Snelle levering goed product.

Snelle levering goed product.

Snelle service, netjes verpakt, compleet

Tevreden!

Snelle levering. Product zoals verwacht.

Snelle levering, keurig verpakt, goede communicatie.

Fietstas voor een goede prijs besteld en netjes geleverd.

Prima product, goede prijs en goed geholpen

Prima product, goede prijs en goed geholpen

Prima zaak!

Ortlieb Fietstas besteld op basis van inschatting en eerdere communicatie met klantenservice. Bleek toch niet zo lekker te passen en daarom geretourneerd. Enkele dagen later het geld weer teruggestort gekregen. Pakketje was keurig verpakt en communicatie helder en duidelijk.

Bon suivi avec livraison très rapide!

Parfait!

Extra versteviging voor je Ortlieb zadeltas

De Ortlieb zadeltas van 16L is perfect en groot genoeg om je spullen mee te nemen op je volgende bikepacking avontuur. Nadeel is dat het soms te zwaar kan worden waardoor die kan gaan hangen. Door middel van deze straps kan je je tas extra verstevigen, waardoor je met meer gemak en minder wiebelen van de gravel paden kunt genieten.

Goed netjes afgeleverd en berichten gekregen

Snel en goed geleverd

Makkelijke wrbsite, snel besteld en geleverd

Goede afhandeling, ruime keuze

Hele snelle levering!

Supersnelle levering!

snel geleverd

Na een dag al in huis. Fietstassen zijn top

Scherpe prijs en goede service na problemen met dpd.

Ik bestelde een fietstas die op voorraad was en het duurde 6 dagen voor ik deze in mijn bezit had. Vergelijkbaar met andere internetbedrijven is dit een eeuwigheid. Ik kreeg redelijk snel een bericht dat mijn bestelling verzonden was via dpd. Een track & trace kreeg ik niet maar na wat proberen kon ik wel zien dat mijn verzending 5 dagen op aangemeld bleef staan. Op de site van de shop vond ik evenmin een mogelijkheid om aan te loggen en de status van de bestelling te controleren. Qua communicatie zijn verbeteringen mogelij. Op de 5e dag na de bestelling nam ik in de voormiddag telefonisch contact op. Een medewerker controleerde een en ander en stelde inderdaad vast dat er iets niet in orde was. De medewerker beloofde het verder uit te zoeken en indien het lang zou duren zou men opnieuw contact opnemen. Ik ontvng wel snel een track & trace code na mijn bestelling. Verder kreeg ik geen feedback meer. De dag na mijn telefoontje werd de bestelling geleverd door dpd. Naar mijn gevoel kon de communicatie dus wel beter. Maar na telefonisch contact werd het probleem wel snel opgelost. Het kon allemaal net iets vlotter. Maar gezien de snelle reactie en scherp prikzen zou ik hier zeker nog opnieuw bestellen.

Prima geleverd.

Prima op tijd geleverd en de tassen zijn van prima kwaliteit

Overzichtelijke site, duidelijke communicatie over levering en product was snel geleverd.

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering en via de e-mail word je goed op de hoogte gehouden van de status

Snel, probleemloos

Goed product

Goed en snel geleverd

Geen enkele opmerking te maken. Kreeg gewoon snel wat ik besteld had.

Snelle bezorging en prima fietstas

Volgens afspraak!

lage prijs en snelle levering

fietstas besteld, ging eenvoudig en snel lage prijs en snelle levering

Top product

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering!

Mooie fietstassen, snel geleverd en mooi geprijsd.