prachtige artikelen

snel bezorgd en het zag er geweldig uit, precies zoals ik het voor me zag, alsnog heel hartelijk bedankt.

Nach schneller Bezahlung superschnelle Lieferung

Netter telefonischer Kontakt

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Fantastische service, prachtige producten

Exact gevonden wat ik zocht. Van zoeken naar product, tot betaling, snelheid van levering en verpakking van het product, een zeer positieve ervaring. Als ik weer eens een unieke accessoire voor in mij huis zoek, ga ik zeker weer naar Decovista. Keep up the good work! Een zeer tevreden klant.

Mooie kwaliteit

Zoals al gezegd mooie kwaliteit en niet duur qua prijs

Alles netjes geregeld.

Verpakking netjes, extra verpakkingskosten aan de hoge kant.

Goed contact, mooie spullen

Prettig telefonisch contact, leuk om naar alle spullen te kijken ookal kwam ik alleen iets ophalen

De gemaakte afspraken kloppen

Er werd snel op de mail gereageerd en de levertijd klopte

Bijzondere winkel

Prachtige woonaccessoires waar ik hebberig van word. Ik ben heel blij met mijn aankoop en kom zeker weer terug. Erg vriendelijke ontvangst.

Super snelle levering

in het weekend een super mooie bloempot besteld, dinsdag is hij bezorgd en ziet er net zo uit als op de website.

Netjes op tijd ,netjesverpakt ..zeer tevreden

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Prima zaak denken met je mee

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Mooie showroom met bijzondere items

Leuke en vriendelijke service met uitgebreide informatie over de bijzondere woondecoraties

Freundlich und zuverlässig

Man informierte uns über Lieferzeit und Produkt umfassend und v.a. wahrheitsgemäß

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Very nice product packed with great care!Thank you!

Fast packing and delivery!Thank you!

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Geweldige service

In mijn bestelling zat onder andere ook de kandelaar van Toms Drag. Helaas niet meer te leveren. Wij erg teleurgesteld. Na een paar uur kregen wij bericht van de orderafdeling: ze hadden er nog 1 kunnen vinden op een beurs in Duitsland. De laatste! Binnen een week was hij in nederland en staat nu als mooie blikvanger in mijn woonkamer. Wat een geweldige service en betrokkenheid!!

bon information

L'article a été livré à temps et était bien emballé. Cette boutique propose de très belles pièces uniques. Très bon service et information.

Gute Kommunikation und Lieferung

Dieses Unternehmen nimmt seine Kunden ernst und stellt genaue Informationen zur Verfügung. Für mich ist jetzt klar: Ich bestelle nicht mehr bei Lieferanten hier in Frankfurt, die falsche Angaben machen. Decovista ist für uns die beste Alternative.

Großartig

Ich bin mit Ihrem Geschäft sehr zufrieden. Fantastische Möbel von Toms Drags, die sowohl pünktlich als auch gut verpackt geliefert wurden. Sehr gute Kommunikation über den gesamten Prozess. Ich werde mich auf jeden Fall für eine Neuanschaffung bei Ihnen melden.

Betrouwbaar en correct

Mijn bestelling kwam zze goed verpakt en veilig aan..

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Sauschneller Versand und einwandfreie Ware!

Jederzeit wieder - sehr gut verpackt, am Tag der Bezahlung schon verschickt! Danke dafür.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Buenos productos

Magnífica. Buscaba este objeto hace tiempo y lo encontré en su empresa. Perfecta comunicación.

• ¿Nos recomendarías?
  • Savez-vous que Decovista dispose également d'un showroom à Duiven ? ND

Kwaliteit, goed verpakt, goede communicatie

Kwaliteit op Hoog niveau, snel geleverd, goed verpakt. 1 woord: Toppers 👍👍👍

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

snel geleverd, netjes verpakt.

Mooie verpakking van het beeldje.

Snelle levering. Netjes verpakt

Super snelle levering. Beeldje netjes verpakt om beschadiging te voorkomen.

Snelle levering!

Over Decovista.nl

De apartste & kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien. Bekijk de exclusieve wandsculpturen en fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek ons op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to see everything with your own eyes. Take a look at the exclusive wall sculptures and colourful small furniture, mirrors and sculptures for a touch of humour in your interior. We also have glass art, bronze and many other nice art and deco. Visit by appointment.