Unkompliziert und schnell! Bin sehr zufrieden. Danke

Hat alles super geklappt. Aus diese Serie wurde ich noch Arturo brauchen, auch in der S Größe. Wurde mich freuen wenn Sie mir Bescheid gegeben könnten wenn es wieder erhältlich ist. Vielen Dank

• Wissen Sie, dass wir eine Ausstellung haben, um unsere Produkte anzusehen und Käufe zu tätigen?" Nein

Snel geleverd, zeer goed verpakt en product erg mooi

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? Ja

Een uitstekende service en zeer bekwaam bedrijf en de mensen die het runnen. Ze komen zelf je bestelling brengen met een goede uitleg om de spullen goed uit de verpakking te krijgen. Super goed en bedankt.

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? Nee

Great product with professional service and fast delivery.

A pleasure to do business.

• Do you know that we have a showroom for viewing our products and making purchases ? No

• Weet u dat we een showroom hebben om onze producten te bekijken en om aankomen te doen? N.v.t.

Uitstekende service.

Goed advies. Prachtige decoraties. Heel blij met mijn bijzonder mooie aankopen op een vertrouwd adres. Dankjewel voor de goede service.

super verpakt en netjes verzorgd.

Vind de collectie uitmuntend, het is een cadeau voor mijn zus dus ik ben zeer tevreden. Super verpakt en netjes verzorgd aangekomen. Dikke duim. Jeanne

Alles problemlos geklappt

Alles total unkompliziert, schnelle Lieferung , sehr schnell geliefert und sehr gut verpackt

Super freundlich und schnell!

Ich würde hier jederzeit wieder kaufen. Der Kontakt war super freundlich, die Ware sehr schön und der Versand schnell. Vielen Dank dafür!

• Wissen Sie, dass wir eine Ausstellung haben, um unsere Produkte anzusehen und Käufe zu tätigen?" k.A.

Top, gute Verpakkung und schelle Lieferung

Top, gute Verpakkung und schelle Lieferung. Waren sinds gut und ungeschädigt aangekomen.

• Wissen Sie, dass wir eine Ausstellung haben, um unsere Produkte anzusehen und Käufe zu tätigen?" Ja

Keurig, correct en een duidelijke afhandeling

Nadat ik door een andere verkoper van Toms drags al 3 maanden aan het lijntje werd gehouden maar al wel betaald, heb ik met decovista contact op genomen, er werd duidelijk verteld hoe men zaken deed en aangezien zei een showroom hebben sommige stukken ook echt op voorraad hebben. Nadat ik vorige verkoper verzocht om mijn geld terug te storten had ik binnen 5 dagen mijn giraf roxanne binnen keurige service.

Hele goede service!

Er was iets verkeerd geleverd. Na melding werd dat direct goed opgelost. Heel blij mee!

EEN FIJNE ONLINE SHOP

IK HEB DE EERSTE AANKOOP ALS ZEER POSITIEF ERVAREN EN IK KAN MET RECHT ZEGGEN DAT IK ANDEREN KAN AANRADEN OM BIJ DECOVISTA HUN IDEEN EN ERVARING OP TE DOEN EN WELLICHT VOOR EEN FIJNE AANKOOP TE GAAN.

een Shop waar veel te kiezen is!

- Grote keuzemogelijkheid - Redelijke prijsstelling - Snelle bezorging (ook als het druk is)

Uitstekend product.

Ik heb een glazen gezicht op metalen standaard gekocht. Het product is inract aangekomen en nu staat nu op mijn wandset. Ik ben erg blij van dat beeld.

snelle levering mooi product

goede ervaring met dit bedrijf en ben blij met mijn bestelling

Hervoragende Produkte und guter Service.

toll

Mijn bestelling kwam snel en zeer goed verpakt aan. Erg tevreden.

Super blij met mijn bestelling. Snelle levering. Duidelijke communicatie. En hele goede service, het was een cadeau en het was erg leuk ingepakt. Aanrader.

Prachtig beeld van glas

Mooier dan ik verwacht had !

Snelle correcte levering

Artikelen snel geleverd, product als verwacht, goede kwaliteit!

Makkelijk bestellen, snel geleverd en een goede service.

Makkelijke site, goed overzicht voorwerpen op foto's zoals in werkelijkheid.

Klantgericht

Vriendelijk, meedenken, zo snel mogelijk leveren. Gewoon een goede ervaring.

Zeer vriendelijke, enthousiaste verkoop.

Fijn bedrijf, alles goed geregeld, snelle antwoorden op e-mails. Top!

Marketing 20

6921RE Duiven

0316 249759

Over Decovista.nl

Decovista is al meer dan een decennium hét selling point van de kunstzinnige, metalen wandobjecten uit de collectie van C.Jeré - Artisan House. Deze exclusieve wandsculpturen zijn vervaardigd uit goede metalen, die door begaafde ambachtslieden kunstig zijn bewerkt. Elke wanddecoratie is handgemaakt en uniek, gesigneerd met C. Jeré en wordt geleverd met een klein certificiaat. Daarnaast zijn we premium dealer van de extravagante en fleurige Toms Drags collecties, bestaande uit kleinmeubelen, unieke dierenbeelden en woonaccessoires, waaronder spiegels. Wil je een statement maken en je individualisme uiten, dan hebben wij hiervoor het juiste assortiment. Je kunt bij ons ook terecht voor de glaskunst van Borowski. For more than a decade, Decovista has been the selling point of the artistic, metal wall sculptures in the collection of C.Jeré - Artisan House. These exclusive wall sculptures are made of fine metals, artfully crafted by gifted artisans. Each wall decoration is handmade and unique, signed C. Jeré and comes with a small certificate. We are also a premium dealer of the extravagant and bright Toms Drags collections, consisting of small furniture, unique animal sculptures and home accessories, including mirrors. If you want to make a statement and express your individualism, we have the right range for that. You can also visit us for Borowski's glass art. Seit mehr als einem Jahrzehnt vertreibt Decovista die künstlerischen Wandobjekte aus Metall aus der Kollektion C.Jeré - Artisan House. Diese exklusiven Wandskulpturen sind aus feinen Metallen gefertigt, die von begabten Kunsthandwerkern kunstvoll bearbeitet werden. Jede Wanddekoration ist handgefertigt und einzigartig, signiert mit C.Jeré und wird mit einem kleinen Zertifikat geliefert. Wir sind auch Premium-Händler für die extravaganten und farbenfrohen Toms Drags-Kollektionen, die aus kleinen Möbeln, einzigartigen Tierskulpturen und Wohnaccessoires, einschließlich Spiegeln, bestehen.