Snel en goed verwerkt

Veel keuze en snelle verwerking van de goederen

snel en correct

Mijn eerste aankoop en de snelle en betrouwbare levering maakte een hele goede indruk,

Goede levering van goede producten

Bestellen was makkelijk en de levering vlot. De producten zijn van prima kwaliteit.

Top, snelle afhandeling voor een scherpe prijs.

Goed assortiment van de verschillende merken. Scherp geprijsd en voldoende voorraad. Levering precies op het gevraagde moment. Gewoon vlot en correct datgene in huis wat ik wilde en besteld heb.

supersnel

Bestelling, betaling en levering zijn supersnel gegaan. Helaas voldeed het product niet aan onze verwachtingen zodat we genoodzaakt waren dit terug te sturen. Binnen enkele dagen hebben wij de creditnota ontvangen.

Beste prijs

Beste prijs en vriendelijke en snelle klantenservice. Niet alles is op voorraad, maar voor de laagste prijs wacht ik graag een paar dagen langer.

Prima super snelle en correcte levering. Bestellen makkelijk en duidelijke site.

Goede correcte levering

Goede winkel, maar bestellingsstatus kan beter.

De site is behoorlijk overzichtelijk en de bestelling was snel geplaatst. Had besloten om de bestelling in de winkel op te halen. Kreeg netjes een e-mail dat ik moest wachten op nader bericht. Na vijf dagen wachten maar gebeld. Bleek het in de winkel te liggen, maar had ik geen e-mail gehad.

betrouwbaar leverancier

Goed produkt en op tijd geleverd.

Doen wat ze beloven, super.

Op de website stond vermeld dat de bevestiging van de stuurtas inclusief was maar deze zat helaas niet bij de levering. Na mijn telefoontje waarin ik aangaf dat de bevestiging niet meegeleverd was kreeg ik het antwoord "die is ook exclusief alleen zie ik nu ook dat dit verkeerd staat vermeld op onze website, wij gaan hem direct, uiteraard gratis, naar U opsturen". Zo hoort het, geen discussie, gelijk oplossen.

Supersnel

Superproduct aan scherpe prijzen en supersnel geleverd!

Goede en snelle service. Product werd geleverd binnen de termijn die ik had gevraagd, wegens vertrek vakantie.

Goed en duidelijk met bestellen

Goed en snel geregeld

Prima levering, prima prijs

We hebben twee Basil tassen bij fietstassenwinkel.com gekocht. Twee dagen later hadden we ze in huis tegen een concurrerende prijs. Fietstassenwinkel kan ik zeker aanbevelen.

Super snel geleverd voor een mooie prijs

Eenvoudig in bestellen. Zondag bestelde tas was dinsdag al binnen.

uitstekend

Snelle levering vlotte communicatie

Prima, snelle levering

Bestellen = leveren

Snel besteld. Mooie prijs. Eerder geleverd dan ik had verwacht. Heel blij met mijn aankoop.

Product en contact met Ratbikes prima, bezorging waardeloos

Bestelprocedure prima verlopen. Product snel afgestuurd. Vervolgens blijven liggen op sorteercentrum van DPD. Contact opgenomen met Ratbikes, binnen een uur responsmail. Verkoper neemt contact op met DPD. Pakket wordt hierna op eerst mogelijke bezorgmoment geleverd. Doos blijkt open en zwaar beschadigd. Product gelukkig compleet en onbeschadigd ontvangen, uiteindelijk. Volgende keer toch bestellen bij een verkoper die niet via DPD verzendt, dan maar niet de laagste prijs voor het product?

Het is zeer spijtig dat de zending niet in de beloofde tijd en in een beschadigde omverpakking is geleverd. Zoals aangegeven hebben wij dit opgenomen met DPD. Wij verzenden redelijk grote hoeveelheden via zowel DPD, PostNL en DHL (afhankelijk van omvang, gewicht en land van bestemming selecteren we de logistiek dienstverlener). Een kwestie als deze waarbij een zending niet goed wordt geleverd is een vervelende uitzondering. Vergelijkbare issues zien we ook bij andere logistiek dienstverleners. Zowel in inkomende als uitgaande goederenstromen. Als DPD structureel dit verkeerd zou doen dan zouden we niet via hen verzenden. Hoe vervelend ook is het verlagen van het percentage zendingen waar wat fout gaat niet een kwestie van een andere logistieke dienstverlener. Dan hadden wij dat uiteraard gedaan. Daarmee praat ik het niet goed, wij betalen DPD vrij royaal om onze pakketten in goede staat en snel te leveren en dan mag dit niet gebeuren. Alle pakketten via hen zijn ook verzekerd. Dus wij nemen dat echt op met hen en evalueren alle kwesties en percentages regelmatig. Excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Snel gevonden en besteld

Overzichtelijk en eenvoudig zoeken naar het juiste artikel

Super.

Mijn bestelling is prima afgehandeld en vlotjes bezorgd.

Prima winkel.

In mijn geval was het onduidelijk dat ik aanvullend bevestigingsmateriaal nodig had om de ortlieb CL3 koppeling op mijn dikkere bagagedrager te bevestigen. Dit had vermeld kunnen worden op de website .... bij het artikel. Dat was jammer en moest ik extra actie ondernemen. Het aanvullende artikel lijkt ook niet beschikbaar en heb ik via een andere partij aangeschaft.

Dank voor uw aankoop en feedback over de Ortlieb Commuter-Bag Two Urban QL3.1. Ik ben de productomschrijving nagegaan en direct onder het kopje 'leveringsomvang' kunt u de opmerking terugvinden dat het QL3.1 systeem past op buizen tot een diamer van 10 mm. Voor buizen van 11-14 mm is er artikel E190 nodig als vermeld. Dat artikel staat ook als gerelateerd product vermeld. Ik neem uw terugkoppeling mee en we zullen evalueren hoe we de informatie wellicht duidelijker kunnen plaatsen.

goed product

netjes verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering in 2 dagen !

Op vrijdag aan een fietsvakantie beginnen en dinsdagavond toch nog maar 2 fronttassen besteld in de hoop dat ze er op tijd zijn . Jawel , donderdagochtend! Ook prettig telefonisch contact op woensdag met duidelijke info.