Snelle levering, goed product

Mijn product is snel geleverd en is van goeie kwaliteit. Het was ook erg goed verpakt.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Uitgebreid aanbod van leuke mooie objecten & prima service!

Eerst ervaring met Decovista en gelijk een zeer goede. Ben erg goed geholpen en de bestelde artikelen werden 2 dagen later zeer goed verpakt afgeleverd.

Leuk betrokken contact

Leuk contact, tonen betrokkenheid en denken mee. Levering ook keurig geregeld. Succes met jullie business.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Snelle levering en goed verpakt

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Goede kwaliteit, snelle levering, goed verpakt.

helemaal prima

Snelle reactie via de mail, volgende dag geleverd

Zeer klantvriendelijk

We hebben een afspraak gemaakt met de eigenaresse voor een bezoek aan de showroom omdat we in de buurt verbleven. Dat was geen probleem en we werden gastvrij ontvangen. We vonden het fijn de artikelen in het “echt” te kunnen zien in plaats van van ‘n plaatje. De showroom is verder mooi ingericht. We komen vast nog eens terug op de website of de showroom.

Top service!

Even gebeld of iets snel geleverd kon worden. Zelfde dag verstuurd, volgende dag in huis! Heel fijn.

Alles naar wens

Netjes en met zorg verpakt en snel ontvangen. Het artikel is heel mooi, apart en helemaal naar wens. Ik ben er heel blij mee!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Zelden maak je zo'n goede en vriendelijke service mee.

Wij hebben bij Decovista enkele stukken van Toms Company gekocht en hebben eerst een bezoek aan de showroom gebracht. We werden uitermate vriendelijk en ook professioneel ontvangen door Ivonne en haar man. De verdere contacten via mail en telefoon verliepen ook heel goed. Ivonne heeft ons goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van onze bestelling. Als extra service kwamen Ivonne en haar man de spullen zelfs bij ons thuis brengen. Alle spullen waren door haar goed gecontroleerd en heel stevig verpakt. We zijn heel blij met onze meubelen.

Nette en goede service

Nette en goede service

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Bestelling kwam mooi op tijd en ziet er prima uit

uitstekend prima geholpen artikelen gelijk aan webshop

uitstekend prima geholpen artikelen gelijk aan webshop

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Good communication fast delivery good quality item

Bought from Australia great communication to solve a shipping issue Very happy with the product Thank you

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

De service is heel goed en ben zeer tevreden over het product.

De service is heel goed en ben zeer tevreden over het produkt

Perfecte levering

Zowel de bestelling van het gewenst artikel, de opvolging en de levering zijn uitermate vlot verlopen, een aanrander. Het artikel werd ook zeer goed ingepakt om breuk te vermijden...

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Prachtig beeldje, makkelijk te bestellen en zeer snel bezorgd

Mooie overzichtelijke webshop, uitstekende service en uiteindelijk een mooi beeldje voor een goede prijs!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Mooi op tijd en goed verpakt!

Geweldige ervaring!

Artikel sehr schön, Abwicklung perfekt

Bestellung und Abwicklung waren perfekt. Der Artikel ist sehr dekorativ. Die Nebenkosten sind transparent, aber teilweise zumindest in DE nicht üblich.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Sehr geehrter Herr, Ich möchte gerne auf Ihre Kommentare in der Bewertung meines (Web-)Shops eingehen, um Ihnen einen Einblick in die Kosten zu geben, die uns sowohl für den Versand als auch für die von Ihnen gewählte Zahlungsmethode berechnet werden. Zu diesem Zweck sende ich Ihnen die Rechnung von Cheap Cargo (dem günstigsten Anbieter, den wir für den versicherten Transport nach Deutschland finden konnten). Der Karton ist zu groß, um mit der normalen Paketpost verschickt zu werden. Wie Sie sehen können, haben wir 44,49 € an Transportkosten bezahlt (siehe Anhang). PayPal bietet dem Kunden eine Versicherung für die Lieferung an. Für diesen Service verlangen sie nicht weniger als € 36,09 an Transaktionskosten und ziehen diesen Betrag von dem ab, was sie uns zahlen. (anhang) Sie haben uns € 38,35 für Transportkosten bezahlt. Sie haben PayPal-Kosten in Höhe von € 34,34 bezahlt. Daraus können wir schließen, dass die tatsächlichen Kosten höher waren, als wir Ihnen in Rechnung gestellt haben. Es ist nicht üblich, solche detaillierten Daten mit unseren Kunden zu teilen, da wir selten negative Kommentare erhalten und die Kunden darauf vertrauen, dass sie einen fairen Preis zahlen. Ich hoffe, Ihnen mit den beigefügten Spezifikationen bewiesen zu haben, dass auch Sie nicht übervorteilt worden sind. Übrigens können Sie auch mit Kreditkarte bezahlen, dann fällt keine Transaktionsgebühr an, da dies gesetzlich geregelt ist. Übrigens werden alle Gebühren im Voraus an der Kasse angezeigt, so dass der Kunde die Wahl hat, wie er bezahlen möchte. Ich hoffe, dies wird Sie davon überzeugen, Ihre Bewertung zu ändern, denn wir haben Ihnen nicht mehr als die tatsächlichen Kosten berechnet. Bitte verwenden Sie den folgenden Link, wenn Sie Ihre Bewertung positiv verändern möchten. Ich würde eine neue Bewertung begrüßen. Ich danke Ihnen vielmals.

rouwklagers, een woord super

de rouwklagers zijn in een woord super. snelle levering, goede communicatie tussen klant en verkoper.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Dank u wel voor uw positieve reactie. Wij zullen de andere varianten van de Rouwklagers binnenkort weer aanvullen.

Zeer tevreden.

Het door ons bestelde item was een dag na de bestelling al bij ons en voldeed volledig aan onze verwachting.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Great business to buy from

This is only my second order from Decovista.nl. My enquiry, order process and ultimate purchase was again handled swiftly and efficiently at affordable prices. I would recommend this company to any person who buys online and wants a great buying experience.

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Mijn bestelling was niet op voorraad en moest besteld worden. Kwam tóch nog veel eerder en er werd netjes gebeld over de leverantie, wanneer het uit zou komen. Kunstwerk is prachtig, mooi van kwaliteit.

Excellent support, exquisite artwork

I got instant answers and support

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands No

Goede en snelle levering; dus top!!!

De armband werd op tijd geleverd en was zeer zorgvuldig verpakt!

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.