Supersnel geleverd voor een superprijs

Supersnel geleverd voor een superprijs

Mooi product, goeie levering

Het product is wat we besteld hebben. Levering is op tijd. Het enige minpuntje is dat de doos in de lift gezet is naar onze verdieping, als iemand anders de doos gepakt had dan hadden we niets gehad. Als ik de chauffeur geweest zou zijn dan had ik óf de doos op de 2e verdieping bezorgd óf mij naar de begane grond laten komen.

Een blije fijne ervaring

Fijn geholpen door een aardige en enthousiaste medewerker aan de telefoon. Kennis van zaken, en zeker niet opdringerig. Heel fijn. Spullen besteld en erg tevreden.

Supersnel en correct geleverd

Fietstassen van Ortlieb werden heel snel en correct geleverd.

niet binnen de beloofde leverperiode

op maandagavond besteld, dan zou levering woensdag zijn. Geen ramp, maar uiteindelijke levering pas vrijdag. Mogelijk spelen de omstandigheden een rol, maar toch opletten met beloftes maken. Indien er onderweg problemen opduiken, kan er beter over gecommuniceerd worden.

Vanwege de grote drukte bij alle koeriersdiensten en deze vreemde Covid periode kunnen wij niet verhelpen dat er soms vertragingen in leveringen zijn. Het was prettig geweest als u begrip had gehad voor omstandigheden waar iedere winkel nu mee te maken heeft.

alles naar wens geleverd , op tijd aan huis

Duitse kwaliteit uber alles

Waar voor uw geld

Zeer snelle en vlotte levering

Fietstassen voldoen volledig aan mijn verwachting. Ben er superblij mee. Ook de snelle levering was geweldig.

Duidelijke website en snel geleverd

Snel gevonden wat ik nodig heb. Handig dat losse onderdelen verkocht worden. Volgende dag in huis.

Oké!

Snelle levering, alles prima! Ben tevreden.

Prima fietstassen (Ortlieb) en snel geleverd.

Gisteren besteld en vandaag in huis. Prima product, scherpe prijs, goed verpakt en snel geleverd.

super

Zeer snelle levering tegen de scherpste prijs

Tas kwam vlot en is goed en ... niet duur.

Goed.

mooie zaak, leuk personeel

Ben laatst naar de winkel in Rotterdam geweest. Ben goed geholpen. Het personeel neemt de tijd om je te helpen en vragen te beantwoorden. echt een top zaak!!

Dank, fijn om te horen dat u onze tijd waardeerde. Wij waarderden uw bezoek zeer.

Luxe fietstassen besteld, op tijd geleverd en alles in orde. Zo hoort het

Minder gunstig

Na de bestelling kregen we wel een bevestiging, maar daarin werd geen vermoedelijke afleverdatum aangegeven. Voorts werd bij de bestelling niet aangegeven dat deze werd geleverd door Ratbikes, ( waardoor de levering niet op de eerstvolgende werkdag plaatsvind). Bij de bestelling hadden wij het factuuradres en het aflever adres verwisseld, omdat ook dit niet erg duidelijk was bij het bestellen. De e-mail die ik daarop stuurde om dit te herstellen werd niet beantwoord. Toen ik vervolgens belde, kreeg ik een Engels sprekende mevrouw aan de lijn. Voor mij geen probleem, maar dat had ik graag van tevoren geweten....

Onze bedrijfsnaam is Rat Bikes, daar valt ook Fietstassenwinkel.com onder en andere webshops. Er werkt hier ook een Engelstalige dame, bij drukte springt deze ook wel eens bij aan de telefoon. Wat betreft verwisseling factuur- en afleveradres zien we niet vaak een onbedoelde verwisseling maar ik neem uw feedback mee om de checkout verder te verbeteren. Wat betreft e-mail hadden wij eind Augustus een dusdanig piek in de drukte dat we sommige mails niet binnen de gestelde normale termijn hebben afgehandeld waarvoor excuses. Sinds begin september is dit hersteld.

Oplichting!!!

Na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb wel een DPD link gekregen maar daar staat in dat de zending is aangemeld maar nog niet door DPD ontvangen is. Klantenservice onbereikbaar: antwoordapparaat. Kortom: oplichting!

Goedendag, ik zie geen naam dus ik weet niet over welke order dit zou gaan. Een term als oplichting kunnen wij niet plaatsen. Wij doen dit sinds 2008 en u kunt ons ook gewoon bezoeken. Nadat een pakket bij ons wordt aangemeld bij DPD kan het nog enkele uren duren voordat deze in hun systemen zichtbaar zal worden. Verder is onze telefonische klantenservice 5 dagen per week bereikbaar en via e-mail reageren wij 6 dagen per week. Het zou dan ook sieren om uw review aan te passen want wat u stelt klopt oprecht niet.

prima service

heb in de showroom van rat bikes besteld en om thuis te laten bezorgen, heeft de medewerker mijn bestelling via de site geplaatst. helaas bleek de voorraad niet te kloppen vanuit de leverancier, waardoor ik uiteindelijk alsnog genoodzaakt was elders de door mij gewenste goederen te bestellen. hoewel er gesproken wordt van 1 dag levertijd, ben ik pas ruim een dag later hierover geïnformeerd. ook ben ik niet teruggebeld, zoals afgesproken. minpuntje, maar verder prima opgelost. kreeg ook meteen mijn geld terug.

Snelle levering en correcte prijzen.

Snelle levering en correcte prijzen.

Snel.

Levering was binnen een week. Super! Telefonisch contact voor mijn vraag verliep klantgericht.

Concurrerend prijsniveau Breed en diep assortiment Snelle levering

Correct geprijsd en geleverd

Bestelde kleur niet op voorraad van de Ortlieb fietstas maar keurig afgehandeld en opgelost!

Keurig een mail gekregen en super afgehandeld!

prima leverantie

Orlieb draagstel voor fietstassen goed en snel geleverd voor een nette prijs