Overzichtelijke site en kon snel vinden wat ik zocht

Ik had een prettige ervaring met de site. Een kleine opmerking Foto's mogen duidelijker. De rugdrager is redelijk lastig goed te zien hoe het een en ander er werkelijk uitziet.

Fijne service met persoonlijke benadering

Ik moest een fietstas retourneren omdat ik de verkeerde maat had besteld. De service was uitstekend en snel, wel betaalde ik zelf de retourneringskosten. Dar is niet overal zo, maar je krijgt ook niet overal zoveel service.

Fijn en snelle levering en precies wat ik nodig had. Een aanrader en een volgende keer weer bij jullie!

De goedkoopste

De Ortlieb Rack Pack 31 liter was bij Fietstassenwinkel.com ongeveer 13 euro goedkoper dan bij de concurrenten. Dat scheelt nogal! De bestelling ging makkelijk en kreeg ook vlot bevestiging. Jammer genoeg werd geen gebruik gemaakt van de snelste bezorgdienst, dus bleef de tas helaas het hele weekend daar op het depot liggen. Had 'm gelukkig niet snel nodig. Site van Fietstassenwinkel.com bevatte ook montagevideo van Ortlieb zelf; dat was fijn!

Goede service online, slechte levering

De online shop en info na bestellingvan jullie waren zeer goed. Bij de levering door dpd kreeg ik echter weinig info, en toen ik het pakketje vrijdag wilde gaan halen in het ophaalpunt was het daar niet beschikbaar. Omdat ik het bestelde product zaterdag nodig had, was ik genoodzaakt om in de tussentijd het product ergens anders te bestellen. Door de levering van Post nl was het pakket er zaterdagmiddag. Ik zal het pakket dus moeten terugsturen van zodra het aanwezig is in het afhaalpunt. Ik raad jullie ook aan om een samenwerking met Post nl te overwegen, gezien hun service vele malen beter is dan die van dpd.

De verpakking kon echt beter

Wat vreemd dat de bestelde tassen in een body en fit doos geleverd werden. De plastic zak zat niet goed om de fietstassen. De bezorger had de doos in de regen achter ons huis gezet. Na ons werk troffen we een doos met een drijfnatte inhoud aan. Gelukkig waren de fietstassen bestand tegen regen. Tip: besteed wat meer aandacht aan het verpakken.

Duidelijke website en snelle service. Niets op aan te merken.

exact geleverd volgens bestelling

info op site was correct, product op tijd geleverd.

Schrok een ietwat van dhl. Daarom laat ik het bij een ophaalpunt afleveren. Gaat nog al eens mis met dhl.

goede tassen, slechte bezorging

Prima tassen voor een prima prijs. De bezorging door DPD was niet goed. 1 Op de bezorgdag die aangegeven stond op hun track&trace kwamen ze niet opdagen en kreeg ik daarvan geen bericht. 2 De volgende dag werd het pakket bij buren bezorgd terwijl ik wel thuis was en mijn bel niet stuk is. 3 Op het briefje dat in mijn brievenbus lag stond een verkeerd huisnummer, zodat ik bij verschillende buren moest aanbellen om mijn pakket te vinden.

Er zijn regels voor de DPD chauffeurs en zo te horen zijn deze bij de levering niet goed gehanteerd. Wij verzenden bij DPD alles aangetekend en verzekerd en levering 6 dagen per week. Spijtig dat het in uw geval niet conform de regels is gelopen.

Supersnel geleverd voor een superprijs

Supersnel geleverd voor een superprijs

Mooi product, goeie levering

Het product is wat we besteld hebben. Levering is op tijd. Het enige minpuntje is dat de doos in de lift gezet is naar onze verdieping, als iemand anders de doos gepakt had dan hadden we niets gehad. Als ik de chauffeur geweest zou zijn dan had ik óf de doos op de 2e verdieping bezorgd óf mij naar de begane grond laten komen.

Dank voor uw reactie. We zullen dit meenemen in ons volgende gesprek met DPD, de afhandeling door de chauffeur is inderdaad niet conform de voorschriften geweest.

Een blije fijne ervaring

Fijn geholpen door een aardige en enthousiaste medewerker aan de telefoon. Kennis van zaken, en zeker niet opdringerig. Heel fijn. Spullen besteld en erg tevreden.

Supersnel en correct geleverd

Fietstassen van Ortlieb werden heel snel en correct geleverd.

niet binnen de beloofde leverperiode

op maandagavond besteld, dan zou levering woensdag zijn. Geen ramp, maar uiteindelijke levering pas vrijdag. Mogelijk spelen de omstandigheden een rol, maar toch opletten met beloftes maken. Indien er onderweg problemen opduiken, kan er beter over gecommuniceerd worden.

Vanwege de grote drukte bij alle koeriersdiensten en deze vreemde Covid periode kunnen wij niet verhelpen dat er soms vertragingen in leveringen zijn. Het was prettig geweest als u begrip had gehad voor omstandigheden waar iedere winkel nu mee te maken heeft.

alles naar wens geleverd , op tijd aan huis

Duitse kwaliteit uber alles

Waar voor uw geld

Zeer snelle en vlotte levering

Fietstassen voldoen volledig aan mijn verwachting. Ben er superblij mee. Ook de snelle levering was geweldig.

Duidelijke website en snel geleverd

Snel gevonden wat ik nodig heb. Handig dat losse onderdelen verkocht worden. Volgende dag in huis.

Oké!

Snelle levering, alles prima! Ben tevreden.

Prima fietstassen (Ortlieb) en snel geleverd.

Gisteren besteld en vandaag in huis. Prima product, scherpe prijs, goed verpakt en snel geleverd.

super

Zeer snelle levering tegen de scherpste prijs

Tas kwam vlot en is goed en ... niet duur.

Goed.