Prijs en kwaliteit prima

Dpd maakte het wel spannend of de bezorging goed zou gaan. Allerlei foutmeldingen.

Het bleek dat er nog wat nabesteld moest worden, om de fietstas te kunnen bevestigen(mik) dat stond, vonden wij, niet heel duidelijk in de omschrijving. Na ingebruikname blijkt een zakje voor de batterij niet gestikt te zijn.

Helder bestelproces, goede communicatie rond verzending en aflevering, kortom, goed en betrouwbaar

Mooie produkten. Goede prijs.

Snel en makkelijk

Snelle service en goed op de hoogte gehouden van voortgang. Heldere website met goede opties om te filteren.

Prima dienstverlening

Komt afspraken goed na. Kwaliteitsproduct.

Snell en vriendelijke service.

Goed, alleen in online advertentie niet duidelijk qua. Prijsaanduiding.

Prima aftersales!!

De Rack Pack 31L was snel geleverd, echter zonder schouderband. Deze werd enkele dagen later alsnog nagezonden.

Top! Besteld en binnen 24 uur geleverd.

Ortlieb stuurtas gekocht voor een scherpe prijs

Top fietstassen van Ortlieb

Erg blij met de fietstassen van Ortlieb!

Heel scherpe prijs en een al even snelle levering !

Scherpe prijs in vergelijking met andere webshops. Extreem snelle levering : Dag + 1. Goede verpakking. Jammer dat de ophaalservice op DPD-punt niet werkt en dat enkel voor thuislevering gekozen kan worden.

Beleefde communicatie, erg snelle levering

Kwaliteitswinkel!

Heel goed!!!

Had in eerste instantie een foute bestelling geplaatst. Dit is uitstekend opgelost door fietstassenwinkel.com.

Vlotte en snelle levering

Goede productomschrijving en service

Ik ben goed geholpen.

Tijdens de aankoop goed en correcte levering van het product. Tijdens de garantieperiode ging het product kapot. Dit is goed opgelost. Aangezien het product niet meer te leveren was is een alternatief geboden. Kortom goede service.

Mooi Assortiment en snelle levering

De tas die ik besteld had kwam de volgende dag al binnen. Goed geregeld.

Lekker snel en accuraat

Netjes en snel geïnformeerd en geleverd

Mooie producten, snelle levering

Jammer dat we niet gratis konden laten leveren bij een ophaalpunten. Service ligt al even uit… Wel zeer snelle afhandeling!

Product werd geheel binnen de beloofde tijd afgeleverd, goed verpakt en in perfecte staat.

Goede prijs, snelle verzending. Top!

Zeer goede prijs voor het product waar ik naar op zoek was (duffel van Ortlieb). Snelle verzending, goede communicatie. Zeker een aanrader.