Luxe fietstassen besteld, op tijd geleverd en alles in orde. Zo hoort het

Minder gunstig

Na de bestelling kregen we wel een bevestiging, maar daarin werd geen vermoedelijke afleverdatum aangegeven. Voorts werd bij de bestelling niet aangegeven dat deze werd geleverd door Ratbikes, ( waardoor de levering niet op de eerstvolgende werkdag plaatsvind). Bij de bestelling hadden wij het factuuradres en het aflever adres verwisseld, omdat ook dit niet erg duidelijk was bij het bestellen. De e-mail die ik daarop stuurde om dit te herstellen werd niet beantwoord. Toen ik vervolgens belde, kreeg ik een Engels sprekende mevrouw aan de lijn. Voor mij geen probleem, maar dat had ik graag van tevoren geweten....

Onze bedrijfsnaam is Rat Bikes, daar valt ook Fietstassenwinkel.com onder en andere webshops. Er werkt hier ook een Engelstalige dame, bij drukte springt deze ook wel eens bij aan de telefoon. Wat betreft verwisseling factuur- en afleveradres zien we niet vaak een onbedoelde verwisseling maar ik neem uw feedback mee om de checkout verder te verbeteren. Wat betreft e-mail hadden wij eind Augustus een dusdanig piek in de drukte dat we sommige mails niet binnen de gestelde normale termijn hebben afgehandeld waarvoor excuses. Sinds begin september is dit hersteld.

Oplichting!!!

Na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb wel een DPD link gekregen maar daar staat in dat de zending is aangemeld maar nog niet door DPD ontvangen is. Klantenservice onbereikbaar: antwoordapparaat. Kortom: oplichting!

Goedendag, ik zie geen naam dus ik weet niet over welke order dit zou gaan. Een term als oplichting kunnen wij niet plaatsen. Wij doen dit sinds 2008 en u kunt ons ook gewoon bezoeken. Nadat een pakket bij ons wordt aangemeld bij DPD kan het nog enkele uren duren voordat deze in hun systemen zichtbaar zal worden. Verder is onze telefonische klantenservice 5 dagen per week bereikbaar en via e-mail reageren wij 6 dagen per week. Het zou dan ook sieren om uw review aan te passen want wat u stelt klopt oprecht niet.

prima service

heb in de showroom van rat bikes besteld en om thuis te laten bezorgen, heeft de medewerker mijn bestelling via de site geplaatst. helaas bleek de voorraad niet te kloppen vanuit de leverancier, waardoor ik uiteindelijk alsnog genoodzaakt was elders de door mij gewenste goederen te bestellen. hoewel er gesproken wordt van 1 dag levertijd, ben ik pas ruim een dag later hierover geïnformeerd. ook ben ik niet teruggebeld, zoals afgesproken. minpuntje, maar verder prima opgelost. kreeg ook meteen mijn geld terug.

Snelle levering en correcte prijzen.

Snelle levering en correcte prijzen.

Snel.

Levering was binnen een week. Super! Telefonisch contact voor mijn vraag verliep klantgericht.

Concurrerend prijsniveau Breed en diep assortiment Snelle levering

Correct geprijsd en geleverd

Bestelde kleur niet op voorraad van de Ortlieb fietstas maar keurig afgehandeld en opgelost!

Keurig een mail gekregen en super afgehandeld!

prima leverantie

Orlieb draagstel voor fietstassen goed en snel geleverd voor een nette prijs

Goeie prijs, snelle levering

Setje ortliebtassen besteld. Prijs is het beste, levering was snel. Specificaties omtrent bijv. inhoud en onderlinge verschillen zouden beter aangegeven kunnen worden op de website.

Alles van Ortlieb op voorraad tegen de scherpste prijs binnen no time bezorgt.

Ideaal voor Ortlieb tassen

Veel expertise en vriendelijke service. Ook nog tegen een hele nette prijs.

goed assortiment, eenvoudig bestellen, goede informatievoorziening maar levering had sneller gekund

Na de gemakkelijke bestelprocedure viel het tegen dat alleen vooruit kon worden betaald met iDeal en dat daarna levering nogal lang duurde.

Slechte communicatie, wil niet werken tot een oplossing.

Op maandag heb ik een fietstas besteld en meteen gevraagd of hier snelheid achter gezet kan worden omdat ik de fietstas nodig heb voor woon-werkverkeer. Ik krijg dinsdag te horen dat de fietstas woensdag wordt verzonden en donderdag zal ontvangen. Op woensdagavond (een avond van te voren) krijg ik te horen dat door een fout in het systeem de fietstas verkeerd als voorradig stond aangegeven en pas in september geleverd kan worden! Daarom heb ik voor 5 euro extra verzendkosten nu een express levering bij een andere webshop moeten aanvragen om de tas alsnog (1 week later) te kunnen ontvangen. Vervolgens stuur ik het volgende: "Mochten jullie een tegemoetkoming hierin willen doen, dan waardeer ik dat en dit maakt de review die ik zal schrijven over jullie webshop misschien ook wat milder." De reactie van Emile: "Wij doen dit sinds 2008. Vrijwel alles gaat goed. We hebben 15.000 artikelen die we leveren. Hier gaat iets mis, dat is extreem vervelend en mijn excuses daarvoor. Uw vraag voor extra vergoeding in ruil voor een minder slechte recensie kan ik niet waarderen en vind ik niet netjes. Zoals zeer duidelijk vermeld in de voorwaarden (die we bewust niet langer dan 1 A4 hebben gemaakt) die u uitdrukkelijk heeft geaccepteerd bij bestelling is duidelijk dat vertragingen geen recht geven tot extra vergoedingen. Op onze marges is dat ook niet mogelijk. " Jammer, weinig klant- en oplossingsgerichtheid bij deze webshop. Ik begrijp dat ik hier geen recht op heb, maar ik zou dit wel waarderen + een vriendelijkere reacite verwachten. Niet "netjes" (!!)

• Would you recommend us? No

- Uw order van 12/08 is in behandeling genomen - 14/08 komen we erachter dat door een foutieve voorraadmelding de levering niet goed gaat. Dat mag uiteraard niet gebeuren. Wel hebben wij een dusdanig groot assortiment dat een voorraadfout eens in de zoveel tijd kan gebeuren hoe vervelend ook. We hebben u gevraagd of u een alternatief product of creditering wenst. Uw oplossing is dat wij u naast de creditering ook extra geld moeten betalen als genoegdoening. Doen we dat niet dan schrijft u een slechte review. De argumentatie dat als we u geen financiele genoegdoening geven naast de gewone creditering voelt als een soort afpersing. Hier gaan we niet in mee en is absoluut niet respectvol. Fouten mogen niet worden gemaakt, als het wel gebeurd dan doen we er alles aan om zaken op te lossen maar we laten ons nooit chanteren.

Good experience

Nice bags! Now we arr traveling in France. It’s raining and the bags arr perfect and dry

De bestelling is netjes en volgens afspraak geleverd.

Scherpe prijs, snelle levering

Goedkoopste op internet met Ortlieb tassen.

Scherpe prijzen en snelle levering!

Nergens dezelfde scherpte prijzen gevonden. Was eerst een beetje afwachtend of de service en levertijd ook zo goed zou zijn, maar geen klagen! Aanrader!

Prima tassen en op tijd bezorgd!

Fijne set Ortliebs gekocht. Onzeker of bezorging op tijd of de webshop snel zou handelen, maar dat hoefde niet.

Accurate

Good communication

Snel geleverd, product zoals omschreven op de website.

Ortlieb fietstassen besteld (op zondag) en op dinsdag geleverd. De tassen zagen eruit zoals beschreven op de website.

Ruim assortiment en de laagste prijs van Nederland.

Voor de eerste keer iets besteld, hetgeen snel is geleverd.

Goedkoopste fietstassen en uitstekende service

Door te googlen gevonden. Overzichtelijke website, laagste prijs en uitstekende service. Ik kan geen verbetering bedenken.

Voor mijn Ortlieb tassen een aantal accessoire's besteld. De prijs is zeer goed, zelfs de goedkoopste die ik heb gevonden. Duidelijke informatie op de website zodat je zeker het juiste besteld.

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.