Niet fijn

Bestelling lang moeten wachten, en na meer dan een week nog geen bericht, nog steeds aan het wachten!

Uitstekende levering

Snelle en uitstekende levering van de bestelde items

Snel in huis

Veiligheid gaat voor alles

zeer slechte webshop over de hele lijn

zogezegd belgische webshop maar -betaling lukt niet vanuit belgische bank of payconic -telefoonnumer voor contact blijkt niet te bestaan -niemand bereikbaar na veel moeite dan contact met de nederlandse versie van de website allesveilig.nl -bestelling per mail doorgestuurd -3xmoeten bellen alvorens ze die bestelling verwerkt hebben -betaling uitgevoerd en bewijs doorgestuurd -na 7 dagen nog geen bericht van levering -gebeld en gingen "alles uitzoeken" -mail ontvangen met betaalverzoek -boze mail teruggestuurd met betaalbewijs dat ik een week eerder al verstuurd had -dag later mail ontvangen dat ze "onderbemand zijn en alles in het werk stellen om na het weekend eindelijk te verzenden" - intussen 14 dagen later en nog niets ontvangen (terwijl alles "besteld voor 16h, volgende dag geleverd" beloofd was helemaal niet tevreden, nu nog afwachten of de goederen er wel aan komen

slecht

ik heb bij de order aangegeven maandag of dinsdag bezorgen en nu toch op zaterdag niemand aanwezig dus moet is ik 10 brandblussers bij post nl ophalen helemaal kut!!

Lekker vlot geleverd

In 2 dagen goed verpakt afgeleverd. Dus prima wat mij betreft.

Goed product, snel geleverd

Een in technisch opzicht goed product, voor een concurrerende prijs en daarbij snel geleverd. En nu maar hopen dat ik hem nooit hoef te gebruiken…..,

Stukje rust en veiligheid gekocht

Snel geleverd, stevig en milieuvriendelijk verpakt. Product vluchtladder zoals op afbeelding. Prijs was tov andere websites lager. Ik hoop dat we hem nooit hoeven te gebruiken maar het geeft nu wel een geruster gevoel dat in geval van brand er op de tweede verdieping een mogelijkheid is om het huis te kunnen verlaten.

Voor mijn nieuwe bedrijfslocatie had ik een drietal brandblusapparaten nodig. Na het nodige onderzoek besteld bij Allesveilig.nl Goede prijs, apparaten zien er goed uit en snel en netjes geleverd. Of ze in de praktijk ook goed functioneren hoop ik nooit te ontdekken, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Overzichtelijk en makkelijk.

Prima site. Wat nog iets zou toevoegen is een kleine uitleg met voorbeelden welk type blusser geschikt is voor het soort brand (a, b, of c is niet voor iedereen vanzelfsprekend)

Afspraken niet nakomen

Getriggerd door de slogan "vandaag voor 16.30 besteld vandaag verzonden" besloten om keuringsstickers te bestellen bij allesveilig.nl. bij de bestelling werd aangegeven "artikel op voorraad" . de volgende dag geprobeerd telefonisch in contact te komen over de status van de zending, na een half uur maar opgehangen omdat ik de 11e wachtende in de rij bleef :(. De dag erop wel een medewerker aan de lijn gekregen, zij wist mij te vertellen dat de bestelling nog niet compleet was en dat de verzending daarom op zich liet wachten.. ondertussen is de helft van de zending aangekomen of andere helft nog komt, ik weet het niet. ik vind het zeer kwalijk dat je als webshop koketteert met zaken als snelle levering en artikelen zijn op voorraad, het tegenovergestelde uiteindelijk waar blijkt te zijn. En als je dan vervolgens de klant ook nog niet kan informeren is dat helemaal triest.

Wat een slechte service

Artikelen waren bij bestellen op voorraad. Echter na 3 dagen nog steeds niks ontvangen. Gemaild en kreeg toen de melding dat zij in verhuizing zaten en niet op tijd konden leveren. Niet netjes dat dit niet op de website vermeld stond. Ik zou mijn geld terug ontvangen, aangezien ik de bestelling eerder nodig had dan dat zij konden leveren. Hier wacht ik nu al 2 weken op. Heb vanochtend weer een mail gestuurd. Wat een slechte service.

Ik had het zelf niet beter kunnen doen

Ik had het zelf niet beter kunnen doen Snelle telefoon opnamen Duidelijke antwoorden Snelle levering

Snelle levering, geen overkill aan verpakking en duidelijke website.

Zeer snelle levering

Top artikel precies wat ik zocht en voor een mooie prijs

De levering was snel. Het product was alleen niet wat ik gehoopt had. Toch misschien meer uitleg bij schrijven.

Geen betaling achteraf mogelijk

Het was voor mij onmogelijk om uitgesteld te betalen. Ik heb dus via mijn persoonlijke bankrekening de bestelling moeten afronden. Na levering dien ik dus het geld van de factuur via onze boekhoudafdeling terug te vorderen.

Slecht

Na vijf dagen nog niets ontvangen. Bij navraag was het toevallig "vandaag ' opgestuurd. Ik had een bouwhelm voor ki deren besteld, maar was een gewone bouwhelm

Snelle levering en goede prijs/kwaliteits verhouding.

Duurt lang

Neem aan dat als je donderdag iets besteld dat het wel op zaterdag binnen is

Snelle en goede levering

Bestellen ging gemakkelijk. Bezorging was vlot

Makkelijke en overzichtelijke site

Snelle en keurige aflevering van de goederen

Vandaag bestelt en de volgende dag al in huis. Top!

Snel en goed geleverd

Product was prima

prima en snel geregeld

snelle levering tegen scherpe prijs, prima bedrijf!

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in veiligheid voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.