebben wij er in ieder geval alles aan gedaan door direct je bestelling te versturen en ligt het dan in deze aan PostNL wanneer deze de zending heeft verwerkt en bij je komt afleveren. Wij zullen ook nog even per email contact met je opnemen hierover.

Evrything was fine.

Everything was fine.

Probleem snel opgelost

Alles klopt wat ik heb gekregen alleen zat 1 potje acryl niet goed dicht. Waardoor alles eronder zat en ik dus minder van het product heb om te gebruiken. Erg jammer. Gelukkig is dat probleem de volgende dag gelijk opgelost en heb ik een nieuwe ontvangen. Goede service

Beste Leane, bedankt voor je beoordeling en graag willen wij hierop reageren. Als er iets niet goed is gegaan bij een bestelling verzoeken wij je dit altijd even te melden per e-mail, telefoon of chat. Wij zijn immers verantwoordelijk voor een goede ontvangst en zullen dit dan uiteraard op een passende wijze afhandelen. Zover ik kan nagaan heb je hier nog geen melding nog van gemaakt bij ons maar zullen dit dan uiteraard oplossen. Wij zullen ook even nog reageren per e-mail naar je hierover.

Uistekend

Groot assortiment, leuke kleurtjes en prima levering.

Alles snel en goed afgeleverd

snel!

Heel fijn dat de bestelling er gelijk de volgende dag al is!

Alles snel in huis!

Fijne producten, snelle levertijd.

Prima, zorgvuldig verpakt.

Heel mooi

Mooie kleuren, komen overeen met de website. Blijft goed zitten.

Prima geregeld alles

Klantvriendelijk

Te laat

Moest al geleverd zijn heb nu klanten moeten afbellen

Beste Mouhshine, bedankt voor je beoordeling, graag reageren wij hierop. Je bestelling van woensdag 31-5-2023 na 16:00 uur hebben wij conform onze voorwaarden op donderdag 1-6-2023 verwerkt en verstuurd. Helaas heeft PostNL veel vertraging deze hele week door grote drukte reeds zoals ook bij je track & trace staat vermeld door PostNL. Over de verwerking en verzending hebben wij verder geen invloed helaas. Van onze kant doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je krijgen en tijdig te versturen. Uiteraard is het erg vervelend dat je door de bestelde lift bonder een klant hierdoor hebt moeten afbellen. Het is in dit geval helaas afwachten totdat PostNL je verzending heeft verwerkt en bezorgd. Het advies is hiervoor de track & trace in de gaten te houden. Wij kunnen hier echt niks aan doen. Bij vragen of opmerkingen zijn wij ook altijd bereikbaar per e-mail, telefoon of chat zodat wij ook in dit geval snel hadden kunnen reageren op een mogelijke vraag over de verzending. Wij streven uiteraard altijd een tevreden klant na namelijk. Wij zullen ook nog even reageren per e-mail naar je.

Correcte en snelle levering

Altijd correcte en snelle levering.

Mooi producten

Goede producten en niet te duur

Slecht

Dacht fat als je in het weekend een pakje besteld dat het maandag dan wel verstuurd zou worden het is nu woensdag en nog niks binnen gehad. Weet niet hoelang dit normaal gaat maat dacht dat het wel binnen 1a2 werk dagen geleverd zou worden

Beste Petra, bedankt voor je beoordeling en graag reageren wij hierop. Per e-mail is er reeds contact geweest met je over de verzending en daarbij hebben wij de situatie geprobeerd om toe te lichten naar je. Wij hebben namelijk je bestelling van zaterdag in ieder geval maandag gewoon verstuurd, alleen is er bij PostNL sprake van vertraging in de verwerking geweest hebben wij gemerkt door o.a. Hemelvaart en het weekend. Daarmee is het waarschijnlijk extra druk bij PostNL op maandag geweest. Over de verwerking en verzending bij PostNL hebben wij helaas geen invloed. Zoals aangegeven is je bestelling dinsdagavond in ieder geval bij PostNL verwerkt kunnen wij nagaan en is de verwachting dat het vandaag wordt afgeleverd alleen staat er nog geen tijd vermeld helaas. Het advies is daarom om de track & trace in de gaten te houden.

Snelle en correcte levering!

Alles perfect en netjes op de plaats aangekomen, bedankt.

Prima uitstekend!

Snel geleverd, veel verzendkosten

Ik had een flesje wenkbrauwlijm gekocht voor browlifting en die is echt de volgende dag al geleverd, super snel. Daar ben ik erg blij mee. Ik baalde alleen van de hoge verzendkosten. Het pakket werd niet als brievenbuspakket verzonden wat al goedkoper zou zijn. Maar in een kartonnendoosje met plastic en lucht erin die dus niet door de brievenbus past. Vind het zonde van de kosten die je dan daarvoor betaald maar ook zonde van het papier en plastic die nu eigenlijk onnodig wordt gebruikt. Voor de rest ben ik echt super tevreden met mijn aankoop en deze winkel.

Beste Hannah, bedankt voor je reactie en beoordeling, graag reageren wij hierop. Verzendkosten zijn ook voor ons een forse kostenpost waarbij er niet alleen sprake is van de kosten voor verzending maar ook voor verpakking, orderpicken, etc. Wij proberen de verzendkosten altijd tot een minimum te beperken waarbij er ook sprake is van gratis verzending vanaf €75,00 excl. BTW aan producten. Verder versturen wij alles inderdaad via pakketpost, de reden hiervoor is dat vooraf door ons niet is te bepalen met ruim 4000 producten op voorraad of een complete bestelling in een brievenbuspakketje past wel of niet. Een andere reden is dat zowel wij als jou als klant de volledige zending graag via track & trace willen laten volgen zodat dit ook verzekerd is en zichtbaar. Dat is bij een brievenbuspakketje niet (volledig) het geval en als laatste is het verschil in kosten tussen beide ook erg beperkt. Hopende je hiermee een passende toelichting te hebben gegeven en graag tot je volgende bestelling.

redelijk

backorder monomer; dit duurt nu langer dan gedacht De kortingscode op de bestelling: deze heb ik niet gekregen en was nergens te vinden helaas

Beste Grace, bedankt voor je beoordeling en wij willen hier graag op reageren. De nalevering van de 1000 ml liquid verwachten wij in de loop van deze week naar je te kunnen versturen. Deze was helaas niet voorradig en hebben wij je direct op 2-5-2023 over geïnformeerd per email met de vraag of je een nalevering wenst of deze wenst te annuleren. Wij proberen dan vervolgens je nalevering binnen een week te versturen, echter in dit geval wordt het helaas iets later omdat wij wekelijks bij onze leveranciers bestellen en dit elkaar dan net heeft gekruist ten tijde van je bestelling. Wat betreft een kortingscode is er op dit moment geen kortingsactie, het is ons daarom ook niet duidelijk welke kortingscode je hiermee bedoelt. Bij vragen en opmerkingen over je bestelling kun je ons altijd telefonisch, per e-mail of via chat bereiken zodat wij snel kunnen reageren. Wij willen namelijk uiteraard een negatieve ervaring voorkomen. Wij zullen ook nog even naar je reageren per email om dit verder toe te lichten.

Netjes op tijd

Aanrader!

Snelle levering. Goed geïnformeerd over de levering. Goede kwaliteit!

Snelle levering alles netjes aangekomen top

Diamantstraat 1

7554TA Hengelo