Hervoragende Produkte und guter Service.

toll

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? k.A.

Mijn bestelling kwam snel en zeer goed verpakt aan. Erg tevreden.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Super blij met mijn bestelling. Snelle levering. Duidelijke communicatie. En hele goede service, het was een cadeau en het was erg leuk ingepakt. Aanrader.

Prachtig beeld van glas

Mooier dan ik verwacht had !

Snelle correcte levering

Artikelen snel geleverd, product als verwacht, goede kwaliteit!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Makkelijk bestellen, snel geleverd en een goede service.

Makkelijke site, goed overzicht voorwerpen op foto's zoals in werkelijkheid.

Klantgericht

Vriendelijk, meedenken, zo snel mogelijk leveren. Gewoon een goede ervaring.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Zeer vriendelijke, enthousiaste verkoop.

Fijn bedrijf, alles goed geregeld, snelle antwoorden op e-mails. Top!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

De manier van verpakken en verzenden was perfect.

Omdat mijn bestelling breekbaar is was ik benieuwd hoe het aan zou komen. De spullen waren zo verpakt dat het onmogelijk was dat ze zouden beschadigen.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Ik heb mijn bestelling nog steeds NIET ontvangen!!

PostNL zou het pakketje dinsdag 26 oktober in de middag komen afleveren, maar zij hebben dit niet gedaan!! Wanneer zij nu wel komen kan ik op de website van PostNL niet terugvinden!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Geachte klant, Het spijt ons dat u iets langer heeft moeten wachten. PostNL garandeert echter nóóit levering op de volgende dag. Meestal lukt dat hen wel, maar ze geven zelf aan dat de overkomstduur 1 a 2 dagen bedraagt. Alleen bij spoedzendingen (meerprijs voor deze extra service kost tussen de € 25,30 en € 37,10) wordt de levering op de volgende dag gegarandeerd. Richting de feestdagen is de kans pakketten langer onderweg zijn sowieso iets om rekening mee te houden, mocht u weer iets per post willen laten bezorgen. Uw waardering van slechts 4 punten is hoop ik van toepassing van PostNL, hoewel ik me afvraag of ook dat wel terecht is. Laten we hopen dat het de volgende keer de volgende dag bij u geleverd wordt. Team Decovista

Prima service en snelle bezorging

Prima service en snelle bezorging

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

The company’s service is excellent.

I would highly recommend Decovista. Their support staff was excellent in answering any questions we had related to out of country shipping and duties. I would highly recommend them Gary V

• Did you know Decovista has a showroom in the Netherlands Yes

Goed verpakt en snel geleverd

Ik had een glasobject besteld. Deze werd goed verpakt binnen 2 dagen geleverd.

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Superlief

Had een spiegel besteld. In verband met risico op breuk bij verzenden is hij persoonlijk gebracht. Dat is nog eens fantastisch, tich zo’n 120 km verderop. En gebeld om geschikt tijdstip af te spreken, heel blij mee

uitstekend

flexibel, klantvriendelijk, 100% medewerking.

Prachtig beeldje

Zending kwam in 2 dagen en was goed verpakt Ben er erg blij mee en ga voor een volgende

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? N.v.t.

Een cadeautje

Geweldig kunstwerk besteld. Werd vlug, onaangetast en geheel kosteloos in geschenkverpakking bezorgd. Fijn, zo'n cadeautje!

Uitstekend.

Mijn bestelling erg snel ontvangen en was zeer goed ingepakt.

Positief

We moesten er even op wachten maar kregen er wel duidelijke en vriendelijke communicatie over

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Super service echt een aanrader

Mijn lamp kon niet geleverd worden en werd gelijk gebeld met een oplossing ...super service

Mooie Exclusieve beeldjes

Goed!

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Nee

Snelle levering Mooi beeld en betaalbaar Ik ben er blij mee

Alles bestens

Tolle Ware, schnelle Lieferung. Nur empfehlen…

• Wissen Sie, dass decovista einen Showroom in den Niederlanden hat? Ja

eerlijk en duidelijk

neen, ik kende dee mensen helemaal niet. maar ik heb mogen ervaren dat het een heel mooie en eerlijke samenwerking was, ja met overleg. de gewenste beelde waren niet allen voorradig, maar hun reactie en voorstel was menselijk en ,ja eerlijk. dus daar komen en kopen we zeker terug , groet Paul

• Wist je dat wij in Duiven een showroom hebben?? Ja

Super service en altijd vriendelijk

Snelle super vriendelijke service en zeer goed bereikbaar via mail of telefoon en uitermate betrouwbare partij om zaken mee te doen. K doe al jaar of 5 zaken en altijd kwaliteit geleverd en top service.

Over Decovista.nl

De apartste en kleurrijkste shop van Nederland met een showroom bij de A12 te Duiven om alles met eigen ogen te kunnen zien en te kopen. Bekijk de exclusieve wandsculpturen, fleurige kleinmeubelen, spiegels en beelden voor een vleugje humor in je interieur. Wij hebben tevens glaskunst van o.a. Borowski, geurlampen, brons en veel andere leuke kunst- en decoratieobjecten. Bezoek de showroom op afspraak. The most unusual & colourful web-shop in the Netherlands. Visit our showroom to experience it for yourself. Take a look at the exclusive wall sculptures of Artisan House and colourful small furniture, mirrors and statues by Toms Drags for a touch of humour in your interior. We also have Borowski and other glass art, bronze sculptures and many other unique and characteristic products. Visit us by appointment.