Goed en snel geleverd

Geen enkele opmerking te maken. Kreeg gewoon snel wat ik besteld had.

Snelle bezorging en prima fietstas

Volgens afspraak!

lage prijs en snelle levering

fietstas besteld, ging eenvoudig en snel lage prijs en snelle levering

Top product

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering!

Mooie fietstassen, snel geleverd en mooi geprijsd.

Snelle goede levering met een mooie prijs

Niets dan lof!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Na de sites van verschillende verkopers te hebben geraadpleegd bleek deze verkoper in ieder geval voor Ortlieb fietstassen, verreweg de goedkoopste te zijn. Daar komt bij dat de informatie over wel of niet in voorraad duidelijk is en dat de bestelde artikelen snel worden verstuurd.

Snelle correcte levering

Fietstassenwinkel prima, maar DPD absoluut niet

Ik wil u graag laten weten hoe de levering van m’n order gelopen is. Gisteren kreeg ik een bericht dat mijn pakket bezorgd was. Ik was thuis en er had niemand aangebeld. Een aantal keren rond ons huis gaan kijken, geen pakket te zien. Dan maar jullie klantendienst bellen aan 30 cent/minuut. Na bijna 10 minuten nog steeds geen gehoor. Ik kijk dan toevallig door het raam en zie daar plots op ons pad naar de voordeur, maar nog 10 meter van de deur, bij de kruising met de oprit een pakket staan. Nu ook had er weer niemand aangebeld. Een pakket met een inhoud ten bedrage van 170€. Dit is niet de eerste keer dat een levering via DPD niet zonder problemen verloopt. Ik verwacht dan ook van DPD een verklaring waarom de koerier niet heeft aangebeld. Daarnaast verwacht ik dat de gesprekskosten voor dit nutteloos bellen niet worden aangerekend. Een week nadat ik mijn beklag deed bij DPD heb ik van hen nog niets gehoord. Bij een volgende online-aankoop zal ik toch 2 keer nadenken wanneer ik zie dat de verkoper via DPD levert.

Ons telefoonnummer is een gewoon telefoonnummer. Dat is niet betaald naast wellicht de gewone kosten van een gesprek. Ik vermoed dat u DPD zelf heeft gebeld voordat u ons contacteerde. Bij problemen met DPD kunt u beste de opdrachtgever (dat zijn wij in dit geval) contacteren. Hoe dan ook is het erg vervelend dat de koerier zich niet aan de regels heeft gehouden. Wij verzenden aangetekend en verzekerd en verwachten ook van de individuele koeriers dat zij zich aan de regels houden. We hebben uw ervaring gedeeld met DPD en zorgen dat de koerier hierop wordt aangesproken.

Goede producten, nette site en snel geleverd

Het was duidelijk welke tas (Ortlieb Rackpack) te koop was voor de scherpste prijs. De site is netjes en overzichtelijk, zo is te zien welke maten en kleuren te koop zijn + bijbehorende prijzen. Order is netjes afgehandeld, snel verzonden en goed op te hoogte gehouden van de zending middels track&trace code.

Günstig und alles wie gewünscht

Es wurde schnell geliefert und das Produkt entspricht meinen Erwartungen.

Prima site, prima levering

Met name de vergelijking tussen deze tassen en het "basismodel" was heel goed beschreven. Dat helpt enorm bij de keuze!

snel, goed en voordelig

de voordeligste

Prima prijs en snel geleverd

Prima prijs en snel geleverd

Ik was op zoek naar een Ortlieb fietsmand en vond deze hier voor een zeer concurrerende prijs. Prima overzichtelijke site en prompte levering!

Prima snel bezorgd

Netjes geleverd

Ortlieb office bag

prima levering na online bestelling

Snel geleverd en goede prijs.

Gewoon heel blij met de tas voor mijn fiets. Netjes en snel geleverd en een hele goede prijs.

Was op tijd geleverd

Perfekte en snelle levering

goed verzorgde verzending.

Prima en snel geleverd

Heel goed product opgehaald om de bezorgt kosten te ontlopen heel goed

product prima, alleen de op de website vermeldde maat klopte niet.

Op de website stond dat de ortlieb stuurtas 23.5 cm zou zijn. Hij blijkt net iets breder waardoor hij niet tussen mijn ossenkopstuur past. De classic achtertassen zijn als van ouds, ruim en prettig in gebruik.

Snelle levering en uitstekend product.

De fietstassen werden supersnel geleverd en zijn zoals beschreven. Ik ben zeer tevreden.

Dovenetelstraat 25 3053JD Rotterdam