levering ring

Kwaliteit is uitstekend

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Goed product, keurig verpakt!

Goede ervaring, zou er nog wel weer iets bestellen.

TOP

Goede en snelle levering, soms zelfs een persoonlijke bezorging. Altijd snel een antwoord per mail of belletje. Ivonne heeft passie voor haar werk, goede service heeft ze daarom hoog in het vaandel staan. Heerlijk dat dit nog bestaat.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Super aardige en meedenkende medewerk(st)ers. Hele goede service en snelle verzending van mijn bestelling.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Schnelle Kommunikation. Zusagen zur Lieferung wurden eingehalten und pünktlich umgesetzt.

siehe oben

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Aanrader. Keurig en snel geleverd.

1e bestelling.netjes bezorgd. goed en deugdelijk verpakt. artikel komt overeen met beschrijving en afbeeldingen. Top. Zal er zeker nog eens wat bestellen. Aanrader.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Prachtig product en super service

Ongeveer 30 jaar geleden was ik voor m’n werk in Burkina Faso en heb toen gezien hoe bronzen beelden gemaakt werden. Ik ben blij trots op dat ik er nu eentje heb, fair trade van een professionele kunstenaar. Een echt kunstwerk tegen een schappelijke prijs. De service van Deco Vista liet niets te wensen over: degelijk verpakt en een betrouwbare levering.

Sehr kompetenter Service und schnelle Lieferung

Ich hatte Probleme bei der Bezahlung mit PayPal, was einen Kontakt mit der Kundenberaterin erforderlich machte, die das super gelöst hat! Sehr schnelle Lieferung, die dann auch noch rechtzeitig zum Geschenk Termin kam.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Great Experience on your Website!

Simply perfect!

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Zeer klantvriendelijk, deskundig en secuur geholpen.

Heel gastvrij ontvangen en vrij om alles te bekijken. Mevrouw was ook heel deskundig en gaf veel uitleg. De gekochte wandsculpturen werden heel zorgvuldig en met veel aandacht ingepakt voor vervoer. Fijne ervaring.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Mooi product! Snelle levering!

Wat een vriendelijke en service gerichte aanpak.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Heel veel objecten te zien

Prima geholpen door Ivonne. Heel veel producten van haar site zijn te vinden in Duiven waar ook een goede parkeerruimte is. Er wordt ruim de tijd genomen en de gekochte goederen worden degelijke verpakt. Zeker de moeite waard langs te gaan als je twijfelt over een aankoop.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Logistiek Decovista is goed, maar levering door koerier niet

De informatie vanuit Deco was duidelijk en uitgebreid genoeg. De keuze van koerier was minder. De koerier wilde niet afleveren bij een afhaaladres en belde over tijd dat ik thuis was, maar moest omdat dit niet klopte met hun tijden daardoor een dag later afleveren. aangezien ik geen keuze had voor een afhaaladres moest ik daarom verplicht thuis blijven. Het product is in goede staat ontvangen en ik ben enthousiast over het product.

Prima levering en produkten

Enkele beeldjes besteld. Werden snel geleverd, en waren zeer zorgvuldig verpakt, dus goed aangekomen.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Prachtige spullen en fantastisch geholpen.

Wij hebben ondertussen het een en ander van Deco Vista en alles staat prachtig in ons nieuwe appartement. Vooral het negen laden kastje is een pareltje in onze woonkamer.

Geweldige service

Alles aan gedaan om gekocht kunstwerk te leveren, zelfs persoonlijk afgeleverd

Bin sehr zufrieden

Einfache Bestellung, superschneller Versand. Grosse Auswahl meiner Lieblingsprodukte

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Had mijn bestelling netjes en snel in huis

Netjes geleverd en snel is zeker betrouwbaar

Erg goed

Netjes te woord gestaan erg vriendelijke mensen goede service

Snel en prachtig

Een prachtig en geweldig ingepakt meubel!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Prima informatie en correcte behandeling

Overzichtelijk en ongelofelijk veel prachtige objecten.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Hartelijke ontvangst, op ons gemak kunnen rondkijken en nog eens een rondje goed kijken

Relatief kleine ruimte waar alles staat uitgestald maar meer dan genoeg om een goede indruk te krijgen. Allerhartelijks ontvangen en enorm behulpzaam bij vragen, maar ook op afstand als je op je gemak als het moois wilt bekijken.

prima ervaring

prima webshop, foto's zijn duidelijk. vind verzendkosten van bijna 18 euro wel bizar hoog (zeker in verhouding tot de waarde van de aankoop) voor een beetje piepschuim

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Geachte mevrouw, De gekozen verzendmethode was inderdaad - in relatie tot het door u bestelde glasobject -niet de juiste. Het teveel betaalde bedrag van € 6,00 zullen we aan u terugstorten en een betere omschrijving geven aan de verzendmethode. Mocht u in de toekomst ooit twijfelen omtrent de te kiezen verzendwijze, neem dan gerust contact op. We zijn altijd telefonisch bereikbaar en natuurlijk ook per e-mail.

geweldige ontvangst en service.

Vrijdag voor het eerst in de showroom in Duiven geweest. Het is klein, maar wat een geweldig mooie dingen kun je er kopen. Vooral de wandsculpturen van Artisan House - C. Jeré vonden we erg mooi. Wij hebben de 'kunst'vaas Sterrennacht van Van Gogh gekocht. Erg mooi en niet duur. Dit was zeker niet de laatste keer dat we een bezoekje brengen aan deze showroom.

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.