Goed geholpen, snel geleverd

Uitstekend, vriendelijk en snel geholpen bij mijn bestelling van Ortlieb fietstassenset. Ik kon de bestelling al de volgende dag ophalen. Goed geregeld!

Voldoet aan verwachting

veel keus, mooie tassen en snelle levering!

Zeer goed bevallen

Ik kende de webshop niet, dus beetje sceptisch. Maar!! Geen reden toe geweest. De volgende dag mijn bestelling binnen, een fietsmand. Later in de week ookmijn fietstassen daar besteld en wederom snel geleverd. Dus met een gerust hart bestellen bij deze shop.

goede tas netjes geleverd

ze hebben goede merken, degelijke tas van Basil die ook als rugzak kan en waterdicht is. levering was gelukkig via DHL. normaal gebruiken ze DPD, maar als het uit het magazijn in Zwolle komt en aan een adres gestuurd wordt is het DHL Het is ook echt een winkel die je kan bellen en waar dan opgenomen wordt en antwooord wordt gegeven, dus geen webwinkel waar je nooit antwoord krijgt. Helaas hebben ze niet het hele assortiment in de winkel.

Super tevreden. Zeer vlugge en correcte afhandeling.

Fietstassenwinkel doet wat het belooft !!!

nieks dan lof

Gevraagde product snel en compleet geleverd.

Gevraagde product snel en compleet geleverd.

Snelle verzending en prima kwaliteit

Mijn oude setje fietstassen was tussen de spaken gekomen en gescheurd. Hier een nieuwe set besteld, en deze werd snel verstuurd Prima prijs kwaliteit en snelle service

Zondag besteld dinsdag ontvangen. Fietstas heel fijn solide.

Voldoet aan alles.

Product voldoet aan de beschrijving. Levering keurig zoals beloofd.

Snelle levering, goed georganizeerd . Al bij al TOP !!!!!!

Uw pakket was prima, de bezorging was bedroevend

Uw pakketje op zich was prima in orde, niets op aan te merken. De bezorging door DPD was bedroevend. Het pakketje zou dinsdag geleverd worden, nee dus. Het zou woensdag geleverd worden, nee dus. Het zou donderdag geleverd worden, nee dus. Vrijdag mocht ik het dan eindelijk ophalen bij een afhaalpunt. Er kan altijd wat gebeuren, daar gaat het niet om, maar die schreeuwerige toezeggingen van dat bedrijf, iets meer realisme graag!

Nette snelle levering

Goede ervaring mee. Nette, snelle afhandelingen en verzending.

prima fietstassen

Vlotte levering en super product voor een goede prijs.

Correcte prijs, snelle levering

Ondanks fouten bij product leveren, correct en snel gecorrigeerd en uitgevoerd.

Ortlieb Rad-Pack

De Ortlieb rad-pack voldoet aan mijn verwachtingen. Vlotte levering.

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Tevreden met het product

Goed product goede service

De fietstassen zijn in goede staat en naar wens, de bestelling en levering verliepen vlot.

Snel en perfect

Snel en perfect

Snelle levering, had alleen graag direct een bestelbevestiging per mail ontvangen. Deze kwam pas anderhalve dag later.

snel en net bezorgt

nvt