Uitstekende kennis van zaken, meedenkend en service gericht

Een uitstekende service en persoonlijke dienstverlening. Tot mijn aangename verrassing stond niet een koerier maar de eigenaresse voor de deur, die ook nog vakkundig hielp de kostbare meubels uit te pakken. Hoe persoonlijk wil je het hebben!

Het was een cadeautje!

Online het haas beeldje besteld, de levering was keurig op tijd (binnen 2 werkdagen) Het beeldje was zeer goed verpakt, het beeldje zat in een eigen doos die was voorzien van een cadeaupapier met strik!!! Het beeldje voldoet aan onze wensen, we zijn er erg blij mee, reuze bedankt!! René en Marjolein Smit uit Amstelveen.

Alles Super

excellent

this was a very good interior design shopping experience, great easy to navigate website. final touches to a home with key statements in artwork is very important. these two little statues were a perfect match for the clients needs and will bring joy to them and visitors. thank you.

Answer

I have still not recivet my order.

• Would you recommend us? No

U bestelde op donderdag 4 april een artikel bij ons in Nederland. Deze hebben we op vrijdag 5 april, net voor het weekend aan u verstuurd. U verwacht dan dat dit artikel maandags al bij u in Noorwegen afgeleverd wordt ??? U ziet kans om meteen op maandag deze negatieve beoordeling te geven, heel merkwaardig. Verwacht u echt dat wij zelf een vliegtuig huren om uw bestelling per express te leveren? Het is aan de lezer om uw beoordeling op waarde te schatten. Du bestilte en vare fra oss i Nederland torsdag 4. april. Vi sendte den til deg fredag 5. april, rett før helgen. Du forventer så at denne varen blir levert til deg i Norge på mandag ????. Du ser en mulighet til å gi denne negative anmeldelsen umiddelbart på mandag, veldig merkelig. Forventer du virkelig at vi skal leie et fly selv for å levere bestillingen din med ekspress? Det er opp til leseren å sette pris på din anmeldelse.

Super goede service. Binnen 3 dagen hadden we ons pakketje ontvangen via post.nl

Decovista, een prima zaak.

Ik heb lang moeten wachten, omdat het beeldje niet voorradig was. Nu ik dit beeldje heb, is het wachten niet voor niets geweest. Een prachtig beeldje, een schoonheid om naar te kijken, de verpakking was perfect, de aankondiging van bestelling, prima op tijd, zodat ik thuis kon zijn voor PostNL.

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? Ja
  • Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

Geweldig, goed en duidelijk geholpen. Hartelijk dank

Zeer goed geholpen, met de betaling . Ik bestel hier wel weer.

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? Nee

Mooi beeldje!

Erg mooi beeldje, verzenden duurde wel wat lang en er was verkeerde informatie gegeven door de bezorgdienst. Verder prachtig product van goede kwaliteit

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

Geachte mevrouw, Wij vinden het heel vervelend dat de leverancier zo laat was met de nalevering. Helaas konden wij daar zelf weinig aan doen. Er zijn vertragingen met containerzendingen vanwege de Houthi -rebellen in Jemen, die schepen op de Rode Zee route beschieten met raketten. Dit is het gevolg van de oorlog tussen Israël en Hamas. Hierdoor moeten containerschepen soms andere routes kiezen die langer duren en dit heeft invloed op de aanlevering van artikelen die we niet meer in voorraad hebben. Doorgaans levert de fabrikant binnen twee weken als zij zelf nog liggende voorraad hebben, maar dat was nu niet het geval. De omstandigheden veranderen de laatste paar jaar continue; is het niet door ziekten (Corona), blokkades door een dwarsliggend containerschip in het Suez-kanaal, en nu weer door schietende rebellen. Inmiddels is het artikel binnengekomen en naar u toegestuurd. Ik hoop dat u door mijn uitleg iets milder gestemd bent en uw beoordeling wilt aanpassen. Wij kunnen er als bedrijf persoonlijk weinig aan doen. Ik hoop op uw begrip. Vriendelijke groet, Jolanda

Mooie producten, vriendelijke mensen. Gewoon zoals het hoort, we hebben 2 eenden en een hond (teckel)

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

Gevonden wat ik wilde en snel ontvangen.

Even gegoogled en kwan snel bij Decovista met precies het cadeau . Snel besteld en keurig op tijd ontvangen.

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? Escher beeld

Sehr professionell.

Sehr professionell.

• Wissen Sie, dass wir eine Ausstellung haben, um unsere Produkte anzusehen und Käufe zu tätigen?" Ja
  • Haben Sie nach etwas gesucht, das Sie nicht finden konnten, und wenn ja, wonach? k.A.

Probleemloos.

Prima afhandeling, zorgvuldig en snel.

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? N.v.t.
  • Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? Beeldje

Mooi iten en snelle verzending

Goed contact, snelle verzending en mooi item, mooi om als cadeau te geven. Was ook heel goed en veilig verpakt. Zeer tevreden dus en ik raad deze site zeker aan!

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

Wij kregen alle tijd om rustig alles te bewonderen! En advies. Wij zijn zeer blij met onze keuze!

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? Een apart kunstwerk voor op onze nieuwe muur!

Prima service, goede afstemming over levering en voorwaarden

Prima service, goede afstemming over levering en voorwaarden

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

snel, hoge kwaliteit, prima info over verzending

zie hier voor

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

Alleen postnl: slecht: woensdag gewacht na bericht, komt niemand. Donderdag wel. Na de tijd weer veranderd te hebben Beeldje heel leuk

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

Klantvriendelijker kan bijna niet!

Deze mensen denken met je mee. Een hele prettige ervaring.

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? Toms Globe

Klantverwachtingen worden goed gemanaged en toezeggingen worden goed gestand gedaan.

Op eenvoudige wijze ben ik een fraai (en misschien wel exclusief!) wandsculptuur rijker.

Schnell freundlich gute Qualität

Ich war zum ersten Mal auf dieser Seite, ich bin beeindruckt über die Vielfalt der Kunstobjekte und werde sicher hier wieder bestellen

• Wissen Sie, dass wir eine Ausstellung haben, um unsere Produkte anzusehen und Käufe zu tätigen?" Nein
  • Haben Sie nach etwas gesucht, das Sie nicht finden konnten, und wenn ja, wonach? Ich habe ganz speziell nach clever Clocks gesucht

Correcte verzending, vlotte communicatie,

Mijn pakket zou eerst op zaterdag kunnen aankomen. Last minute hebben ze na mijn mailtje mijn pakket kunnen inhouden om het toch tijdens de week te laten bezorgen. Tijdens mijn keuze en tijdens de afhandeling van mijn bestelling was er steeds een zeer snelle en duidelijke communicatie. Mijn wanddecoratie is precies zoals beloofd.

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? wanddecoratie C. Jeré

Prettig telefonisch en mailcontact

We zijn blij met de sculptuur. Op de site een realistische foto. De sculptuur was goed verpakt en levering op tijd. Na onze betaling was er een prijsdaling. Toen ik hier naar vroeg, kregen we het prijsverschil meteen terug gestort.

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? Ja, iets kleurrijks van staal voor aan de muur

Ruim assortiment en goede service

Mijn aankoop, Giraf Roxanna, werd kostenloos en in goed overleg persoonlijk afgeleverd. De Giraf was zeer goed en degelijk verpakt. Wat een service!

• Was u op zoek naar iets wat u niet kon vinden en zo ja, wat? N.v.t.

Bestelling met grote zorg behandeld

Wij hebben bij Decovista een prachtig tafeltje van Toms Drag besteld. De bestelling is met grote zorg behandeld. De showroom in Duiven is inspirerend

Over Decovista.nl

Decovista is al meer dan een decennium hét selling point van de kunstzinnige, metalen wandobjecten uit de collectie van C.Jeré - Artisan House. Deze exclusieve wandsculpturen zijn vervaardigd uit goede metalen, die door begaafde ambachtslieden kunstig zijn bewerkt. Elke wanddecoratie is handgemaakt en uniek, gesigneerd met C. Jeré en wordt geleverd met een klein certificiaat. Daarnaast zijn we premium dealer van de extravagante en fleurige Toms Drags collecties, bestaande uit kleinmeubelen, unieke dierenbeelden en woonaccessoires, waaronder spiegels. Wil je een statement maken en je individualisme uiten, dan hebben wij hiervoor het juiste assortiment. Je kunt bij ons ook terecht voor de glaskunst van Borowski. For more than a decade, Decovista has been the selling point of the artistic, metal wall sculptures in the collection of C.Jeré - Artisan House. These exclusive wall sculptures are made of fine metals, artfully crafted by gifted artisans. Each wall decoration is handmade and unique, signed C. Jeré and comes with a small certificate. We are also a premium dealer of the extravagant and bright Toms Drags collections, consisting of small furniture, unique animal sculptures and home accessories, including mirrors. If you want to make a statement and express your individualism, we have the right range for that. You can also visit us for Borowski's glass art. Seit mehr als einem Jahrzehnt vertreibt Decovista die künstlerischen Wandobjekte aus Metall aus der Kollektion C.Jeré - Artisan House. Diese exklusiven Wandskulpturen sind aus feinen Metallen gefertigt, die von begabten Kunsthandwerkern kunstvoll bearbeitet werden. Jede Wanddekoration ist handgefertigt und einzigartig, signiert mit C.Jeré und wird mit einem kleinen Zertifikat geliefert. Wir sind auch Premium-Händler für die extravaganten und farbenfrohen Toms Drags-Kollektionen, die aus kleinen Möbeln, einzigartigen Tierskulpturen und Wohnaccessoires, einschließlich Spiegeln, bestehen.