Zeer goed ingepakt

Zeer tevreden !

Mijn bestelling was goed en netjes ingepakt en binnen 5 werkdagen bezorgd

Mijn bestelling was goed en netjes ingepakt en binnen 5 werkdagen bezorgd

KOMPLIMENT ­čĹŹ

Ich bin SEHR zufrieden mit dem schnell gelieferten Artikel ... wie auch mit der professionellen Verpackung ­čĹŹ Die Bestellung war unkompliziert und ich wurde ├╝ber die Lieferung bestens informiert ­čĹŹ ... kann ich nur WEITER EMPFEHLEN ­čĹŹ

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Snelle en nette levering, helemaal goed!

excellent

Hello sir madam I have recived my order on time and it is fantastic love and i like very much thanks once again Decovista regard Netra

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands N/A

snel en efficient

Snelle levering, product goed verpakt, prima service. Geeft het idee dat de mensen erachter hart voor hun werk hebben.

Fantastische producten, goede service

Supergoed!

Klantvriendelijk!

Goed op de hoogte van de producten die worden aangeboden. Denkt goed mee met de klant. Kortom: ga zo door!

uitstekend

zeer snelle levering, product voldoet aan de verwachting

• Wist je dat Decovista ook een showroom in Duiven heeft? Nee

Freundliche Kommunikation, super Bestell-und Lieferungsprozedere!

Wir bestellten eine sch├Âne Wandskultur, die wir in einer Gallerie in Kalifornien erstmals gesehen hatten. Wir erfuhren von der Lieferungsm├Âglichkeit ├╝ber Decovista in den Niederlanden. Die Kommunikation und der Ablauf der Bestellung verliefen freundliche, speditiv und zuverl├Ąssig und wir waren mit der Lieferung und der Qualit├Ąt der Skulptur sehr zufrieden.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Mooi showroom, prachtige, aparte artikelen. Ik kom hier voor de Kerst nog zeker terug.

• Wist je dat Decovista ook een showroom in Duiven heeft? Ja

Mooi product en netjes verpakt

De spiegel was goed verpakt en ziet er mooi uit.Alleen de wimper op het oog zat dubbel en is niet netjes meer.Ook het kabeltje om de spiegel op te hangen erg slordig gemaakt .Dat vind ik wel jammer.Beetje amateuristisch.

• Wist je dat Decovista ook een showroom in Duiven heeft? N.v.t.

Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling en uw kritiek op sommige aspecten van de handgemaakte Toms Drags spiegel. Het is juist dat de wimpertjes die op diverse artikelen van dit merk zitten, niet altijd goed in model staan. Dit komt omdat de lijm enigszins flexibel blijft waardoor - als de verpakking erop drukt - de wimper uit model kan gaan. De wimpertjes hebben aan de basis een plakrandje, net zoals valse wimpers, een eindstukje kan soms ook een beetje loslaten. Wij ontvangen ze ook niet altijd in perfecte conditie, maar vinden zoÔÇÖn verbogen wimpertje geen goede reden om ze weer door de producent te laten terughalen. Feit is dat deze artikelen alle handmatig worden afgewerkt en dat het aanbrengen van wimpers een precisiewerkje. Ik kan me voorstellen dat niet elke medewerker in het atelier dit even goed onder de knie heeft. Omdat we al negen jaar de Toms Drags in ons assortiment voeren, hebben we dit soort afwijkingen natuurlijk wel vaker gezien en weten we inmiddels dat de stand van een oogwimper vrij eenvoudig gecorrigeerd kan worden door hem met de vinger in de juiste richting te drukken; soms met enige herhaling. Als het ons opvalt dat een wimper erg afwijkt dan doen we dat soms zelf al, alvorens het artikel naar de klant te verzenden, maar soms vervormt de verpakking een wimpertje opnieuw. Als een wimper absoluut niet te corrigeren is en echt storend is aangebracht, dan brengen we soms zelf een nieuw wimpertje aan, afkomstig van Toms Company. Zij sturen dan een los wimpertje die we moeten bijknippen, inkorten en rondbuigen alvorens hem op te lijmen. Dit is een precisiewerkje c.q. een vrouwenwerkje, want de wimpers zijn fijn en teer zijn en kleine vingers zijn daarbij aan te bevelen. Dat zelf vervangen doen we daarom alleen in noodgevallen. Mocht het u niet lukken het vervormde wimpertje terug in vorm te drukken, dan sturen we u graag een nieuw wimpertje toe. Voor wat betreft het ophangsysteem van de spiegels: dit is inderdaad niet het meest esthetische en zou bij een fabrieksmatige productie zeker mooier zijn geweest. Het is echter handwerk en gelukkig is het wel stevig genoeg en functioneel. Omdat het metalen getwijnde koord met bevestigingsconstructie na ophanging van de spiegel niet zichtbaar is, doet het mijns inziens geen afbreuk aan de uitstraling van de spiegel. Door het kiezen van een Toms Drags kunt u inderdaad te maken krijgen met dit soort minpuntjes die inherent zijn aan het handwerk, maar we denken dat de charme ervan weer veel goedmaakt. Wij als verkoper van Toms Drags hebben geen invloed op hoe Toms Company haar producten vervaardigt, maar we begrijpen uw commentaar best. Heel veel plezier met uw spiegel gewenst.

Positief

Het is een prachtig cadeau. THE CIRCLE of Life. Symbolisch en tevens de mystiek

Prima persoonlijke service

Originele, uitgebreide collectie. Zeer prettig en persoonlijk contact. Goede, zorgvuldige en vriendelijke service. Uitstekend adres voor bijvoorbeeld een bijzonder kado of relatiegeschenk. Wij komen er zeker terug om iets moois uit te zoeken.

• Wist je dat Decovista ook een showroom in Duiven heeft? Ja

Beste Jose, heel hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons op dit review-platform. Wij beleven veel plezier aan uw enthousiaste beoordeling en het is fijn om te horen dat u onze showroom nog een keer wilt bezoeken om iets moois aan te schaffen. Als u een uurtje van te voren opbelt dan zorg ik dat ik aanwezig ben. Hartelijke groet en tot ziens, Ivonne

Hervorragende Kommunikation und Verl├Ąsslichkeit...

Mit viel Geduld wird auf die W├╝nsche des Kunden eingegangen. Das Angbeot ist sehr gut und der Umgang mit der Ware ist mehr als behutsam. F├╝hle mich gut aufgehoben und werde gerne wieder kaufen...

Goed, met kanttekening

De olie die ik erbij heb besteld was niet vol Heb er een mail over gestuurt met als antwoord dat het zo hoort Maar in winkel nog een olie gekocht en deze was wel gewoon vol

• Wist je dat Decovista ook een showroom in Duiven heeft? Ja

Geachte klant, graag wil ik u meedelen dat alle flakons worden afgevuld door Ashleigh & Burwood zelf en dat de kleine maat die u bestelde ca. 250 ml geurolie dient te bevatten. Met een maatbeker is dat te controleren, maar dat doen wij zelf niet. Wij zien nooit flakons die helemaal tot bovenaan gevuld zijn, maar wellicht tusssen de leveringen kleine vul-verschillen. Als u van mening bent dat u door ons bent benadeeld dan willen wij u graag 2 cm aan vloeistof vergoeden.

Alles perfekt

Seite ├╝bersichtlich. Bestellung abggeben, Artikel sofort geschickt , in 2 Tage Bestellung erhalten.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Wat een prachtig item werd vandaag bezorgd. Wauw..... Zo goed met zorg ingepakt. Snelle levering, track & trac├ę zodat je bij kunt houden wanneer ze voor je deur staan. Top website, mooie items, ik ben dolblij.....

zeer goede service

Fijn dat het in de showroom allemaal te zien is. We zijn erg blij met onze aankoop.

Een echte no-nonse zaak.

Men gunde ons alle tijd om tot een weloverwogen en goed geadviseerd besluit te komen.

Wonderful shopping experience

Decovista.nl makes online shopping extremely easy. The selection was vast, the website easy to navigate and they ship worldwide. My glass piece arrived quickly and thanks to Decovista's expert packing, it was perfect.

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands N/A

Thank you so much Kathy for your positive review. We have a lot of customers outside the Netherlands and most of them don't review us, so we are very happy you did. I hope you will enjoy your purchase of the Borowski glass art object and maybe till next time. Best regards Ivonne

Wunderbar

Gutscheinkauf - einfach und praktisch

Beter dan verwacht

Webshop bestellingen vond ik altijd een beetje eng, maar inmiddels weet ik dat dit een betrouwbaar bedrijf is.

Prima service, altijd vriendelijk behandeld

Prachtig poezenbeeldje besteld. Keurig afgehandeld. In het echt n├│g mooier dan op de foto. Ben erg blij hiermee. Kom zeker nog een keer.

Postief

Goede communicatie snelle levering goede verpakking

Over Decovista.nl

De apartste & kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien. Bekijk de exclusieve wandsculpturen en fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek ons op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands with a showroom to see everything with your own eyes. Take a look at the exclusive wall sculptures and colourful small furniture, mirrors and sculptures for a touch of humour in your interior. We also have glass art, bronze and many other nice art and deco. Visit by appointment.