Wat een service,top!

Had probleem met gekocht item,maar dit is zonder probleem direct verholpen Heel netjes!

Snelle levering.

Prima product.

snelle service en communicatie

Snelle en nette service

Snelle en nette service. Prettige, overzichtelijke website

Goede prijs en snel geleverd

De volgende dag al in huis.

Zeer goede kwaliteit product. Mijn bestelling rond 20.00u was er de volgende dag al.

Snel en correct verpakt

Fantastisch service

Ik heb gebeld voor een alarm en binnen 2 dagen had ik hem al binnen.

Top producten voor nette prijzen

Top site zodat je de juiste melders voor jouw situatie kunt aanschaffen voor nette prijs

Ca. 30% duurder dan elders....

MasterLock5415EURD sleutelkluis besteld voor de prijs van €44,95. (€50.85 incl.verzendkosten) Elders ditzelfde product gekocht voor €33.37 (en gèèn verzendkosten) Verkoopprijs bijna €12,00 duurder! , totaal prijs bijna €17,50!!!

Beste Berend Eberhard, Uw review getuigd van weinig intellect en heeft een smaadachtig karakter. Daarnaast vergelijkt u appels met peren als het om service en aftersales gaat. Met vriendelijke groet, Klantenservice Allesveilig.nl

Goed advies en snelle levering

Ik zat met een lelijke rookmelder op een vervelende plek. Advies gekregen hoe ik draadloos met bedraad kon combineren. Dat heb ik besteld en ga ik de installatie verder oppakken.

Goede snelle service

Snelle persoonlijke service.

Goede en snelle levering.

Na bestelling geplaatst te hebben dezelfde dag nog bevestiging. Volgende dag in huis.

Bestellen was gemakkelijk. Snel bezorgd en werd op de hoogte gehouden van wanneer het werd afgeleverd. Goed materiaal

Prima producten en dito prijzen

Rookmelders aangeschaft en eentje werkte niet. Keurig direct een nieuwe ontvangen.

Rookmelders besteld

Keurige levering binnen 24 uur ondanks extreme weersomstandigheden.

Verkeerde levering onduidelijke communicatie

Onlangs heb ik een vluchtladder gekocht. Het verkeerde formaat werd geleverd. Vervelend was dat ik ook aan de telefoon geen uitsluitsel kreeg. Soms werd een ander formaat geleverd dan op de doos staat. Uiteindelijk heb ik hem zelf moeten opmeten. Er zou contact worden opgenomen over hoe het verder ging. Dit is niet gebeurd. Onlangs heb ik onverwacht wel een nieuwe gekregen. Hoe en of de oude wordt opgehaald is me onduidelijk. Het werd over de mail uit de doeken gedaan als een menselijke fout die kan gebeuren en hierbij is het gelaten. Terwijl hetgene waar ik juist op zoek ben is veiligheid en zekerheid in geval van nood. Door de service begin ik te twijfelen aan de kwaliteit van het product.

Beste klant, er is door een inpakfout inderdaad het verkeerde artikel verzonden. Ondertussen kosteloos omgeruild en opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Allesveilig.nl

goed produkt compleet en goede prijs

Jammer geen Nederlandse gebruiksaanwijzing wel op internet gevonden.

Alles was duidelijk

Duidelijke info en super snelle levering top.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden van het product en correct en snel geleverd!

Meerdere rookmelders besteld. 1 had de vezending niet overleefd. Mailtje, direct nieuwe opgestuurd. Prima, zo los je dat soort dingen op.

Zie hieronder

In deze winterse periode, ‘s middags besteld, volgende dag rond de middag in huis!

Over Allesveilig.nl

Allesveilig.nl is al sinds 2008 de specialist in beveiliging voor Nederland en België. Wij zijn aangesloten en gecertificeerd door de Stichting Webshop keurmerk.