Goede web-site, overzichtelijk.

Eenvoudig te bestellen en te betalen. Snelle levering, stevig verpakt en supermooi beeldje. Uitstekende ervaring. Het geleverde product voldoet aan de verwachtingen. Helemaal oké. Zal er zeker nog eens wat bestellen. Aanrader.

Unkompliziert und schnell! Bin sehr zufrieden. Danke

Hat alles super geklappt. Aus diese Serie wurde ich noch Arturo brauchen, auch in der S Größe. Wurde mich freuen wenn Sie mir Bescheid gegeben könnten wenn es wieder erhältlich ist. Vielen Dank

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Snel geleverd, zeer goed verpakt en product erg mooi

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Een uitstekende service en zeer bekwaam bedrijf en de mensen die het runnen. Ze komen zelf je bestelling brengen met een goede uitleg om de spullen goed uit de verpakking te krijgen. Super goed en bedankt.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Great product with professional service and fast delivery.

A pleasure to do business.

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands No

Uitstekende service.

Goed advies. Prachtige decoraties. Heel blij met mijn bijzonder mooie aankopen op een vertrouwd adres. Dankjewel voor de goede service.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

super verpakt en netjes verzorgd.

Vind de collectie uitmuntend, het is een cadeau voor mijn zus dus ik ben zeer tevreden. Super verpakt en netjes verzorgd aangekomen. Dikke duim. Jeanne

Alles problemlos geklappt

Alles total unkompliziert, schnelle Lieferung , sehr schnell geliefert und sehr gut verpackt

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Nein

Super freundlich und schnell!

Ich würde hier jederzeit wieder kaufen. Der Kontakt war super freundlich, die Ware sehr schön und der Versand schnell. Vielen Dank dafür!

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? k.A.

Top, gute Verpakkung und schelle Lieferung

Top, gute Verpakkung und schelle Lieferung. Waren sinds gut und ungeschädigt aangekomen.

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

Keurig, correct en een duidelijke afhandeling

Nadat ik door een andere verkoper van Toms drags al 3 maanden aan het lijntje werd gehouden maar al wel betaald, heb ik met decovista contact op genomen, er werd duidelijk verteld hoe men zaken deed en aangezien zei een showroom hebben sommige stukken ook echt op voorraad hebben. Nadat ik vorige verkoper verzocht om mijn geld terug te storten had ik binnen 5 dagen mijn giraf roxanne binnen keurige service.

Hele goede service!

Er was iets verkeerd geleverd. Na melding werd dat direct goed opgelost. Heel blij mee!

EEN FIJNE ONLINE SHOP

IK HEB DE EERSTE AANKOOP ALS ZEER POSITIEF ERVAREN EN IK KAN MET RECHT ZEGGEN DAT IK ANDEREN KAN AANRADEN OM BIJ DECOVISTA HUN IDEEN EN ERVARING OP TE DOEN EN WELLICHT VOOR EEN FIJNE AANKOOP TE GAAN.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

een Shop waar veel te kiezen is!

- Grote keuzemogelijkheid - Redelijke prijsstelling - Snelle bezorging (ook als het druk is)

Uitstekend product.

Ik heb een glazen gezicht op metalen standaard gekocht. Het product is inract aangekomen en nu staat nu op mijn wandset. Ik ben erg blij van dat beeld.

snelle levering mooi product

goede ervaring met dit bedrijf en ben blij met mijn bestelling

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Hervoragende Produkte und guter Service.

toll

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? k.A.

Mijn bestelling kwam snel en zeer goed verpakt aan. Erg tevreden.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Super blij met mijn bestelling. Snelle levering. Duidelijke communicatie. En hele goede service, het was een cadeau en het was erg leuk ingepakt. Aanrader.

Prachtig beeld van glas

Mooier dan ik verwacht had !

Snelle correcte levering

Artikelen snel geleverd, product als verwacht, goede kwaliteit!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Makkelijk bestellen, snel geleverd en een goede service.

Makkelijke site, goed overzicht voorwerpen op foto's zoals in werkelijkheid.

Klantgericht

Vriendelijk, meedenken, zo snel mogelijk leveren. Gewoon een goede ervaring.

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.