Uitstekende service.

Goed advies. Prachtige decoraties. Heel blij met mijn bijzonder mooie aankopen op een vertrouwd adres. Dankjewel voor de goede service.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

super verpakt en netjes verzorgd.

Vind de collectie uitmuntend, het is een cadeau voor mijn zus dus ik ben zeer tevreden. Super verpakt en netjes verzorgd aangekomen. Dikke duim. Jeanne

Alles problemlos geklappt

Alles total unkompliziert, schnelle Lieferung , sehr schnell geliefert und sehr gut verpackt

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Super freundlich und schnell!

Ich würde hier jederzeit wieder kaufen. Der Kontakt war super freundlich, die Ware sehr schön und der Versand schnell. Vielen Dank dafür!

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? k.A.

Top, gute Verpakkung und schelle Lieferung

Top, gute Verpakkung und schelle Lieferung. Waren sinds gut und ungeschädigt aangekomen.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Keurig, correct en een duidelijke afhandeling

Nadat ik door een andere verkoper van Toms drags al 3 maanden aan het lijntje werd gehouden maar al wel betaald, heb ik met decovista contact op genomen, er werd duidelijk verteld hoe men zaken deed en aangezien zei een showroom hebben sommige stukken ook echt op voorraad hebben. Nadat ik vorige verkoper verzocht om mijn geld terug te storten had ik binnen 5 dagen mijn giraf roxanne binnen keurige service.

Hele goede service!

Er was iets verkeerd geleverd. Na melding werd dat direct goed opgelost. Heel blij mee!

EEN FIJNE ONLINE SHOP

IK HEB DE EERSTE AANKOOP ALS ZEER POSITIEF ERVAREN EN IK KAN MET RECHT ZEGGEN DAT IK ANDEREN KAN AANRADEN OM BIJ DECOVISTA HUN IDEEN EN ERVARING OP TE DOEN EN WELLICHT VOOR EEN FIJNE AANKOOP TE GAAN.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

een Shop waar veel te kiezen is!

- Grote keuzemogelijkheid - Redelijke prijsstelling - Snelle bezorging (ook als het druk is)

Uitstekend product.

Ik heb een glazen gezicht op metalen standaard gekocht. Het product is inract aangekomen en nu staat nu op mijn wandset. Ik ben erg blij van dat beeld.

snelle levering mooi product

goede ervaring met dit bedrijf en ben blij met mijn bestelling

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Hervoragende Produkte und guter Service.

toll

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? k.A.

Mijn bestelling kwam snel en zeer goed verpakt aan. Erg tevreden.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Super blij met mijn bestelling. Snelle levering. Duidelijke communicatie. En hele goede service, het was een cadeau en het was erg leuk ingepakt. Aanrader.

Prachtig beeld van glas

Mooier dan ik verwacht had !

Snelle correcte levering

Artikelen snel geleverd, product als verwacht, goede kwaliteit!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Makkelijk bestellen, snel geleverd en een goede service.

Makkelijke site, goed overzicht voorwerpen op foto's zoals in werkelijkheid.

Klantgericht

Vriendelijk, meedenken, zo snel mogelijk leveren. Gewoon een goede ervaring.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Zeer vriendelijke, enthousiaste verkoop.

Fijn bedrijf, alles goed geregeld, snelle antwoorden op e-mails. Top!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

De manier van verpakken en verzenden was perfect.

Omdat mijn bestelling breekbaar is was ik benieuwd hoe het aan zou komen. De spullen waren zo verpakt dat het onmogelijk was dat ze zouden beschadigen.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Ik heb mijn bestelling nog steeds NIET ontvangen!!

PostNL zou het pakketje dinsdag 26 oktober in de middag komen afleveren, maar zij hebben dit niet gedaan!! Wanneer zij nu wel komen kan ik op de website van PostNL niet terugvinden!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Geachte klant, Het spijt ons dat u iets langer heeft moeten wachten. PostNL garandeert echter nóóit levering op de volgende dag. Meestal lukt dat hen wel, maar ze geven zelf aan dat de overkomstduur 1 a 2 dagen bedraagt. Alleen bij spoedzendingen (meerprijs voor deze extra service kost tussen de € 25,30 en € 37,10) wordt de levering op de volgende dag gegarandeerd. Richting de feestdagen is de kans pakketten langer onderweg zijn sowieso iets om rekening mee te houden, mocht u weer iets per post willen laten bezorgen. Uw waardering van slechts 4 punten is hoop ik van toepassing van PostNL, hoewel ik me afvraag of ook dat wel terecht is. Laten we hopen dat het de volgende keer de volgende dag bij u geleverd wordt. Team Decovista

Prima service en snelle bezorging

Prima service en snelle bezorging

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

The company’s service is excellent.

I would highly recommend Decovista. Their support staff was excellent in answering any questions we had related to out of country shipping and duties. I would highly recommend them Gary V

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Goed verpakt en snel geleverd

Ik had een glasobject besteld. Deze werd goed verpakt binnen 2 dagen geleverd.

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.