Goede afhandeling van de bestelling

Dik ok

goede service

Snel en juiste product , goed advies.

Goed en snel

Mooie fietstassen

Lang moeten wachten

In september wilde ik een fietstas voor mijn man zijn verjaardag bestellen. De kleur die ik wilde was uitverkocht. Ik heb contact opgenomen en kreeg netjes reactie dat de tassen in december weer op voorraad zouden zijn. Ook heb ik mij via een link ingeschreven op het product, zodat ik een seintje zou krijgen wanneer het product weer op voorraad zou komen. Half januari heb ik weer contact opgenomen en was de tas nog steeds niet op voorraad. Ik kon wel een vernieuwde versie bestellen. Die heb ik besteld. Telkens als ik contact opnam was het personeel meedenkend. Maar ik zou toch graag een seintje hebben gehad in december dat er vertraging was op de voorraad.

Makkelijk bestellen en snelle bezorging

Gemakkelijk bestellen, veel keuze en snelle bezorging

Prima. Fietstas werd snel geleverd. Goed verpakt.

Geen bijzonderheden!

Levering + nalevering

Één item besteld in tweevoud, slechts één item geleverd. Na melding, zonder discussie, tweede item nageleverd gekregen.

Duidelijke communicatie, goede prijzen goede garantie.

Niet complete levering goed opgelost

Er ontbrak een plaatje van het slot, geenabsolute noodzaak maar na 2 telefoontjes wel goed opgelost.

mooie Ortlieb tassen

Mooie Ortlieb tassen zijn snel geleverd voor een mooie prijs vergeleken met andere winkels

Geleverd in 1 dag, daar kunnen veel anderen een voorbeeld aan nemen.

snelle levering alles volgens bestelling geleverd.

Prima, snelle levering

Tas snel geleverd en goed verpakt

Snelle levering.

De levering van het bestelde artikel was snel en het artikel was goed verpakt. De prijs van het artikel was lager dan elders.

Snelle levering, scherpe prijs

Mijn bestelling was binnen 2 werkdagen geleverd. Stevig verpakt. Scherpe prijzen op de site.

Hoewel in de algemene voorwaarden stond vermeld dat niet geretourneerd kan worden als in het factuuradres een bedrijf staat, is hier op verzoek vanaf afgeweken. De reden voor het retourneren was voor Fietstassenwinkel.com aanleiding om hier clement mee om te gaan. Uitermate coulant en dank daarvoor.

super ,

mooie tas voor een prachtige prijs .

Duidelijke beschrijving van de tassen

Duidelijke beschrijving van de tassen waardoor bestellen makkelijk ging. De fietstassen zijn zelfs goedkoper dan in de Ortlieb webshop!

geen probleem

alles oke

Snell goed en zorgvuldig

Een overzichtelijke, duidelijke en transparante pagina. Goede uitleg verschil in tassen en mogelijkheden. Het product werd snel geleverd, goed gecommuniceerd wanneer en waar. Het werd afgeleverd. Tip: om op de ste nog een link weer te geven hoe de tassen te plaatsen

Bestelling in orde ontvangen

Fietstassen besteld om zelf op te halen. Het was even achterna bellen of deze volgens schema opgehaald konden worden. Na bellen met een medewerker werd gezegd dat deze zojuist gereed was om opgehaald worden. Top!

je krijgt wat je besteld!

Prima, duidelijke web pagina, snelle levering en goede kwaliteit

Makkelijk besteld , vlotte levering

Snelle verzending en product zoals omschreven.

Snel en goed verwerkt

Veel keuze en snelle verwerking van de goederen