Zeer vriendelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling!

Mijn bestelling van een Ortlieb fietstas werd na een telefoontje per direct naar het postkantoor gebracht. Wat een super service! De dag daarna in België bezorgd: op tijd voor onze fietsvakantie

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

Vlugge levering ná mijn bestelling. Goederen perfect afgeleverd.

Prima webshop

Na een lange surftocht naar waterdichte dubbele fietstassen met een behoorlijke inhoud eindelijk geslaagd bij Fietstassenwinkel.com. Duidelijke én correcte informatie op de website. Dat was bij andere webshops weleens anders. Waterafstotend is dus niet hetzelfde als waterdicht! Daar werd nogal eens omheen gedraaid, maar niet bij Fietstassenwinkel.com. Ook fijn, dat er in de bevestigings e-mail van Rat Bikes gelijk even wordt uitgelegd, dat Fietstassenwinkel.com deel uitmaakt van de organisatie van Rat Bikes, zodat daar geen verwarring over ontstaat. Goede prijs, bestelproces en levering prima verlopen. Ik ben blij met mijn keuze voor de Ortlieb Back-Roller City tassen.

Prima spullen, goede prijs

Helemaal goed

Vlotte levering.

Parfait

Envoi rapide, l'article correspond à l'attente, prix correct

Goede en snelle service

Snelle levering, competitieve prijs!

Goed geregeld

Bestelling en bezorging ,dik veur mekaar.

snel geleverd; degelijk verpakt.

Was een aanbieding, waardoor verzendkosten opwegen t.a.v de verkregen korting

Prima winkel prima verpakt en snel geleverd!

Netjes bezorgd en alles was naar wens

Prijszetting en levering snel en correct.

Stond mij uitgebreid telefonisch te woord toen iets mij niet duidelijk was.

Zeer kwaliteitsvolle fietstas voor deze prijs

Mooie fietstassen, ruime keuze, snelle levering, goede prijs.

Zie boven, verder geen aanvulling

Dag nadien al geleverd.

Mooie aanbieding/ prijsstelling, snelle verzending, goed verpakt, en een prima product, te weten een set fietstassen van Ortlieb, was al bekend met Vaude, waarvan alle naden na een paar jaar zomaar los gingen, geen reparatie mogelijk, garantie natuurlijk verstreken. Hopelijk gaat Ortlieb langer mee, ze staan erg goed bekend. Deze winkel is een aanbeveling waard, zonder twijfel.

uitstekend

Snel en goed.

Goede prijs, snel bezorgd

De goedkoopste voor het model dat ik zocht en toch snel bezorgd

Top product

Een top product voor een prima prijs en keurig volgens afspraak geleverd. Een winkel om terug te komen!!

Zoals gewoonlijk erg vlot

Zoals ik ze ken. Laat besteld en snel in huis!

Prima geregeld

Perfect!

Snelle levering van een mooi product!