Correcte levering, goed en deskundig advies

Zie hierboven

Correcte service

Vlugge levering, correcte prijs

Snel geregeld en prima afge;everd

Het bestellen was eenvoudig en de aflevering super snel. Bedankt hiervoor

Snel en in goede staat ontvangen

kwaliteit zoals verwacht.

Goede sneller service

Werd snel geleverd. Minpunt: nooit een orderbevestiging ontvangen.

nu nog onvoldoende

De onvoldoende kan nog bijgesteld worden als ik de €5,95 terug krijg voor het crediteuren. Dit heb ik nog nooit gehoord! Een onderdeel dat niet blijkt te passen en bij retour sturen moet je zelf de verzendkosten betalen plus voor het crediteuren €5,95! Op de website is dat ook niet te vinden!

Response from the business owner

uw order is kosteloos verzonden omdat deze boven de grens van € 50,- voor kosteloos verzenden is. U heeft 1 van de 2 besteld artikelen aan ons geretourneerd. Daarmee kwam uw aankoopbedrag onder de € 50,- uit. Op dat moment worden met terugwerkende kracht de verzendkosten berekend. Dit staat keurig op onze website en in onze voorwaarden. Ook is dit geheel conform de wet 'koop op afstand'. Dus samenvattend: Indien u een gedeelte van uw bestelling retourneert waardoor het totale bestelbedrag daalt tot onder de grens van francoverzending of een andere tariefgrens voor portokosten dan worden de bijbehorende portokosten alsnog in rekening gebracht en in mindering gebracht op het eventueel te retourneren bedrag. Een order die geheel wordt geretourneerd dan wordt het orderbedrag 0 en is er geen sprake van verzendkosten.

Product volgens verwachting en snelle levering

Product volgens verwachting en snelle levering

Snel en netjes binnen gekregen

Leuke , precies zoals op site uitziende tassen . Handig met de binnenstof , waardoor je meer mee kan nemen in de tas

Snel geleverd. Product precies zoals omschreven. Zeer blij mee.

Afhandeling bestelling verliep vlot correct en snel.

Afhandeling bestelling verliep vlot correct en snel.

Netjes geleverd

Mijn fietstas was netjes verpakt en snel geleverd.

Perfecte en vlotte levering

Alleen de doos had kleiner gekund. De tas in een doosje van pakweg een A4 zat in een megagrote doos.

Alles prima!

Bestelling, communicatie, levering: alles vlot!

Snelle levering goed product.

Snelle levering goed product.

Snelle service, netjes verpakt, compleet

Tevreden!

Snelle levering. Product zoals verwacht.

Snelle levering, keurig verpakt, goede communicatie.

Fietstas voor een goede prijs besteld en netjes geleverd.

Prima product, goede prijs en goed geholpen

Prima product, goede prijs en goed geholpen

Prima zaak!

Ortlieb Fietstas besteld op basis van inschatting en eerdere communicatie met klantenservice. Bleek toch niet zo lekker te passen en daarom geretourneerd. Enkele dagen later het geld weer teruggestort gekregen. Pakketje was keurig verpakt en communicatie helder en duidelijk.

Bon suivi avec livraison très rapide!

Parfait!

Extra versteviging voor je Ortlieb zadeltas

De Ortlieb zadeltas van 16L is perfect en groot genoeg om je spullen mee te nemen op je volgende bikepacking avontuur. Nadeel is dat het soms te zwaar kan worden waardoor die kan gaan hangen. Door middel van deze straps kan je je tas extra verstevigen, waardoor je met meer gemak en minder wiebelen van de gravel paden kunt genieten.

Goed netjes afgeleverd en berichten gekregen

Snel en goed geleverd

Makkelijke wrbsite, snel besteld en geleverd

Goede afhandeling, ruime keuze

25 Dovenetelstraat