Makkelijke en overzichtelijke site

Snelle en keurige aflevering van de goederen

Vandaag bestelt en de volgende dag al in huis. Top!

Snel en goed geleverd

Product was prima

prima en snel geregeld

snelle levering tegen scherpe prijs, prima bedrijf!

goed prijsgunstig snel

Goede keuze op website Allesveilig.nl , prijsgunstige bestelling en snelle levering met track code om pakketje te volgen. Met een schrijven in pakket hoe men bestelling moet terug sturen indien niet tevreden maar het is niet nodig om daarvan gebruik te maken.

Recent een CO2 blusser besteld, deze was goed verpakt en snel geleverd.

Betrouwbare shit, snel en goed verzonden

Fijne site, snelle handel.

Te snelle afhandeling

Helaas kreeg ik geen bericht hoe laat mijn bestelling zou worden bezorgd, ook geen telefonisch contact met mij gezocht. Ik woon op recreatiepark net receptie geopend tot 5 uur. Nu moet ik gaan sjouwen met pakket van 10kg. Ik ben 72 jaar gezondheidsproblemen maken dat ik het niet ok vind. Graag adviseer ik u betere afspraken te maken met bezorger

Snel en correct

Artikel komt overeen met verwachting en is snel en correct afgeleverd !

Snelle levering.

Goed snelle levering.

Snel en duidelijk antwoord

Ik had een vraag over wat rookmelders en de volgende dag had ik al een klaar en duidelijk antwoord!

Zeer goede aankoop

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, zeer vlugge levering zoals aangegeven op de site. In één woord samengevat. PRACHTIG

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Goed product en snelle levering.

Exact wat ik zocht. Duidelijke omschrijving en toelichting. Voldoet aan alle wensen. Snel en keurig geleverd. Kortom een dikke 10.

Omdat ik burnshield al eens eerder besteld heb weet ik dat het een goed product is

makkelijk bestellen via webshop en snel geleverd

Perfecte levering!

Nog steeds niet mogen ontvangen

Reeds 4 de keer excuses van post nl. Met Sorry reeds 3 dagen vertraging in bezorging en nog niet eens een nieuw bezorgmoment bekend weer alles doorgeschoven naar Morgen. Ik zou jullie willen adviseren om van DHL parcel Gebruik te gaan maken anders DPD Die presteren aanmerkelijk beter.

Prijs kwaliteit uitstekend

Goede prijs/kwaliteit verhouding van de producten is goed en schappelijke verzendingskosten. Ik ben zeer tevreden!

leveren juiste artikel en op tijd

bestelde artikel is volgens afspraak geleverd.

Snelle levering van 150 roze veiligheidshesjes.

Snelle levering van 150 roze veiligheidshesjes, prijs-/kwaliteitverhouding is helemaal goed en naar tevredenheid.

Supersnel en volgens verwachting

Product werd keuring de volgende dag al geleverd. Voldoet aan alle verwachtingen.

Snelle en vriendelijke service

Ik had een probleem en ik had een mail gestuurd met de omschrijving van het probleem. Ze waren heel behulpzaam en vriendelijk. Ze waren naar prijs ook heel schappelijk.

Het product was snel geleverd. Gezien veiligheid, zijn deze brandblussers voor mij wel belangrijk.

alles supersnel en correct geregeld

@ schuimblussers besteld, volgende dag ontvangen met de juiste specificatie. Via contact formulier een vraag gesteld deze werd na een dag beantwoord. Goed geregeld

Tegengestelde berichten, helaas

Ik bestelde een positioneringslijn, betaalde die ook maar ontving geen bevestiging. Toen heb ik na een dag of twee maar gebeld. Vriendelijke dame. Meldde me dat de lijn onbestelbaar was en ik het geld terug zou ontvangen. Prima, kan gebeuren. Ik elders een vervanger besteld. Wat gebeurt er? Melden jullie out of the blue dat het pakket toch onderweg is. Wat moet ik nu? Weer retourneren? De andere leverancier heeft namelijk gewoon geleverd, conform verwachting.

Dochterenseweg 5 7245NM Laren

0575 - 571616

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in veiligheid voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.