Filters

10

Top

Al een paar stukken besteld en altijd Top Service Proficiat aan het hele Team Grtjs Coppens

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee
10

Great service

Fast, flexible and service minded handling. Item was as expected.

  • Would you recommend us? Yes
  • Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes
7

kan het niet beoordelen

ik heb nog niets ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
10

Prima

Tevreden snelle levering, product zoals beschreven en op foto

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.
10

Snel geleverd, goed verpakt.

Snelle levering op mijn verzoek is conform toezegging gelukt. Kwetsbare items waren goed verpakt. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
10

Ein toller Service mit kompetenter Beratung und viel Engagement.

Auf der Suche nach einer Wanddekoration stießen wir auf die Internetseite von Decovista und wurden dort von Anfang an mit unseren Wünschen gut betreut. Mit viel Engagement wurden wir mit Fotos vorsorgt und bei der Auswahl beraten. Schließlich stand die Entscheidung und unsere neue Wanddekoration traf zuverlässig und gut verpackt bei uns ein. Wir freuen uns über das Schmuckstück an der Wand und kommen gerne wieder zu Decovista!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja
10

Gewoon prima

Helemaal prima. Goed verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee
10

Super tevreden.

Duidelijke website. Correcte en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
9

Uistekend

Wij hebben hier al veel gekocht voor in ons nieuwe appartement en alles is even mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
8

Gastvrij en klantvriendelijk

Het heeft even geduurd voordat de door ons gewenste sculptuur binnen was, maar we zijn steeds op de hoogte gehouden. Toen hij er was konden we zelf een afhaalmoment kiezen en zijn daarbij heel gastvrij ontvangen en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
10

Een prachtige spiegel en een top service

De spiegel is een kunstwerk. De service was erg plezierig en zorgvuldig. Maatwerk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee
10

Zeer klantvriendelijke opvolging bij de bestelling.

Bijkomende chatvragen werden heel snel en uitgebreid beantwoord en de levering was vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
10

Alles gut!

Hat alles prima geklappt. Schnelle Lieferung und gut verpackt!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein
10

Uitstekende service

Mijn bestelling is heel vlug geleverd, de artikels waren zoals beschreven van degelijke kwaliteit en zelfs mooier dan op de foto's. Decovista.nl is een aanrader voor iedereen. Echt top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
10

Klantvriendelijkheid

Zeer tevreden over het contact en het vriendelijke mail verkeer . En zeer tevreden over het kunstwerk bij mij aan de muur .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.
10

goed

Heel erg mooi en zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee
10

Zaak met mooie kwaliteit en vriendelijke ontvangst.

Zéér prettig ontvangen en erg bijzondere (kunst) voorwerpen van hoge kwaliteit. Ga zeker nog een keer terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
9

Zeer behulpzaam en snel

Alleen jammer dat post brivhtgeeft het na 3 dgn te bezorgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
8

Prima levering en product

Gemakkelijk aankopen , betrouwbare levering. Foto’s op website mogen wat duidelijker en groter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
10

Geweldig leuk artikel , super goed verpakt verstuurd.

Leuke artikelen, vlugge verzending . Oplettend personeel omdat ik een verkeerd huisnummer had ingevoerd. Krijg de dag erop meteen mail zodat ik mijn fout kon herstellen. Bedankt Decovista

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
7

Goed verpakt geleverd

Ondanks mijn verzoek per e-mail om mijn bestelling 1 dag later te leveren en daar een bevestiging van te hebben ontvangen toch eerder geleverd, dat vond ik jammer, verder prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw, u klaagt terecht over het levermoment. Zoals u op het verzendlabel op de doos kunt zien, hebben we wel degelijk bij het inboeken van het pakket de met u afgesproken leverdatum opgegeven, maar de koeriersdienst van Packs heeft blijkbaar hiermee geen rekening gehouden. We hebben inmiddels bij hen een klacht ingediend. Ik hoop dat u namens hen onze excuses wilt aanvaarden.

8

Levering in goede orde ontvangen

Levering in goede orde ontvangen. Goede verpakking en conform omschrijving website. Ruime sortering van producten en van goede en kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte heer. Graag reageer ik op uw bericht. Wij hebben uw bestelling opgezocht in ons systeem en we denken dat u abuis bent. U bestelde bij ons een borstbeeldje van Messcherschmidt op zaterdag 9 januari. Vervolgens ging uw pakket op maadag 11 januari mee met de pakketdienst, die het bij u leverde op 14 januari. Dit is dus niet extreem laat, de achterstanden bij PostNL in ogenschouw nemende. De prijzen van onze artikelen staan op de website ALTIJD inclusief btw vermeld. Ik begrijp uw opmerking daarover dan ook niet. Uw beoordeling "Misleidend en niets ontvangen" kan niet op ons van toepassing zijn. Vermoedelijk verwart u ons met een ander bedrijf waar u ook artikelen hebt hebt besteld. Ik hoor graag uw reactie. Vriendelijke groet, Ivonne

10

Super

Ik had een kadoset besteld ,maar deze bleek niet meer voorradig na mijn bestelling ,ik werd netjes opgebeld en we zijn samen tot een oplossing gekomen,ik vond het heel fijn dat ze meteen actie ondernamen ,ook omdat het een Kadootje was en het via een mail waarschijnlijk weer dagen had gekost ,nu had ik het toch netjes op tijd in huis . Prima opgelost Decovista

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
9

Prachtige decoratie! Snelle service.

Alles naar volle tevredenheid, maar een klein beetje jammer dat er geen bevestigingsmateriaal bij zat. Zeker nu de bouwmarkten dicht zijn was dat wel even een dingetje. Verder alleen maar positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja
9

Correcte service

Vlotte manier om te bestellen. Correcte communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Over Decovista.nl

De apartste & kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst, geurlampen, bronzen beelden en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek ons op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to see everything with your own eyes. Take a look at the exclusive wall sculptures and colourful small furniture by Toms Drags, mirrors and sculptures for a touch of humour in your interior. We also have glass art, bronze sculptures, garden deco and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd