Goed verpakt en snel geleverd

Ik had een glasobject besteld. Deze werd goed verpakt binnen 2 dagen geleverd.

Superlief

Had een spiegel besteld. In verband met risico op breuk bij verzenden is hij persoonlijk gebracht. Dat is nog eens fantastisch, tich zo’n 120 km verderop. En gebeld om geschikt tijdstip af te spreken, heel blij mee

uitstekend

flexibel, klantvriendelijk, 100% medewerking.

Prachtig beeldje

Zending kwam in 2 dagen en was goed verpakt Ben er erg blij mee en ga voor een volgende

Een cadeautje

Geweldig kunstwerk besteld. Werd vlug, onaangetast en geheel kosteloos in geschenkverpakking bezorgd. Fijn, zo'n cadeautje!

Uitstekend.

Mijn bestelling erg snel ontvangen en was zeer goed ingepakt.

Positief

We moesten er even op wachten maar kregen er wel duidelijke en vriendelijke communicatie over

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Super service echt een aanrader

Mijn lamp kon niet geleverd worden en werd gelijk gebeld met een oplossing ...super service

Mooie Exclusieve beeldjes

Goed!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Snelle levering Mooi beeld en betaalbaar Ik ben er blij mee

Alles bestens

Tolle Ware, schnelle Lieferung. Nur empfehlen…

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

eerlijk en duidelijk

neen, ik kende dee mensen helemaal niet. maar ik heb mogen ervaren dat het een heel mooie en eerlijke samenwerking was, ja met overleg. de gewenste beelde waren niet allen voorradig, maar hun reactie en voorstel was menselijk en ,ja eerlijk. dus daar komen en kopen we zeker terug , groet Paul

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Super service en altijd vriendelijk

Snelle super vriendelijke service en zeer goed bereikbaar via mail of telefoon en uitermate betrouwbare partij om zaken mee te doen. K doe al jaar of 5 zaken en altijd kwaliteit geleverd en top service.

Super Support,schnelle Lieferung

Hatte Probleme mit dem Warenkorb, die aber kurzfristig per e-mail gelöst werden konnten. Ware in einwandfreien Zustand und sehr schnell per Spedition erhalten.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? k.A.

Aangenaam zaken gedaan

Showroom staat bomvol aantrekkelijke, fantasierijke woonsieraden. Vriendelijke ontvangst, vakkundige uitleg over de herkomst van al dat moois. Met zorg en beleid verpakt en snel geleverd. Geen valse beloften, no nonsense houding en behandeling. Goede nazorg, kortom, gewoon heel fijn en goed zaken gedaan met Yvonne

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Decovista is een echte aanrader.

Vriendelijke hulpvaardige eigenaars/personeel die je goed inlichten en helpen. En een fantastisch mooi beeld heel erg blij mee.

prima service

Gekochte zaken worden degelijk ingepakt persoonlijk bezorgd

Prettige contacten

Tijdens het bezoek aan de showroom werden we prettig geholpen. Het bestelde was helaas niet op voorraad. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering.

Sehr zuvorkommend, äusserst speditiv & beste Kundenorientierung

Sofortige Bearbeitung unserer Bestellung, laufende Information zum Status, sehr freundliche Mitarbeitende (telefonischer Kontakt), super speditiv, professionelle Verpackung - wir würden bei Bedarf sicherlich wieder bei Decovista bestellen & können das Unternehmen gerne weiter empfehlen.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

TOP

Schitterende unieke pronkstukken Ware kunstwerken Kan het een ieder aanbevelen - zeker om een kijkje te nemen

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Zeer positief over keuze en service

De collectie is echt een aanrader als je van iets heel Andres en exclusiefs houdt. Wij vinden de Tom Drags collectie erg leuk, maar ook voor andere smaken is er genoeg te vinden

Voortreffelijk geholpen.

Mijn vraag over verschillende kleuren op meedere sites voor hetzelfde productnummer werden snel en adequaat beantwoord. Ook de vervolgvragen. Na bestelling de volgende dag geleverd.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

De service is perfect, het is heel serieus en de items zijn prachtig

De vazen ​​en kopjes van Klimt en Van Gogh zijn adembenemend, er zijn veel zeer kleurrijke items waardoor je alles wilt kopen De artpop van Niloc Pagen is mijn favoriet... heel erg bedankt, zodra ik kan zal ik items van je kopen, en ik praat er ook veel over met mijn vrienden, tot het plezier vriendelijke groeten

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Beste Michèle, Wat leuk om zo'n positieve reactie te lezen en dat je je enthousiasme deelt met je vrienden. Heel hartelijk dank daarvoor. Hartelijke groet, Ivonne

Prima verzorgd!

Alles volgens afspraak, uitstekend ingepakt, echter ik miste het beloofde certificaat! Dat is wel jammer.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Beste Hans, onze excuses. Met het herverpakken is het certificaatje per ongeluk in de oude doos blijven zitten. We sturen het u alsnog toe. Vriendelijke groet, Ivonne

Snelle levering, goed verpakt en supermooi beeldje

Snelle levering, goed verpakt en supermooi beeldje

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.