Voortreffelijk geholpen.

Mijn vraag over verschillende kleuren op meedere sites voor hetzelfde productnummer werden snel en adequaat beantwoord. Ook de vervolgvragen. Na bestelling de volgende dag geleverd.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

De service is perfect, het is heel serieus en de items zijn prachtig

De vazen ​​en kopjes van Klimt en Van Gogh zijn adembenemend, er zijn veel zeer kleurrijke items waardoor je alles wilt kopen De artpop van Niloc Pagen is mijn favoriet... heel erg bedankt, zodra ik kan zal ik items van je kopen, en ik praat er ook veel over met mijn vrienden, tot het plezier vriendelijke groeten

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Beste Michèle, Wat leuk om zo'n positieve reactie te lezen en dat je je enthousiasme deelt met je vrienden. Heel hartelijk dank daarvoor. Hartelijke groet, Ivonne

Prima verzorgd!

Alles volgens afspraak, uitstekend ingepakt, echter ik miste het beloofde certificaat! Dat is wel jammer.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Beste Hans, onze excuses. Met het herverpakken is het certificaatje per ongeluk in de oude doos blijven zitten. We sturen het u alsnog toe. Vriendelijke groet, Ivonne

Snelle levering, goed verpakt en supermooi beeldje

Snelle levering, goed verpakt en supermooi beeldje

Moou artikellen

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Prima bedrijf, snel en veilig verstuurd

Helemaal ok

Snel en netjes verzorgd

Ik heb eerst via de mail contact gehad en kreeg snel een reactie met eventueel alternatief. Uiteindelijk voor een ander beeldje gegaan en deze werd snel verstuurd. Was netjes verpakt en snel geleverd.

Perfecte service

Prachtig beeld ontvangen.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Buitengewoon leuk EN snel geleverd!!!

Ik zal zéker vaker iets bij Decovista bestellen, ook als ik een cadeautje zoek voor iemand en ik ben zelf FAN van Tom's Drag figuren!!! GA ZO DOOR en kleur Nederland mooi......Janne.

Snel levering.

Heel blij met het product!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Prima winkel, komt afspraken na en goede communicatie.

Goede website, overzichtelijk. eenvoudig te bestellen en te betalen. Goede en vriendelijke communicatie over de levering. Kortom uitstekende ervaring. Het geleverde product voldoet geheel aan de verwachtingen.

Very pleased

A very positive experience purchasing a lovely sculpture form Ivonne. I highly recommend Decovista. Best Charlotte

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Topservice

Topservice, snelle levering, topproducten

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles top.

Alles bestens.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Goede communicatie

Goede communicatie en stevig verpakt. Net geen 5 sterren omdat ik best lang op mijn bestelling moest wachten, maar daar werd ik wél goed over op de hoogte gehouden en dat is top.

levering ring

Kwaliteit is uitstekend

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Goed product, keurig verpakt!

Goede ervaring, zou er nog wel weer iets bestellen.

TOP

Goede en snelle levering, soms zelfs een persoonlijke bezorging. Altijd snel een antwoord per mail of belletje. Ivonne heeft passie voor haar werk, goede service heeft ze daarom hoog in het vaandel staan. Heerlijk dat dit nog bestaat.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Super aardige en meedenkende medewerk(st)ers. Hele goede service en snelle verzending van mijn bestelling.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Schnelle Kommunikation. Zusagen zur Lieferung wurden eingehalten und pünktlich umgesetzt.

siehe oben

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Aanrader. Keurig en snel geleverd.

1e bestelling.netjes bezorgd. goed en deugdelijk verpakt. artikel komt overeen met beschrijving en afbeeldingen. Top. Zal er zeker nog eens wat bestellen. Aanrader.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Prachtig product en super service

Ongeveer 30 jaar geleden was ik voor m’n werk in Burkina Faso en heb toen gezien hoe bronzen beelden gemaakt werden. Ik ben blij trots op dat ik er nu eentje heb, fair trade van een professionele kunstenaar. Een echt kunstwerk tegen een schappelijke prijs. De service van Deco Vista liet niets te wensen over: degelijk verpakt en een betrouwbare levering.

Sehr kompetenter Service und schnelle Lieferung

Ich hatte Probleme bei der Bezahlung mit PayPal, was einen Kontakt mit der Kundenberaterin erforderlich machte, die das super gelöst hat! Sehr schnelle Lieferung, die dann auch noch rechtzeitig zum Geschenk Termin kam.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Great Experience on your Website!

Simply perfect!

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Zeer klantvriendelijk, deskundig en secuur geholpen.

Heel gastvrij ontvangen en vrij om alles te bekijken. Mevrouw was ook heel deskundig en gaf veel uitleg. De gekochte wandsculpturen werden heel zorgvuldig en met veel aandacht ingepakt voor vervoer. Fijne ervaring.

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.