Mooie spullen, snelle correcte service en goede kwaliteit

Mooie en goede kwaliteitsproducten, tevens snelle correcte service en levering. Al met al betrouwbaar.

voor herhaling vatbaar

Ik heb online mijn kunstwerk gekozen aan de hand van foto's op de website. Het werk voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ook snelle en goed ingepakte levering om beschadiging te voorkomen.

Super Service!!!

Von der Kommunikation (Frau Teering) über die Verpackung bis hin zum Transport hat einmal mehr alles wunderbar geklappt.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Alles war genau wie beschrieben und unglaublich schön gemacht!

Die Verpackung und der Versand waren perfekt!

Snelle levering.

Mooi product

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Duidelijke website en snelle levering, voorraad of niet duidelijk zichtbaar

Na dat ik ontdekte dat er bij een artikel € 49,50 voor een cadeaupapiertje gevraagd werd en dat dit ook daadwerkelijk bij het eindbedrag werd opgeteld toch maar even gebeld.Dit was natuurlijk een foutje op de website, maar werd direct serieus behandeld door de verkoopster/eigenaresse en nog met mij aan de telefoon opgelost.Ze gebruikte mij ook als proefpersoon om te kijken of het op de website opgelost was en dat was prima voor elkaar, cadeaupapier is nu weer gewoon gratis ha ha. Prima zaak. grt. Jan

Prima en snelle service.

freundlich, schnell und verlässlich

Umgehend nach Bestellung wurde hinterfragt, ob die Lieferung an einem bestimmten Tag möglich ist. So wie vereinbart erfolgte die Lieferung schnell und pünktlich. Verpackung super! Produkt wunderschön!

Goede en vriendelijke service

Na de website bezocht te hebben, zeer vriendelijk contact gehad via de email met Ivonne. Zij had speciaal voor ons 3 wandsculpturen besteld om te tonen in de showroom, waarvan wij er 1 hebben uitgekozen. Wij hoefde dus niet van een foto een beslissing te maken.

Zeer mooi product.!!

Heel mooi product. Goed ingepakt bezorgd

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Goede service en goed geholpen

We zijn zeer prettig geholpen door Ivonne.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Mooie design objecten als je iets aparts zoekt

Twee keer bestelling gedaan van Toms Drag objecten. De laatste was een muurconsole. Echt gaaf (neem maar eens een kijkje op de site). De tafel is door Decovista zelf gebracht. Zo weet je zeker dat ie heel aan komt. Met de naderende feestdagen kan ik zeker aanraden de site te bezoeken. Een apart cadeau lukt hier echt.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Super service en het beeldje was wat we er van verwacht hadden .

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Mijn vierde bestelling - wederom prima in orde

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Ordering en levering waren zo als afgesproken

Het orderproces verliep goed en duidelijk. Na acceptatie kregen we snel informatie over de levering en wanneer.

Helemaal goed!

Snel bezorgd en keurig verpakt. Ik ben heel tevreden

Schnelle Lieferung, Qualität der Ware sehr gut. Alles OK

Schnelle Lieferung, Qualität der Ware sehr gut. Alles OK

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Fantastisch aanbod aan unieke items!

Snelle service, vriendelijk als je ergens over belt, supermooie collectie!

prachtige plantenpotten

Hele mooie potten gekocht en een super service!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Wij waren even in de zevende hemel!!!!

Vriendelijke mensen, prachtige spullen voor een redelijke prijs en uitstekend verpakt. Komen zeker nog eens terug!!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Einwandfreie Dienstleistung. Schneller Transport. Weiter so!

Das ganze Prozedere hat einwandfrei geklappt. Gute und schnelle Kommunikation via E-Mail. Lieferung in die Schweiz schnell und ohne Schaden. Gerne wieder!

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Alles prima geregeld en zeer goede service

Originele keuzes

Makkelijk bestellen en mooie collectie

jederzeit wieder !

Skulptur kam früher als angekündigt, super verpackt und hat tolle Qualität. Würde immer wieder dort bestellen.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Perfecte service,snel en netjes geleverd !!!

Perfect/uitmuntend,zou niet schromen om weer een bestelling te doen of te plaatsen !!!

Over Decovista.nl

De apartste & kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien. Bekijk de exclusieve wandsculpturen en fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek ons op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to see everything with your own eyes. Take a look at the exclusive wall sculptures and colourful small furniture, mirrors and sculptures for a touch of humour in your interior. We also have glass art, bronze and many other nice art and deco. Visit by appointment.