Sehr gute Info über aktuellen Lieferstatus, unkomplizierte Abwicklung, toller Service, tolle Ware!

Guter Service, sofortige Reaktion auf Kundenanfrage, tolerant und kundenorientiert

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Sehr schöne Ware.Super schnelle Lieferung.

Hat alles super geklappt.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? k.A.

Prachtige spullen en uitstekende service

Mooie showroom (in het echt is alles nog mooier dan op de site), hele vriendelijke eigenaren en prima service. Verwachtingen overtroffen. Ik kom zeker terug voor nog een aankoop.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Goede communicatie en klantenservice, mooi product

Toen er bekend was dat mijn bestelling misschien later binnen zou komen werd ik gelijk gecontacteerd en heb ik meerdere opties gekregen, de communicatie was daarom zeer goed. Ook was er voor gezorgd dat mijn pakket alsnog precies optijd binnenkwam, dat was heel erg fijn.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Vriendelijk ontvangen.

Mooie showroom op 3e etage alleen te bereiken via trap pff hele klim.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Zeer vriendelijke en deskundige service

Goede communicatie omtrent levering bestelde producten en vriendelijke ontvangst in de showroom

Schnell geliefert und erstklassige Ware

Große schöne Auswahl, sehr schneller Versand und ein toller Tom Drag-Artikel.

Schnelle Lieferung

Ware wie beschrieben. Stabile Verpackung. Gerne wieder.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Goed verpakt en ziet er heel mooi uit

Dat het goed verpakt is en dat het er heel goed uit ziet en dat ik er blij mee ben

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Ontzettend blij met de geleverde prachtige giraffe en schaaltje, netjes verpakt en zijn echt een eyecatcher.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Sehr gute Kommunikation schnelle Lieferung

Verzending netjes verzonden

Eerste ervaring met uw bedrijf is uitstekend!

Prachtig masker

Exact zoals verwacht

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Mooi product, rappe levering.

Fantastisch assortiment en service

Decovista is een ontzettend service gericht bedrijf. Hele vriendelijke eigenars, snelle reactie op mijn verzoek om showroom te bezoeken, gekochte beelden heel goed ingepakt. Kortom een bedrijf waar ik graag nog een keer terugkom.

perfecte service

Op vrijdagochtend besteld en op zaterdag al keurig verpakt in huis. We genieten volop van de mooie glazen vaas

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Echt naar de klant geluisterd

Ik had een vraag (telefonisch), omdat ik mijn bestelling niet bij een afhaalpunt adres kon invullen. Aan mij uitgelegd en mocht ik niet thuis zijn bij bezorging, dan wordt dit afgeleverd bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Gerustgesteld, omdat de levering later werd en ik dan wellicht niet thuis zou zijn. Ik kreeg recent een mail met de track en trace code. Mijn pakket werd toch direcht bij het afhaalpunt bezorgd. Zo fijn en ik was blij verrast, dat er naar mij was geluisterd. En ook blij met de geleverde bestelling, eerder dan gepland. Zo kan het dus ook, bedankt.

zoals verwacht

mooi artikel

Hervorragend

Freua Teering war immer bereit, für ein Gespräch und für die Umstände ds Tarnports - super Service!

Excellent communication

Thanks for a timely delivery!

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands N/A

Zoals je het je wenst

Sehr freundlich und serviceorirntiert

War im Showroom, alles sehr persönlich und unglaublich freundlich

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Fijn bedrijf met prachtige produkten

Vanaf de 1e bestelling goed mailcontact, duidelijke afspraken en aflevering geheel conform afspraak. Ook zeer vriendelijk telefonisch contact over de datum van aflevering. De producten zijn in werkelijkheid nog mooier dan op de website, waar ze niet helemaal tot hun recht komen, althans dat is onze ervaring.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Alles zeer goed geregeld.

Goede service. Mooie spullen. Heel aparte dingen. De eigenaresse is zeer klantvriendelijk. Kortom, alles tot volle tevredenheid geregeld.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Quick to solve immediate problems and very friendly.

Although it was quite late, the lady who was chatting stayed until late at night to help me complete the order and payment. Very kind of her. I will be happy to recommend you.

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands No

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.