Freundlich und zuverlässig

Man informierte uns über Lieferzeit und Produkt umfassend und v.a. wahrheitsgemäß

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Very nice product packed with great care!Thank you!

Fast packing and delivery!Thank you!

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Geweldige service

In mijn bestelling zat onder andere ook de kandelaar van Toms Drag. Helaas niet meer te leveren. Wij erg teleurgesteld. Na een paar uur kregen wij bericht van de orderafdeling: ze hadden er nog 1 kunnen vinden op een beurs in Duitsland. De laatste! Binnen een week was hij in nederland en staat nu als mooie blikvanger in mijn woonkamer. Wat een geweldige service en betrokkenheid!!

bon information

L'article a été livré à temps et était bien emballé. Cette boutique propose de très belles pièces uniques. Très bon service et information.

Gute Kommunikation und Lieferung

Dieses Unternehmen nimmt seine Kunden ernst und stellt genaue Informationen zur Verfügung. Für mich ist jetzt klar: Ich bestelle nicht mehr bei Lieferanten hier in Frankfurt, die falsche Angaben machen. Decovista ist für uns die beste Alternative.

Großartig

Ich bin mit Ihrem Geschäft sehr zufrieden. Fantastische Möbel von Toms Drags, die sowohl pünktlich als auch gut verpackt geliefert wurden. Sehr gute Kommunikation über den gesamten Prozess. Ich werde mich auf jeden Fall für eine Neuanschaffung bei Ihnen melden.

Betrouwbaar en correct

Mijn bestelling kwam zze goed verpakt en veilig aan..

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Sauschneller Versand und einwandfreie Ware!

Jederzeit wieder - sehr gut verpackt, am Tag der Bezahlung schon verschickt! Danke dafür.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Buenos productos

Magnífica. Buscaba este objeto hace tiempo y lo encontré en su empresa. Perfecta comunicación.

• ¿Nos recomendarías?
  • Savez-vous que Decovista dispose également d'un showroom à Duiven ? ND

Kwaliteit, goed verpakt, goede communicatie

Kwaliteit op Hoog niveau, snel geleverd, goed verpakt. 1 woord: Toppers 👍👍👍

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

snel geleverd, netjes verpakt.

Mooie verpakking van het beeldje.

Snelle levering. Netjes verpakt

Super snelle levering. Beeldje netjes verpakt om beschadiging te voorkomen.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Snelle levering!

Meer dan geweldig

Wat een super service. Jullie zijn snel en accuraat en ook nog eens niet duur. Het was heel aangenaam dat ik de tijd kreeg om alle wandsculpturen te bekijken. Hij hangt nu en we zijn er reuze blij mee. Bedankt en tot de volgende keer!

Prima bedrijf

Je ontvangt de bestelling zoals je het artikel ook verwacht had , en heel snelle levering

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Prettige ervaring! Snelle levering in zeer goede staat ontvangen. Het artikel was volledig naar trevedenheid.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Veel keuze, alle tijd werd genomen om tot de juiste keuze te komen.

Fijne klantvriendelijke behandeling

Gerne nochmals!

Ich freue mich, dass ich Ihren Onlineshop mit den tollen Produkten gefunden habe! decovista kann ich wirklich empfehlen - schöne Produkte, kompetente und nette Beratung, schnelle Lieferung - auch vor Weihnachten.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

goed contact, snelle levering, goede prijs

zelfs rondom de feestdagen een snelle levering. Het product dat ik, als cadeautje voor mezelf, heb aangeschaft had een prima prijs.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Een kadootje voor mijn zusje gekocht en ik kon het artikel vandaag ophalen in het magazijn. Wat zal ze er blij mee zijn. Ik kreeg er een kopje thee en heb gelijk even in de showroom rondgekeken. Heb veel moois gezien waar ik helemaal vrolijk van word en heb nu een wensenlijstje in mijn hoofd. Tot de volgende keer.

Snelle, correcte service

Na mijn betaling, direct opgestuurd! Top!!

Altijd vriendelijk

Regelmatig bestelling bij deco Vista , vriendelijke mensen die alles doen om ons klanten van dienst te zijn . Vlotte afhandeling . Groet monique van uum

Warm

Zeer vriendelijke ontvangst, mooi aanbod waar de liefde voor het materiaal vanaf straalt en gepaste privacy zodat mijn moeder en ik rustig onze keus konden bepalen. Nette afhandeling👍

waanzinnig leuk

Super mooie artikelen en super vriendelijke mensen. Ik keek mijn ogen in de showroom uit. Ben heel blij met mijn wanddecoratie. Handig dat ik die kon pinnen. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Zeer goed ingepakt

Zeer tevreden !

Over Decovista.nl

De apartste & kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien. Bekijk de exclusieve wandsculpturen en fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek ons op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to see everything with your own eyes. Take a look at the exclusive wall sculptures and colourful small furniture, mirrors and sculptures for a touch of humour in your interior. We also have glass art, bronze and many other nice art and deco. Visit by appointment.