Zeer goede service en ruim aanbod

Prima en prettig contact. Ruim aanbod, alles is mogelijk in overleg! Ik ga hier zeker terugkomen.

Ik heb samen met mijn vriendinnen een uv lamp gehuurd en ons feest was hierdoor helemaal geslaagd! Goede service, het pakketje werd gebracht naar het door mij gekozen afhaalpunt en daar moesten we het ook weer retourneren. Ging allemaal heel makkelijk.

Zeer betrouwbaar

Alles netjes verpakt en komt afspraken na.

Prima product met een prima service

4 stuks blacklight gehuurd. Ik had ze voor buiten nodig, dit was niet op de site te vinden, maar kreeg vlot een reactie per email dat ze wel beschikbaar waren en verzonden konden worden.. Offerte was er snel. Alle stappen worden goed begeleid per email

Zeer prettig

Fijn in contact, goed werkende materialen. Topservice

Goede lampen, vriendelijke man en goede prijs

Zeer tevreden! Dacht echt mee met de ruimte waar ik ze voor nodig had. Was flexibel in ophaal/terugbreng tijden. Erg vriendelijke man en lampen deden het super!

Snel en effectief

Makkelijk op te halen en erg vriendelijk. Alles deed het top en terug brengen kon gemakkelijk.

boven verwachting

kijk een goede ondernemer onderscheidt zich doordat hij meer doet voor zijn klant dan verwacht. dat doet Marc en op een hele vriendelijke manier. Aanbeveler dus.

Goede persoonlijke service

Conform afspraak geleverd

Perfecte service

Ons confetti kanon werd netjes op tijd afgeleverd en werkte prima. Goede uitleg erbij en knalle maar Goede service

Hele goede service

Erg vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Het verhuurder materiaal was ook in goede staat. Een aanrader!

Goede service op korte termijn waar wij zeer blij mee waren. Alles ook nog goed afgehandeld daarna. Fijn contact gehad.

Super special effect tijdens heropening pand!

Goede snelle service, mooi product, goede beschrijving en zorgvuldige levering. Erg goede ervaring mee!

Goede service en lampen deden het super!

Heel goed ik raad het erg aan!

Snel en vakkundig geholpen

Voor een specifieke aanvraag zijn we snel en goed geadviseerd. Uiteindelijk veel plezier gehad van het product, dat precies aansloot op onze wensen.

Goede services met een leuke knal!

De opening van de langste stormbaan is geopend met een klapper! De confetti kanonnen van rookmachineverhuur.nl waren een hit voor jong en oud. Een leuke toevoeging aan een geslaagd evenement. Tevens werd er goed meegedacht, geluisterd en geholpen. Niet alleen goed materiaal, maar ook een fijne services.

Goede service. Goede kwaliteit materialen.

Erg goed contact. Snelle reactie. De gehuurde spullen waren helemaal in orde.

echt top!

confettikanonnen ruim op tijd aangekomen, goed verpakt, duidelijke omschrijving/gebruiksaanwijzing, werkte prima, confetti goed, aardige gast en goede communicatie..

Makkelijk te regelen en voor een redelijke prijs

Via app makkelijk en snel afspraken te maken voor afhalen, uitleg erbij gekregen en was erg leuk voor bij de disco van groep8 (bellenblaasapparaat) Verhuurprijs prima, vloeistof vond ik iets prijziger, maar een liter deed het echt wel langer dan een half uur, wat vermeld wordt op de site.

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Makkelijk in contact, reageren snel, product ook prima, makkelijk op te zetten (confettikanon).

Snelle service, snel contact, levert goed werkende spullen

Goed ervaring Professionel Denkt mee Fijn in contact Goed werkende spullen ( black lights in ons geval )

Snelle service, denken goed mee en duidelijke instructies voor gebruik en verzending: TOP!

Meer dan goed, meer dan tevreden!

• Prijs
  • Personeel