Snelle levering, goed product

Mijn product is snel geleverd en is van goeie kwaliteit. Het was ook erg goed verpakt.

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? Nee

Uitgebreid aanbod van leuke mooie objecten & prima service!

Eerst ervaring met Decovista en gelijk een zeer goede. Ben erg goed geholpen en de bestelde artikelen werden 2 dagen later zeer goed verpakt afgeleverd.

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? Ja

Leuk betrokken contact

Leuk contact, tonen betrokkenheid en denken mee. Levering ook keurig geregeld. Succes met jullie business.

Snelle levering en goed verpakt

Goede kwaliteit, snelle levering, goed verpakt.

helemaal prima

Snelle reactie via de mail, volgende dag geleverd

Zeer klantvriendelijk

We hebben een afspraak gemaakt met de eigenaresse voor een bezoek aan de showroom omdat we in de buurt verbleven. Dat was geen probleem en we werden gastvrij ontvangen. We vonden het fijn de artikelen in het “echt” te kunnen zien in plaats van van ‘n plaatje. De showroom is verder mooi ingericht. We komen vast nog eens terug op de website of de showroom.

Top service!

Even gebeld of iets snel geleverd kon worden. Zelfde dag verstuurd, volgende dag in huis! Heel fijn.

Alles naar wens

Netjes en met zorg verpakt en snel ontvangen. Het artikel is heel mooi, apart en helemaal naar wens. Ik ben er heel blij mee!

Zelden maak je zo'n goede en vriendelijke service mee.

Wij hebben bij Decovista enkele stukken van Toms Company gekocht en hebben eerst een bezoek aan de showroom gebracht. We werden uitermate vriendelijk en ook professioneel ontvangen door Ivonne en haar man. De verdere contacten via mail en telefoon verliepen ook heel goed. Ivonne heeft ons goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van onze bestelling. Als extra service kwamen Ivonne en haar man de spullen zelfs bij ons thuis brengen. Alle spullen waren door haar goed gecontroleerd en heel stevig verpakt. We zijn heel blij met onze meubelen.

Nette en goede service

Nette en goede service

Bestelling kwam mooi op tijd en ziet er prima uit

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? N.v.t.

uitstekend prima geholpen artikelen gelijk aan webshop

uitstekend prima geholpen artikelen gelijk aan webshop

Good communication fast delivery good quality item

Bought from Australia great communication to solve a shipping issue Very happy with the product Thank you

• Do you know that we have a showroom for viewing our products and making purchases ? Yes

De service is heel goed en ben zeer tevreden over het product.

De service is heel goed en ben zeer tevreden over het produkt

Perfecte levering

Zowel de bestelling van het gewenst artikel, de opvolging en de levering zijn uitermate vlot verlopen, een aanrander. Het artikel werd ook zeer goed ingepakt om breuk te vermijden...

Prachtig beeldje, makkelijk te bestellen en zeer snel bezorgd

Mooie overzichtelijke webshop, uitstekende service en uiteindelijk een mooi beeldje voor een goede prijs!

Mooi op tijd en goed verpakt!

Geweldige ervaring!

Artikel sehr schön, Abwicklung perfekt

Bestellung und Abwicklung waren perfekt. Der Artikel ist sehr dekorativ. Die Nebenkosten sind transparent, aber teilweise zumindest in DE nicht üblich.

• Wissen Sie, dass wir eine Ausstellung haben, um unsere Produkte anzusehen und Käufe zu tätigen?" Nein

Sehr geehrter Herr, Ich möchte gerne auf Ihre Kommentare in der Bewertung meines (Web-)Shops eingehen, um Ihnen einen Einblick in die Kosten zu geben, die uns sowohl für den Versand als auch für die von Ihnen gewählte Zahlungsmethode berechnet werden. Zu diesem Zweck sende ich Ihnen die Rechnung von Cheap Cargo (dem günstigsten Anbieter, den wir für den versicherten Transport nach Deutschland finden konnten). Der Karton ist zu groß, um mit der normalen Paketpost verschickt zu werden. Wie Sie sehen können, haben wir 44,49 € an Transportkosten bezahlt (siehe Anhang). PayPal bietet dem Kunden eine Versicherung für die Lieferung an. Für diesen Service verlangen sie nicht weniger als € 36,09 an Transaktionskosten und ziehen diesen Betrag von dem ab, was sie uns zahlen. (anhang) Sie haben uns € 38,35 für Transportkosten bezahlt. Sie haben PayPal-Kosten in Höhe von € 34,34 bezahlt. Daraus können wir schließen, dass die tatsächlichen Kosten höher waren, als wir Ihnen in Rechnung gestellt haben. Es ist nicht üblich, solche detaillierten Daten mit unseren Kunden zu teilen, da wir selten negative Kommentare erhalten und die Kunden darauf vertrauen, dass sie einen fairen Preis zahlen. Ich hoffe, Ihnen mit den beigefügten Spezifikationen bewiesen zu haben, dass auch Sie nicht übervorteilt worden sind. Übrigens können Sie auch mit Kreditkarte bezahlen, dann fällt keine Transaktionsgebühr an, da dies gesetzlich geregelt ist. Übrigens werden alle Gebühren im Voraus an der Kasse angezeigt, so dass der Kunde die Wahl hat, wie er bezahlen möchte. Ich hoffe, dies wird Sie davon überzeugen, Ihre Bewertung zu ändern, denn wir haben Ihnen nicht mehr als die tatsächlichen Kosten berechnet. Bitte verwenden Sie den folgenden Link, wenn Sie Ihre Bewertung positiv verändern möchten. Ich würde eine neue Bewertung begrüßen. Ich danke Ihnen vielmals.

rouwklagers, een woord super

de rouwklagers zijn in een woord super. snelle levering, goede communicatie tussen klant en verkoper.

Dank u wel voor uw positieve reactie. Wij zullen de andere varianten van de Rouwklagers binnenkort weer aanvullen.

Zeer tevreden.

Het door ons bestelde item was een dag na de bestelling al bij ons en voldeed volledig aan onze verwachting.

Great business to buy from

This is only my second order from Decovista.nl. My enquiry, order process and ultimate purchase was again handled swiftly and efficiently at affordable prices. I would recommend this company to any person who buys online and wants a great buying experience.

Mijn bestelling was niet op voorraad en moest besteld worden. Kwam tóch nog veel eerder en er werd netjes gebeld over de leverantie, wanneer het uit zou komen. Kunstwerk is prachtig, mooi van kwaliteit.

Excellent support, exquisite artwork

I got instant answers and support

• Do you know that we have a showroom for viewing our products and making purchases ? No

Goede en snelle levering; dus top!!!

De armband werd op tijd geleverd en was zeer zorgvuldig verpakt!

Over Decovista.nl

Decovista is al meer dan een decennium hét selling point van de kunstzinnige, metalen wandobjecten uit de collectie van C.Jeré - Artisan House. Deze exclusieve wandsculpturen zijn vervaardigd uit goede metalen, die door begaafde ambachtslieden kunstig zijn bewerkt. Elke wanddecoratie is handgemaakt en uniek, gesigneerd met C. Jeré en wordt geleverd met een klein certificiaat. Daarnaast zijn we premium dealer van de extravagante en fleurige Toms Drags collecties, bestaande uit kleinmeubelen, unieke dierenbeelden en woonaccessoires, waaronder spiegels. Wil je een statement maken en je individualisme uiten, dan hebben wij hiervoor het juiste assortiment. Je kunt bij ons ook terecht voor de glaskunst van Borowski. For more than a decade, Decovista has been the selling point of the artistic, metal wall sculptures in the collection of C.Jeré - Artisan House. These exclusive wall sculptures are made of fine metals, artfully crafted by gifted artisans. Each wall decoration is handmade and unique, signed C. Jeré and comes with a small certificate. We are also a premium dealer of the extravagant and bright Toms Drags collections, consisting of small furniture, unique animal sculptures and home accessories, including mirrors. If you want to make a statement and express your individualism, we have the right range for that. You can also visit us for Borowski's glass art. Seit mehr als einem Jahrzehnt vertreibt Decovista die künstlerischen Wandobjekte aus Metall aus der Kollektion C.Jeré - Artisan House. Diese exklusiven Wandskulpturen sind aus feinen Metallen gefertigt, die von begabten Kunsthandwerkern kunstvoll bearbeitet werden. Jede Wanddekoration ist handgefertigt und einzigartig, signiert mit C.Jeré und wird mit einem kleinen Zertifikat geliefert. Wir sind auch Premium-Händler für die extravaganten und farbenfrohen Toms Drags-Kollektionen, die aus kleinen Möbeln, einzigartigen Tierskulpturen und Wohnaccessoires, einschließlich Spiegeln, bestehen.